1 Pedagogické kolegium 13. 4. 2005. 2 Program 1. Akreditace předmětů ECTS Akreditace předmětů ECTS 2. Informace o průběhu přípravy ECTS Informace o průběhu.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

Obchodní akademie ELDO, o. p. s.
Přijímací řízení.
doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc. proděkan pro pedagogiku a informatizaci
Co by měl student vědět na začátku studia PEF MZLU v Brně
na EDUCE – Střední odborné škole, s.r.o.
TUL H 32 Setkání realizátorů inovace předmětů 3.
doc. Ing. Cyril Klimeš, CSc. vedoucí katedry
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Obchodní akademie ELDO, o. p. s.
PROGRAM  Struktura studia  Přednášky, semináře  Zápočty a zkoušky  Zapisování cizích jazyků a sport. aktivit  Vnitřní předpisy  Studijní oddělení.
Projekt Knihovny Kroměřížska spolufinancovaný Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Možnost studia na Fakultě stavební a uplatnitelnost stavebních oborů
Zahájení doktorského studia oborů Řízení a ekonomika podniku Ekonomická informatika
Představení doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc.
Fakulta ekonomická ZČU v Plzni Informace pro uchazeče:
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Obsah a organizace Počítačová grafika POG 2
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Informace pro studenty kombinovaneho studia AJ PEF, FLD, FŽP
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
Výsledky výzkumu ve vzdělávacích institucích doc. Ing. Josef Vaculík, CSc. Ing. Petr Urbanec Univerzita Pardubice.
1 Kolegium děkana Program 1. Kontrola zápisu – Ing. Soukupová Úvodní slovo děkana – prof. Kleibl 2. Pedagogika – doc. Kubálek Pedagogika.

Nejmenší společný násobek
1 Kolegium děkana Program 1. Kontrola zápisu – Ing. Soukupová 2. Informace z kolegia rektorky – prof. Kleibl Informace z kolegia rektorky.
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
LETNÍ ŠKOLA PRO KOMBINOVANOU FORMU OBORU SHV ZÁKLADNÍ INFORMACE O STUDIJNÍCH POVINNOSTECH SO 20. ZÁŘÍ
Komise pro strategii a rozvoj - Strategický rámec VŠ politiky / shrnutí Inovační strategie (+analýza) / shrnutí doc. Kebo - Pracovní návrh VZ zákona.
Výuka makroekonomie v magisterských programech na Ekonomické fakultě VŠB-TUO Martin Macháček Praha,
Průběh realizace aktivit projektu TIME Průběh realizace aktivit projektu TIME Lenka Zábranská.
Přednost početních operací
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích VŠTE BEZ BARIÉR Registrační číslo: CZ.1.07/2.2.00/ Číslo a název oblasti podpory: Oblast.
ELearning Snímek 1 eLearning Tomáš Kubálek
VEŘEJNÁ EKONOMIKA A SPRÁVA
1 Pedagogické kolegium Program 1. Reakreditace předmětů Reakreditace předmětů 2. Přijímací řízení 2004 – elektronické přihlášky Přijímací.
1 Pedagogické kolegium Program 1. Reakreditace předmětů Reakreditace předmětů 2. Akreditace nových předmětů a zneaktivnění předmětů Akreditace.
1 Počáteční tutoriál 2. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci.
1 Počáteční tutoriál 4. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci.
1 Pedagogické kolegium Program 1. Akreditace nových předmětů Akreditace nových předmětů 2. Akreditace vedlejší specializace Firma a média.
Počáteční tutoriál 2. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci
1 Kolegium děkana Program 1. Kontrola zápisu – Ing. Soukupová 2. Informace z kolegia rektorky – prof. Kleibl Informace z kolegia rektorky.
1 Využití LMS eDoceo v distanční formě navazujícího magisterského studia Podniková ekonomika a management Ing. Blanka Volkmerová doc. Ing. Tomáš Kubálek,
1 Pedagogické kolegium Program 1. Informace o nových službách knihovny VŠE v Praze (Ing. Bělohoubková a Ing. Hronovská) 2. Akreditace předmětů.
1 Pedagogické kolegium Program 1. Dislokace fakulty v souvislosti s dostavbou rajské budovy Dislokace fakulty v souvislosti s dostavbou.
1 Pedagogické kolegium Program 1. Dislokace FPH v rajské budově Dislokace FPH v rajské budově 2. Informace o setkání studentů s vedením.
1 Pedagogické kolegium Program 1. Akreditace předmětů a vedlejších specializací F4 Akreditace předmětů a vedlejších specializací F4 2. Akreditace.
Závěrečný tutoriál 4. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci
Počáteční tutoriál 4. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci
Závěrečný tutoriál 3. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci
Závěrečný tutoriál 2. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci
Závěrečný tutoriál 1. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci
Závěrečný tutoriál 1. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci
1 Kolegium děkana Program 1. Předávání certifikátů ECDL Předávání certifikátů ECDL 2. Kontrola zápisu – Ing. Soukupová 3. Pedagogika –
Počáteční tutoriál 5. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci
Závěrečný tutoriál 5. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci
Navazující magisterský obor STAVEBNÍ MANAGEMENT. Potřeba manažerských dovedností Řídí cca polovina absolventů % (podle doby ukončení studia) Vedoucí.
Seminář k doktorskému studijnímu programu Zlín.
Zahájení doktorského studia oborů Řízení a ekonomika podniku Ekonomická informatika
Informační schůzka pro zájemce o doktorské studium
Studijní obor Management sportu
Transkript prezentace:

1 Pedagogické kolegium

2 Program 1. Akreditace předmětů ECTS Akreditace předmětů ECTS 2. Informace o průběhu přípravy ECTS Informace o průběhu přípravy ECTS 3. Příprava pomůcek pro distanční studium Příprava pomůcek pro distanční studium 4. Přijímací řízení červen – červenec 2005 Přijímací řízení červen – červenec Různé Různé 6. Termíny Termíny

3 Akreditace předmětů ECTS VS IVM Informace v managementu Povinné předměty – 18 EC – 4SA442 Teorie a praxe informace - 6 EC (doc. Ing. Prokop Toman, CSc.) 4SA442 Teorie a praxe informace – 4SA447 Informační management v podnikání - 6 EC (doc. Ing. Petr Doucek, CSc.) 4SA447 Informační management v podnikání – 4SA449 Užití informací a komunikace - 6 EC (doc. Ing. Vlasta Střížová, CSc.) 4SA449 Užití informací a komunikace Volitelné předměty – 12 EC – 4SA441 DTP - počítačová grafika a prezentace - 6 EC (doc. Ing. Stanislav Horný, CSc.) 4SA441 DTP - počítačová grafika a prezentace – 4SA443 Informace v organizaci a v managementu - 6 EC (doc. Ing. Vlasta Střížová, CSc.) 4SA443 Informace v organizaci a v managementu – 4SA444 Systémy pro podporu managementu - 6 EC (Ing. Antonín Rosický, CSc.) 4SA444 Systémy pro podporu managementu – 4SA446 Systémová dynamika a modelování - 6 EC (Ing. Stanislava Mildeová, CSc.) 4SA446 Systémová dynamika a modelování – 4SA448 Fenomén myšlení pro management - 6 EC (doc. Ing. Prokop Toman, CSc.) 4SA448 Fenomén myšlení pro management – 4SA456 Řízení projektů informačních systémů - 6 EC (doc. Ing. Vlasta Svatá, CSc.) 4SA456 Řízení projektů informačních systémů – 4SA541 Audit informačních systémů - 6 EC (doc. Ing. Vlasta Svatá, CSc.) 4SA541 Audit informačních systémů

4 Akreditace předmětů ECTS 1FP211 Finance podniku - 6 EC 1FP211 Finance podniku 3MA111 Management 1 - Management a podnikání - 8 EC 3MA111 Management 1 - Management a podnikání 3MA323 Hledání konkurenční výhody - 5 EC 3MA323 Hledání konkurenční výhody 3MA624 Management změn (anglicky) - 3 EC 3MA624 Management změn (anglicky) 3MI101 Ekonomie EC 3MI111 Hospodářské dějiny a jejich odraz v teoriích - 4 EC 3MI111 Hospodářské dějiny a jejich odraz v teoriích 3MI402 Ekonomie EC 3MI402 Ekonomie 2 3MI602 Ekonomie 2 (anglicky) - 9 EC 3MI602 Ekonomie 2 (anglicky) 3PE111 Podniková ekonomika EC 3PE111 Podniková ekonomika 1

5 Informace o průběhu přípravy ECTS jednání vedoucích kateder mikroekonomie a ekonomie , jednání s rektorkou vědecká rada FPH zasedání AS VŠE k SZŘzasedání AS VŠE k SZŘ předání materiálů pro AK MŠMT rektorce předání fakultního SZŘ AS FPH a F změna statutu FPH (fakultní SZŘ)

6 Příprava pomůcek pro distanční studium doporučený obsah školení – po – st – možné další v případě zájmu termíny – do : zpracování změn učiteli v MS Wordu – do : technické zpracování změn

IdentNázev MI402Ekonomie 24/2* 3PE412Podniková ekonomika 22/2+** 3MG412Marketing 22/2* 3PA412Personální řízení 22/0-** 3MA412Management 22/2* 3MA413Management 32/2** Odborný předmět v cizím jazyce2/0*** Volitelné předměty – oborové2/2**2/2****6/6***** Volitelný předmět – celoškolní2/2***** Vedlejší specializace6/6***4/4**** Státní zkouška – část Vedlejší specializace(2)**** Státní zkouška – část Hlavní specializace(4) Obhajoba diplomové práce(4) Zkoušek Celkem8/68/48/86/6/28/80/0/8 EC(Celkem 120) Navazující magisterské studium - distanční předmětové tutoriály úvod proděkana předmět předmět přestávka předmět předmět 4

8 Rozvrh hodin tutoriálů dlouhodobý poRB 323 RB 322 RB 301 RB 201 proděkan3MI402 3MG412 3MI402 3MA412 3MI402 3MA412 3MI402 3MG412 oběd3MG412 3MI402 3MA412 3MI402 3MA412 3MI402 3MG412 3MI402 útRB 323 RB 322 RB 301 RB 201 RB 222 proděkan3MA413 3PA412 3PE412 3PE412 3PA412 3PE412 3MA413 3PA412 oběd3PE412 3MA413 3PA412 3MA413 3MA624 3MA626 3MA628 3MG621 2RU??? stRB 323 RB 322 RB 301 RB 201 proděkan3MA381 3MA324 3PE321 3PE561 3MA521 3MA541 3PA521 oběd3PE562 3MA522 3MA542 3PA522 3PE563 3MA523 1FU??? 3PA523 čtRB 323 RB 322 RB 301 RB 201 RB 224 proděkan3MA382 3MA333 3MG423 3PE523 4EK422 3MA321 3MA328 3MG426 3PE524 4IT314 oběd3PE564 3MA524 3MA321 3PA525 3PE565 3MA525 3MA329 3PA526 páRB 323 RB 322 RB 301 RB 201 proděkan3MA383 3MA422 3PE323 3PE567 3MA326 3MI324 3PE421 3PE432 oběd3MA561 3LG523 3PE425 3PE427 3MA322 3LG523 3MI329 3PE428

Rozvrh hodin tutoriálů ZS 2005/ poRB 323 RB 322 RB 301 RB 201 proděkan MIE403 3MI402 3MG412 3MI402 3MA412 oběd3MG412 3MI402 3MA412 3MI útproděkan3PA4123MI4023MI402 3MA624 3MA626 3MA628 3MG621 2RU??? 3PA412 MAE405 3MI402 MAE405 3MI402 3MA413 3MA stRB 323 RB 322 RB 301 RB 201 proděkan3MA381 3MA324 3PE321 3PE561 3MA521 3MA541 3PA521 oběd3PE562 3MA522 3MA542 3PA522 3PE563 3MA523 1FU??? 3PA čtRB 323 RB 322 RB 301 RB 201 RB 224 proděkanPM_353 3MA333 3MG423 3PE523 4EK422 3MA321 3MA328 3MG426 3PE524 4IT314 obědoběd PM_492 P__420 PM_507 PE_482 PM_492 P__429 PM_507 PE_482 PM_528 P__452 PM_203 PE_485 PM_530 P__527 PM_526 PE_ páRB 323 RB 322 RB 301 RB 201 proděkan3MA383 3MA422 3PE323 3PE567 3MA326 3MI324 3PE421 3PE432 oběd3MA561 3LG523 3PE425 3PE427 3MA322 3LG523 3MI329 3PE428

10 Přijímací řízení červen – červenec 2005

11 Zajištění přijímacího řízení personální obsazení – viz tabulky v MS Excelu – upřesnit obsazení do příprava otázek pro přijímací zkoušky NMS do – odborný test – ekonomie zrušení zkoušky z češtiny pro cizince od ak. roku 2006/07

12 Různé termíny projektu ECTS – termíny zasedání AS VŠE (případné jednání o SZŘ): – : pedagogické kolegium – : jednání odborné skupiny AK MŠMT pro ekonomii – – : jednání AK MŠMT další práce – podepsání formulářů učitelů pro akreditaci MŠMT – do – zkoušení v zápočtovaných předmětech v LS 2004/05 – skupiny předmětů dle studijního programu – zákazy předmětů – přechod vedlejších specializací – rozvrh hodin, bilance kapacit – zátěž studenta v průběhu semestru – Průvodce prezenčním a distančním studiem

13 Různé pá , 9 h: návštěva zástupců FPH a VŠE výstavky nábytku do rajské budovy (T. Kubálek, B. Volkmerová, M. Hůlová, A. Líznerová) číslování místností v rajské budově do (FPH bude sídlit ve 2. a 3. patře) telefonní linky a telefonní přístroje v rajské budově kapacity učeben v rajské budově – velká posluchárna: 352 osob (přízemí mezi RB a menzou) – střední posluchárny: 85, 87, 107, 109, 119 osob (1. patro) – malé posluchárny: 10 x 24 (přízemí), 5 x 24 osob (1. patro) postup stěhování – stěhování FPH v průběhu 5 pracovních dnů, přičemž po 2 dnech musí být již část kanceláří v NB volná pro malování – celková doba přesunů v NB plánována na 3 týdny – odhad termínu: konec října 2005 rekonstrukce staré budovy

14 Termíny čt : tutoriál T2 kurzu Distanční minimum (13 – 16.15) pá : mezinárodní pracovní seminář Ekonomika a management organizací – Nová teorie ekonomiky út : 9. diskusní fórum doktorandů st : kolegium děkana čt : tutoriál T3 kurzu Distanční minimum (13 – 16.15) st : pedagogické kolegium čt : zkouška T4 kurzu Distanční minimum (13 – 14) st : vědecká rada FPH do pá : zpracování změn distančních pomůcek v MS Wordu 23. – : závěrečný tutoriál distančního studia st : kolegium děkana čt : zasedání odborné komise AK MŠMT pro ekonomii (od 13 h) po : instruktáž k přijímacímu řízení na bakalářské studium út : instruktáž k přijímacímu řízení na bakalářské studium

15 Termíny po – st : přijímací zkoušky na bakalářské studium út 7. – st : zasedání AK MŠMT čt , odpoledne: přijímací zkoušky na bakalářské studium po : instruktáž k přijímacímu řízení na navazující magisterské studium po : promoce FPH (pro absolventy, kteří ukončili studium do ) po : přijímací zkoušky na doktorské studium st : kolegium děkana čt : přijímací zkoušky na navazující magisterské studium po : úvodní informační soustředění nově přijatých studentů navazujícího magisterského studia čt : úvodní informační soustředění nově přijatých studentů bakalářského studia