1 Pedagogické kolegium
2 Program 1. Akreditace předmětů ECTS Akreditace předmětů ECTS 2. Informace o průběhu přípravy ECTS Informace o průběhu přípravy ECTS 3. Příprava pomůcek pro distanční studium Příprava pomůcek pro distanční studium 4. Přijímací řízení červen – červenec 2005 Přijímací řízení červen – červenec Různé Různé 6. Termíny Termíny
3 Akreditace předmětů ECTS VS IVM Informace v managementu Povinné předměty – 18 EC – 4SA442 Teorie a praxe informace - 6 EC (doc. Ing. Prokop Toman, CSc.) 4SA442 Teorie a praxe informace – 4SA447 Informační management v podnikání - 6 EC (doc. Ing. Petr Doucek, CSc.) 4SA447 Informační management v podnikání – 4SA449 Užití informací a komunikace - 6 EC (doc. Ing. Vlasta Střížová, CSc.) 4SA449 Užití informací a komunikace Volitelné předměty – 12 EC – 4SA441 DTP - počítačová grafika a prezentace - 6 EC (doc. Ing. Stanislav Horný, CSc.) 4SA441 DTP - počítačová grafika a prezentace – 4SA443 Informace v organizaci a v managementu - 6 EC (doc. Ing. Vlasta Střížová, CSc.) 4SA443 Informace v organizaci a v managementu – 4SA444 Systémy pro podporu managementu - 6 EC (Ing. Antonín Rosický, CSc.) 4SA444 Systémy pro podporu managementu – 4SA446 Systémová dynamika a modelování - 6 EC (Ing. Stanislava Mildeová, CSc.) 4SA446 Systémová dynamika a modelování – 4SA448 Fenomén myšlení pro management - 6 EC (doc. Ing. Prokop Toman, CSc.) 4SA448 Fenomén myšlení pro management – 4SA456 Řízení projektů informačních systémů - 6 EC (doc. Ing. Vlasta Svatá, CSc.) 4SA456 Řízení projektů informačních systémů – 4SA541 Audit informačních systémů - 6 EC (doc. Ing. Vlasta Svatá, CSc.) 4SA541 Audit informačních systémů
4 Akreditace předmětů ECTS 1FP211 Finance podniku - 6 EC 1FP211 Finance podniku 3MA111 Management 1 - Management a podnikání - 8 EC 3MA111 Management 1 - Management a podnikání 3MA323 Hledání konkurenční výhody - 5 EC 3MA323 Hledání konkurenční výhody 3MA624 Management změn (anglicky) - 3 EC 3MA624 Management změn (anglicky) 3MI101 Ekonomie EC 3MI111 Hospodářské dějiny a jejich odraz v teoriích - 4 EC 3MI111 Hospodářské dějiny a jejich odraz v teoriích 3MI402 Ekonomie EC 3MI402 Ekonomie 2 3MI602 Ekonomie 2 (anglicky) - 9 EC 3MI602 Ekonomie 2 (anglicky) 3PE111 Podniková ekonomika EC 3PE111 Podniková ekonomika 1
5 Informace o průběhu přípravy ECTS jednání vedoucích kateder mikroekonomie a ekonomie , jednání s rektorkou vědecká rada FPH zasedání AS VŠE k SZŘzasedání AS VŠE k SZŘ předání materiálů pro AK MŠMT rektorce předání fakultního SZŘ AS FPH a F změna statutu FPH (fakultní SZŘ)
6 Příprava pomůcek pro distanční studium doporučený obsah školení – po – st – možné další v případě zájmu termíny – do : zpracování změn učiteli v MS Wordu – do : technické zpracování změn
IdentNázev MI402Ekonomie 24/2* 3PE412Podniková ekonomika 22/2+** 3MG412Marketing 22/2* 3PA412Personální řízení 22/0-** 3MA412Management 22/2* 3MA413Management 32/2** Odborný předmět v cizím jazyce2/0*** Volitelné předměty – oborové2/2**2/2****6/6***** Volitelný předmět – celoškolní2/2***** Vedlejší specializace6/6***4/4**** Státní zkouška – část Vedlejší specializace(2)**** Státní zkouška – část Hlavní specializace(4) Obhajoba diplomové práce(4) Zkoušek Celkem8/68/48/86/6/28/80/0/8 EC(Celkem 120) Navazující magisterské studium - distanční předmětové tutoriály úvod proděkana předmět předmět přestávka předmět předmět 4
8 Rozvrh hodin tutoriálů dlouhodobý poRB 323 RB 322 RB 301 RB 201 proděkan3MI402 3MG412 3MI402 3MA412 3MI402 3MA412 3MI402 3MG412 oběd3MG412 3MI402 3MA412 3MI402 3MA412 3MI402 3MG412 3MI402 útRB 323 RB 322 RB 301 RB 201 RB 222 proděkan3MA413 3PA412 3PE412 3PE412 3PA412 3PE412 3MA413 3PA412 oběd3PE412 3MA413 3PA412 3MA413 3MA624 3MA626 3MA628 3MG621 2RU??? stRB 323 RB 322 RB 301 RB 201 proděkan3MA381 3MA324 3PE321 3PE561 3MA521 3MA541 3PA521 oběd3PE562 3MA522 3MA542 3PA522 3PE563 3MA523 1FU??? 3PA523 čtRB 323 RB 322 RB 301 RB 201 RB 224 proděkan3MA382 3MA333 3MG423 3PE523 4EK422 3MA321 3MA328 3MG426 3PE524 4IT314 oběd3PE564 3MA524 3MA321 3PA525 3PE565 3MA525 3MA329 3PA526 páRB 323 RB 322 RB 301 RB 201 proděkan3MA383 3MA422 3PE323 3PE567 3MA326 3MI324 3PE421 3PE432 oběd3MA561 3LG523 3PE425 3PE427 3MA322 3LG523 3MI329 3PE428
Rozvrh hodin tutoriálů ZS 2005/ poRB 323 RB 322 RB 301 RB 201 proděkan MIE403 3MI402 3MG412 3MI402 3MA412 oběd3MG412 3MI402 3MA412 3MI útproděkan3PA4123MI4023MI402 3MA624 3MA626 3MA628 3MG621 2RU??? 3PA412 MAE405 3MI402 MAE405 3MI402 3MA413 3MA stRB 323 RB 322 RB 301 RB 201 proděkan3MA381 3MA324 3PE321 3PE561 3MA521 3MA541 3PA521 oběd3PE562 3MA522 3MA542 3PA522 3PE563 3MA523 1FU??? 3PA čtRB 323 RB 322 RB 301 RB 201 RB 224 proděkanPM_353 3MA333 3MG423 3PE523 4EK422 3MA321 3MA328 3MG426 3PE524 4IT314 obědoběd PM_492 P__420 PM_507 PE_482 PM_492 P__429 PM_507 PE_482 PM_528 P__452 PM_203 PE_485 PM_530 P__527 PM_526 PE_ páRB 323 RB 322 RB 301 RB 201 proděkan3MA383 3MA422 3PE323 3PE567 3MA326 3MI324 3PE421 3PE432 oběd3MA561 3LG523 3PE425 3PE427 3MA322 3LG523 3MI329 3PE428
10 Přijímací řízení červen – červenec 2005
11 Zajištění přijímacího řízení personální obsazení – viz tabulky v MS Excelu – upřesnit obsazení do příprava otázek pro přijímací zkoušky NMS do – odborný test – ekonomie zrušení zkoušky z češtiny pro cizince od ak. roku 2006/07
12 Různé termíny projektu ECTS – termíny zasedání AS VŠE (případné jednání o SZŘ): – : pedagogické kolegium – : jednání odborné skupiny AK MŠMT pro ekonomii – – : jednání AK MŠMT další práce – podepsání formulářů učitelů pro akreditaci MŠMT – do – zkoušení v zápočtovaných předmětech v LS 2004/05 – skupiny předmětů dle studijního programu – zákazy předmětů – přechod vedlejších specializací – rozvrh hodin, bilance kapacit – zátěž studenta v průběhu semestru – Průvodce prezenčním a distančním studiem
13 Různé pá , 9 h: návštěva zástupců FPH a VŠE výstavky nábytku do rajské budovy (T. Kubálek, B. Volkmerová, M. Hůlová, A. Líznerová) číslování místností v rajské budově do (FPH bude sídlit ve 2. a 3. patře) telefonní linky a telefonní přístroje v rajské budově kapacity učeben v rajské budově – velká posluchárna: 352 osob (přízemí mezi RB a menzou) – střední posluchárny: 85, 87, 107, 109, 119 osob (1. patro) – malé posluchárny: 10 x 24 (přízemí), 5 x 24 osob (1. patro) postup stěhování – stěhování FPH v průběhu 5 pracovních dnů, přičemž po 2 dnech musí být již část kanceláří v NB volná pro malování – celková doba přesunů v NB plánována na 3 týdny – odhad termínu: konec října 2005 rekonstrukce staré budovy
14 Termíny čt : tutoriál T2 kurzu Distanční minimum (13 – 16.15) pá : mezinárodní pracovní seminář Ekonomika a management organizací – Nová teorie ekonomiky út : 9. diskusní fórum doktorandů st : kolegium děkana čt : tutoriál T3 kurzu Distanční minimum (13 – 16.15) st : pedagogické kolegium čt : zkouška T4 kurzu Distanční minimum (13 – 14) st : vědecká rada FPH do pá : zpracování změn distančních pomůcek v MS Wordu 23. – : závěrečný tutoriál distančního studia st : kolegium děkana čt : zasedání odborné komise AK MŠMT pro ekonomii (od 13 h) po : instruktáž k přijímacímu řízení na bakalářské studium út : instruktáž k přijímacímu řízení na bakalářské studium
15 Termíny po – st : přijímací zkoušky na bakalářské studium út 7. – st : zasedání AK MŠMT čt , odpoledne: přijímací zkoušky na bakalářské studium po : instruktáž k přijímacímu řízení na navazující magisterské studium po : promoce FPH (pro absolventy, kteří ukončili studium do ) po : přijímací zkoušky na doktorské studium st : kolegium děkana čt : přijímací zkoušky na navazující magisterské studium po : úvodní informační soustředění nově přijatých studentů navazujícího magisterského studia čt : úvodní informační soustředění nově přijatých studentů bakalářského studia