CZ.04.3.07/4.2.01.1/0035 - Interaktivní portál pro řízení a sdílení znalostí Česká zemědělská univerzita v Praze ČMA, AMSP, ICN, Epax Ludmila Dömeová,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Doporučení pro přípravu žádosti;
Advertisements

POSPOLU Podpora spolupráce škol a firem se zaměřením na odborné vzdělávání v praxi T. Vencovská.
Brno: NANOcontact – partnerské sítě1 Vzdělávací a kontaktní středisko pro průmyslové nanotechnologické úpravy povrchů CZ.1.07/2.4.00/
CZ / /0314 Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
OP LZZ - Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí pracovníků v cestovním ruchu Individuální projekt pro CzechTourism.
Lidské zdroje a zaměstnanost a státního rozpočtu ČR.
Projekt č Dlouhán Michal Šperling Vedoucí projektu PROJEKT Č. 10 – DLOUHÁN DLOUHODOBÝ VZDĚLÁVACÍ PROGRAM „ŘÍZENÍ ŽIVOTNÍHO CYKLU VÝVOJE SOFTWARE.
Projekt č. 310 Evropská konkurenceschopnost pražské podnikatelské samosprávy Střední podnikatelský stav Ing. Martina Holíková ,
Výzva č. 31 – školení pro žadatele OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 2.4 Partnerství a sítě Mgr. Martina Jedličková.
KULATÝ STŮL PRO STUDENTY FBI VŠB-TUO “Safety AGENT“ Posilování partnerství v oblasti bezpečnosti průmyslu r.č. CZ.1.07/2.4.00/ , Podnikatelský.
JPD 3 CZ / /0370 Posílení konkurenceschopnosti pražských podnikatelů v programech zahraniční rozvojové spolupráce Evropských společenství.
Vytvoření a podpora Lokálního partnerství pro sociálně vyloučenou lokalitu Přichystalova 70 Sdružení Podané ruce, o.s.
CZ / /0390 Posílení role Odborového svazu KOVO při zvyšování adaptability jeho členů Příjemce dotace: OBSLUŽNÁ SPOLEČNOST,a.s. Partner: Odborový.
CZ / /0016 – Školící a informační centrum pro technologické inovace v pilařském a návazném zpracování dřeva ČZU v Praze Partner: ČDZ Praha,
KOMUNIKACE… BRÁNA K VÝZKUMU ESF – JPD 3 Grantové schéma 4.2 ESF – JPD 3 Grantové schéma 4.2 Spolupráce výzkumných a vývojových pracovišť.
CZ / /0037 Přímá komunikace mezi fakultami a průmyslem – Brána k výzkumu Žadatel: MEDICOMP s.r.o. Partneři: PřF UK Praha, MFF UK Praha,
CZ Středisko technických předpisů Žadatel – DANTO, a.s. Partner 1 – Ústav technického rozvoje a informací, spol. s.r.o. Partner 2 –
Další vývoj přiřazování kvalifikací k EQF v České republice Miroslav Kadlec, Praha,
Projekt 3.3 „Partnerství pro budoucnost“. Úvodní informace o projektu Projekt byl úspěšně předložen Karlovarským krajem v rámci výzvy SROP, priority 3.
CZ / Podpora konkurenceschopnosti a adaptability MSP prostřednictvím systematického modulového vzdělávání a poradenství Středisko služeb.
Marie Borecká, Kristina Ficencová 6. kruh, 1. ročník VSRR
Oprogram Vkonkurenceschopnost Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Inovace výuky veterinárních studijních programů v oblasti bezpečnosti.
ESF – JPD 3 Grantové schéma 4.2
Průběh realizace aktivit projektu TIME Průběh realizace aktivit projektu TIME Lenka Zábranská.
CZ / /0048 Centrum pro transfer technologií Technologické centrum AV ČR SSŠ AV ČR, VŠE, VŠCHT, ÚPV, ZeNTIVA, a.s., ČKD Nové Energo, a.s.
Projekt CZ / /0052 Komplexní program Univerzity Karlovy v Praze pro vzdělávání v řízení přenosu znalostí a výchovu v inovačním podnikání.
TUL H32 Představení projektu OPVK: „Inovace mezioborového studijního programu Ekonomika a Management se zaměřením na znalostní ekonomiku”
Příprava RIS LK – OS 1 Připomínkování a rozpracování první priority odbornou skupinou č.1.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
Role vysokoškolského pedagoga ve WBL PaedDr.Vanda Hájková, Ph.D
CITT Praha – Akademie kosmických technologií oblast Galileo, GMES
CZ / /0329 Interní trenéři – klíč k úspěchu malé firmy AIVD ČR AMSP ČR Ondřej Palán, ,
Evropský sociální fond - jedinečná příležitost k financování rozvoje lidských zdrojů ve výzkumu a vývoji Projekt Centrum manažerských dovedností ve vědě.
CZ / /0007 Pražské centrum transferu znalostí při ČVUT ČVUT v Praze, Fakulta elektrotechnická Partner: Česká společnost pro kybernetiku a.
CZ / /0045 Centrum podpory talentů České vysoké učení technické v Praze Fakulta elektrotechnická Agentura VEREMA, RLC, SofCon, WAGO, BAEL.
Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem ČR Číslo projektu – CZ /0024 Zřízení vzdělávacího střediska zařazeného do sítě Science.
Podpora rozběhu inovačně orientovaných podnikatelských aktivit, podpora inovací Podpora rozběhu inovačně orientovaných podnikatelských aktivit, podpora.
0385 – Poradenské centrum pro podporu implementace opensource software Institut pro informační společnost, o.s. Lukáš Ligas,
0350 – Podpora nových vzdělávacích metod v systému vzdělávání ČMKOS Žadatel: ČMKOS Partner: AIVD Mgr. Dušan Martinek
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 regionu NUTS 2 hlavní město Praha Podpora inovací Oddělení řízení a implementace JPD 3, MPSV Ing. Světlana.
Projekt „Posilování sociálního dialogu – prevence násilí na pracovišti“ Ing. Michael Tauš Hlavní manažer projektu.
CZ / /0003 Digitalizace – digitální vysílání jako nová technologie a nový trh Hermes o.s. Czech Digital Group, Newton College Jan Vávra,
Účel a cíle zřízení TPS z pohledu MZe Praha Ing. Pavel Sekáč, Ministerstvo zemědělství Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Evropa investuje.
CZ / /0318 „Etika podnikání a podniková kultura“ Předkladatel - Svaz průmyslu a dopravy České republiky Partner 1 - Společnost pro etiku.
CZ / /0022 – Lidské zdroje a inovativní postupy pro dentální implantologickou praxi LASAK, spol. s r.o., 1.LF UK, VŠCHT Kontakt: Jan Riedl,
Modernizace studia aplikované matematiky na PřF Univerzity Palackého v Olomouci na PřF Univerzity Palackého v Olomouci Streamlining the Applied Mathematics.
MANAGEMENT V PODMÍNKÁCH ZEMÍ VÝCHODNÍ EVROPY A RUSKA. Dle strategií České republiky jsou oblasti působení českých podniků na mezinárodních trzích jednou.
ESF – JPD 3 Grantové schéma 4.1
374 – Poradenské centrum pro Rating MSP Hospodářská komora hlavního města Prahy Svoboda Jiří, , ESF – JPD.
Regionální inovační struktura Karlovarského kraje Brno URBIS 2010.
CZ / /0012 Zavedení nových technologií a postupů do praxe Milan Havel ČVUT, SZZPLS Milan Havel, tel
AKTUÁLNÍ SITUACE V PROJEKTU RIS – ČASOVÝ HARMONOGRAM červen 2005 – květen 2006červen 2007 – leden 2008 Fáze 0 – definice projektu Fáze 1 - analýza Fáze.
Číslo projektu: CZ / /0316 Název projektu: Poradenské a informační centrum pro malé a střední podniky Žadatel: Vzdělávací institut Partner:Hospodářská.
1 Operační program Výzkum a vývoj pro inovace Programovací období
CZ / /0020 Podpora týmu NET Genium při rozvoji progresivních informačních technologií Žadatel: NetGenium s.r.o. Partner: ČVUT Kontaktní osoba:
Pražské analytické centrum inovací CZ / /0002 Kontaktní osoba Karel Volka ESF – JPD 3 Grantové.
CZ / /0395 EuroChamber Praha Žadatel:Hospodářská komora hlavního města Prahy Partner: ČBL Komora Kontaktní osoba: Jan Hauser, tel:
Projekt „Inovace vzdělávacího programu Inovace vzdělávacího programu VOŠS Ostrava a rozšíření o kombinovanou formu vzdělávání Mgr. Michaela Holaňová.
Výzva č. 32 – školení pro žadatele OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 2.1 Vyšší odborné vzdělávání Mgr. Martina Jedličková.
Komunitní plánování ORP Roudnice nad Labem – spolu a inovativně.
NZZ – Nová závěrečná zkouška IPN Dana Kočková, NÚOV MŠMT,
Závěrečná evaluace vzdělávání cílové skupiny, shrnutí projektu
„Okna technickým oborům dokořán“
Individuální projekt OP VVV
Regionální inovační strategie Libereckého kraje
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
Projekt „Posilování sociálního dialogu – prevence násilí na pracovišti“ Ing. Michael Tauš Hlavní manažer projektu.
I. Dvořák Zahajovací setkání
Závěrečná konference projektu
ESF – JPD3 Grantové schéma 4
Transkript prezentace:

CZ / / Interaktivní portál pro řízení a sdílení znalostí Česká zemědělská univerzita v Praze ČMA, AMSP, ICN, Epax Ludmila Dömeová, , zip.czu.cz ESF – JPD 3 Grantové schéma 4.2 Spolupráce výzkumných a vývojových pracovišť s podnikatelskou sférou, podpora inovací

2 Zdůvodnění projektu Cílem projektu je přenos informací a znalostí z výzkumu ČZU k praktickým uživatelům. Budoucí uživatelé by měli být zejména manažeři pražských podniků a neziskových organizací. Budovaný znalostní Portál se zaměřuje zejména na vědecké metody, které se používají v rozhodování. Cíle projektu: –Zprostředkování moderních vědeckých postupů a výsledků výzkumu; –Komunikace vysoká škola – praxe; –Zlepšení metod řízení, rozhodování a plánování; –Zvýšení konkurenceschopnosti firem a zlepšení lidského potenciálu; –Podpora osobního růstu včetně znevýhodněných skupin; –Doplnění a aktualizace vzdělání.

3 Plánované výsledky Pilotní kurs Teorie rozhodování Vícekriteriální rozhodování Projektové řízení Internetový Portál

4 Cílové skupiny –Řídící pracovníci; –Ziskové i neziskové společnosti; –Zájemci plánující kariérní růst nebo založení vlastní firmy; –Studenti a mladí vědečtí pracovníci. Motivace pro řídící pracovníky a společnosti –Zvýšení efektivity a objektivity rozhodnutí; –Pomoc vedoucím pracovníkům zvládnout a využít získané informace a zkušenosti; –Zlepšení konkurenceschopnosti firem i osobních kvalit manažerů.

5 Vnitřní postupy řízení Realizační tým –Manažerka projektu; –Zástupce manažera projektu; –Finanční řízení projektu; –Koordinátor práce studentů; –Lektoři. Partneři projektu –3 hlavní partneři; –1 partner, který zajišťuje technický chod projektu. Studenti –Originální případové studie; –Dílčí případové studie.

6 Typy činností Hlavní aktivity projektu –Analýza současného stavu; –Propagace projektu; –Tvorba databáze případových studií a e-learningové učebnice; –Tvorba internetového Portálu; –Pilotní kurs; –Vyhodnocení pilotního kursu; –Úpravy Portálu a kursu podle vyhodnocení; –Vytvoření nabídky služeb, které budou fungovat po skončení projektu; –Řízení projektu.

7 Časový harmonogram aktivit

8 Probíhající aktivity – 1 Analýza současného stavu 1.1 příprava dotazníků pro průzkum současné úrovně a požadavků potenciálních účastníků – stav rozpracovanosti: 100 % 1.2 Tisk dotazníků– stav rozpracovanosti: 100 % 1.3 Distribuce dotazníků, osobně, poštou, em– stav rozpracovanosti: 40 % 1.4 Zpětné shromáždění vyplněných dotazníků – stav rozpracovanosti: 10 % 1.5 Analýza vyplněných dotazníků – stav rozpracovanosti: 0 % 1.6 Souhrnná zpráva o analýze současného stavu – stav rozpracovanosti: 0 %

9 Probíhající aktivity – 1 Analýza současného stavu Dosavadní průběh aktivity je ve věcném i časovém souladu s plánem. Podařilo se získat dostatečný počet tazatelů a spolupráce s partnery byla kvalitní. Dotazníky byly sestaveny na profesionální úrovni a na stejné úrovni bylo provedeno i příslušné školení. Formuláře dotazníků byly včas dokončeny po věcné i formální stránce, vytištěny a distribuovány partnerům. Dotazník je také k dispozici na webových stránkách projektu. Výstupy: –Dotazník pro zkoumání potřeb budoucích uživatelů Portálu –Školení tazatelů POČET PODPOŘENÝCH OSOB: 0 POČET PODPOŘENÝCH ORGANIZACÍ: 4 POČET INOVOVANÝCH PRODUKTŮ: 0

10 Probíhající aktivity – 2 Propagace projektu 2.1 Napsání propagační brožury – stav rozpracovanosti 100% 2.2 Tisk propagační brožury – stav rozpracovanosti 100% 2.3 Návštěvy akcí partnerů spojené s propagací projektu – 0% 2.4 Propagace projektu na celostátních a zahraničních konferencích – 0%

11 Probíhající aktivity – 2 Propagace projektu Velmi rychle byla připravena grafická i obsahová podoba webové stránky a stránka byla uvedena do provozu. Včas byly připraveny propagační brožury tak, aby jejich distribuce mohla být zahájena současně s dotazníkovým šetřením. Výstupy: –Informační brožury: ks –Publikace na webových stránkách: 3 –Vlastní webová stránka projektu POČET PODPOŘENÝCH OSOB: 0 POČET PODPOŘENÝCH ORGANIZACÍ: 4 POČET INOVOVANÝCH PRODUKTŮ: 0

12 Probíhající aktivity – 3 Tvorba databáze případových studií a e-learningové učebnice Definice jednotných požadavků na obsah a formu případové studie – rozpracovanost 70% Nábor studentů pro tvorbu případových studií – 90% Analýza disponibilních dokumentů – 10% Umístění studentů, kteří zpracovávají BP (nebo DP) na pracoviště – rozpracovanost 70 % Zpracování případových studií zároveň s BP (nebo DP) – 5% Oponentury případových studií – externí oponent - 0% Definice jednotných požadavků na obsah a formu případové studie, rozdělení práce mezi lektory – 60 % Tvorba učebnice - 10 %

13 Probíhající aktivity – 3 Tvorba databáze případových studií a e-learningové učebnice Byly vypracovány rámcové osnovy tématických modulů a smluvně zajištěni všichni lektoři. Proběhl nábor studentů pro zpracování případových studií, někteří z nich se už zapojili do práce. POČET PODPOŘENÝCH OSOB: 0 POČET PODPOŘENÝCH ORGANIZACÍ: 4 POČET INOVOVANÝCH PRODUKTŮ: 0

14 Probíhající aktivity – Řízení projektu V rámci aktivity Řízení projektu proběhlo několik schůzek. Jednalo se o schůzky mezi realizačním týmem samotným, dále o schůzky s partnery a schůzky se studenty. Stav rozpracovanosti projektu je podle harmonogramu, potřebná komunikace realizačního týmu byla zajištěna. Smlouva o partnerství byla uzavřena, monitorovací zpráva předložena. POČET PODPOŘENÝCH OSOB: POČET PODPOŘENÝCH ORGANIZACÍ: 4 POČET INOVOVANÝCH PRODUKTŮ: 0

15 Přidaná hodnota Inovativnost, Multiplikace Projekt je inovativní z hlediska předávání zkušeností a znalostí z prostředí ČZU do podnikové i neziskové sféry. Jedná se o znalosti z oboru metod řízení, rozhodování a plánování. Zároveň vzniká zpětná vazba pro vědecké pracoviště ČZU. Tato vazba vzniká i prostřednictvím studentů, kteří se na projektu spolupodílejí.

16 Udržitelnost činností Synergie a návaznost projektů Výsledky projektu po jeho formálním ukončení budou volně k dispozici pro širokou veřejnost. Rovněž se počítá s pravidelnou údržbou Portálu.

17 Další výstupy/výsledky Horizontální témata Partnerství Došlo k navázání zajímavých a jistě perspektivní partnerství. Řešitel projektu je obzvláště spokojen s pokrytím velké části sektoru organizací a společností pomocí klíčových asociací v daném sektoru.