ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, 140 00 Praha 4 Tel.: 737 289 119 facebook.com/acomware twitter.com/acomware.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
On-line komunikace, sociální sítě a propagace vědy
Advertisements

Vstupte úspěšně na online trh ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, Praha 4 • Tel.: •
Mobilní služby a reklama
Název Heslo/motto Datum
Komunitní síť a mobilní služba (nejen) pro auta… Ondřej Švihálek,
Úvodní studie pro Q&X Trading (Technica Solutions)
Využití potenciálu mobilního kanálu
_ Setkání koordinátorů Počátky Mgr. Jan Martinec.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_18.
Propagace a reklama na facebooku
Mobilní display kampaně
Internet marketing Přednáška pro PROKOS Ratibor Líbal
Jak přesvědčit zákazníka, aby nakoupil právě u vás Luboš Louženský, H1.cz.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
ZOOT – finální řešení Prezentace týmu D Předmět: Optimalizace podnikových procesů.
Mobile Internet Forum 2009 Petr Škvařil 8. října 2009 Případové studie mobilního marketingu.
Strategické propojení virtuálního a reálného světa – hranice padly Petr Hulec, expert ČR 24. října 2013.
Školení zaměstnanců web + intranet v Praze.
Optimalizace objednávkového procesu Radek Swaczyna Datum: www.netdirect.cz.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
TOP CZ digitální trendy – 2014 Tomáš Veselý. Digitální inovace Co je zajímavé z pohledu inzerenta?
a aktuální trendy v činnosti realitního portálu HyperReality.cz
N OVÉ PŘÍSTUPY V AKVIZICI ZÁKAZNÍKŮ : REMARKETING A EFEKTIVNÍ ING M AGDALÉNA D IVIŠOVÁ J AN P ENKALA ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a,
Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1.
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
„Z retailu do e-commerce a zpět“ … více otázek než odpovědí… Jitka Dvořáková.
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
1 Rešení Cisco a Linksys – segment SMB. 2 Linksys/Cisco Domácíuživatelé Střední a velké korporace Domácí a malé kanceláře, střední firmy Středně velké.
Jan Horna HorMart s.r.o. web2-0.cz web2-0.cz Sociální sítě aneb jak je využít pro vaši značku.
Personalizovaný retargeting Ondřej Klega Denis Wanča
Mezinárodní autopůjčovna - auta na elektřinu nebo CNG -
Jak dotahovat věci do konce? Jak z ničeho udělat velkou věc? Co je nový marketing? Je důležitý sales? David Seibert.
Informatika - prezentace
Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci Armovna a ohýbárna betonářské oceli Zlínský, Jihomoravský, Olomoucký kraj, Pováží v SK MANAG, Pozemní.
Termín: 31. května 2011 Místo: Praha – konkrétní místu bude upřesněno SOCIÁLNÍ SÍTĚ V PRAXI pro BARY A RESTAURACE aneb nejnovější marketingové tipy na.
Aplikace DVB-T Český Telecom, a.s.. 2 Agenda DVB-T MHP Platforma ČTc DVB-T MHP Platforma ČTc – aplikace Shrnutí cílů společnsti Český Telecom, a.s.
Ekonomické přežití nových médií Ekonomický a politický kontext fungování médií ve světě a v ČR Tomáš Prouza, Peníze.CZ.
Využití sociálních sítí k rychlému přenosu informací Mgr. Jan Vetchý Mediální konzultant, společnost SOVA NET, s.r.o
Nové funkce v novém Skliku
M ULTIKANÁLOVÝ PRODEJ V Č R A Z AHRANIČÍ PÁR ČÍSEL NA ÚVOD Ondřej Klega ACOMWARE s.r.o. ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha.
1 Ochrana spotřebitele v EU a činnost Evropských spotřebitelských center Ondřej Tichota Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci 9.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Internetová reklama a reklama pro internetové stránky Školení Market Express.
Michaljaník Marketing na internetu & poradenství Jeden měsíc skutečné propagace e-shopu
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_245 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
AMILO CAR A.S. Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci Prodáváme a pronajímáme prémiové vozy Česko a Slovensko pro B2C / EU pro B2B Vize.
Představení portálu Čeknito / přední pozice na slovenském a českém internetu více jak registrovaných uživatelů rychle rostoucí komunita.
Plán a plnění strategie sociální firmy Ergones na roky
INTERNETOVÝ OBCHOD S POČÍTAČOVÝMI KOMPONENTY. ČLENOVÉ TÝMU Zuzana Malaníková Ondřej Břížek Aleš Pěnkava Jiří Vávra Jaromír Veber.
Hledání rovnováhy mezi podnikatelským subjektem a zákazníkem Seminář ČMS Říjen 2012.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Preferenční kritéria při nákupu potravin Preferential factors affecting food purchases.
… najdu tam, co neznám !. … najdu tam, co neznám ! Historie vývoje Leden 2009 první kroky k vývoji nového systému Duben 2009.
VÝHODY NEJVĚTŠÍHO MULTIPARTNERSKÉHO PROGRAMU V ČR
Multichannel ve světe ecommerce
MY FOOD Puzzle: retail šitý na míru zákazníkům MY FOOD start(-up): 2012->
1 Základy marketingového výzkumu Online marketing.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Školení PPC aneb, jak se neztratit v moři internetu Trojanová Jana,
PPC reklama pro B2B firmy Ing. Jana Žujová PPC specialist.
_ KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE KAMPANĚ NA 1.
Internet Internet je celosvětový systém navzájem propojených počítačových sítí („síť sítí“), ve kterých mezi sebou počítače komunikují pomocí rodiny.
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
Tribuna českého obchodu TZB
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
Marketingový plán Richard Pokorný Tomáš Zdvořilý.
Transkript prezentace:

ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware Vstup retailové značky Pepe Jeans na internet případová studie

Představení KLAR Fashion s.r.o. Situace Provoz 2 kamenných prodejen v Praze Více než 3/4 obratu tvoří zákazníci z Prahy Internet začíná ovlivňovat nákupní chování zákazníka Strategie Hledání dalších obchodních kanálů Rozšiřování obchodní sítě na mimopražské zákazníky Podpora brandu Pepe- Jeans na internetu Řešení Spuštění internetového obchodu Pepe-jeans- store.cz

Cíle internetového obchodu a návrh řešení Cíl Dosažení srovnatelného obratu s kamennými prodejnami Návrh Důsledné propojení online-offline Podpora značky Pepe Jeans v online prostředí Podpora opakovaných nákupů – retence zákazníka Realizace Bourání bariér Doprava zdarma Osobní odběry na prodejně Sběr kontaktů na prodejně Display kampaně PPC kampaně PR články na tematických webech Cílení na stávající zákazníky Remarketingové kampaně ingové kampaně

Námi navržená strategie Primární záměr: podpora brandu Pepe Jeans P ropagace konkurenčních výhod Zvýšení hledanosti Navrhujeme důsledné propojení offline a online prodeje 15. –

Bouráme bariéry při nakupování online Doprava zdarma ČR/Slovensko Rychlá výměna zboží Vrácení peněz do 24 hodin Sběr ových kontaktů na prodejně Osobní odběry – seznam velikostí k dispozici na webu 15. –

Mediální kampaně Display kampaň Super.cz, PR články na Super.cz, Modnipeklo.cz Brandové kampaně ve vyhledávačích (PPC kampaně) Remarketingové kampaně v obsahové síti GDN Sociální sítě 15. –

Využití cílení v display kampaní v síti Google Display Network Pro zvýšení účinnost bannerové kampaně v obsahové síti jsme využili cílení podle zájmů uživatelů: Cílení na lidi se zájmem o módu Cílení na lidi se zájmem o Auto-moto Nadšenci do luxusních vozů

Ukázka display kampaně 15. –

Využití unique selling preposition v online marketingu Výkonnostního PPC kampaně ve vyhledávači Google: inzeráty jsou rozšířeny o adresu kamenné prodejny podpora konkurenční výhody Doprava zdarma podpora důvěryhodnosti – První autorizovaný eshop přímý kontakt do obchodu

Dosažené výsledky v roce 2013 Základní cíl splněn do 12 měsíců Internetový obchod dosahuje obraty srovnatelné s prodejnami Obratové cíle + 120% (nárůst o 7mil Kč) Meziroční nárůst v tržbách Obratové cíle + 120% (nárůst o 7mil Kč) Meziroční nárůst v tržbách Propojení on-line a offline 20% Návštěvníků eshopu přichází do prodejny Rozšíření působnosti obchodu 70% Zákazníků eshopu pochází z mimopražského regionu

Děkuji za pozornost Novinky z online businessu najdete: twitter.com/acomware linkedin.com/company/acomware-s.r.o. 15. – Ondřej Klega E-commerce Consulting Leader linkedin.com/in/ondraklega