Sociální reklama v rukou konzumu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ TENTO PROJEKT.
Advertisements

 Příspěvek v rámci konference Student Business Forum 2011  Fakulta informatiky a managementu Univerzita Hradec Králové  autor: JUDr. Milan Plíšek Advokátní.
Potenciální dopady energeticko-klimatického balíčku na průmysl ČR Ministerstvo průmyslu a obchodu C O O C O O C O O C O O C O O C O O 20. listopadu 2008.
Virtuální vzdělávací prostředí na FaME UTB ve Zlíně Virtuální vzdělávací prostředí na FaME UTB ve Zlíně E-learn 2002 Žilina 5. – 6. února 2002 E-learn.
Ing. Ivan Trešl Lions Eye Projekt „Oko lva“ na podporu screeningu zrakového postižení u předškolní mládeže.
Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín ČESKÁ REPUBLIKA – KVARTÉR, MALOOBCHOD.
Financování komunitních projektů Tento příspěvek vznikl při řešení grantu podpořeného Vzdělávací nadací Jana Husa Ing. Jana Krbová.
Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ TENTO PROJEKT.
1 PUBLIC RELATIONS 1 Případové studie UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ.
Fakulta stavební Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava 17. listopadu 15, Ostrava – Poruba.
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ
Inovační vouchery v Olomouckém kraji Konference VĚDA V OLOMOUCI Přírodovědecká fakulta 17. listopadu 12, Olomouc Ing. Marta Novotná.
Principy sociálního podnikání
Podnikový management Garant předmětu: Prof. Ing. Petr Němeček, DrSc Aktualizovat obsah předmětu vzhledem k vývoji v teorii a požadavkům současné praxe.
Michal Pluta Česká spořitelna, a.s. IX / 2008
E-learning na vysokých školách ? Jaroslava Mikulecká Petra Poulová Fakulta informatiky a managementu Univerzita Hradec Králové.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_217.
Národní a regionální klastrová politika
Dej svým nápadům šanci - Technologické inovační centrum s.r.o.
Regionální komunikace Skupiny ČEZ Martin Sobotka
1 Etika podnikání Společenská odpovědnost organizací Ing. Jaroslav Prachař – výkonný ředitel, Korektní podnikání, o.s CEBRE – Kam směřuje Společenská.
Vnímání kompetencí pracovníků s dětmi a mládeží ze strany zaměstnavatelů a vzdělavatelů Mgr. Radek Hanuš, Ph.D. FTK UP Olomouc Fakulta tělesné kultury.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_62_INOVACE_15_FINANCE Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Tábor Autor Ing. Pavla.
Reklamní programy „Za málo peněz hodně reklamy.“.
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Aktivní motivace žáků ZŠ = jistota pro budoucnost řemesel CZ.1.07/1.1.04/ INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským.
ELearning na FIM UHK Fakulta informatiky a managementu Univerzita Hradec Králové.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Mgr. Štěpánka Vojtěchovská
SEMINÁŘ Možnosti podpory podnikatelského sektoru a jeho dalšího rozvoje v Libereckém kraji Příprava projektu vědecko technického parku v Liberci Mgr. Tomáš.
Statistika – reklamní strategie Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová.
VEŘEJNÁ EKONOMIKA A SPRÁVA
Junior Achievement je mezinárodní vzdělávací nezisková organizace. Česká kancelář Junior Achievement byla založena panem Tomášem Baťou v roce Jejím.
Základní škola a mateřská škola T. G. Masaryka Milovice, Školská 112, Milovice projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Michal Vondráček, Pavla Zadáková. Psychologické pohnutky Propagace Reklama Zkušenosti Módnost.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
„5 M“ Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2 –
RIBBON DEVELOPMENT …je anglické označení procesu rozvoje komerčních aktivit podél významných silničních tahů na okrajích měst.
Zkvalitnění vzdělávání a zvyšování kompetence manažerů v rámci studijního programu Ekonomika a management na Fakultě podnikatelské Vysokého učení technického.
KOMUNIKAČNÍ SPECIFIKA IN STORE KOMUNIKACE
Ekonomika elektronické podatelny Tomáš Lechner Vysoká škola ekonomická, Praha Fakulta národohospodářská Katedra práva.
1 NÁZORY MAMINEK A DĚTÍ NA REKLAMU doc.PhDr. Dušan Pavlů, CSc UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ.
Závislost na energiích a na vodě Ing.Kristýna Friedrischková, doc.Ing.Bohumil Horák, Ph.D. VŠB – Technická univerzita Ostrava Fakulta elektrotechniky.
STRUKTURA - MULTIMEDIÁLNÍ ASPEKTY PŘEDVÁDĚNÍ doc.PhDr. Dušan Pavlů, CSc. UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ.
CRM a jeho možné využití
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
1 Společnost vědeckotechnických parků ČR Projekt SPINNET CZ.1.07/2.4.00/ Pavel Švejda Praha, INOVACE 2011, Týden výzkumu, vývoje a inovací.
Výroční zpráva o hospodaření UTB za rok Výroční zpráva o hospodaření zasedání AS Hospodářský výsledek UTB 2012 Hlavní činnost v.
Jak se dělá programové schéma vysílání televize Cílová skupina Programové schéma vysílání Reklamní bloky Ukázky Dostupné z Metodického portálu
R EKLAMA A JEJÍ DRUHY PaedDr. Milan Báča. Hlavní úkoly reklamy Hlavní úkoly reklamy K hlavním úkolům reklamy patří:  zvýšit tržby z prodeje produktu.
Reklamní agentura. Reklamní agentura obvykle produkuje kreativní koncepty a materiály (TV reklamy, rozhlasové spoty, tiskové inzeráty a mnoho dalších),
1 VÝVOJ V LETECH doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ.
Katherine z.s. Kateřina Kloudová Etiketa do škol.
Reklama je mrtvá, ať žije marketing! Pavel Neuman
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
FINANCOVÁNÍ KNIHOVNY PŘED ÉROU OPERAČNÍCH PROGRAMŮ
26 let Inženýrství ochrany životního prostředí
Zkrácený název projektu: „Rozvoj kompetencí“
Společensky odpovědné podnikání
Společnost vědeckotechnických parků ČR, z.s.
V (DE)INSTITUCIONALIZACI
Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb
Tvořivé řešení problémů Pavla Kotyzová
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Prezentační dovednosti Pavla Kotyzová
Ing. Pavel Vinkler, Ph.D., ředitel odboru podnikatelského prostředí
CHARITA FUNDRAISING Komunikační platforma ÚSPĚŠNOST Osvěta Komunikace
Transkript prezentace:

Sociální reklama v rukou konzumu IX. ROUND TABLE „DILEMA KONZUMNÍ SPOLEČNOSTI“ Hradec Králové, 27. listopadu 2008 Sociální reklama v rukou konzumu Ing. Pavla Staňková, Ph.D. Fakulta managementu a ekonomiky Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Sociální reklama (bono reklama, benefiční reklama, dobročinná reklama) patří mezi nekomerční typy reklamy, jejíž cílem je upozornění na ožehavá společenská témata. Plní zejména osvětovou, vzdělávací a výchovnou funkci.

Sociální reklama

Sociální reklama

Odlišnosti komerční a sociální reklamy Cíl Komerční reklama – komerční cíl Sociální reklama – nekomerční cíl = upozornit na ožehavá témata společnosti

Odlišnosti komerční a sociální reklamy 2. Měření účinnosti Komerční reklama – měření účinnosti reklamní kampaně bývá její nedílnou součástí Sociální reklama – nekomerční cíl = upozornit na ožehavá témata společnosti

Odlišnosti komerční a sociální reklamy 3. Financování a náklady Komerční reklama – velké finanční náklady Sociální reklama – zdarma nebo za režijní náklady

Vztah sociální reklamy a konzumu Propojení komerční reklamy se sociální tématikou Sociální tématika se stává náplní komerční reklamní tvorby

Oliviero Toscani pro Benetton

Oliviero Toscani

s nákupem výrobku Vztah sociální reklamy a konzumu 2. Reklamní kampaň založená na spojení sociálního tématu s nákupem výrobku

Vztah sociální reklamy a konzumu 3. Zviditelnění reklamní agentury a získání nových komerčních zakázek

Děkuji za pozornost