Nové obchodní trendy v pojistných programech AXA ASSISTANCE

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Informace jsou základním předpokladem úspěšného podnikání.
Advertisements

Představení společnosti
Co s trhem SBS aneb trh SBS je trh jako každý jiný
Nadpis Portál pro komunikaci s občany 1 Portál pro komunikaci s veřejností Portál pro komunikaci s veřejností DATRON, a.s. ing. Jaromír Látal projektový.
Vlastní a franšízingové prodejny … … stejné nebo odlišné kanály?
Trh pracovních příležitostí 2011 Mendelova univerzita v Brně.
Věrnostní program.
Aleš Chudý ředitel divize IW Microsoft Slovakia.
Fond dalšího vzdělávání, Na Maninách 20, Praha 7 Stáže ve firmách – vzdělávání praxí.
Ww Česko Marocká Smíšená Obchodní Komora
Prezentace k semináři „ePraha – výzvy a příklady řešení“ ANALÝZA INFORMAČNÍCH POTŘEB (V PRAZE) Březen 2006 / Petr ŽIŽKA / STEM/MARK, a.s.
Pojištění majetku a odpovědnosti za škodu města a jím zřízených příspěvkových organizací Bc. Miloslav Šalé jednatel společnosti RESPECT BRNO, s. r. o.
PREZENTACE KA 7 KONFERENCE PROJEKTU ITP ITP Ing. Jaromír Čáp, Národní vzdělávací fond, o.p.s. Velké Karlovice, Institut Trhu Práce.
Benefitní program Moje energie pro členy Odborového svazu zdravotnictví a sociální péče ČR.
Obchodní společnosti.
O FIRMĚ DATALIFE PROFESIONÁLNĚ spolupracujeme s těmi nejlepší finančními společnostmi na trhu jak u nás tak v zahraničí. společnost Datalife nabízí profesionální.
Asociace finančních zprostředkovatelů a finančních poradců České republiky, o.s. CIFA forum PRAHA duben 2008 Investiční příležitosti.
D I G I T Á L N Í V Ý Z V Y ING. JAN ŠTĚPNIČKA PRAHA - 6. PROSINCE 2013 TRENDY VÝSTAVBY BEZDRÁTOVÝCH TELEKOMUNIKAČNÍCH SÍTÍ ARBOR, spol. s r.o.
Palatinum Excellence Software na řízení firmy. 1.Proč Software Excellence 2.Představení Software Excellence 3.Jak zavést do praxe Obsah Prezentace.
Michal Pluta Česká spořitelna, a.s. IX / 2008
Domácnosti na úvěrovém trhu Monika Němečková Oddělení vnějších vztahů.
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ VÍTEJTE U NÁS Praha, 27. května 2009.
GEOPORTÁL ZEMĚMĚŘICKÉHO ÚŘADU
PREZENTACE ORGANIZACE
Seminář KOMTERM, 21. duben 2010 Dipl. - Ing. Roman Baláž, MBA Generální ředitel SPP CZ, a.s. 1 Bezpečnost dodávek – nevyhnutná podmínka zákazníka.
Strategické setkání ředitelů českých a slovenských knihoven uživatelů Ex Libris - souhrn Ex Libris Group MULTIDATA Praha s.r.o.
TRENDY A BUDOUCNOST FINANČNÍHO PORADENSTVÍ V EVROPĚ 9.ŘÍJEN 2013 Ing. Tomáš Síkora, MBA, výkonný ředitel VYBRANÉ DOPADY NOZ DO POJIŠŤOVNICTVÍ.
SCLLD MAS Pobeskydí ve verzi návrhu Ostrava,
E - Insurance Management System © 2003 FSS, spol. s r. o. Všechna práva vyhrazena. Financial Support Services Zjednodušení prodeje pojištění.
Odměňování pojišťovacích zprostředkovatelů
Výuka ekonomických předmětů VOŠ a SPŠ Šumperk. Výuka ekonomických předmětů SPECIFIKUM NAŠÍ ŠKOLY: – řada studijních oborů denního studia na SPŠ rozdílná.
Partnerství a spolupráce v oblasti bydlení PCRBF.
Práce v obchodním oddělení jako motivace a čest Praha, 21. 5
Talent marketingových komunikací
Jak být či nebýt bit na Internetu? Pro firmy stále důležitější a stále složitější otázka.
S POLUPRÁCE SE SOCIÁLNÍMI PARTNERY OTROKOVICE,
Pojištění firemní flotily DEN S FLEETEM
Rozvoj nehlasových služeb Současnost a budoucnost mobilních sítí
Dobrovolníci v sociálních službách Dobrá praxe v SAS pro rodiny s dětmi Dobrovolnického centra, o. s.
Podnikání na Internetu letní semestr 2004 Jana Holá VIII.
Aleš Chudý IW BG Lead Microsoft Corporation. Lidé jsou klíčové aktivum firem Nové trendy práce Software jako platforma Strategická iniciativa (horizont.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
Řízení obchodu Pro IT, a.s. Ing. Zbyněk Sonnek … průzračnost, která je vidět.
JISTOTA VÝKONNOST VSTŘÍCNOST ORIENTACE NA BUDOUCNOST.
DUM - Digitální Učební Materiál Název školy: Střední odborná škola obchodní s.r.o. Broumovská 839, Liberec 6 IČO: REDIZO: Vzdělávací.
Plán a plnění strategie sociální firmy Ergones na roky
MBank Maximum výhod a pohodlí ??? PETRA NGUYENOVÁ ma381.
Přednáška: DISTRIBUCE Distribuce - soubor všech podniků a jednotlivců, kteří se stanou vlastníky nebo budou nápomocni při převodu vlastnictví produktů.
KREATIVNĚ ORIENTOVANÁ PÉČE O KLÍČOVÉHO ZÁKAZNÍKA- NOVÁ FIREMNÍ STRATEGIE.
Iniciativa EQUAL v ČR. Iniciativa EQUAL Samostatná forma pomoci ze strukturálních fondů týkající se mezinárodní spolupráce při prosazování nových prostředků.
Naše společenství vzniklo jako reakce na neuspokojivou situaci ve státě, jako je…… Nezaměstnanost Zdražování produktů, služeb a energií Konkurenční nevyváženost.
Číslo projektu: CZ / /0316 Název projektu: Poradenské a informační centrum pro malé a střední podniky Žadatel: Vzdělávací institut Partner:Hospodářská.
Společnost Eurotel pro státní správu. 2 Silný partner pro veřejnou správu ›Společnost Eurotel poskytuje dlouhodobě všem zákazníkům profesionální servis.
Citibank Bert Pijls Člen představenstva a ředitel retailové banky.
Několik námětů a otázek k zamyšlení a výběru
HLAVNÍ ČINNOST Hlavní činností společnosti je obchod s elektřinou a provoz energetických zdrojů. Vyrábíme teplo. Zajišťujeme komplexní dodávky energií.
Jakub Petr. Bez možnosti vyzkoušet si oblečení Větší výběr sortimentu Nižší cena Ušetření času Nakupování z pohodlí Nakupování z pohodlí domova Problémy.
Czech Business Center Regensburg- Místo pro česko- německou spolupráci
PRAXE STUDENTŮ V PORADENSKÉ A BANKOVNÍ POBOČCE PARTNERS MARKET.
Crux information technology, s.r.o. Ostravská universita, information technology.
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Novinky na rok 2010.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
VY_62_INOVACE_ – Přímé bankovnictví Autor Ing. Hana Sůvová
Rodina a zaměstnání Henry Schein Česká republika
Marketingový plán podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Nový přístup ŘSD ČR k činnostem pro zajištění údržby
Středisko rané péče SPRP, pobočka Brno
Transkript prezentace:

Nové obchodní trendy v pojistných programech AXA ASSISTANCE

AXA ASSISTANCE CZ ČLEN SKUPINY AXA V roce 1999 zahajuje AXA ASSISTANCE svoji činnost v České a Slovenské republice. Nyní v roce 2014: ročně obsloužíme 90 000 případů ročně obsloužíme 200 000 příchozích telefonních hovorů máme nově otevřenou pobočku v Ostravě se specializací na další evropské trhy máme 210 zaměstnanců Za 15 let působení jsme se stali preferovanou společností v oblasti asistenčních služeb na trhu v České republice i na Slovensku. Můžete se na nás spolehnout ! působíme ve více než 60 zemích světa důvěřuje nám více než 95 milionů klientů pracuje pro nás více než 214 000 zaměstnanců využíváme zázemí a zkušenosti silné společnosti AXA GROUP je velkou a stabilní společností 2 2

AXA ASSISTANCE CZ FILOSOFIE SPOLEČNOSTI Základní strategickou výhodou AXA ASSISTANCE je know-how, podložené dlouholetou tradicí a schopností přizpůsobení se konkrétním požadavkům a potřebám jednotlivců i firem a praktické založení nabízených produktů a služeb. Jsme si vědomi očekávání vysokých standardů profesionality, a abychom vždy poskytli optimální řešení, promítáme do našich služeb, podložených bohatými zkušenostmi, osobní tvůrčí přístup. Při poskytování samotné služby se pak zaměřujeme zejména na jednoduchost řešení a na komfort klienta. Sledujeme jeho přínos, spokojenost a úsporu jeho nákladů. Naší filozofií je být dostupní našim klientům jsme dostupní kdykoli a kdekoli potřebují naši pomoc, 24 hodin denně, 7 dní v týdnu spolehliví jsme partner, na kterého se můžete spolehnout vnímaví přistupujeme ke klientům ohleduplně a citlivě   … asistence v našem podání je více než služba! 3 3

AXA ASSISTANCE CZ FILOSOFIE SPOLEČNOSTI Svěřte se do naší péče a vyzkoušejte, jaké to je, předat řešení problémů profesionálům. Všechny oblasti našich služeb jdou spolu kombinovat tak, abychom mohli vždy vytvořit řešení pro naše klienty

Trendy v prodeji produktů Klient Přizpůsobení produktů klientům dle jejich potřeb Jednoduchost komunikace mezi klientem a pojistitelem Průhlednost pojištění Nabídka nestandartních nebo významně inovovaných produktů Rychlost sjednání pojištění Možnost přístupu k produktům z internetového prostředí Možnost i nestandardních modelů prodeje

Trendy v prodeji produktů Obchodní partner Jednoduchost sjednání a úpisu Rychlost Bez nutnosti osobního kontaktu Možnost použití různých prodejních modelů Uplatnění na kompetitivním trhu Úpis prostřednictvím web. aplikace zamezuje chybám Podpora při jednání pojistné smlouvy

Oblast cestovního pojištění Cestovní pojištění úpis prostřednictvím web aplikace přihlášeným nebo neznámým uživatelem je standardem prolink z web. aplikace na stránkách obchodních partnerů použití slevových kódů prodej ve vlastním úpisu partnera pro různé skupiny klientů začíná být stále více aktuálním požadavkem Korporátní cestovní pojištění T4B důraz na minimální náročnost při sjednání produkt bez nutnosti jakékoliv další komunikace mezi pojistitelem a klientem je na trhu ojedinělý Variabilnost pojistných programů Jednoduchá webová aplikace

Produkty pojištění právní asistence Rodinný právník nejnižší cena pro klienta v bezkonkurenčně nejkomplexnějším rozsahu služeb nejširší rozsah služeb pojištěn veškerý movitý i nemovitý majetek pojištěny veškeré aktivity spojené běžným občanským životem pojištěna veškerá vozidla do 3,5 tuny v majetku FO (všech členů domácnosti) komplexita pojištěných osob - nejen osoba uvedená na smlouvě vlastní právník 24 hodin denně, 7 dní v týdnu jednoduché sjednání prostřednictvím web. aplikace bez nutnosti složitého zjišťování potřeb klienta

Produkty pojištění právní asistence Právník do auta nízká cena pro klienta v souvislosti s komplexností a variantním použitím služeb velký rozsah služeb jak pro retailovou, tak podnikatelskou veřejnost aplikace umožňuje sjednání pojištění pro vozidla všech typů v majetku fyzických nebo právnických osob i běžného občana vlastní právník 24 hodin denně, 7 dní v týdnu Využití asistenčního prostředí k okamžité reakci na problém klienta jednoduchost sjednání bez nutnosti složitého zjišťování potřeb klienta úpis prostřednictvím web. aplikace

Spolupráce a AXA ASSISTACE Variabilní přístup k různým odbytovým kanálům Jednotná obchodní politika Vstřícnost k obchodním partnerům z různých oblastí Nastavení produktu dle požadavků partnera Zájem o spolupráci s obchodními partnery Důraz na využití nových technologií při prodeji Vnímání potřeb odbytových kanálů

Děkuji Vám za pozornost Jaroslav MAREK Manažer retailového prodeje mobil: +420 774155001 e-mail: jaroslav.marek@axa-assistance.cz AXA ASSISTANCE CZ Hvězdova 1689/2a, 140 62 Praha 4 www.axa-assistance.cz