ROZ1 – cvičení 4 Hranové detektory, ekvalizace histogramu - výsledky.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Počítačová grafika.
Advertisements

Kvalita obrazu Kontrast, rozlišení, neostrost, šum a jeho eliminace, digitalizace obrazu (kvantování a vzorkování), aliasing a antialiasing, ekvalizace.
Učíme se animace Groppa Corina.
Radiometrické zvýraznění obrazu (Radiometric Image Enhancement)
Předzpracování obrazu Image enhancement Image restoration.
Zlepšení prostorového rozlišení infračervené kamery Ján Uličný.
Fůze rozmazaných snímků ( Li, Manjunath, Mitra) kombinace „nejlepších“ dat volba „nejlepších“ - pomocí DWT, levý Mallat strom absolutní hodnota koeficientů.
Algoritmy I Cvičení č. 5.
Programování v Pascalu Přednáška 4
ZPG - Základy Počítačové Grafiky cvičení 11. Obsah cvičení  Prezentace  Opakování (Viditelnost,Stínování těles)  Robertsův algoritmus.
PZORA pzora.wz.cz 2. přednáška. součet hodnot dělený jejich počtem "těžiště hodnot" součet odchylek od průměru je nulový Průměr.
Aplikace Matlabu v el.výpočtech 1
Algoritmy I Cvičení č. 4.
Programování v Pascalu Přednáška 7
Materiály k přednášce Úvod do programování Ondřej Čepek.
Vektorové a maticové operace, soustava lineárních rovnic
Základy počítačové grafiky
1 Vyhledávání Principy vyhledávání Klasifikace klíče:  Interní klíč – je součástí prohlížených záznamů  Externí klíč – není jeho součástí, je jím např.
Úprava fotografie v ZME Mgr. Ivana Pechová. Úvod do grafiky Úvod do grafiky Úvod do grafiky Úvod do grafiky Parametry ovlivňující kvalitu fotografie Parametry.
Úprava digitálních obrazů Ondřej Ptáček H2KNE1, 2013.
Grafický editor GIMP (8) Úpravy fotografií – aneb ne vždy se nám barevná fotografie podaří nebo se nám lépe hodí černobílá „Dostupné z Metodického portálu.
Počítačová grafika Základní pojmy.
18. Počítačová grafika, prezentace
Povrch krychle a kvádru
Slovní úlohy, sčítání a odčítání do 100
Základní pojmy počítačové grafiky
Podmienený príkaz. Kĺúčové slová  Pro podmínky se v Pascalu používají klíčové příkazy IF, THEN a ELSE.  Také se jim říká „príkaz vetvenia"..  Příkaz.
Počítačová grafika, prezentace
Práce s digitální fotografií
Přehled a parametry digitálních fotoaparátů
Objem a povrch ve slovních úlohách
Rozlišujeme dva základní
Roman Konečný EI 4. DIGITÁLNÍ FOTOGRAFIE Programy pro zpracování.
Základní pojmy grafiky
Matematika a její aplikace
Úvod do počítačové grafiky
Hopfieldova asociativní paměť. Topologie sítě 1 vrstva zároveň vstupní i výstupní mezi neurony existují všechny spoje (kromě smyček)
Detekce hran.
A NOTACE Materiál rozšiřuje povědomí žáků o reklamě, pomáhá jim se v ní orientovat a upozorňuje na její případné nebezpečí.
Tomáš Veselý, Lukáš Ratkovský, Luboš Rauer.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Strojove videni Martin Ruzek Obsah Uvod do strojoveho videni Motivace Metody Odkazy.
ALGO – Algoritmizace 4. cvičení 1.ročník, ZS Ing. Zdena DOBEŠOVÁ, Ph.D.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Propojení informatiky s přírodopisem
Zpracování obrazu Počítače & grafika Přednáška č. 7 Autoři: David Škaroupka, Jiří Liška, Miroslav Cepl, Michal Pokorný, Ivo Bílek.
Robotika <Martin Čermák>
Zadání Podle předlohy si připravte tabulky se kterými budete pracovat.
ALGORITMIZACE A ZÁKLADY PROGRAMOVÁNÍ EFEKTIVNOST ALGORITMŮ – PRVOČÍSLO Vytvořila: RNDr. Ivanka Dvořáčková Gymnázium K. V. Raise, Hlinsko, Adámkova 55 březen.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Základní škola, Most, J. A. Komenského 474, p.o Most J. A. Komenského 474, p.o Most Digitální učební materiál vytvořen v projektu Pořadové.
Úpravy rastrových obrázků. Úpravy geometrické Ořezání (clip) Otočení (rotate)
Úpravy rastrových obrázků. Úpravy geometrické Ořezání (clip) Otočení (rotate)
Počítačová grafika a CAD 1 Ukládání obrázků do různých formátů.
Přístroje pro astronomii 2
ALGORITMIZACE A ZÁKLADY PROGRAMOVÁNÍ CYKLUS S PŘEDEM DANÝM POČTEM OPAKOVÁNÍ – SOUČIN POMOCÍ SOUČTU Vytvořila: RNDr. Ivanka Dvořáčková Gymnázium K. V. Raise,
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Ořez a rámeček fotografie Číslo DUM: III/2/VT/2/3/51 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická.
Grafické systémy II. Ing. Tomáš Neumann Interní doktorand kat. 340 Vizualizace, tvorba animací.
Grafický editor GIMP (8) Mgr. Jaroslav Zavadil, Gymnázium Šternberk  vyvážení barev  napodobení černobílé fotografie Dostupné z Metodického portálu
Corel PHOTO-PAINT Úloha 1 Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
Masky vrstev Nástroj vhodný pro úpravu a retuš fotografií.
Grafický editor GIMP (8)
Úpravy fotografií v Adobe Lightroom I.
Osnova 1 Úvodní snímek 2 Fotogalerie 3 Barvy 4 Délka 5 Kdy vychází
COLOURS (doplňovačky a zkoušení)
Histogram VY_32_INOVACE_GR_787.
Juliovy množiny 1.
COLOURS (doplňovačky a zkoušení)
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

ROZ1 – cvičení 4 Hranové detektory, ekvalizace histogramu - výsledky

Roberts function h = roberts(I, prah) vert = abs(conv2(I,[-1 1],'same')) > prah; horiz = abs(conv2(I,[-1;1],'same')) > prah; h = vert | horiz; pro prahy

Sobel function h = sobel (I, prah) M = [1 2 1; 0 0 0; ]; h = abs(conv2(I,M,'same')) > prah; h = h | (abs(conv2(I,M','same')) > prah); M = [2 1 0; ; ]; h = h | (abs(conv2(I,M,'same')) > prah); h = h | (abs(conv2(I,rot90(M),'same')) > prah); pro prahy

Maar Pro tresh = 0,3 2 4

Roberts Sobel Maar

Ekvalizace histogramu

function R = ekvHist(Img) B = 255; % intenzita bile barvy Img = round(Img); Vel = length(Img(:)); % pocet pixelu v obrazku R = Img; % vysledny snimek S = 0; % pocet zpracovanych pixelu for K = 0 : B % prochazime pixely pres intenzity W = (Img == K); % pixely s intenzitou K P = sum (W(:)); % pocet techto pixelu R(W) = round(B * (S + P/2) / Vel); % jakou intenzitu jim priradime S = S + P; % pocet zpracovanych pixelu end