DOBRÁ STRATEGIE PRODEJE FIRMY PARDUBICE, 10.9.2014 JIŘÍ SLEZÁK.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Ústí nad Labem Dosažení potřebné kapacity justičních institucí
Advertisements

Výběr vozidla do firmy – máme k dispozici všechny informace? Michal Krátký, Přemysl Žižka – DEN S FLEETEM DEN S FLEETEM – JARO 2010.
Finalizace akvizičního procesu
Pracovněprávní vztahy v organizaci
Michaela Mrňová Jakub Novotný
Řízení poradců ze soukromého sektoru Školení na řízení plánování a procesů PPP Twinningový projekt CZ/2005/IB/FI/04 Mikko AJ Ramstedt Senior.
Vedlejší specializace MARKETING (3MK)
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Listopad 2013 Příprava a proces vstupu zahraničního investora.
Facility management ČSN EN
Výběr informačního systému Karel Jaborník
Párování nabídek a poptávek a spolupráce mezi RK a bankou
Výsledky výzkumu ve vzdělávacích institucích doc. Ing. Josef Vaculík, CSc. Ing. Petr Urbanec Univerzita Pardubice.
Investiční & akviziční proces
KONFERENCE BRNO: OČEKÁVANÝ VÝVOJ ODVĚTVÍ ENERGETIKY A CEN ENERGIÍ
Prodejní dovednosti pro společnost Chodura Konkurenceschopnost a kvalita - cesta k úspěchu zemědělského podniku.
Outsourcing jako strategický nástroj řízení nejen v komerční sféře
Příprava projektu v praxi Shrnutí Ing. Jan Škurek, PhDr. Michaela Kubištová Seminář PPP projekty v praxi, Brno 2009.
PLÁNOVÁNÍ Vrcholným úkolem podnikového řízení je určování konkrétních podnikových cílů, jejichž prostřednictvím má být dosažen konečný cíl, dlouhodobá.
Postakviziční integrace Jaké kroky se mají učinit po podpisu kupní smlouvy Pavel Seeman.
Rizikový kapitál jako zdroj financí Jindřich Šimeček Mezinárodní grantový projekt MŠMT (nositelem VŠMIE; zpracován ve spolupráci s Ruskou federací) „1P05ME816.
Ing. Gabriela Dlasková ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
Hodnocení zaměstnanců ve výrobních firmách
Základy marketingu šestá přednáška
Informační systémy TPS,MIS, SIS.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_219.
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
Praktické rady ke komunitárním programům Michal Kadera, CEBRE Jihlava, 18. prosince
Řízení marketingu a aktivity v malém a středním podnikání „Každý malý podnik má jen jeden druh zboží – sebe sama, což může nabídnout kdokoliv jinde, jediné.
Institucionální a věcné aspekty státní podpory exportu
Využití metody EPC Jaroslav Maroušek SEVEn, Středisko pro efektivní využívání energie, o.p.s. Praha.
Zpětné vyhodnocení akvizice
Business partnering a role (v) HR Iva Pechová Leden 2008.
Jak předcházet finančním problémům Odbor: Finanční a strategické služby 2011.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Přehled procesu transakce. 2 Obsah OddílČíslo stránky 1. Přehled procesu Fáze I: Příprava procesu Fáze II: Marketing a due diligence
Podnikatelský plán VEBER, Jaromír a kol. Management – základy, prosperita, globalizace. Praha: Management Press, 2002, ISBN , str. 464 –
Kampaň Sdružení AP pro podporu technického vzdělávání Průhonice, 10. prosince 2008 SDRUŽENÍ AUTOMOBILOVÉHO PRŮMYSLU / AUTOMOTIVE INDUSTRY ASSOCIATION.
Hledání rovnováhy mezi podnikatelským subjektem a zákazníkem Seminář ČMS Říjen 2012.
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Rozhodovací proces, podpory rozhodovacích procesů
Teorie propagace 5 základních forem propagace
Důvody vstupu na zahraniční trhy
Strategie příprav obcí, mikroregionů a dalších subjektů na zpracování projektů Mgr. Michal Jarolímek Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích.
AKTUÁLNÍ SITUACE V PROJEKTU RIS – ČASOVÝ HARMONOGRAM červen 2005 – květen 2006červen 2007 – leden 2008 Fáze 0 – definice projektu Fáze 1 - analýza Fáze.
Vratislav Paulík ředitel projektů
CRM a jeho možné využití
V. Informace pro marketing Otázky: 1.K čemu slouží systémy market.informací 2.K čemu slouží market. Výzkum 3.Jak řešit market. Problém 4.Jak získat primární.
Strategie regionu, obce. Strategický plán rozvoje Má úzký vztah k územnímu plánu Měl by být flexibilní, slaďuje představy subjektů Vymezeny perspektivní.
Obsah A. Due diligence I. Základní vymezení II. Vymezení zadání
Poradenský proces Plánování akce. Vypracování jednoho nebo více řešení diagnostikovaného problému Vypracování jednoho nebo více řešení diagnostikovaného.
Struktura podnikatelského plánu
31. březen 2010 Strategie fondů private equity Identifikace, hodnocení a strukturování investic David Marek, ARX Equity Partners.
Personální strategie mezinárodní firmy
Důvody sestavování podnikatelského piánu Struktura podnikatelského plánu poskytuje podnikateli užitečný kontrolní prostředek pro zpracování informací.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 12: Příčiny neúspěchu podnikání malých a středních podniků.
Crux information technology, s.r.o. Ostravská universita, information technology.
Komerční banka – partner pro Vaše podnikání. | Na aktuální rostoucí chuť inovovat a rozvíjet podnikání reaguje banka nabídkou produktů a služeb, které.
Investiční proces ČZU Margareta Křížová, MBA
MEZIGENERAČNÍ PŘEDÁVÁNÍ FIREM BŘEZEN 2016  JAN NAJMAN (ADVOKÁT)  HANA DAENHARDTOVÁ (DAŇOVÁ PORADKYNĚ, AUDITORKA)
Fórum pro žadatele Diskusní fórum určené žadatelům o dotace z ROP MS o dobré praxi a obtížích při přípravě projektů.
Finanční a kapitálový trh VOKT (P-1)
Společenská odpovědnost vs. Bezpečnost práce
Strategie regionu, obce
Primární emise akcií (IPO) VOKT (P-10)
Projekty MARSL.
Informace o průběhu informačních seminářů a výsledcích strukturovaných rozhovorů za stranu zaměstnavatelů BP Stavebnictví I.
Právní a obchodní podstata TERM-SHEETU
Systém elektronické podpory obchodování (SEPO)
Transkript prezentace:

DOBRÁ STRATEGIE PRODEJE FIRMY PARDUBICE, JIŘÍ SLEZÁK

DVĚ KLÍČOVÉ VĚCI K ZAPAMATOVÁNÍ: 1.MOŽNOST PRODEJE BY MĚLA BÝT SOUČÁSTÍ DLOUHODOBĚJŠÍ FIREMNÍ STRATEGIE 2.POKUD CHCEME DOBŘE PRODAT A PENÍZE DOSTAT DOMŮ, VYPLATÍ SE MÍT K RUCE SPECIALISTU JAK DOBŘE PRODAT FIRMU?

LETOŠNÍ VÝZKUM MEZI 323 MAJITELI A MANAŽERY FIREM: 96% - FIREMNÍ STRATEGIE JE DŮLEŽITÝM FAKTOREM PRO ÚSPĚCH POUZE 26% FIREM MÁ ODPOVÍDAJÍCÍ STRATEGII 52% FIREM PLÁNUJE REDEFINICI NEBO VYTVOŘENÍ STRATEGIE MANAGEMENT A VLASTNÍCI ZPRAVIDLA NEMAJÍ ČAS A SPECIALIZACI NA VYTVOŘENÍ DOBRÉ STRATEGIE POSTOJ VLASTNÍKŮ A MANAŽERŮ KE STRATEGII

STRATEGIE

JEDNODUCHÁ SROZUMITELNÁ SEXY IMPLEMENTOVATELNÁ ZPRACOVANÁ EFEKTIVNĚ PRUŽNÁ DOBRÁ STRATEGIE

PRODEJ ♦ Tvorba a distribuce Teaseru ♦ Získání seznamu potenciálních zájemců (Long List) ♦ Výběr zájemců s klientem (Short List) ♦ Oslovení jednotlivých zájemců ♦ Podpis dohody o mlčenlivosti s vybranými zájemci, kteří projeví zájem Long-list a oslovení vybraných zájemců ♦ Tvorba Informačního Memoranda, případně Investičního profilu ♦ Organizace manažerských prezentací a osobních setkání s potenciálními investory ♦ Předložení indikativních nabídek ♦ Vyhodnocení indikativních nabídek Indikativní nabídka ♦ Podpis dohody o základních podmínkách investice ♦ Příprava Due-diligence a poskytnutí časově limitované exklusivity pro vybraného kupce ♦ Vyjednávání o finálních podmínkách ♦ Předložení závazné nabídky se zajištěným financováním Závazná nabídka ♦ Příprava a vyjednávání kupní smlouvy ♦ Podpis kupní smlouvy ♦ Vypořádaní transakce Uzavření transakce Marketingová fáze Informační Memorandum a indikativní nabídka Due diligence a závazná nabídka Negociace o kupní či jiné smlouvě

IGNOROVÁNÍ MOŽNOSTI PRODEJE JAKO STRATEGICKÉ VOLBY PODCENĚNÍ HLEDÁNÍ KUPUJÍCÍHO Z POHLEDU ČASU PODCENĚNÍ PŘÍPRAVY TEASERU A MEMORANDA VÁHÁNÍ V NEVHODNÝ ČAS “VŠECHNO SI UMÍM UDĚLAT SÁM” NEOŠETŘENÍ RIZIK INKASA DAŇOVÉ ASPEKTY PRODEJ – ČASTÉ CHYBY

REFERENCE LOKÁLNÍ ZNALOSTI GLOBÁLNÍ VAZBY PARTNER / PORADCE PRO PRODEJ &

DĚKUJI ZA POZORNOST MINTZBERGER.COM