INVIA.cz FRANCHISING.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Právních služeb firmy proMIKRO s.r.o.
Advertisements

Vyskytuje se ve třech rovinách:
Enterprise Europe Network ČR a Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR Úspěšná spolupráce.
Vlastní a franšízingové prodejny … … stejné nebo odlišné kanály?
 1990 – Demetrios Lambrou  Každoroční rozšiřování nabídky destinací  Více nových i stálých klientů  Silnější katalogy.
Vaše cenové nabídky rychleji a profesionálně
„Dobrý tým dělají detaily“ domy – byty – pozemky – domy – byty – pozemky – domy – byty – pozemky – domy.
Vstup francouzských značek na český trh – hledání partnerů Obchodní oddělení Francouzského velvyslanectví v Praze Dagmar Studeníková, vedoucí odboru spotřebního.
specialista na firemní květinový servis
 Vysoké provize %  Neplatíte paušální poplatky (veškeré základní poplatky jdou na vrub RK).  Motivační bonusy po prvním roce práce  Po zapracování.
…od myšlenky k realizaci franchisingového konceptu.
Jak podnikat v cestovním ruchu ?
Nabídka personálních služeb
CK – činnosti touroperátora
Aneb důvod, proč chodit do Městské knihovny v Praze !
StrongFutureInternational. Jednodušší to již nebude ! Nechte se vést úspěšnými! Začněte budovat svůj business ještě dnes !  Chcete být sami svým šéfem?..
Nové obchodní trendy v pojistných programech AXA ASSISTANCE
Benefitní program Odbory Plus. OBSAH 1. Představení - vize a fungování - lidé stojící za programem (Tým Odbory Plus) 2. Současná nabídka a úspěchy - slevy.
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ VÍTEJTE U NÁS Praha, 27. května 2009.
Prezentace společnosti ZAJDO Transport Logistics s.r.o.
Řízené služby v praxi. CENA - NIŽŠÍ TCO - SNADNÁ KONTROLA NAD INVESTIČNÍMI A PROVOZNÍMI NÁKLADY Provozní náklady Porovnání nákladů při pořízení systému.
ROZVOJOVÉ PROJEKTY PRAHA, a.s.
1 VOLKSBANK – PARTNER PŘI EXPORTU DO RUSKA Filip Vavruška.
Stipendijní informační portál - Business Strategie.
E - Insurance Management System © 2003 FSS, spol. s r. o. Všechna práva vyhrazena. Financial Support Services Zjednodušení prodeje pojištění.
Sdílením k úspěchu aneb Sdílením k profesionalizaci = úspěch Stanislava Kabele, Asim El Amin.
Studijní IS a internetový prodej služeb Dana Koláčková
EVIDENCE PŘÍJMŮ A VÝDAJŮ
Věrnostní klub - ČEDOK.
Internetová reklama a reklama pro internetové stránky Školení Market Express.
Microsites systém satelitních webů od SEO EXPERTA 1.
Soukromá střední škola pro marketing a ekonomiku podnikání, s. r. o.
WINALITE prodej MALOOBCHOD Kč ZISK Kč I II III IV 1 set = Kč distributor STŘÍBRNÝ 5 setů = Kč (jednorázový.
JISTOTA VÝKONNOST VSTŘÍCNOST ORIENTACE NA BUDOUCNOST.
 Vysoké provize %  Neplatíte paušální poplatky, ale pouze 5 % z obratu  Motivační bonusy po prvním roce práce  Po zapracování příspěvek na.
Franchisa. Co je franchisa Za úplatu poskytnutí vyzkoušeného podnikatelského konceptu/modelu/ značky a podpory jiným podnikatelům. Podnikatel Franchisant.
1 PROGRAM PŘEDSTAVUJEME VÁM. 2 Je program, kde můžete získat auto s 0% akontací a příspěvek až 100% na splátky leasingu. Strategie programu Freedom spočívá.
Číslo projektu: CZ / /0316 Název projektu: Poradenské a informační centrum pro malé a střední podniky Žadatel: Vzdělávací institut Partner:Hospodářská.
Cestovní kanceláře a agentury
Citibank Bert Pijls Člen představenstva a ředitel retailové banky.
MARKETING A MANAGEMENT CESTOVNÍHO RUCHU část 4 RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
HLAVNÍ ČINNOST Hlavní činností společnosti je obchod s elektřinou a provoz energetických zdrojů. Vyrábíme teplo. Zajišťujeme komplexní dodávky energií.
Czech Business Center Regensburg- Místo pro česko- německou spolupráci
8. Marketing.
PRAXE STUDENTŮ V PORADENSKÉ A BANKOVNÍ POBOČCE PARTNERS MARKET.
Firemní bankovnictví a jeho trh – distribuce a odměňování
Franchising VY_62_INOVACE_ ledna 2014
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
MULTIFUNKČNÍ REZERVAČNÍ SYSTÉM – EUROAGENTUR HOTELS & TRAVEL, A.S.
Sisel International je společnost, která světu přináší: Zdraví, Krásu, Dlouhověkost a kvalitu Sisel Kaffe. Nyní jsme již na 40 trzích světa a skvěle využíváme.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S1_17.
MUZEUM SKLA A BIŽUTERIE V JABLONCI NAD NISOU státní příspěvková organizace zřizovaná Ministerstvem kultury ČR od 60. let 20. století celostátní působnost.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Formy vstupu podniků na mezinárodní trhy Franchising.
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
LECTURA VALUATION Page 1 LECTURA Systém oceňování mobilní stavební a zemědělské techniky.
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
Kalkulace ceny zájezdu
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Cena pro nového distributora Profit za nového distributora
Základní pojmy v cestovním ruchu, podnikání v cestovním ruchu, činnosti a povinnosti cestovní kanceláře.
KPV/PIS Websol s.r.o. Jaroslav Plzák Lukáš Choulík Tomáš Kraus.
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
SLUŽBY CZECHTRADE PRO EXPORTÉRY
PŘIHLAŠOVACÍ SYSTÉM CK KRISTOF
ABC, s.r.o. - nabídka 2006 Josef Novák
GO a REGIONTOUR 2019 Veletrhy cestovního ruchu
Podnikatelský plán Iva Jeřábková
Transkript prezentace:

INVIA.cz FRANCHISING

Co je FRANCHISING? Franchising je dlouhodobá forma podnikání, kdy na jedné straně stojí společnost nabízející ucelený koncept se zavedenou značkou, a na druhé straně podnikatel, který je ochoten pod touto značkou budovat svou podnikatelkou budoucnost. Pro nového franchisanta – příjemce licence – je tato spolupráce zajímavá z důvodu převzetí nového podnikatelského, ale zato již vyzkoušeného konceptu, převzetí ochranné známky a silné obchodní značky a jejího image.

Kdo jsme my – INVIA.cz? Jsme největší on-line prodejce zájezdů v ČR www.invia.cz a v roce 2008 jsme dosáhli obratu 1.700.000.000,- Kč. Stejný projekt je i na Slovensku (obrat 200.000.000 Sk,-). Špičkové technologie, znalost cestovního ruchu a rychlost patří k našim dlouhodobým konkurenčním výhodám. Ve spolupráci s CA/CK budujeme síť klientských center. Po dvouletém provozu (pobočkové sítě) spolupracuje s partnery v téměř 60 městech ČR a SR.

Čím se lišíme od běžného FRANCHISINGU? Nepožadujeme žádné vstupní poplatky. Běžně se při vstupu platí stotisícové částky. Provizi z prodaných zájezdů si mezi sebou nijak nedělíme. Naopak. Nabízíme výhodnější provize než CK! Neplatíte žádné marketinkové poplatky. Reklamu v desítkách miliónů financujeme my. 0% z ročního obratu. Žádné omezení v nabízeném produktu.

Co vám FRANCHISING přinese? Přivedeme Vám nové klienty. Vynikající provizní podmínky. Přistup k modernímu prodejnímu systému. Stanete se součástí sítě klientských center jedné z nejprogresivnějších firem v oboru. Dáme vám k dispozici širokou online nabídku produktů z cestovního ruchu. Všestrannou odbornou pomoc a naše znalosti. Výrazně jednodušší správu plateb a provizí. Možnost využít propagačních předmětů za velmi příznivé ceny. Možnost využít výrazných slev při nákupu reklamy.

Podrobněji o výhodách I. Růst a zisk: Po tříletém provozu máme ověřeno, že klienti velmi dobře přijímají spojení mezi námi a „kamennou“ provozovnou. Na naše klientská centra se obracejí s důvěrou. Přístup k produktu: Nabídka je dostupná na internetových stránkách www.invia.cz. Od CK požadujeme solidnost a profesionalitu. Obsah produktu: Skladba produktu je pečlivě sestavena dle poptávky trhu a s ohledem na kvalitu. Last minute a katalogové zájezdy, zájezdy od českých, slovenských, německých  CK, letenky, nabídku ubytování v ČR i ve světě, pronájem aut v zahraničí, vstupenky, jízdenky, tištěné průvodce a mnoho dalších..

Podrobněji o výhodách II. Provize: Díky našim dosaženým výsledkům jsme u většiny CK nejlepší a největší partner. Máme tedy silnou pozici při vyjednávání o provizích podmínkách. Nabízíme tak lepší procenta za prodej než při přímém prodeji u CK. Provizi vyplácíme bez ohledu na termín odletu klienta jednou týdně. Mnohdy tedy dříve než CK. Platby: Nabízíme Vám v cestovním ruchu unikátní systém plateb. Vybrané zálohy či doplatky převádíte bez ohledu na termín odletu klienta jen jednou týdně (tzn. týdenní tržbu) a na jedno číslo účtu.

Podrobněji o výhodách III. Fakturace: Fakturace probíhá rovněž jednou týdně. Data k fakturaci zadáváte při sepisování cestovní smlouvy a pak se generují automaticky. Odpadá tedy kontrola včasného zaplacení a pozdějších administračních prací. Správa partnerů: Udržujeme aktuální kontakty na CK. Kontakty jsou přehledně umístěny přímo u nabídky. Telefony, faxy, e-maily, nonstop linky, odkazy na rezervační systémy, provozní doby, atd. Vše co potřebujete k rezervaci či komunikaci s CK.

Podrobněji o výhodách IV. Správa dokumentů: Nemusíte udržovat desítky smluv s CK, jejich koncesní listiny, pojištění proti úpadku a dodatky. Všechny potřebné dokumenty máte rovněž umístěny u každého produktu. Prodej veškerého produktu realizujete na základě jedné smlouvy. Získání znalostí o produktu: Nabízíme studijní cesty bez ohledu na obrat u pořádajících CK. Máte tak možnost zúčastnit se infocesty i s CK, kterou zatím ještě neprodáváte, ale máte zájem o procestování a nastudování nabízených ubytovacích kapacit. Víme, že CK mnohdy omezují výběr agentur právě podle dosažených výsledků. CK často pořádají školení produktu přímo u nás na callcentru. O všech školeních Vás budeme informovat a můžete se zúčastnit.

Podrobněji o výhodách V. Administrační zpracování cestovních smluv – prodejní systém: Prodejní systém se neustále zdokonaluje a reaguje na poptávku trhu. Jedná se špičkový nástroj. Mimo jiné umožňuje skvělý přehled o aktuálních případech, možnost přidělení různých stavů k objednávce. Pro lepší přehled máte stejné prostředí při zadávání dat do objednávky. Cestovní smlouva se generuje automaticky a vždy má stejnou strukturu. Nepřehlédnete tak možnou chybu či nezapomenete na důležité údaje. Dále systém umožňuje správu klientů, psaní poznámek a obsahuje další drobnosti jako aktuální kurzy, možnost připomenutí či kalkulačku. Podpora: K prodejnímu systému poskytujeme podporu na telefonu, ICQ či SKYPE. Podpora všeobecně: Nabízíme všestrannou odbornou pomoc a naše znalosti týkající se nejen produktu, ale máme zkušenosti i s živnostenským úřadem či ČOI.

Co požadujeme? Požadujeme zavedenou provozovnu, min. 7 mil. obratu ročně z provizního prodeje, orientaci v produktu, znalost cestovního ruchu. Měsíční poplatek 2.500,- bez DPH Poplatek je za nabízené zpracování a služby zanedbatelný a přínos naší spolupráce je zdaleka vyšší.

Správa klientského centra INVIA.cz Využijte znalostí a dovedností leadera českého online prodeje zájezdů a otevřete si vlastní franchisingovou pobočku - získejte zastoupení INVIA.cz. Jakub Eliáš Manažer pobočkové sítě INVIA.CZ/SK jakub.elias@invia.cz