Národní informační portál s podporou call centra (NIP) Fórum cestovního ruchu 2011 22. listopadu 2011 Pardubice.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Aktualizace Rozvojového konceptu CR na Šumavě Regionální marketing Vimperk
Advertisements

Představení MAS Zubří země, o. p. s.
Plán akcí oddělení cestovního ruchu odboru regionálního rozvoje krajského úřadu pro rok 2002.
Metropolitní síť. Co přináší metropolitní síť obcím  Pokrytí požadavků občanů na moderní technologie  Jistota dobrého rozhodnutí – možnost rozšíření.
Aktivity CzT směrem k TIC. OBSAH 1. Jednotná certifikace TIC 2. Monitoring návštěvnosti OTIC.
Konference NOVÁ GENERACE TURISTICKÉHO ZNAČENÍ ANEB TURISTICKÉ STEZKY DO MOBILU Rámcový projekt Životní prostředí v Praze a volný čas – V Praze za přírodou.
 Taggmanager.cz je nový způsob komunikace umožňující jednoduché propojení mobilního telefonu se speciálním webovým obsahem vyvíjený pod záštitou ministerstva.
MĚSTSKÝ ROK INFORMATIKY GIS – současnost a budoucnost mapových služeb města Plzně gis.plzen-city.cz Václav Kučera Správa GIS, Správa informačních.
Portál hl. m. Prahy – Co předcházelo úspěchu
OP LZZ - Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí pracovníků v cestovním ruchu Individuální projekt pro CzechTourism.
Projekt Informační a vzdělávací portál Libereckého kraje I CZ.1.07/1.1.00/ I Technologie portálu Pavel Krayzel CELN o.s.
Dobré jméno České republiky jako zajímavé turistické destinace nemůžeme tvořit jinak než-li společně.
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Udržitelný rozvoj služeb cestovního ruchu Zpráva o průběhu projektu v období leden – červen 2006 Valná hromada Mikroregionu Hranicko Spolufinancováno.
Výzkumy CzechTourism Fórum cestovního ruchu listopadu 2011
Letní turistická sezóna 2007 Cestování Čechů po českých regionech Rostislav Vondruška Ředitel CzechTourism.
Podpora nevládních a neziskových organizací v oblasti cestovního ruchu
Projekt: Analýza dalšího profesního vzdělávání v Pardubickém kraji Návrhy a doporučení Kolektiv autorů: Institut rozvoje evropských regionů,o.p.s. Univerzita.
Prioritní osa 2 Rozvoj cestovního ruchu výstavba, technické zhodnocení turistické infrastruktury (např.: kongresových či lázeňských center, sportovně rekreačních.
1 OPERAČNÍ PROGRAM ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ pro období MINISTERSTVO ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ
Nakladatelství CzechTourism Organizace cestovního ruchu v ČR Plánované aktivity 2012 Fórum cestovního ruchu listopadu 2011 Pardubice.

Cykloturistika Produkty Služby Infrastruktura Propagace.
Náboženský cestovní ruch- shrnutí
Internet a cestovní ruch
Rozvoj nehlasových služeb Současnost a budoucnost mobilních sítí
Destinační management turistické oblasti Jeseníky (Jeseníky-východ)
Marketingové aktivity ke zvýšení povědomí o domácím cestovním ruchu.
Příprava RIS LK – OS 1 Připomínkování a rozpracování první priority odbornou skupinou č.1.
Oborová brána TECH tech.jib.cz Seminář „Okna oborů dokořán! Proč a jak využívat oborové brány & jak dál v CPK? “ Praha, NTK PhDr. Lenka Hvězdová.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Portál - kultura a historie Prahy Ivan Seyček Miroslav Váňa Lada Králová Magistrát hl. m. Prahy ePraha ISSS/LORIS/V4DIS Portál – kultura.
 POTENCIÁLNÍ ROZVOJOVÉ MOŽNOSTI VYSOČINY Pobytová turistika v ekologicky nezatížené přírodě Městská kulturně-poznávací turistika.
Portál veřejné správy © 2002 IBM Corporation ISSS 2003 PORTÁL VEŘEJNÉ SPRÁVY PŘEDSTAVENÍ II. ETAPY PROJEKTU Ing. Břetislav Moc IBM Česká republika spol.
Společný regionální operační program PRIORITA 4 Cestovní ruch Opatření 4.1 Rozvoj služeb pro cestovní ruch Podopatření Podpora regionálních a místních.
O službě Webmium WEBMIUM je jednoduchý nástroj umožňující drobným a středním podnikatelům vytvoření a správu profesionálně vypadajících webových stránek.
1 Regionální a municipální informační systém RAMIS PVT, a.s., Kovanecká 30/2124, Praha 9 tel.: , fax:
Metropolitní a regionální sítě Nejen infrastruktura, ale i obsah.
Informatizace společnosti Mgr. Radko Martínek ministr.
ISSS 2003 PORTÁL VEŘEJNÉ SPRÁVY PORTÁL VEŘEJNÉ SPRÁVY Základní koncepce a prototyp Ing. Břetislav Moc
Systém kvality a inovací v cestovním ruchu
1 E - S V Ě T S E T O Č Í S T Á L E R Y C H L E J I. S T A Č Í T E M U ? Regionální a municipální informační systém RAMIS Ing. Petra Mikulecká,
REGIONÁLNÍ AKČNÍ PLÁN PRO ÚZEMÍ KRAJE VYSOČINA (RAP)
NaturNet Plus Počítačem podporované vzdělávání na ochranu životního prostředí REGEO ICT ŘŠENÍ PRO VENKOVSKÝ TURISMUS.
Aktivity CzT vůči TIC. VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ TIC Projekt: Rozvoj lidských zdrojů v oblasti CR formou dalšího vzdělávání Program: OPLZZ Cíl = zvýšení úrovně:
Sdružení Český ráj Destinační management v TR Český ráj.
Destinační management TO Poodří - Moravské Kravařsko Konference Kunín 9. června
Projekty CCRJM v oblasti internetových aplikací Brno Ing. Lukáš Bačík.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
© KAM po Česku.  200 ks oboustranných materiálů (A3)  50 ks oboustranných materiálu (A4)  200 ks vizitek IC  2 samolepky s QR kódem  200 ks lístkových.
Celostátní turistický informační systém Josef Zelenka Úvod Veřejná soutěž na CTIS v ČR Závěry.
Portál Kudy z nudy Statistiky 2009 Marketingové aktivity v roce 2009 Plán aktivit 2010.
Moderní informační systémy - úvod do teorie, druhy IS v cestovním ruchu.
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
Novinky portálu Kudy z nudy Aktivní dovolená:
Systém trvale udržitelného rozvoje podnikání pro město Aš Skupina 4.
Standardy a legislativa pro IS v cestovním ruchu.
Datové centrum sociálních služeb v Libereckém kraji Interaktivní softwarový program určený pro poskytovatele sociálních služeb, zadavatele a také pro.
Strategie rozvoje Jihomoravského kraje 2020 Rozvoj CR Brno, 4. listopadu 2015.
_ Marketingový mix na podporu domácího cestovního ruchu 21/05/13 Radka Neumannova.
Pracovní schůzka aktérů integrace - příprava navazujícího projektu „Jihomoravské regionální centrum na podporu integrace cizinců 2010“ 30. září 2009 EVROPSKÝ.
Anotace Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru PROVOZ A EKONOMIKA DOPRAVY, předmětu LOGISTIKA A OBSLUŽNÉ SYSTÉMY. Inovuje výuku použitím multimediálních.
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
Regionální operační program NUTS II Jihozápad
Regionální inovační strategie Libereckého kraje
Prioritní osa 2 Interreg V-A Česká republika – Polsko Společný sekretariát, Hálkova 2, Olomouc
PROJEKT "START" - speciální nabídka pro podnikatele
Informace o úpravách webu
GO a REGIONTOUR 2019 Veletrhy cestovního ruchu
Transkript prezentace:

Národní informační portál s podporou call centra (NIP) Fórum cestovního ruchu listopadu 2011 Pardubice

Cíle projektu NIP  Propagace destinace ČR na domácím trhu  Propagace destinace ČR jako celku v zahraničí (zvýšení povědomí o ČR jako o turisticky zajímavé a „trendy“ lokalitě)  Propagace jednotlivých turistických regionů ČR  Podpora potenciálních i reálných návštěvníků ČR  Zlepšení propojení subjektů aktivních v CR  Využití monitoringu soc. sítí (např. morfování systému atd.)  Zkvalitnění statistik o CR  Efektivní využití mobilních aplikací a mob. internetu

Dřívější snahy o vybudování NIP  První snahy v 90. letech  RIS (1998) – vznik z iniciativy ATIS (ATIC)  Czechtourservice (2002) – ČCCR – na začátku dochází k významnému rozšíření, nebyl však dlouhodobě udržitelný Důvody neúspěchu těchto projektů:  vysoká cena - vybudování, provoz  absence vhodných technologií  nízká penetrace internetu  primitivní grafické prostředí RIS –

(Nad)Národní turistické portály v zahraničí  Oficiální turistické portály fungují již ve většině vyspělých zemích  Odlišují se rozdílnou kvalitou zpracování a nabízených služeb  Většina informačních systémů je úzce propojená s rezervačními systémy

Zastřešuje tur. informační zdroje z celé Evropy, přehledné a ucelené grafické prostředí Malý počet jazykových mutací, informace z jednotlivých zemí/destinací v obecné rovině, nízká míra aktualizace

Přehledný rezervační systém, efektivní využití Google Maps Chybí rezervace dopravních spojů přímo na portále, odkazy na rezervační systém přepravců jsou těžko k nalezení

Snadná orientace, neořezané jazykové mutace, vynikající rezervační systém Nedostatky v grafickém zpracování

Kvalitní filtry a rozložení, speciální slevové nabídky, přehlednost, mnoho kvalitních jazykových mutací Nepřehledný rezervační systém dopravních prostředků, příliš jednoduchá grafika

Koncepce portálu  NIP shromažďuje regionální a celostátní informace  NIP informace distribuuje do zahraničí  Distribuce pomocí webového portálu, marketingových kampaní.  NIP zajišťuje dostupnost relevantních dat v reálném čase a na jakémkoliv místě (mob. aplikace)  NIP integruje prvky moderních technologií a trendů

Schéma portálu Call centrum Správa obsahu Statistické nástroje Nástroje propagace Soc. sítě Multimediální galerie Databáze Regiony

Databáze NIP  7 a více jazyků  Pravidelná aktualizace  Zařazení subjektu do databáze zdarma  Možnost úprav databáze samotnými subjekty  Využití potenciálu TIC při naplňování, aktualizaci a kontrolách databáze V rámci ČR nyní neexistuje žádné podobné řešení.

Příklad zobrazování subjektů z databáze Statistické nástroje

Schéma sběru dat do databáze NIP

Prvky sociálního CRM  Zapojení klientů prostřednictvím soc. sítí (např. booking přes foursquare)  Využití údajů o aktivitách klientů

Informace a vzhled „ušité“na míru

Trendy využívání mobilního internetu  EU zavádí regulace cen roamingových tarifů – cena roaming = cena domácí tarif zahraniční turisté nebudou datové připojení vypínat

 V roce 2014 se bude internet využívat více na mobilních zařízeních než na PC

Zvyšování rychlosti přenosu dat

Rozšířená realita součástí NIP

 Virtuálními prvky doplněna realita  Úzké propojení s mobilními telefony a tablety  Využití LBS, mobilního internetu a dalších technologií pro optimální zobrazení

Mgr. Petr Moc Odbor IPCR CzechTourism Tel.: