„RESTART ŠKOLNÍCH METODIKŮ“. Aktuální situace Koncepce státu  ICT koordinátor  Enviromentalista  Koordinátor ŠVP Kariérní řád.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola, Matice školské 3, České Budějovice
Advertisements

Cílené rozvíjení čtenářské gramotnosti ve výuce na 2. stupni ZŠ
KONFERENCE ASOCIACE ŘEDITELŮ GYMNÁZIÍ ČR - PŘEROV.
Problémy spojené se zaváděním CLIL do škol:
Cesta ke kvalitě v praxi
Didaktika fyziky jako vědecká disciplína
Informační schůzka ŠANCE – před - po 1. výzvě.
RNDr. Eva Zelendová PaedDr. Karel Tomek VÚP Praha září 2008
Výchovné problémy ZŠ Prezentace projektu č. CZ.1.07/1.3.03/
Dotyková zařízení ve výuce​ KA4 Evaluace
Kurikulární reforma a pedagogický sbor ZŠ Vrané nad Vltavou.
Projekty mobilit programu Leonardo da Vinci 2002 ___________________ PhDr. Helena Úlovcová
Strategie řízení informačních a komunikačních služeb ve škole PROČ ?
Návrh a realizace modulového systému dalšího vzdělávání učitelů v MSK Magdalena Chmelařová Opava 2008.
PARTNER PROJEKTU OBCHODNÍ AKADEMIE A STŘEDNÍ ZEMĚDĚLSKÁ ŠKOLA BRUNTÁL Ing. Ladislav Konopka Bruntál
Problémy vymezení hledisek kvality v přípravě učitelů pozitivní přínos určení a uplatňování hledisek kvality závisí na splnění podmínek pro jejich užitečné.
ICT VE ŠKOLE LIDSKÉ ZDROJE listopad 2006 (c) Radek Maca.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Projekty Dialog a Perspektiva reg. č. CZ.1.07/1.3.05/ , reg. č. CZ.1.07/1.3.05/ , Ludmila Muchová
PŘEDSTAVENÍ PROJEKTU. Co Vás dnes čeká? Představení realizátora a partnera projektu Představení projektu a jeho aktivit Možnosti mobilních technologií.
Projektová výuka. Úspěch projektu je závislý na dobrém naplánování a dobrém řízení v poměru 8:2.
Základní škola Uničov, Haškova 211 Aktivní motivace žáků ZŠ = jistota pro budoucnost řemesel CZ.1.07/1.1.04/ , realizace – INVESTICE.
KARIÉRNÍ SYSTÉM ŘEDITELŮ
METODICKÝ SEMINÁŘ ETWINNING. eTwinning eTwinning Partnerství škol v Evropě Projekty spolupráce na dálku Komunita evropský škol.
ROZVOJEM OSOBNOSTNÍCH A PROFESNÍCH KOMPETENCÍ UČITELŮ MŠ A ZŠ K VYŠŠÍ KVALITĚ VZDĚLÁVÁNÍ (CZ.1.07/1.3.00/ ) LUCIE CHALOUPKOVÁ PEDAGOGICKÁ FAKULTA.
Koncepce třídy  Činnost třídního učitele.  Třídní učitel by měl mít podporu v pracovníkovi pověřeném prevencí, ve školním psychologovi, ve výchovném.
Kariérní systém učitelů PhDr. Jitka Miklová, MŠMT
KURIKULUM S Podpora plošného zavádění školních vzdělávacích programů v odborném vzdělávání.
Název kapitoly Název podkapitoly Text Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání Seminář pro žadatele IROP.
Program: Erasmus+ Klíčová akce: KA1 Název organizace: Základní škola M. Choceňského, Choceň Název projektu: Další vzdělávání učitelů cizích jazyků Číslo.
Workshop – KAP Pk Návrh Šablon pro SŠ a VOŠ Pardubice, 29. srpna 2016.
Projekt IVOŠ Inovace a modernizace vzdělávacích programů VOŠ Operační program: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory: Vyšší odborné vzdělávání.
Ředitel Název operačního programu: OP VK Název prioritní osy: Počáteční vzdělávání Název oblasti podpory: Další vzdělávání pracovníků škol a školských.
EU peníze školám VI. Finanční gramotnost Koordinátor: Luboš Zajíc VI/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji finanční gramotnosti VI/3 Vzdělávání.
KLÍČ Klíčové kompetence v počátečním vzdělávání Barbara Čechová Výzkumný ústav pedagogický v Praze.
ICT – TEORIE A PRAXE – ŠKOLY A FIRMY Miloš Maryška, Katedra informačních technologií, VŠE Praha
Seminář Reg. č: CZ.1.07/1.3.49/
MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ORP KLADNO Pracovní skupiny: Předškolní vzdělávání Čtenářská gramotnost Matematická gramotnost Inkluzivní vzdělávání.
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Martina Vojtěchová
Kurikulum G Mgr. Lucie Hučínová-Slejšková, PhDr. Stanislava Krčková.
Psát není tak složité, aneb pojďte s námi tvořit Metodický portál.
Učitelé pro učitele UPROU ( ). UPROU  Tento projekt je spolufinancován Evropským sociální fondem (75%) a státním rozpočtem ČR (25%).  OP RLZ.
Minikonference Gymnázium Brno - Řečkovice 17.červen 2010
Cíl a identifikace výzvy
Cesta k uplatnění na trhu práce Fond dalšího vzdělávání, 2017
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Šablony OP VVV a podpora nadání
Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
Tvorba Místního akčního plánu rozvoje vzdělávání pro SO ORP Čáslav
Reforma školství, kurikula a systém kurikulárních dokumentů
Zátěž a rizika povolání a optimismus učitele
Projekt Impuls / Seminář
Projekt Impuls / Seminář
VYUČOVÁNÍ A UČENÍ A/ B/ a/ cíle výuky b/ klíčové kompetence
TTnet (Training of Trainers Network)
Plánování prvních kroků
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol.
Gymnázium T. G. Masaryka, Litvínov
Realizace potřeb regionálního školství pomocí šablon
TRADICE UPLATNĚNÍ DOPRAVNÍ DOSTUPNOST ŠIROKÁ NABÍDKA TECHNICKÝCH OBORŮ
Práce se selhávajícím žákem
Prezentace KAP Jihomoravského kraje
Vítejte na třetí místní konferenci
Dobré příklady z praxe aneb Jak to chodí u nás
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Základní škola a mateřská škola ANGEL V Praze 12
Pracovní setkání IKAP, Implementace Krajského akčního plánu Kraje Vysočina I – Učíme se ze života pro život Ing. Zvolánková Adéla Bc. Rabasová.
Téma Polytechnické vzdělávání a Infrastruktura
Transkript prezentace:

„RESTART ŠKOLNÍCH METODIKŮ“

Aktuální situace Koncepce státu  ICT koordinátor  Enviromentalista  Koordinátor ŠVP Kariérní řád

Proč? Kariérní růst – být připraven Sebevzdělávání – nároky nové doby (testování, změny ve vzdělávání) – příprava × efektivita (technika směřuje do jednoduchosti) – orientace – nové poznatky, dovednosti, znalosti a kompetence

Umíme?

„Restart“ Předmětové komise – postavit odspodu – vlastní struktura – tvořeno svépomocí Předmětový metodik – garant – nové role (vede, řídí tým)

Projekt nabídne Podporu aktivních lidí Propojení („akční“ kolega) Vyhoření × Nové nápady Sdílení a řešení problémů Ukáže cesty a způsoby Odborníky „Učitel učí učitele“ – praxi

Předmětové komise Inspirace Spolupráce Síťování Zkvalitnění Osvědčené × nové způsoby Vhled VŠ

Metodik Učitel je odborník Iniciátor nových věcí Nositel myšlenek Přenesení do praxe Potřeba řízení, plánování a hodnocení Vhled VŠ

Podpora pro zapojené Nové zkušenosti – aplikace Náslechové hodiny – přímá praxe E-learning cílený pro ZŠ Didaktika a nové poznatky (VŠ) Praktické semináře Propojení a nové kontakty (spolupráce)

Proč se zapojit? Finanční ohodnocení Sebevzdělání (DVPP – certifikát) Časová nenáročnost (E-learning cílený pro ZŠ) ICT – rozumět a umět nápaditě využít, držet krok Seberozvoj (odborník = baví mě to, aktuální vývoj, nové role, postupy…) Propojení (mám partnera)

Opravdu umíme předat to co chceme?