„RESTART ŠKOLNÍCH METODIKŮ“
Aktuální situace Koncepce státu ICT koordinátor Enviromentalista Koordinátor ŠVP Kariérní řád
Proč? Kariérní růst – být připraven Sebevzdělávání – nároky nové doby (testování, změny ve vzdělávání) – příprava × efektivita (technika směřuje do jednoduchosti) – orientace – nové poznatky, dovednosti, znalosti a kompetence
Umíme?
„Restart“ Předmětové komise – postavit odspodu – vlastní struktura – tvořeno svépomocí Předmětový metodik – garant – nové role (vede, řídí tým)
Projekt nabídne Podporu aktivních lidí Propojení („akční“ kolega) Vyhoření × Nové nápady Sdílení a řešení problémů Ukáže cesty a způsoby Odborníky „Učitel učí učitele“ – praxi
Předmětové komise Inspirace Spolupráce Síťování Zkvalitnění Osvědčené × nové způsoby Vhled VŠ
Metodik Učitel je odborník Iniciátor nových věcí Nositel myšlenek Přenesení do praxe Potřeba řízení, plánování a hodnocení Vhled VŠ
Podpora pro zapojené Nové zkušenosti – aplikace Náslechové hodiny – přímá praxe E-learning cílený pro ZŠ Didaktika a nové poznatky (VŠ) Praktické semináře Propojení a nové kontakty (spolupráce)
Proč se zapojit? Finanční ohodnocení Sebevzdělání (DVPP – certifikát) Časová nenáročnost (E-learning cílený pro ZŠ) ICT – rozumět a umět nápaditě využít, držet krok Seberozvoj (odborník = baví mě to, aktuální vývoj, nové role, postupy…) Propojení (mám partnera)
Opravdu umíme předat to co chceme?