Unica Enterprise Ř ešení pro efektivnější přímý marketing a jeho výhody Pavel Holý EMM Technical Sales Profesional.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vstupte úspěšně na online trh ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, Praha 4 • Tel.: •
Advertisements

Software Development Conference 2007 Vztah dodavatele a odběratele Zdeněk Borůvka.
Propagace a reklama na facebooku
Projektové řízení Modul č.1.
Správa IT infrastruktury: lépe, snadněji, bezpečněji a levněji
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Zlepšování jakosti.
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 2. ročníku gymnázia na předmět OSZ KLÍČOVÁ SLOVA: Konkurenční.
Aleš Chudý ředitel divize IW Microsoft Slovakia.
MODELY DISKRÉTNÍ VOLBY 3. cvičení
Nabídka personálních služeb
2009ATODA Telemarketing, spol. s r.o.2 Představení společnosti Adresa: Čechova 1, České Budějovice Zahájení provozu: duben 2005 Tel./Fax.: 387.
Ruber, Saitz.  Customer Relationship Management  Systémy pro řízení vztahů se zákazníky  Zjednodušeně : ◦ shromažďování ◦ zpracování ◦ využití informací.
Informační systémy podnikové systémy CRM
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Foresightem k inovacím Mgr. Aleš Řiháček, MBA ředitel.
SAP Ing. Jiří Šilhán.
N OVÉ PŘÍSTUPY V AKVIZICI ZÁKAZNÍKŮ : REMARKETING A EFEKTIVNÍ ING M AGDALÉNA D IVIŠOVÁ J AN P ENKALA ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a,
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Geomarketing v adresné distribuci
>> 1 Ing. Zdeněk Vejvoda Technologická podpora liberalizace Bratislava
JAK POZNAT HODNOTNÉ ZÁKAZNÍKY …cílíme přesně 1. Obsah  Teorie zákaznické hodnoty  Vyrábění zákaznické hodnoty 
Obsah  Představení  Úrovně cílení na zákazníky  Co je to segmentace  Workshop –prototyp segmentace ihned a ručně.
Aukro.cz – projektový management v e-commerce Tereza Kabrdová.
Ing. Jiří Šilhán.  představuje komplex aplikačního a základního software, technických prostředků, podnikových procesů a personálních zdrojů určených.
12. OPERATIVNÍ MANAGEMENT
Inovace výuky ve vazbě na požadavky Mezinárodních výukových standardů doc. Ing. Marie Pospíšilová,CSc. SVŠES.
2 Jan Tomíšek Nová organizace služeb 3 Základní typy služeb poskytovaných společností Vema operativní hotline konzultace školení implementační implementace.
Prezentace 1 Kontaktní centrum Statutárního města Ostravy provozované společností OVANET a.s. červen 2009.
Inovativní produkty a technologie SCSISpokojenost zákazníka zákazníka Profesinální klientský servis v oblasti kontaktních center Samsung Value System.
Vybrané metody analýzy
Internet jako nástroj vlivu ? Dana Bérová
Ondřej Škorpil 27. října 2011 American Center Řízení agendy CSR ve Skupině ČSOB Na cestě k efektivitě: Jak integrovat CSR do strategického řízení firmy.
Systémové pojetí hospodářské organizace
Možnosti modelování požadavků na informační systém
 BA_EM Electronic Marketing Pavel Agenda  Efektivní data mining jako zdroj relevantních dat o potřebách zákazníků.
System Management.
Téma: Co funguje v mobilním marketingu
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
Využití Smart Meteringu při řízení spotřeby energie
Případová studie (řešení kontaktního centra a portálu HelpDesk) Petr Taševský Obchodní manažer – oddělení ENTERPRISE Případová studie (řešení kontaktního.
Microsoft Dynamics CRM
© 2013 IBM Corporation Business Anayltics Jan Biheller Sales leader Business Analytics CR & SR.
RNDr. Jana Sýkorová SOŠ a SOU technické, Třemošnice, Sportovní 322
Hledání rovnováhy mezi podnikatelským subjektem a zákazníkem Seminář ČMS Říjen 2012.
Rozhodovací proces, podpory rozhodovacích procesů
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Vodafone - případová studie „Integrace Společenské odpovědnosti (CR) do firmy“ Přemysl Filip Senior Manager Společenské odpovědnosti Listopad 2007, VŠE.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
KREATIVNĚ ORIENTOVANÁ PÉČE O KLÍČOVÉHO ZÁKAZNÍKA- NOVÁ FIREMNÍ STRATEGIE.
CRM a jeho možné využití
Copyright © 2005 Accenture All Rights Reserved. Accenture, its logo, and High Performance Delivered are trademarks of Accenture. Představení společnosti.
8. Marketing.
13.přednáška – Elektronické zásobování Ing. Jiří Zmatlík, Ph.D. ČVUT, Fakulta elektrotechnická Katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd.
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
Struktura podnikatelského plánu
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Aktivity CzT vůči TIC. VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ TIC Projekt: Rozvoj lidských zdrojů v oblasti CR formou dalšího vzdělávání Program: OPLZZ Cíl = zvýšení úrovně:
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Personální audit - cesta k efektivitě využívání lidských zdrojů.
Pracovní schůzka aktérů integrace - příprava navazujícího projektu „Jihomoravské regionální centrum na podporu integrace cizinců 2010“ 30. září 2009 EVROPSKÝ.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Vztahy se zákazníky.
Co dokážeme připravit pro HbbTV v ČR?
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě Obhajoba Bakalářské práce
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Presentation Title 1st September 2002
Přečtěte si o tom vše Příspěvky Microsoft SharePointu
Informační systémy podnikové systémy CRM
Představení Úvod Celé je to pojaté spíše jako představení služby a jejích možností, nežli konkrétní ukázky Lukáš Čochner.
Transkript prezentace:

Unica Enterprise Ř ešení pro efektivnější přímý marketing a jeho výhody Pavel Holý EMM Technical Sales Profesional

EMM: komplexní řešení integrující pět klíčových marketingových procesů – napříč všemi typy médií Řízení marketingových procesů a měření výsledků Rozhodování o nejlepší marketingové akci Doručení relevantní marketingové komunikace a zachycení reakcí Sběr dat, která rozšiřují každý zákaznický profil Analýza marketingových dat pro porozumění zákazníkům a identifikaci příležitostí 2

Přichází na korporátní web, cookie nastaveny, prochází webem, ale nekupuje... Později dostává s personalizovanou URL. Jana klikne, ale neprovede nic jiného... Po týdnu jí volá operátor call centra. Během telefonátu udělá první nákup a zároveň sdělí mnoho užitečných informací o sobě (adresa, mobil, preference,...) První nákup + obohacení profilu Cookie=24601 Pravidelný návšetěvník webu Nedávno prohlížela spec. kontent Cookie =24601 Open rate: 73% Click-through rate: 5% Optimalizace několika nabídek vhodných pro Jane a cookie se slinkují Jan a C. Základní profile Historie interací 1. nákup....po několika týdnech..... V závislosti na znalosti jejího zákaznického profilu jsou pro Janu určeny 3 nabídky (prediktivní modely, události). Pouze jedna nabídka je určena po optimalizaci jako nejvhodnější Obsáhlý 360° profile Bohatá historie interací Důležitá událost Několik vhodných nabídek Zachycení reakce = „aktuálně se nezajímá o produkt X“ Profil obohacen o online chování = zájem o produkt Y Janu nabídka zajímá, jde na korporátní web, ale kvůli důležité změně v jejím životě se zajímá o informace týkající se jiného produktu na Facebooku/ webu ? Příklad: Jak automatizovat LT interakce

Jana C. Když pak Jana později volá na CC a žádá si produktové informace, operátor vidí celou její interakční historii, její preference a nejvhodnější nabídky a v závislosti na aktuální situaci a její interakční historii s ní může operátor vést relevantní dialog Příklad: Jak automatizovat LT interakce

Rozhodování Cross-channel řízení kampaní Řízení real-time interakcí Optimalizace kontaktů Distribuovaný marketing Optimalizace „OutBound“ interakce Upoutání každého stávajícího / potencionálního zákazníka v rámci 1:1 dialogu napříč komunikačními kanály Řízení Plánování kampaní & schvalování Řízení životního cyklu nabídek Doručení Doručení ů a zajištění „doručitelnosti“ Integrace s nejrůznějšími kanály Řízení & monitoring leadů Sběr dat Historie interakcí napříč kanály „On-line“ chování Detekce událostí Analýza Prediktivní analytika Visuální prohlížení & výběry 5

Kde můžeme pomoci v rámci Outbound optimalizace? Příklady 6  Klesající účinnost kampaní – potřeba je ZVÝŠIT PŘESNOST ZVÝŠIT PŘESNOST cílení a lépe sledovat co funguje a co ne  Narůstající objem kampaní – vyžaduje zvýšení PROVOZNÍ VÝKONNOSTI PROVOZNÍ VÝKONNOSTI a standardizace „best-practices“ SLOŽITOST  Narůstající SLOŽITOST kampaní (multi-wave, cross- channel, vysoce perzonalizované) – jsou obtížněji řiditelné ULOŽENÁ NA MNOHA RůZNÝCH MÍSTECH  Potřeba využít data ULOŽENÁ NA MNOHA RůZNÝCH MÍSTECH MINIMALIZOIVAT ZÁVISLOST NA I.T.  Potřeba MINIMALIZOIVAT ZÁVISLOST NA I.T. při realizaci kampaní

Optimalizace „OutBound“ interakce 1.Live demo Zpátky k našemu úvodnímu příkladu se zákaznicí Janou C.: – prvním krokem bylo oslovení Jany (a obecně jí podobných web visitorů) em. To může být v našem řešení realizováno jako segmentace na základě informací z databáze (visitors s registrací) a následné zaslání ů. Díky kontaktní a response historii jsme schopni oslovit jen nový přírůstek – dalším krokem byl po určité době reminder prostřednictvím CC – pododobně bychom mohli oslovení založit na pravidelné segmentaci zákazníků, kteří realizovali určitou událost....ukázka –...etc.

8 ROI Nižší náklady na vytvoření & exekuci kampaní Využití investic do existing data a infrastruktury Přírůstkové výnosy Integrace ‘next best offers’ v rámci kontaktů se zákazníky Využití cross-channel informací v kampaních Response Rates Realizace kampaní založená na response modelech Lépe zacílené cílení a segmentace Cycle Time Šablony kampaní, automatizace kampaní Nižší závislost na IT podpoře Náklady na akvizici Zlepšené cílení prospektů Celkové náklady Snížení nákladů na doručení, snížení nákladů na vytvoření kampaní Testování, sampling, simulace výsledků kampaní OutBound Optimization - Business Case Nárůst: Snížení:

Rozhodování Cross-channel řízení kampaní Řízení real-time interakcí Optimalizace kontaktů Distribuovaný marketing Optimalizace „InBound“ interakce Řízení Plánování kampaní & schvalování Řízení životního cyklu nabídek Doručení Doručení ů a zajištění „doručitelnosti“ Integrace s nejrůznějšími kanály Řízení & monitoring leadů Sběr dat Historie interakcí napříč kanály „On-line“ chování Detekce událostí Analýza Prediktivní analytika Visuální prohlížení & výběry 9 Upoutání každého stávajícího/potencionálního zákazníka v rámci 1:1 dialogu napříč komunikačními kanály

IBM Unica umožňuje “ inbound marketing ” 10 ? CALL CENTRUM WWW “Uvítání” Důvod telefonátu? řešení Identifikace zákazníka výchozí… ? ? ? NABÍDKA Inbound marketing: zobrazení/komunikace personalizovaných marketingových nabídek během “inboundové interakce” – když se sám zákazník nebo prospekt rozhodne Vás kontaktovat Přeměňuje každé místo kontaktu se zákazníkem na kanál, ve kterém lze zákazníkovi komunikovat marketingovou zprávu, která byla dříve doručována pouze formou outboundové kampaně

11  Představení nabídky v reálném čase, KDYŽ ZÁKAZNÍK KONTAKTUJE MĚ KDYŽ ZÁKAZNÍK KONTAKTUJE MĚ  Nabídnout zákazníkům KONZISTENTNÍ DOJEM KONZISTENTNÍ DOJEM napříč všemi kanály interakce NEZNÁMÉMU NÁVŠTĚVNÍKOVI WEBu  Zobrazit nabídku NEZNÁMÉMU NÁVŠTĚVNÍKOVI WEBu BEST-PRACTICES  Využití BEST-PRACTICES z outbound marketingu (např. segmentace, test & learn, …) MINIMALIZOIVAT ZÁVISLOST NA I.T.  Potřeba MINIMALIZOIVAT ZÁVISLOST NA I.T. při realizaci inbound kampaní Kde můžeme pomoci v rámci Inbound optimalizace? Příklady

IBM Unica proces real-time rozhodování – jak to funguje ” ? 12 ? NABÍDKA(Y) Vyhodnocuje aktuální situaci podle: Kdo je daná osoba? (pokud je známo) Co právě teď dělá? (session kontext) Co dalšího je k dispozici? (volitelně volání libovolné webové služby) Výběr nejlepší nabídky pomocí: Samoučícího algoritmu a Marketérem definované logiky/pravidel Identifikace všech možných nabídek: Relevantní nabídky pro danou osobu dle chování Relevantní nabídky pro danou osobu dle segmentu Globalní nabídky relevantní pro kohokoliv 1-to-1 segment global

Interaction Optimization 2.Live demo

14 RESPONSE RATEZlepšení RESPONSE RATE: – U akvizice, cross-sellu, retenčních akcí – Během inboundové interakce jsou nabídky mnohem relevantnější a nakupující mnohem náchylnější k přijetí nabídky SPOKOJENOSTI ZÁKAZNÍKAZlepšení SPOKOJENOSTI ZÁKAZNÍKA a věrnosti : – Konzistentní komunikace značky a nabídek – Lepší vnímání služeb díky relevanci nabídek SNIŽUJÍCÍCH SE OUTBOUND RESPONSE RATEů KONTROLY PŘEBÍRANÉ ZÁKAZNÍKY Klíčová hodnota v dnešním prostředí SNIŽUJÍCÍCH SE OUTBOUND RESPONSE RATEů a KONTROLY PŘEBÍRANÉ ZÁKAZNÍKY spočívá v jejich přímé reakci k marketingovým zprávám InBound Optimization - Business Case

...děkuji za pozornost...