Hmyzožravci - elearning

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Advertisements

Pří_183_Rozmanitost přírody_Krtek obecný Autor: Mgr. Eliška Galíková
Dělitelnost 2, 3, 4, 5, 6, 10 Vytvořil: Mgr. Lukáš Doležel
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Lesní obratlovci – savci
Prvočísla a čísla složená
Lomené algebraické výrazy e-learning
Předmět a očekávaný výstup
Stavba kostry člověka II
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
metoda dosazovací, sčítací
Systém savců 3 Přírodopis VY_32_INOVACE_ sada, Př 5
Zkvalitnění výuky přírodovědných předmětů s cílem zvyšování motivace
Nejmenší společný násobek, největší společný dělitel
Zkvalitnění výuky přírodovědných předmětů s cílem zvyšování motivace žáků ke vzdělávání v těchto oborech registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.26/
Označení DUM Fa - DUM Autor Příjmení a jméno: Fichna Josef, Mgr. Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace.
Stavba kostry člověka l
Nahosemenné rostliny Mgr. Jana Kalová
Krytosemenné rostliny Jednoděložné rostliny
Zkvalitnění výuky přírodovědných předmětů s cílem zvyšování motivace
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Zkvalitnění výuky přírodovědných předmětů s cílem zvyšování motivace
Medvědovité šelmy Mgr. Vlastimil Homolka Zkvalitnění výuky přírodovědných předmětů s cílem zvyšování motivace žáků ke vzdělávání v těchto oborech registrační.
Kapraďorosty Mgr. Jana Kalová
Desetinná čísla Vytvořil: Mgr. Lukáš Doležel
Živočichové našich polí Savci 4. ročník
Zkvalitnění výuky přírodovědných předmětů s cílem zvyšování motivace
Původ a vývoj člověka II Autor: Mgr. Irena Hudcová Přírodopis Inovace výuky na Gymnáziu Otrokovice formou DUMů CZ.1.07/1.5.00/
Autor výukového materiálu: Petra Majerčáková Datum vytvoření výukového materiálu: říjen 2012 Ročník, pro který je výukový materiál určen: VIII Vzdělávací.
Autor výukového materiálu: Petra Majerčáková Datum vytvoření výukového materiálu: září 2012 Ročník, pro který je výukový materiál určen: VIII Vzdělávací.
Stavba rostlinného těla Květ, květenství
Hmyzožravci (Insectivora)
Placentálové – řád hmyzožravci
Nervová soustava ll Přírodopis Autor: Mgr. Irena Hudcová
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Kružnice trojúhelníku opsaná a vepsaná
Zkvalitnění výuky přírodovědných předmětů s cílem zvyšování motivace
Anotace - V prezentaci se žáci seznamují s krtkem a způsobem jeho života Autor - Zuzana Pištová Jazyk - čeština Očekávaný výstup – poznání přírodního.
Řád: Hmyzožravci Protáhlá lebka Velký počet ostrých zubů
Autorka: Zuzana Němečková
Savci.
Trojúhelník těžnice, výška
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Hmyzožravci.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Tvůrce: Mgr. Alena Výborná
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor:Mgr. Jiří Hajn Název DUM:VY_32_Inovace_ – Trávicí soustava I. (úvod a dutina ústní) Název sady:Přírodopis.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace AUTOR: Silvie Šimečková NÁZEV:VY_52_INOVACE_34_Přírodopis 8. ročník TÉMA: Vejcorodí, vačnatí ČÍSLO.
© Sportovní gymnázium Dany a Emila Zátopkových Ostrava VY_32_INOVACE_BOHACOVA.BIOTER.03.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Živorodí Placentálové.
VY_32_INOVACE_03 – Krtek obecný Přírodověda - 5. ročník
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
HMYZOŽRAVCI VY_32_INOVACE_BOHACOVA.BIOTER.08
Základní škola a Mateřská škola Libáň, okres Jičín
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem
Třída: Savci Autor: Zuzana Veselíková Vytvořeno: červen 2011
AUTOR: Mgr. Ladislava Kobzová
Zoologie bezobratlých a obratlovců
VY_32_INOVACE_15 15 hmyzožravci autor: Mgr. Helena Žovincová
AUTOR: Mgr. Ladislava Kobzová NÁZEV: VY_32_13_16 Chudozubí
Výukový materiál VY_52_INOVACE_20_ Poznavacka_vejcorodi_hmyzozravci
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace
Transkript prezentace:

Hmyzožravci - elearning Zkvalitnění výuky přírodovědných předmětů s cílem zvyšování motivace žáků ke vzdělávání v těchto oborech registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.26/02.0068 Hmyzožravci - elearning Mgr. Vlastimil Homolka

Hmyzožravci Primitivní skupina savců. Stavbou těla se přizpůsobili životu v různém prostředí. Hlava protažená v rypáček – čich a hmat. Živí se hmyzem. Ostré drobné zuby.

Krtek obecný: Přizpůsobil se životu pod zemí. Zakrnělé oči, dobrý čich, hrabavé přední nohy se silnými drápy. Živí se larvami hmyzu a žížalami. Vytváří spletité sítě chodeb. „Krtince“ = přebytečná vyhrnutá hlína.

http://stezka.hamerskypotok.cz/media/zivocisi/krtek_obecny.jpg

http://www.railroad24.de/forum_anhang/B7FCAD9-23010120111710.jpg

Ježek: Na zimu upadá do zimního spánku zahrabán do suché trávy a listí v úkrytu – v jeho těle se zpomalí všechny životní pochody (sníží se tělesná teplota, zpomalí se tep a dech). Před zimou si musí vytvořit dostatečné zásoby tuku.

http://www.neviditelnycert.cz/data/files/img/smutny-jezek.JPG

http://www.poradte.cz/picture/2010/295329.jpg

Rejsek: - Podobá se myši. http://img4.rajce.idnes.cz/d0410/2/2547/2547928_5775a5cfe3b11079b8b8ba7c7bf7f2c8/images/043-rejsek_obecny.jpg

Opakování: 1. Jakou funkci plní rypáček? 2. Jak se přizpůsobil Krtek obecný životu pod zemí? 3. Čím se živí Krtek obecný? 4. Co je to zimní spánek? 5. Kteří živočichové patří mezi hmyzožravce?

Použité zdroje: Objekty použité k vytvoření této prezentace jsou součástí Microsoft PowerPoint, Ivana Vaněčková, Jana Skýbová, Drahuše Markvartová, Tomáš Hejda (2006): Přírodopis 8 učebnice pro základní školy a víceletá gymnázia, Nakladatelství Fraus 2006, dále vlastní nápady. Materiály jsou určeny pro bezplatné používání pro potřeby výuky a vzdělávání na všech typech základních škol. Jakékoliv další využití podléhá autorskému zákonu. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Vlastimil Homolka. Zkvalitnění výuky přírodovědných předmětů s cílem zvyšování motivace žáků ke vzdělávání v těchto oborech registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.26/02.0068