Sbírka úloh CNC programování – SURFCAM Vypracoval: Bc. Milan Samec Dis. CZ.1.07/1.1.1O/
Příklad č. 20 transformace vygenerované dráhy Izometrický pohled na model
Příklad č. 20 transformace vygenerované dráhy Postup programování Transformace vygenerované dráhy se používá, jestliže se na modelu opakují stejné entity. Postup obrábění modelu je shodný s předešlými příklady. Model nejprve vyhrubujeme například příkazem Z hrubování. Poté dokončíme některou dokončovací operací. Transformaci lze použít na libovolnou vygenerovanou dráhu nástroje Obrábíme pouze jednu entitu
Příklad č. 20 transformace vygenerované dráhy Postup programování Vygenerujeme dráhy nástroje
Příklad č. 20 transformace vygenerované dráhy Postup programování v nástrojové liště vybereme Manažer operací
Příklad č. 20 transformace vygenerované dráhy Postup programování V tabulce Manažer operací označíme vygenerovanou dráhu
Příklad č. 20 transformace vygenerované dráhy Postup programování Stiskneme tlačítko Transformovat
Příklad č. 20 transformace vygenerované dráhy Postup programování Vybereme jednu z nabízených možností. (v našem případě Kruhové pole)
Příklad č. 20 transformace vygenerované dráhy Postup programování Vyplníme parametry v tabulce Rozmnožení INC do Kruhového pole
Příklad č. 20 transformace vygenerované dráhy Postup programování Stiskneme tlačítko OK
Příklad č. 20 transformace vygenerované dráhy Postup programování Kruhové pole bylo dokončeno
Příklad č. 20 transformace vygenerované dráhy Postup programování Stiskneme tlačítko OK
Příklad č. 20 transformace vygenerované dráhy Postup programování V tabulce Manažer operací se uloží transformovaná dráha
Příklad č. 20 transformace vygenerované dráhy Postup programování Pohled na transformované dráhy nástroje
Příklad č. 20 transformace vygenerované dráhy Postup programování Pohled na všechny vygenerované dráhy nástroje
Příklad č. 20 transformace vygenerované dráhy Postup programování Provedeme verifikaci modelu