Nový obchodní model společnosti TECH FASS s.r.o.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC. Obsah (aneb co všechno se dozvím )  Pro koho je PPC vhodné  Hlavní výhody pro klienta  Proč používat právě.
Advertisements

Představení společnosti
Záložní zdroje napájení pro ISP (Jak zálohujeme v RPSnet)
Elektronický obchod. Požadavky na funkčnost aplikace nabídka zboží zboží se může prodávat za různé ceny (akční nabídky, sezónní výprodeje) evidence zákazníků.
Ústřední knihovna FSS MU ÚK FSS MU, místnost 1.30, Martin Krčál Sociální sítě sdílejte, komunikujte a spolupracujte online.
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
Optimalizace objednávkového procesu Radek Swaczyna Datum: www.netdirect.cz.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
D I G I T Á L N Í V Ý Z V Y ING. JAN ŠTĚPNIČKA PRAHA - 6. PROSINCE 2013 TRENDY VÝSTAVBY BEZDRÁTOVÝCH TELEKOMUNIKAČNÍCH SÍTÍ ARBOR, spol. s r.o.
tf hit – TECHFASS® Home in Touch
Informační systémy Tomáš Maděra.
Představení společnosti Od roku 2005 se skokově zvyšuje spotřeba i ceny elektřiny a zemního plynu v České republice a v široké veřejnosti panuje názor,
MoodleMoot.cz 2011, Ostrava, PragoData Consulting, s.r.o. 1 Moodle a okolní svět Ing. Marek Kocan.
Liberalizovaný trh s elektrickou energií
Podnikání na Internetu outsourcing, virtuální firmy Letní semestr 2005 Jana Holá IX.
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
Podnikání na Internetu letní semestr 2004 Jana Holá VIII.
úvod pojetí a obsah marketingu
Aleš Chudý IW BG Lead Microsoft Corporation. Lidé jsou klíčové aktivum firem Nové trendy práce Software jako platforma Strategická iniciativa (horizont.
Výstavba otevřených optických sítí první zkušenosti
 banka byla založena v lednu roku 1990  tehdy se jednalo o státní peněžní ústav, který byl 5. března 1992 transformován na akciovou společnost  v červenci.
Podnikatelské koncepce
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
Novinky a strategie společnosti Vema, a. s.
Firma připravená ke spolupráci v oblasti nasazování B2C a B2B systémů s napojením na MS Dynamics NAV… Luděk Blanda Obchodní ředitel NetDirect s.r.o.
O službě Webmium WEBMIUM je jednoduchý nástroj umožňující drobným a středním podnikatelům vytvoření a správu profesionálně vypadajících webových stránek.
Plán a plnění strategie sociální firmy Ergones na roky
A podpora prodeje.  Montážní společnosti  Velkoobchody  Především v České republice  Podpora  Akce pivo (2ks produktu = 1 pivo)  Množstevní slevy.
co je SOCIÁLNÍ PODNIKÁNÍ
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
MARKETINGOVÝ MIX DISTRIBUCE.
EurActiv.cz Informační portál o dění v Evropě. PREZENTACE INFORMAČNÍHO PORTÁLU EURACTIV.CZ Obsah Co je EurActiv.cz? Info o EurActiv.com Obsahová struktura.
Společnost Eurotel pro státní správu. 2 Silný partner pro veřejnou správu ›Společnost Eurotel poskytuje dlouhodobě všem zákazníkům profesionální servis.
Efektivní využití informací z médií. Výběr relevantních zpráv podle klientem definovaných témat Monitoring médií.
Informační systémy Tomáš Maděra. Historie společnosti LCS International, a.s. založeno 1990 česká firma z aložení dceřiné společnosti na Slovensku.
KB – tradiční partner českých potravinářů a zemědělců
HLAVNÍ ČINNOST Hlavní činností společnosti je obchod s elektřinou a provoz energetických zdrojů. Vyrábíme teplo. Zajišťujeme komplexní dodávky energií.
Jakub Petr. Bez možnosti vyzkoušet si oblečení Větší výběr sortimentu Nižší cena Ušetření času Nakupování z pohodlí Nakupování z pohodlí domova Problémy.
2. Úloha marketingu ve firmě
8. Marketing.
Model strategie marketingového mixu
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza marketingového mixu firmy Agrotec a. s. Bakalářská práce Zuzana Schwarzová.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Anotace Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru PROVOZ A EKONOMIKA DOPRAVY, předmětu LOGISTIKA A OBSLUŽNÉ SYSTÉMY. Inovuje výuku použitím multimediálních.
Nové moduly pro řízení inovací reg. č.: CZ.1.07/3.2.02/ Inovace v praxi Ing. Jiří Barták 30. září 2015, Plzeň.
Adaptace on-line David Kunssberger Miroslav Lupač Agentura Koniklec, o. p. s.
Prezentace produktů KB pro české exportéry do Ruské federace Business den Ruské federace Iveta Ocásková
MM – system s.r.o. MM - system s.r.o Prezentace společnosti.
Komerční banka – partner pro Vaše podnikání. | Na aktuální rostoucí chuť inovovat a rozvíjet podnikání reaguje banka nabídkou produktů a služeb, které.
Klíčem k úspěchu u konečného uživatele není pouze nízká cena díla, nýbrž mnoho dalších velmi důležitých okolností souvisejících s přípravou a dodávkou.
SPOLUPRÁCE VÝROBA VELKOOBCHOD Jiří Tesák, obchodní ředitel TZB, Grundfos Sales Czechia and Slovakia s.r.o. Slavkov
Bradáčová, Šaková.  Velmi jednoduchá stránka, jejímž účelem není přímá podpora prodeje zboží, ale marketingová komunikace.  Technické problémy: 
Proč jsme vytvořili vlastní webfiltr Kernun Clear Web Filtrujete bez filtru? Josef Pojsl, TNS / Seminář WEBFILTR Kernun / Praha 6. února.
LECTURA VALUATION Page 1 LECTURA Systém oceňování mobilní stavební a zemědělské techniky.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
RF Ethernet komunikační interface LAN Komunikace po ethernetu
Strategická analýza společnosti TIBBIS, s. r. o.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
TLO – vložka s možností dočasného vymknutí (Temporary Lock-Out)
Poradenství pro řízení marketingu a odbytu
Webové portály LDS/MDS
SLUŽBY CZECHTRADE PRO EXPORTÉRY
Tvorba a zveřejňování e-publikací na Masarykově univerzitě
“Krabicový” e-shop, který si snadno založíte na Co je to Shopero? “Krabicový” e-shop, který si snadno založíte na
Prezentace společnosti CONTE spol. s r.o.
Transkript prezentace:

Nový obchodní model společnosti TECH FASS s.r.o.

Proč hit? Hledáme nové možnosti na trhu Hledáme cestu ke koncovému klientovi a jeho potřebám Vnímáme zájem trhu o jednodušší, levnější a snadno dostupné produkty Vyvíjíme a hledáme nové produkty, které tyto potřeby uspokojí TECH FASS s.r.o., Věštínská 1611/19, Praha, Česká republika, hit@techfass.cz, hit.techfass.cz 1/6

Charakteristika KLIENT PRODUKT OBCHOD Kdokoliv, kdo chce řešit kontrolu vstupu v domě, bytě, chatě, … Soukromá osoba nebo firma, uživatel nebo montážní firma PRODUKT Jednoduchý, intuitivní, srozumitelný Kvalitní a zároveň levný S detailní dokumentací, dostatečnou zárukou a servisem OBCHOD Komerční prodej dostupný v místě Servis a montáž E-shop Průměrný občan Atraktivní produkt Snadný nákup TECH FASS s.r.o., Věštínská 1611/19, Praha, Česká republika, hit@techfass.cz, hit.techfass.cz 2/6

Obchodní model hit.techfass Charakteristika Obchodní model hit.techfass Způsob prodeje Partnerská síť, portál TECHFASS Podpora partnerů Spravedlivá a průhledná pravidla spolupráce Kategorie cen a slev Zveřejnění partnerů na webu Dostupnost zboží Na skladě Technická podpora Kvalitní dokumentace, FAQ, Videomanuály Komunikace s klientem Web, sociální sítě Opravy a reklamace Zrychlené reklamační řízení TECH FASS s.r.o., Věštínská 1611/19, Praha, Česká republika, hit@techfass.cz, hit.techfass.cz 3/6

Obchodní strategie ACS profesionální systémy BPT profesionální systémy APS mini Plus, APS 400 BPT profesionální systémy S200, S300, X1, XiP ASSA ABLOY, HID, Came ACS jednoduché systémy tf hit BPT, b-red domovní telefony a zvonky Audio a video sety, zvonková tabla Připravujeme zámky a otevírače Profesionální firmy Elektro, EZS, IT, developeři, stavební firmy, integrátoři, investoři Kdokoli Běžný uživatel, montážní firma, prodejce Specializovaný prodej Tradiční spolupráce, konzultace, podpora Komerční prodej Aktivní distribuční síť, prodejci a distributoři TECH FASS s.r.o., Věštínská 1611/19, Praha, Česká republika, hit@techfass.cz, hit.techfass.cz 4/6

TECHFASS® portal Nové funkce pro partnery a klienty Online poptávka zboží hit.techfass Možnost prodloužení záruky vybraných produktů hit.techfass Přehled reklamací a oprav Přístup k materiálům a dokumentaci Odběr novinek z vybraných sekcí TECHFASS® portal TECH FASS s.r.o., Věštínská 1611/19, Praha, Česká republika, hit@techfass.cz, hit.techfass.cz 5/6

Odkazy Sociální sítě Facebook Twitter YouTube TECH FASS s.r.o., Věštínská 1611/19, Praha, Česká republika, hit@techfass.cz, hit.techfass.cz 6/6