jak dál? DOPRAVNÍ PROBLÉMY PRAHY 8jinak
DOPRAVNÍ PROBLÉMY PRAHY 8jinak jak dál?
DOPRAVNÍ PROBLÉMY PRAHY 8jinak Ročenka TSK 2010
PREZENTACE DUBEN 2004 – SENÁT VÝVOJ SILNIČNÍHO SKELETU VYVÁŽENÝ DOPRAVNÍ SYSTÉM PODPORUJÍCÍ ROZVOJ KLASICKÉHO MĚSTA – DOPRAVNÍ ALTERNATIVA PRO PRAHU 2004
D D11 R10 9D8 R7 R6 D5 D3 silniční infrastruktura ZÁKOS 1986 R4 DOPRAVNÍ PROBLÉMY PRAHY 8jinak
D D11 R10 9D8 R7 R6 D5 D3 silniční infrastruktura od ZÁKOSu k HUSu (1996) 2 R4 DOPRAVNÍ PROBLÉMY PRAHY 8jinak
D D11 R10 9D8 R7 R6 D5 D3 R4 DOPRAVNÍ PROBLÉMY PRAHY 8jinak silniční infrastruktura HUS (1996) a koncept ÚP Prahy 2009
D D11 R10 9D8 R7 R6 D5 D3 R4 DOPRAVNÍ PROBLÉMY PRAHY 8jinak silniční infrastruktura HUS (1996) a koncept ÚP Prahy 2009
D D11 R10 9D8 R7 R6 D5 D3 R4 DOPRAVNÍ PROBLÉMY PRAHY 8jinak dopravní infrastruktura - jak dál?
D D11 R10 9D8 R7 R6 D5 R4 DOPRAVNÍ PROBLÉMY PRAHY 8jinak dopravní infrastruktura - jak dál?
D D11 R10 9D8 R7 R6 D5 D3 R4 DOPRAVNÍ PROBLÉMY PRAHY 8jinak dopravní infrastruktura - jak dál?
D D11 R10 9D8 R7 R6 D5 D3 R4 DOPRAVNÍ PROBLÉMY PRAHY 8jinak optimální rozsah silniční sítě (ALEJ)
D D11 R10 9D8 R7 R6 D5 R4 D3 silniční infrastruktura předbíhá příměstskou železnici DOPRAVNÍ PROBLÉMY PRAHY 8jinak
D D11 R10 9D8 R7 R6 D5 R4 D3 silniční infrastruktura předbíhá příměstskou železnici DOPRAVNÍ PROBLÉMY PRAHY 8jinak
D D11 R10 9D8 R7 R6 D5 R4 D3 DOPRAVNÍ PROBLÉMY PRAHY 8jinak silniční infrastruktura předbíhá příměstskou železnici
D D11 R10 9D8 R7 R6 D5 R4 D3 vyvážená dopravní infrastruktura DOPRAVNÍ PROBLÉMY PRAHY 8jinak
D D11 R10 9D8 R7 R6 D5 R4 D3 DOPRAVNÍ PROBLÉMY PRAHY 8jinak vyvážená dopravní infrastruktura
D D11 R10 9D8 R7 R6 D5 R4 D3 DOPRAVNÍ PROBLÉMY PRAHY 8jinak vyvážená dopravní infrastruktura
D D11 R10 9D8 R7 R6 D5 R4 D3 DOPRAVNÍ PROBLÉMY PRAHY 8jinak vyvážená dopravní infrastruktura
TRAMVAJ - cca 150 cestujících, polovina ve stoje METRO - 3 tramvaje - cca 450 cestujících, polovina ve stoje VLAK - cca 1,5 metra – 620 cestujících, ale VŠICHNI VSEDĚ PODPORUJE UDRŽITELNOU DOPRAVU VE MĚSTĚ Zábor uličního prostoru - propagace obnovy tramvaje Štrasburk 1994 PŘÍMĚSTSKÁ ŽELEZNICE - PÁTEŘ VEŘEJNÉ DOPRAVY V AGLOMERACÍCH DOPRAVNÍ PROBLÉMY PRAHY 8jinak
PŘÍMĚSTSKÁ ŽELEZNICE - PÁTEŘ VEŘEJNÉ DOPRAVY V AGLOMERACÍCH
PŘÍMĚSTSKÁ ŽELEZNICE - PÁTEŘ VEŘEJNÉ DOPRAVY V AGLOMERACÍCH
PŘÍMĚSTSKÁ ŽELEZNICE - PÁTEŘ VEŘEJNÉ DOPRAVY V AGLOMERACÍCH
PŘÍMĚSTSKÁ ŽELEZNICE - PÁTEŘ VEŘEJNÉ DOPRAVY V AGLOMERACÍCH
PŘÍMĚSTSKÁ ŽELEZNICE - PÁTEŘ VEŘEJNÉ DOPRAVY V AGLOMERACÍCH
PŘÍMĚSTSKÁ ŽELEZNICE - PÁTEŘ VEŘEJNÉ DOPRAVY V AGLOMERACÍCH
PŘÍMĚSTSKÁ ŽELEZNICE - PÁTEŘ VEŘEJNÉ DOPRAVY V AGLOMERACÍCH
PŘÍMĚSTSKÁ ŽELEZNICE - PÁTEŘ VEŘEJNÉ DOPRAVY V AGLOMERACÍCH
PŘÍMĚSTSKÁ ŽELEZNICE - PÁTEŘ VEŘEJNÉ DOPRAVY V AGLOMERACÍCH
PŘÍMĚSTSKÁ ŽELEZNICE - PÁTEŘ VEŘEJNÉ DOPRAVY V AGLOMERACÍCH
DOPRAVNÍ PROBLÉMY PRAHY 8jinak zastávka příměstské železnice ROKYTKA (2003)
DOPRAVNÍ PROBLÉMY PRAHY 8jinak zastávka příměstské železnice ROKYTKA (2003)
DOPRAVNÍ PROBLÉMY PRAHY 8jinak zastávka příměstské železnice KREJCÁREK (2005)
DOPRAVNÍ PROBLÉMY PRAHY 8jinak jak dál?
děkuji za pozornost ing. arch. ivan lejčar DOPRAVNÍ PROBLÉMY PRAHY 8jinak vyvážená dopravní infrastruktura