PUBLIC RELATIONS PRO ÚČELY KNIHOVNY. SVĚT JE DÁÁÁÁÁVNO PŘED NÁMI - Mezopotámie, Asýrie, Persie a Egypt - 1809 tiskový mluvčí britského ministerstva financí.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
… aneb Jak se naučit mít rád PR
Advertisements

… aneb Jak se naučit milovat PR OLGA JURÁŠKOVÁ
PUBLIC RELATIONS JAKO SOUČÁST MK doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ
Komu se nelení, tomu se školení… 1. Co to vlastně je Public relations? 2. Co v těch novinách zase píšou? 3. Jaké máme publikum? 4. Jak se dělají noviny.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_18.
UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ
Základy managementu Firemní kultura Ing. Ivana Pražanová
Profesionální sebeprezentace
PUBLICITA Informační a propagační aktivity v rámci OP VK Seminář k 1. výzvě k předkládání grantových projektů.
SMĚRNICE K DM. ÚČEL - PŮSOBIT PROFESIONÁLNĚ A PŘÍJEMNĚ NA KLIENTA.
Pravidla publicity projektu
1 Corporate Identity autor: Mgr. Jaroslav Stuchlík Upozornění: Výchozí studijní podklad pro modul Média, PR a reklamní strategie je učební text Reklama.
Jako intranet Bc. Jan Beneš. Intranet - obecná funkcionalita  sdílení dokumentů  diskusní fórum  databáze kontaktů  novinky a aktuality  firemní.
Management a marketing PODNIKOVÁ IDENTITA Ing. Pavel Pánek 3
Corporate identity Vítám Vás na přednášce.
Praktické aspekty příprav českého předsednictví leden - červen 2009 Eurocentrum Liberec 9. října 2008.
Propagace informačního systému pro mládež. Proč propagovat ISM? Mobilita studentů – cílová skupina Síť informačních center jako celek Jasný společný vizuální.
Oficiální portál ČR Kateřina Zachová, Marek Tupý.
Malý exkurz do psychologie komunikace v souvislosti s externí komunikací Junáka Junák - svaz skautů a skautek ČR.
9.Komunikace.
Marketingová komunikace.
Nástroje komunikačního mixu. Komunikační politika v územním marketingu Podstatou komunikační politiky je: prosazování produktu obce na trhu a vůči cílovým.
Propagace - Promotion -
Firemní komunikace Obsah 1.Pojem firemní komunikace 2.Tvorba podnikové komunikace 3.Komunikace formou marketingových aktivit 4.Podniková kultura 5.Otázky.
1 Institucionalizace výzkumů veřejného mínění. 2 USA – 30. léta minulého století USA – 30. léta minulého století Evropa – po 2. světové válce Evropa –
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 34Číslo.
1.1. PUBLIC RELATIONS JAKO SOUČÁST MK doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Propagace Martin Krčál VIKBB42 Knihovnické procesy a služby Brno, 9. května 2012 propagace nových služeb.
Praktické aspekty příprav českého předsednictví 2009 Odbor komunikace Webový portál CZ PRES České Budějovice,
ISSS 2008 VÝZKUM INFORMAČNÍCH ZDROJŮ Duben 2008 / Prezentace syndikovaného výzkumu pro vybrané Krajské úřady / Jan Tuček / STEM/MARK, a.s.
Nevládní neziskové organizace pro HEN 8. přednáška, PR a marketing v NNO.
PR a komunikace ČK Fortis,
Úvodní konference projektu „Průvodce světem Multimédií“ 21. září 2010 LAPTUS s.r.o., rozvojová agentura.
Komunikační plán RPS Realizované projekty leden-červen 2007 Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, Staroměstské náměstí 6, Praha 1
Praktické aspekty příprav českého předsednictví v Radě Evropské unie Eurocentrum Praha 4. prosince 2008.
Fundraising. Funkce fundraisingu (FR) v organizaci Zdroje Jak na to… příklady.
Public relations Obsah a struktura inovovaného předmětu Projekt 1098/ inovace výuky studijního předmětu public relations financovaný z prostředků.
PUBLIC RELATIONS JAKO SOUČÁST MK doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Public relations a řízení vztahů se zákazníky.
Praktické aspekty příprav českého předsednictví v Radě Evropské unie Eurocentrum Brno 25. listopadu 2008.
PROPAGACE EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND PRAHA & EU INVESTUJEME DO VAŠÍ BUDOUCNOSTI Mgr. Petra Bartáková.
Marketing v sociálních službách Bc. Andrea Tajanovská, DiS.
 Public relations se často překládá doslovně jako „veřejné vtahy“, avšak public relations jsou především procesem, jeho úkolem je tyto vztahy zlepšit.
Podporujeme Vaši budoucnostwww.esfcr.cz PUBLICITA PROJEKTŮ OP LZZ.
Jednotný vizuální styl UJEP Jednota a sounáležitost.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
 Vztahy s veřejností můžeme zaznamenat už v dávné historii. V Mezopotámii, Asýrii, Persii a Egyptě, stejně jako v antickém Řecku a Římě se používalo.
PUBLICITA. Publicita Proč publicita a informovanost?  povinnost informovat cílovou skupinu a veřejnost o financování projektu ze zdrojů EU v rámci OP.
Publicita v projektů financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost P U B L I C I T A 17. března 2010 INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ TATO PREZENTACE JE FINANCOVÁNA.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost P U B L I C I T A
Setkání s řešiteli pro veřejnou zakázku
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Public Relations v.
© ABB Group November 15, 2016 | Slide 1 Spolupráce NNO a firmy Pohled dárce Magdaléna Steinerová, ABB s.r.o., Workshop,
Content marketing Hripsime Zohrabyan
Seminář pro žadatele 29. července 2008, Praha Mgr. Magda Cabrnochová
Komunikační a prezentační dovednosti / C2b
20 let
Společenská odpovědnost firem
Tiskový mluvčí ZUR 295 Tereza Fojtová, tisková mluvčí MU
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Public Relations.
Individuální dárcovství
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Publicita v projektech
Potřebují knihovny LOGO?
Transkript prezentace:

PUBLIC RELATIONS PRO ÚČELY KNIHOVNY

SVĚT JE DÁÁÁÁÁVNO PŘED NÁMI - Mezopotámie, Asýrie, Persie a Egypt tiskový mluvčí britského ministerstva financí - kniha Propaganda 1928 – Edward L. Bernayse - ČSSR- tiskový referent v rámci oddělení propagace - rozvoj po roce 1989

NEJDŮLEŽITĚJŠÍM ÚKOLEM PR JE UDRŽENÍ A ZLEPŠOVÁNÍ IMAGE ORGANIZACE

NÁSTROJE MEDIA RELATIONS – tiskové zprávy, tiskové konference GOVERNMENT RELATIONS – vztahy s vládními institucemi PUBLIC AFFAIRS – vztahy s neziskovou sférou INVESTOR RELATIONS – vztahy k akcionářům, investorům COMMUNITY RELATIONS – komunikace s blízkým okolím EMPLOYEE RELATIONS – interní komunikace MINORITY RELATIONS – vztahy s menšinami VEŘEJNÉ AKCE – firemní večírky, kulturní akce, sportovní akce PUBLIKACE – časopisy, výroční zprávy FIREMNÍ IDENTITA – jednotný design manuál FIREMNÍ KULTURA LOBBOVÁNÍ CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY – sociální odpovědnost KRIZOVÁ KOMUNIKACE

JEDNOTNÝ VIZUÁLNÍ STYL Je způsobem, jak efektivně komunikovat s veřejností. Vychází ze strategických a filozofických cílů organizace, z vystupování a chování navenek. Doplňuje a podporuje image organizace, demonstruje její serióznost, zvyšuje obecné povědomí o ní a vytváří pocit důvěryhodnosti.

FIREMNÍ IDENTITA

ZNAČKA A FIREMNÍ PÍSMO Značka samotná Verze užití značky Ochranná zóna značky Rozměrová řada značky Firemní písmo základní Firemní písmo doplňkové Barevnost – základní a doplňkové barvy

MERKANTILNÍ TISKOVINY Vizitka Hlavičkový papír Obálka Razítko Desky Leták, záložka

MULTIMEDIÁLNÍ APLIKACE Elektronická šablona dopisu Web Facebook Aplikace do mobilu QR kód