PUBLIC RELATIONS PRO ÚČELY KNIHOVNY
SVĚT JE DÁÁÁÁÁVNO PŘED NÁMI - Mezopotámie, Asýrie, Persie a Egypt tiskový mluvčí britského ministerstva financí - kniha Propaganda 1928 – Edward L. Bernayse - ČSSR- tiskový referent v rámci oddělení propagace - rozvoj po roce 1989
NEJDŮLEŽITĚJŠÍM ÚKOLEM PR JE UDRŽENÍ A ZLEPŠOVÁNÍ IMAGE ORGANIZACE
NÁSTROJE MEDIA RELATIONS – tiskové zprávy, tiskové konference GOVERNMENT RELATIONS – vztahy s vládními institucemi PUBLIC AFFAIRS – vztahy s neziskovou sférou INVESTOR RELATIONS – vztahy k akcionářům, investorům COMMUNITY RELATIONS – komunikace s blízkým okolím EMPLOYEE RELATIONS – interní komunikace MINORITY RELATIONS – vztahy s menšinami VEŘEJNÉ AKCE – firemní večírky, kulturní akce, sportovní akce PUBLIKACE – časopisy, výroční zprávy FIREMNÍ IDENTITA – jednotný design manuál FIREMNÍ KULTURA LOBBOVÁNÍ CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY – sociální odpovědnost KRIZOVÁ KOMUNIKACE
JEDNOTNÝ VIZUÁLNÍ STYL Je způsobem, jak efektivně komunikovat s veřejností. Vychází ze strategických a filozofických cílů organizace, z vystupování a chování navenek. Doplňuje a podporuje image organizace, demonstruje její serióznost, zvyšuje obecné povědomí o ní a vytváří pocit důvěryhodnosti.
FIREMNÍ IDENTITA
ZNAČKA A FIREMNÍ PÍSMO Značka samotná Verze užití značky Ochranná zóna značky Rozměrová řada značky Firemní písmo základní Firemní písmo doplňkové Barevnost – základní a doplňkové barvy
MERKANTILNÍ TISKOVINY Vizitka Hlavičkový papír Obálka Razítko Desky Leták, záložka
MULTIMEDIÁLNÍ APLIKACE Elektronická šablona dopisu Web Facebook Aplikace do mobilu QR kód