KLUB PERSONALISTŮ ČR Shromáždění členů

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Personální řízení v malých podnicích
Advertisements

Dita Pelantová Šárka Lukešová 3.VSRR
Enterprise Europe Network ČR a Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR Úspěšná spolupráce.
Popis školících a informačních aktivit CERMATu
ZAČLENĚNÍ PODNIKATELŮ DO TVORBY REGIONÁLNÍ INOVAČNÍ STRATEGIE KONKRÉTNÍ AKTIVITY SPOLUPRÁCE S VÁMI PRO OBDOBÍ OD DO – JAK SE MŮŽETE.
Evropský rok dobrovolnictví • Evropský rok dobrovolných činností na podporu aktivního občanství (ERD) je tematickým rokem vyhlášeným pro všechny členské.
Obce sobě Podpora meziobecní spolupráce Projekt Svazu měst a obcí ČR.
Program Mládež v akci. Program MLÁDEŽ V AKCI  Největší grantový program na podporu volnočasových aktivit  Podpora a rozvoj neformálního vzdělávání 
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
Základ kvalitního vyjednávacího týmu = dobře vyškolený kolektivní vyjednavač 3 základní stavební kameny kvalitního vyškolení: 1.Odborné znalosti 2.Techniky.
12. září 2014 Slide N° září 2014 Slide č. 1 Sekretariát Urbact URBACT II Evropský program územní spolupráce při integrovaném a udržitelném.
Činnost Celostátní sítě pro venkov v České republice.
OP LZZ - Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí pracovníků v cestovním ruchu Individuální projekt pro CzechTourism.
Cesta ke kvalitě AUTOEVALUACE - Vytváření systému a podpora škol v oblasti vlastního hodnocení aneb Cesta ke kvalitě PhDr. Ivana Shánilová, manažerka aktivity.
KLUB PERSONALISTŮ ČR Shromáždění členů
„Výzkum, vývoj a inovace ve statistikách a analýzách“ 20. dubna 2012 Aktuality z oblasti analýz pro politiku výzkumu, vývoje a inovací Michal Pazour.
Zpráva o činnosti výkonného výboru Komise Knihovníků AMG za období Seminář a valná hromada Komise knihovníků AMG ČR Plzeň, září 2008,
Projekt č. 310 Evropská konkurenceschopnost pražské podnikatelské samosprávy Střední podnikatelský stav Ing. Martina Holíková ,
Aktivity Asociace knihoven vysokých škol ČR v oblasti OA Mgr. Pavla Rygelová Ústřední knihovna VŠB-TUO 1 5. setkání českých uživatelů systému DSpace
PROJEKT: Co nám přinesl tento projekt? 1) Exkurze a)do firem - interaktivní přenos informací do výuky (ZKL Hanušovice, a.s.; Ondřejovická strojírna,
ANALÝZA POTŘEB, MOTIVACE A FIREMNÍ PÉČE O ZAMĚSTNANCE VE VYBRANÝCH NZDM PARDUBICKÉHO KRAJE BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Autor: Bc. Kejzlarová Šárka, DiS. Sběr dat:
Jak válčíme: průzkumy, standardy, postery… Lenka Bělohoubková Komise IVIG.
Podíl členů České hutnické společnosti na inovačních procesech v podnicích Ing. Jaroslav Pindor, Ph.D. Předseda České hutnické společnosti Dne
7. zasedání pracovní skupiny interních auditorů kraje Vysočina
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY VZDĚLÁVÁNÍ V OBLASTI KOMUNITNÍHO PLÁNOVÁNÍ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB.
SCHOLA SERVIS od roku 2006 realizovala celkem 9 projektů financovaných fondy Evropské unie 8 projektů úspěšně ukončila, jeden je od roku 2012 v realizaci.
JPD 3 CZ / /0370 Posílení konkurenceschopnosti pražských podnikatelů v programech zahraniční rozvojové spolupráce Evropských společenství.
CZ / /0390 Posílení role Odborového svazu KOVO při zvyšování adaptability jeho členů Příjemce dotace: OBSLUŽNÁ SPOLEČNOST,a.s. Partner: Odborový.
DALŠÍ VZDĚLÁVÁNÍ NA ŠKOLE. ANO, NE?
Národní tým expertů ECVET Národní tým expertů ECVET Šíření a podpora evropského nástroje pro zvýšení kvality mobilit ECVET a jeho zavádění.
Podpora poskytování dalšího vzdělávání v Pardubickém kraji reg.č.: CZ.1.07/3.2.13/ Představení projektu - rekapitulace dosavadní činnosti a úkoly.
Implementace NSK do personální praxe Stálá konference předsedů SR, Eva Novotná Tým PR NSK 2.
Projekty mobilit programu Leonardo da Vinci 2002 ___________________ PhDr. Helena Úlovcová
1 Česká asociace rozvojových agentur Regionální inovační infrastruktura a inovační proces v krajích Manfred Hellmich Praha 29. listopadu 2005.
Celostátní síť pro venkov. Obsah  Cíle, nástroje a zásady Sítě  Organizační zajištění Sítě  Tématické pracovní skupiny  Kontaktní místa Sítě  Informační.
Průběh realizace aktivit projektu TIME Průběh realizace aktivit projektu TIME Lenka Zábranská.
Informace o činnosti Společnosti revizního lékařství ČLS JEP
Představení klubu manažerů
Vítáme Vás. Partneři O kávový servis se stará.
Praktické rady ke komunitárním programům Michal Kadera, CEBRE Jihlava, 18. prosince
PODPORA TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ
Podpora poskytování dalšího vzdělávání v Pardubickém kraji - Klíčové aktivity projektu a jeho úloha v rámci současného vzdělávacího systému ČR přednáší.
Vzdělávání bez omezení … vzdělávání po internetu Radek Hořeňovský, Capital Consulting Capital Expert E-learning jako nástroj.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
KONFERENCE V RÁMCI TVD Aktuální situace ve VD PhDr. Marie Jírů Členka Výkonného výboru AIVD Koordinátorka AIVD pro Královéhradecký kraj
CZ / /0329 Interní trenéři – klíč k úspěchu malé firmy AIVD ČR AMSP ČR Ondřej Palán, ,
0350 – Podpora nových vzdělávacích metod v systému vzdělávání ČMKOS Žadatel: ČMKOS Partner: AIVD Mgr. Dušan Martinek
Účel a cíle zřízení TPS z pohledu MZe Praha Ing. Pavel Sekáč, Ministerstvo zemědělství Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Evropa investuje.
MODERNÍ TRENDY V ŘÍZENÍ ŠKOL interaktivní program rozvoje pokročilých manažerských a personálních dovedností pro ředitele škol a školských zařízení a jejich.
ČESKÉ INOVAČNÍ PARTNERSTVÍ Jaromír Volf.  sdružuje 68 zájmových společností a 5 regionálních Domů techniky, které pokrývají většinu oborů dle číselníku.
Jak připravit town- twinningový projekt v rámci programu Evropa pro občany Gabriela Hermannová.
”Národní tým expertů ” Dům zahraniční spolupráce Národní agentura pro evropské vzdělávací programy.
ManagerWeb.cz » 1 Finanční Management - jediný časopis pro vrcholové finanční řízení firem Finanční Management je měsíčník zabývající se všemi stránkami.
AKTUÁLNÍ SITUACE V PROJEKTU RIS – ČASOVÝ HARMONOGRAM červen 2005 – květen 2006červen 2007 – leden 2008 Fáze 0 – definice projektu Fáze 1 - analýza Fáze.
Vzdělávání uchazečů o zaměstnání v oblasti socioekonomických kompetencí CZ.1.04/2.1.00/ Fond dalšího vzdělávání, Na Maninách 20, Praha.
Číslo projektu: CZ / /0316 Název projektu: Poradenské a informační centrum pro malé a střední podniky Žadatel: Vzdělávací institut Partner:Hospodářská.
Projekt „Vzdělaný zastupitel“ Podpora volených představitelů měst a obcí Jaromír Jech výkonný místopředseda Svazu XIII. celostátní finanční konference.
Současný stav organizace sympozia BOBCATSSS 2007 Linda Skolková Ústav informačních studií a knihovnictví FF UK Kontakt:
Projekt Integra Tisková beseda 6. června 2007 Ostrava.
Math Exercises for You (Math4U)
Regionální inovační strategie Libereckého kraje
Zpráva kontrolního výboru
Střední škola služeb a cestovního ruchu, Varnsdorf
PAKT ZAMĚSTNANOSTI LIBERECKÉHO KRAJE
Role sektorových rad jako reprezentantů zaměstnavatelů v procesech NSK
Sociální práce TEĎ a TADY II
Ing. Pavel Vinkler, Ph.D., ředitel odboru podnikatelského prostředí
Svaz měst a obcí ČR Základní informace o činnosti
Kariérové poradenství a podnikavost
Transkript prezentace:

KLUB PERSONALISTŮ ČR Shromáždění členů 9.3.2011 www.klubpersonalistu.cz

Zpráva výboru o činnosti KPČR Personální obsazení… Výbor Klubu pracoval v roce 2010 v tomto složení: Prezident: Jan Března Víceprezidenti: Ivana Krupičková, Jiří Filip Členové: Zdena Vostrovská, Jaroslav Dostál, Pavel Škorpil, Pavel Konečný, Dozorčí rada Klubu pracovala ve složení: předseda: Milan Beneš členové: Bohdana Vybíralová, Marie Dlabačová Funkci výkonné ředitelky Klubu zastávala Lenka Smrčková Výbor se scházel měsíčně, s výjimkou srpna. Na svých jednáních se zabýval přípravou a zaměřením odborných aktivit Klubu, organizačními otázkami a otázkami celkového strategického směřování Klubu.

Zpráva výboru o činnosti KPČR Vývoj členské základny… Stejně jako v předcházejících letech, tak i v roce 2010 došlo k částečné obměně členské základny. Zájem o členství v Klubu projevují zejména malé a střední podniky a také individuální členové. Potýkali jsme se skutečností, že řada i velkých firem krátí natolik své výdaje, že i platba za členské příspěvky je pro ně nadbytečná, a tak personalisté, kteří byli členy firemními, zaplatí příspěvek „z vlastní kapsy“ a stanou se individuálními členy.

Zpráva výboru o činnosti KPČR Stav členské základny k 31.12.2010 59 kolektivních členů 7 individuálních členů 9 čestných členů kolektivních členů individuálních členů čestných členů 12/2005 131 5 7 12/2006 120 3 12/2007 96 4 9 12/2008 82 12/2009 76 11 12/2010 59 K 23.2. 2011 zaplatilo příspěvky 46 kolektivních členů 1 – 50 zaměstnanců – 12 51 – 500 zam. – 17 501 – 1000 zam. – 8 nad 1000 zam. – 9 individuální – 1

Zpráva výboru o činnosti KPČR Propagace Klubu… V průběhu celého roku bylo věnováno zvýšené úsilí informování o činnosti Klubu a náboru nových členů. K  tomu sloužila mimo jiné i webová stránka Klubu, spolupráce s řadou členských i nečlenských organizací, které zařadily „proklik“ na klubové stránky na své webové prezentace. Klubová webová stránka je pravidelně aktualizována, své rubriky tu mají i regionální sekce. Zatím se však nedaří aktivnější návštěvy na Fóru, které by mohlo sloužit i k rychlému zodpovídaní dotazů k problematice personální práce přizvanými teoretiky i praktiky. K předávání základních informací o Klubu byl využíván informační leták, který byl zařazen do prezentačních materiálů na řadě odborných konferencí (např. e-learning forum 2010, HR forum 2010 apod.). www.klubpersonalistu.cz

Zpráva výboru o činnosti KPČR Propagace Klubu … Dalším prostředkem zviditelnění činnosti Klubu se stal Zpravodaj Klubu personalistů. V roce 2010 bylo připraveno 10 čísel Zpravodaje, který je e-maily rozesílán nejen do členské základny, ale i na téměř 3.000 dalších adres aktivních personalistů, manažerů a majitelů firem. Zpravodaj je připravován bez dalších finančních nákladů, naopak stal se i zdrojem příjmů z inzerce v něm publikované. Informace o činnosti Klubu zařadila do své publikace Ivitera. Byly publikovány inzeráty a informace o činnosti Klubu v Bulletinu Svazu českých a moravských výrobních družstev, v měsíčníku Českého plynárenského svazu Plyn. O akcích Klubu psalo v časopise HRM, který vydává Economia, i v jejím pdf bulletinu. Žádná z těchto propagačních aktivit nezatížila rozpočet Klubu finančními náklady. V roce 2010 pokračovala spolupráce se spřátelenými organizacemi – Českou manažerskou asociací, ČSLRZ, Hospodářskou komorou a AIVD

Klub personalistů ČR se zapojil do projektu „Národní soustava kvalifikací“ (Trexima) a jeho členové vypracovali kvalifikační a hodnotící standardy pro kvalifikace mzdová účetní, asistentka, personální administrativa, nábor pracovníků, hodnocení a odměňování pracovníků, vzdělávání pracovníků, které se stanou součástí Národní soustavy kvalifikací. V pracovních týmech působili Ing. Beneš, Dr. Škorpil, Mgr. Smrčková, Mgr. Vybíralová. Mgr. Března se stal členem sektorové rady pro management. Tato spolupráce pokračuje i v letošním roce.

Zpráva výboru o činnosti KPČR Odborné aktivity v roce 2010 V roce 2010 se uskutečnily následující odborné aktivity: 3 klubová setkání 4 poradenské semináře 1 praktický seminář a některé další akce… Tematická náplň akcí byla aktuální, nabídka vycházela z přání členů Klubu, průměrná účast dosahovala čísel roku 2009. Potvrzuje se tak trend sníženého zájmu o akce, které nejsou zaměřeny přímo na znalosti potřebné k výkonu práce (legislativní změny apod.). Na český vzdělávací trh mají svůj vliv evropské projektové finance i rozšiřující se produktové zaměření některých dříve úzce specializovaných vzdělávacích agentur. Přesto můžeme být s obsahovým zaměřením i finančními výsledky akcí Klubu v roce 2010 spokojeni, jak uslyšíte i ve zprávě o hospodaření. Všechny akce byly využity i k propagaci činnosti Klubu mezi odbornými novináři.

Zpráva výboru o činnosti KPČR Klubová setkání 2010 Hlavní formou aktivit jsou již několik let klubová setkání. V období mezi řádnými shromážděními členů se uskutečnila tři tato setkání. Klubová setkání byla věnována aktuálním tématům. Organizace klubových setkání byla koncipována tak, aby účastníci měli možnost seznámit se s probíraným tématem z různých úhlů pohledů, aby mohli sami vyjádřit své zkušenosti, poradit se s lektory i s kolegy z jiných firem. Hlavní snahou bylo, aby klubová setkání byla „zážitková“, aby se jejich účastníci mohli sami osobně tématem zabývat. Témata klubových setkání byla následující…

Zpráva výboru o činnosti KPČR Klubová setkání 2010 - přehled v červnu 2010 se ve Zdislavicích u Vlašimi uskutečnilo monotematické klubové setkání „Koučování na vlastní kůži“. S odborným výkladem a praktickými ukázkami koučovacích postupů vystoupily Marta Anna Petrášová a Alena Stejskalová. Večerní program vyplnilo vystoupení souboru amatérského divadla. Počet účastníků klubového setkání činil13 v září 2010 v Přibyslavi „Optimalizace procesů a nákladů“. Program setkání byl koncipován do tří bloků. První byl věnován On-line sociomapování týmů, které představil Dr. Luděk Stehlík. Strategické hry si účastníci setkání užili v režii outdoorové společnosti S.E.N. (Dlužno podotknout, že dvojice Krupičková-Smrčková na hlavu porazila tým Března-Dvořák .) Druhý den setkání byl věnován vystoupení Mgr. Jaroslava Seiferta ze společnosti Jaseka na téma Realizace optimalizačních postupů v organizaci a prezentaci SW společnosti SOFO. Počet účastníků 8 v listopadu 2010 se klubové setkání uskutečnilo v Berouně. Tématem byloy„Motivace pracovníků“. Klubového setkání se zúčastnilo 17 účastníků

Zpráva výboru o činnosti KPČR Poradenské semináře a Praktické semináře 2010 I v roce 2010 pokračovaly jednodenní poradenské semináře s odborníky zaměřené na aktuální legislativní změny a konkrétní problémy personální práce. Uskutečnily se tyto poradenské semináře: „Češi v cizině, cizinci v Česku“, jehož lektorem byl Dr. Radovan Bernard Tento seminář se uskutečnil v únoru v Praze. Počet účastníků – 13, 2 mimo Klub. . V dubnu se uskutečnil poradenský seminář na téma „Pracovní úrazy a jejich odškodňování“, lektorem byl opět Dr. Radovan Bernard, dalšími lektorkami JUDr. Irena Machátová a Hana Kloubková z Pojišťovny Kooperativa VIG. 15 účastníků (4 mimo Klub). „Personalista manažer v konfliktních situacích! to byl název poradenského semináře, který vedla Dr. Ivana Hospodářová. Seminář se konal v květnu na lodi Golfyacht, celkem 14 účastníků. V prosinci se pak konal seminář „Změny v zákoníku práce od 1. ledna 2011“ s lektorem Zdeňkem Schmiedem z MPSV. Počet účastníků 13 (z toho 8 mimo Klub)

Zpráva výboru o činnosti KPČR Poradenské semináře a Praktické semináře 2010 Další formou aktivit jsou praktické semináře „Jak to dělají v…“. Jejich posláním je poskytovat praktické návody z fungování úspěšných organizací. Pořádají se vždy v dané společnosti, kde je i prostor pro exkurzi a výměnu zkušeností všech zúčastněných. V červnu 2010 jsme uskutečnili ve spolupráci s Institutem enviromentálních studií praktický seminář na téma Systémy řízení jakosti s přihlédnutím k personalistice. Součástí akce byla prohlídka Podolské vodárny.

Zpráva výboru o činnosti KPČR Certifikační zkoušky 2010 Na září byl naplánován termín zkoušky k  získání certifikátu „Personální manažer“. Pro malý počet přihlášených se zkoušky neuskutečnily a byly přesunuty na leden 2011, kdy se přihlásilo 12 uchazečů.

Zpráva výboru o činnosti KPČR Odborná konference Klubu personalistů ČR Po úspěchu obnovené odborné konference, kterou Klub zorganizoval v roce 2009, byla i v roce 2010 do plánu aktivit zařazena konference Personalistika on-line, tentokrát jsme zvolili téma Sociální odpovědnost aneb Kdo se o koho postará. Uskutečnila se 30.září v prostorách členské VŠFS, o.p.s., která poskytla Klubu výhodné nájemní podmínky. V programu vystoupilo osm řečníků se svými prezentacemi, v auditoriu zasedlo přes padesát posluchačů. Při všech akcích Klubu personalistů v roce 2010 byla zajištěna publikační odezva v odborných časopisech, na webech. Díky spolupráci s odbornými vydavatelstvími mají účastníci akcí možnost získat slevu na publikace a vylosovaný účastník dostane publikaci zdarma.

Zpráva výboru o činnosti KPČR Činnost sekcí KPČR Kromě přímého členství organizací v Klubu se některé členské organizace sdružují do regionálních a odborných sekcí V roce 2010 vykazovaly činnost v rámci Klubu tři regionální sekce.

Zpráva výboru o činnosti KPČR Aktivity pro rok 2011… Výhled na rok 2011 se jeví optimističtěji, než jsme si mysleli na konci loňského roku. I když se stále projevují dopady šetření firem a snížil se počet firemních členů, zájem o vhodně zvolené a zorganizované akce je stále. Je zajímavé, že se Klubových akcí zúčastňuje stále více personalistů „mimo Klub“. Je to jistě zapříčiněno tím, že vložné na naše akce je v porovnání s některými komerčními subjekty o dost nižší (přestože jsme se rozhodli navýšit vložné na poradenských seminářích pro „cizí“), ale přikládáme to i atraktivnosti a aktuálnosti zvolených témat. Svou roli samozřejmě hraje i to, že managementy firem snížily výdaje na členství v profesních organizacích a mnozí z bývalých členů, kteří museli členství své firmy zrušit, chtějí i nadále být v kontaktu s Klubem a svými kolegy. Budeme se tedy soustředit na intenzívní šíření informací o činnosti Klubu a jeho akcích, a podle možností se snažit získat nové členy. Tím hlavním úkolem je však připravit pro členské firmy přitažlivý a užitečný program akcí. Výbor i nadále udržuje kontakty s odborným časopisem zaměřeným na personální problematiku, letos to bude především s časopisem HRM, kde máme pravidelně publikovány informace o naší činnosti. Našimi dalšími mediálními partnery jsou společnost Kompass, s níž máme uzavřenu smlouvu o barterovém plnění. Spolupráci s odbornými vydatelstvími rozšiřujeme i na ManagementPress, Gradu Publishing, Portál a již tradičně Wolters Kluwer, a.s.

Zpráva výboru o činnosti KPČR Aktivity pro rok 2011…  V letošním roce opět počítáme s pořádáním tradičních klubových setkání, která jsou pro členy Klubu zdarma, a jednodenních poradenských a praktických seminářů na aktuální témata. Do dnešního dne se uskutečnil poradenský seminář na téma: Aktuální změny v sociálním pojištění, proběhly zkoušky Personální manažer. Další aktivity jsou v plánu akcí který jste obdrželi e-mailem. Budeme však program operativně doplňovat dalšími akcemi a věříme, že o ně členská základna projeví zájem. Další možnou cestou je i spolupráce při akcích vzdělávacích agentur.

Zpráva výboru o činnosti KP ČR Poděkování… Vážené kolegyně a kolegové, vážení přátelé, tímto bych uzavřel zprávu výboru Klubu personalistů ČR za rok 2010. Přeji Vám, aby byl Klub i v letošním roce pro Vás užitečnou platformou pro získávání nových poznatků, výměnu zkušeností a vzájemné setkávání lidí. V letošním oslavíme 20.výročí založení KP ČR… www.klubpersonalistu.cz

Zpráva výboru o činnosti KPČR Shrnutí 2010 a priority 2011 … Co dál… Klub plní své poslání… Nicméně se potýkáme se snižováním členské základny Výbor i členská základna by měly: Iniciovat veškeré aktivity směřující ke získání nových členů Udržet praktickou aplikovatelnost (akce a aktivity Klubu) Posilovat dobré jméno KPČR v rámci ČR, zaměřit se na vnější PR (partner pro oblast LZ) …děláme to pro sebe

Poděkování všem… www.klubpersonalistu.cz