Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Slovní úlohy o společné práci − 2
Advertisements

ELEKTROVÁNÍ PŘI VZÁJEMNÉM DOTYKU
Rozcvička Urči typ funkce:
Exponenciální funkce Exponenciální funkcí o základu a nazýváme každou část funkce, která je dána rovnicí: Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785,
Vzájemná poloha kružnice a přímky
Vzájemná poloha dvou kružnic
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Konstrukce lichoběžníku 1
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Magnetické pole Autor: Lukáš Polák Pokračovat.
Dostupné z Metodického portálu www. rvp
. Kvadratická funkce ° Narýsuj: -1 -1
Konstrukce lichoběžníku
Magnety přírodní a umělé. Popis magnetu
Rovnost, rozšiřování a krácení.
Rozcvička Urči typ funkce: Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
Obvod a obsah rovinného obrazce III.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
VZÁJEMNÉ PŮSOBENÍ TĚLES. SÍLA
PYRAMIDA Práce a energie
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
ROVINNÉ ÚTVARY A JEJICH OBVODY
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Magnetické vlastnosti látek
Magnetické vlastnosti látek
Elektromagnetické jevy
Orofacionální cvičení I Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Magnetické vlastnosti látek - opakování
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Člověk a příroda - Fyzika
VODIČŮ S PROUDEM A MAGNETŮ
Jak si vyrobit magnet? (Učebnice strana 55 – 56)
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Magnetizace látky.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Ivana Kuntová, Pětiúhelník Přesná konstrukce velikosti strany pětiúhelníku ze zadaného poloměru opsané kružnice Ivana Kuntová,
Vzájemná poloha dvou kružnic
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Hra k zopakování a procvičení učiva ( Test znalostí) Podobnost Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
(délka, obsah, objem, hmotnost, čas)
PÓLY MAGNETU Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
MAGNETIZACE LÁTEK Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
PROVĚRKY Převody jednotek času.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí. Písemné dělení Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Radomír.
Rozklad čísel 6 – 10 – doplňování varianta A
FYZIKÁLNÍ KUFR Magnetické vlastnosti látek (6. ročník)
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
INDUKČNÍ ČÁRY MAGNETICKÉHO POLE
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Magnetické pole a magnetizace Číslo DUM: III/2/FY/2/2/19 Vzdělávací předmět: Fyzika Tematická oblast:
 každý magnet má dva póly ◦ severní (ozn. N, červenou barvou) ◦ jižní (ozn. S)  uprostřed je netečné pásmo Jižní pól magnetu (S) Netečné pásmo Severní.
MAGNETICKÉ POLE Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Magnetické pole.
Magnetické pole cívky s proudem
VZÁJEMNÉ PŮSOBENÍ TĚLES. SÍLA
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Tomáš.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Magnetické pole a magnetizace Číslo DUM: III/2/FY/2/2/19 Vzdělávací předmět: Fyzika Tematická oblast:
Magnetické pole cívky s proudem
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Rozklad čísel od 1 do 10 Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
VODIČŮ S PROUDEM A MAGNETŮ
ZLOMKY pracovní listy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Dušan Goš. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Procenta % Prezentace je zaměřená na procvičování procent užitím trojčlenky. Obsahuje celkem řešených 15 příkladů. Mgr. Eva Černá, Plzeň Autor © Eva Černá.
Transkript prezentace:

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Hra k zopakování a procvičení učiva ( Test znalostí) Magnetické vlastnosti látek Obrázek:

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Otázka číslo 1: Z uvedených těles vyber ta, která jsou přitahována magnetem. Tělesa: mosazné závaží, železný klíč, měděný plíšek, olověná kulička, niklový plíšek. Zpět Správná odpověď: Pro správnou odpověď klikni na smajlíka. Železný klíč, niklový plíšek.

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Otázka číslo 2: Čtyři stejné kuličky z měkké oceli jsou zavěšeny na stejně dlouhých gumových vláknech. Pod každou z nich umístíme jeden, nebo dva stejné tyčové magnety podle obrázku. Zpět Ve kterém případě se vlákno protáhne nejméně? Správná odpověď: Pro správnou odpověď klikni na smajlíka. b) a) b)c)d)

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Otázka číslo 3: Označ druhý pól magnetu. Zpět Správná odpověď: Pro správnou odpověď klikni na smajlíka. N S

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Otázka číslo 4: Čtyři stejné kuličky z měkké oceli jsou zavěšeny na stejně dlouhých gumových vláknech. Pod každou z nich umístíme jeden, nebo dva stejné tyčové magnety podle obrázku. Zpět Správná odpověď: Pro správnou odpověď klikni na smajlíka. d) Ve kterém případě se vlákno prodlouží nejvíce? a) b)c)d)

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Otázka číslo 5: K zavěšenému tyčovému magnetu se přiblížíme jiným magnetem podle obrázku. Zpět Správná odpověď: Pro správnou odpověď klikni na smajlíka. Doplň značky magnetických pólů přibližovaného magnetu, jestliže se magnety po přiblížení vzájemně odpuzují. N NS

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Otázka číslo 7: Který magnetický pól Země se nachází poblíž severního zeměpisného pólu Země? Zpět Správná odpověď: Pro správnou odpověď klikni na smajlíka. Jižní magnetický pól.

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Otázka číslo 8: Jak na zmagnetované tyči určíš, kde má jižní pól? Zpět Správná odpověď: Pro správnou odpověď klikni na smajlíka. Tyčový magnet můžeme severním pólem přiblížit k jednomu konci zmagnetované tyče. Když se přitáhne, bude na tomto konci jižní pól a na druhém severní. Když se odtáhne, je to přesně naopak.

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Otázka číslo 10: K čemu se používá kompas? Zpět Správná odpověď: Pro správnou odpověď klikni na smajlíka. K určování světových stran.

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Otázka číslo 13: Na obrázku je znázorněn kompas A (severní pól je označen šipkou), tyčový magnet B a kousek měkké oceli C zavěšený na niti. Měkká ocel se v magnetickém poli magnetu zmagnetuje, stává se magnetem. Označ šipkou směr pohybu zmagnetované oceli C. Zpět Správná odpověď: Pro správnou odpověď klikni na smajlíka. A BC NSNS A BC

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Otázka číslo 14: V okolí tyčového magnetu umístěného na desce stolu jsou tři kompasy A, B, C – viz obrázek. U kompasu A je severní pól magnetky označen šipkou. Nakresli polohu magnetky kompasu C a označ šipkou severní pól magnetky. Zpět Správná odpověď: Pro správnou odpověď klikni na smajlíka. NS A C B C

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Otázka číslo 15: V okolí tyčového magnetu umístěného na desce stolu jsou tři kompasy A, B, C – viz obrázek. U kompasu A je severní pól magnetky označen šipkou. Nakresli polohu magnetky kompasu B a označ šipkou severní pól magnetky. Zpět Správná odpověď: Pro správnou odpověď klikni na smajlíka. NS A C B B

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Otázka číslo 19: Pod tyčový magnet napiš názvy jeho částí. Zpět Správná odpověď: Pro správnou odpověď klikni na smajlíka. S Jižní pól Netečné pásmoSeverní pól S

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Otázka číslo 20: Dvě stejné kuličky z měkké oceli jsou zavěšeny na stejně dlouhých gumových vláknech. Mezi nimi je tyčový magnet. Jak se bude chovat kulička A? Zpět Správná odpověď: Pro správnou odpověď klikni na smajlíka. Přitáhne se k magnetu. A B

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Otázka číslo 21: Dva stejné tyčové magnety jsou zavěšeny na stejně dlouhých gumových vláknech. Jak se budou chovat? Zpět Správná odpověď: Pro správnou odpověď klikni na smajlíka. Přitáhnou se k sobě. A B

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Otázka číslo 22: Dva stejné tyčové magnety jsou zavěšeny na stejně dlouhých gumových vláknech. Jakými póly jsou k sobě natočeny, jestliže se přitahují? Zpět Správná odpověď: Pro správnou odpověď klikni na smajlíka. Nesouhlasnými. A B

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Otázka číslo 23: Dvě stejné kuličky z měkké oceli jsou zavěšeny na stejně dlouhých gumových vláknech. Mezi nimi je tyčový magnet. Jak se bude chovat kulička B? Zpět Správná odpověď: Pro správnou odpověď klikni na smajlíka. Přitáhne se k magnetu. A B

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Otázka číslo 24: Dva stejné tyčové magnety jsou zavěšeny na stejně dlouhých gumových vláknech. Jak se budou chovat? Zpět Správná odpověď: Pro správnou odpověď klikni na smajlíka. Oddálí se od sebe. A B