KIV/ZI cvičení 8 Tomáš Potužák.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Těleso s podstavou v obecné rovině – kótované promítání
Advertisements

ŘEŠENÍ ÚLOH V EXCELU.
Skupenské přeměny látek
Krychle ABCDA´B´C´D´s podstavou ABCD v obecné rovině a
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ • Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. • Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Stěžejní funkce MS Excel 2007/2010, jejich ovládání a možnosti využití
Shodnost rovinných útvarů Shodnost trojúhelníků
Tomáš Prejzek ZŠ T. Stolzové Kostelec nad Labem Prosinec 2012
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Informace pro studenty kombinovaneho studia AJ PEF, FLD, FŽP
Informace pro studenty kombinovaneho studia - AJ
Vzájemná poloha přímek
Rozdělení registrů.
Akciová společnost Jiří Řípa, C2B.
Matematická logika Použití Výrok Pravda a nepravda Logické funkce
A5M33IZS – Informační a znalostní systémy Datová analýza I.
GENETIKA POPULACÍ KVANTITATIVNÍCH ZNAKŮ 8
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Architektury a techniky DS Tvorba efektivních příkazů I Přednáška č. 3 RNDr. David Žák, Ph.D. Fakulta elektrotechniky a informatiky
Konstrukce eliptického oblouku e(tA, tB, C). Příklad 2. Konstrukce eliptického oblouku e (t A, t B, C). A  3,4 B  1,2 C  5 F l  6 II I III a - tečna.
Proč?. pokud jsme schopni vytvořit stroj, který bude úlohu řešit problém je algoritmizovatelný příklad.
Registry obyčejný posuvný kruhový
KIV/ZI cvičení 1 Tomáš Potužák. Údaje o cvičícím Tomáš Potužák Kancelář: UK430 (Plzeň), CD239 (Cheb) Konzultační hodiny –Čtvrtek 15:35 – 16:10 (Cheb)
MS Excel Tabulkový procesor.
Paměťové registry.
Vektorové a maticové operace, soustava lineárních rovnic
KIV/ZI cvičení 11 Tomáš Potužák. Procvičení funkcí I Příklad 1 – Do buňky E3 zapíšeme vzorec =C3*$C3+C$3 a zkopírujeme ho do buněk E2, D3 a D2. Co bude.
doc. Ing. Pavel Sirůček, Ph. D.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, BRNO, KAMÍNKY BRNO – Nový Lískovec, Kamínky 5 Šablona III/2 Ročník7. Vzdělávací oblastMatematika a její aplikace Vzdělávací oborGeometrie.
Názvosloví halogenidů
 K čemu slouží: Sečte všechna čísla v oblasti buněk. Sečtou se čísla, logické hodnoty a čísla zapsaná v textové podobě přímo do seznamu argumentů funkce.
Informace pro studenty kombinovaneho studia AJ PEF, FLD, FŽP
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Mgr. Ilona Sadílková Materiál: VY_32_INOVACE_ICT35.01 Téma: Excel Číslo projektu:
VY_32_INOVACE_21-13 Pravděpodobnost 12
Netezza – to pravé řešení pro analytický datový sklad – technický pohled na řešení Martin Pavlík 23. Listopadu 2011.
Goniometrické funkce.
Základní škola Ostrava – Hrabová Microsoft Office PowerPoint 2003
Využití Excelu ve středoškolské matematice
Prezentace produktu Microsoft Excel. ČAS Vrátí číslo, které představuje určitý čas. Toto číslo vrácené funkcí ČAS je desetinné číslo v rozmezí od 0 do.
Kriticky ohrožené druhy rostlin a živočichů
Čtverec v obecné rovině – kótované promítání
ZOBRAZENÍ TĚLESA V OBECNÉ ROVINĚ
Symetrie molekul – bodové grupy
ROVINNÉ ŘEZY MNOHOSTĚNŮ
Tabulkový procesor MS EXCEL II. VZORCE A FUNKCE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Světlana Filipová. Materiál zpracován v.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Konstrukce střihu dětských sportovních kalhot (M 1:5)
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Ivana Brhelová Název šablonyIII/2.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_251 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Rozdělení registrů.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_105.
Přebíhání na síti při vlastním podání
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Hudební výchova Notová osnova, noty, hudební abeceda
Oxidy Názvosloví 8.A 9/5 vše.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Číselné soustavy V Jana Bobčíková Převody mezi dvojkovou, osmičkovou a desítkovou soustavou.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
KIV/ZD cvičení 6 Tomáš Potužák.
MS Excel – Relativní odkaz
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
MS Excel – opakování Příklady řešte bez použití PC
A B C D Do buňky D1 vložíme vzorec =SUMIF(A1:C1 ; “>0”)
A B C D
Transkript prezentace:

KIV/ZI cvičení 8 Tomáš Potužák

Procvičení funkcí I Příklad 1 – Do buňky C1 vložíme funkci =KDYŽ($A2<>B1;A$1;$B$2) a překopíruji ho do C2, D1 a D2. Co bude v buňkách C1 až C2 a D1 až D2 (vzorec i výsledek)?

Procvičení funkcí II Příklad 2 – Do buňky C2 vložíme vzorec =$B2*A$1-$B$1 a zkopírujeme ho do C3, D2 a D3. Jaký bude v C2, C3, D2, D3 výsledek?

Procvičení funkcí III Příklad 3 – Doplňte místo otazníků chybějící prvky číselných řad.

Procvičení funkcí IV Příklad 4 – Do buňky C3 vložíme funkci =SUMIF(A1:A$4;4;B2:B$5) a překopíruji ho do C4. Co bude v buňkách C3 a C4?