Před příjmením užíváme (a to ve všech pádech): Mr(.) Jones - pan Jones Mrs(.)Jones - paní Jonesová Miss Jones - slečna Jonesová Ms(.) Jones - slečna či.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Present Simple and Continuous
Advertisements

Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_11_AJ1G Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
CAN/ CAN´T VY_22_ZAZNAM_ Aj.I. 5.B .32. CAN,CAN´T
Lada Leszkowová, Gymnázium K.V. Raise Hlinsko, 2014 leden
2.1 School Practise „have got“
Unit One TO BE To Have. To Be / být  I am  You are  He, she,it is  We are  You are  They are  Já jsem  Ty jsi  On, ona,ono je  My jsme  Vy.
Čtěte a přeložte: Mother is at home. Matka je doma.
Sloveso "to BE".
Pro své milé žáky vytvořila Kateřina Brandejsová
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Syrovátková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
? PRESENT SIMPLE OR PRESENT CONTINUOUS. PRESENT SIMPLE PŘÍTOMNÝ ČAS PROSTÝ We read a lot. We read every day. We usually read books of fiction. Our friend,
A Dog‘s Life in Winter Prague
Přítomné časy, budoucí – will, minulý čas prostý - 6. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_01_AJ1G Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Škola1. ZŠ T. G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_80 NázevPast continuous Téma hodinyMinulé časy PředmětAnglický jazyk Ročník/y/7.
Modal Verbs = způsobová slovesa.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_17_AJ1G Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Budoucí čas prostý autor: Petr Baťa.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_18_AJ3E Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Před pár hodinami jsem byl na cestě sem. Earlier today I was on the way over here.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
 Hra je určená pro dvě družstva nebo dva žáky – žluté x zelené  Po kliknutí na tlačítko s číslicí se zobrazí otázka, s otázkou se zároveň zobrazí napovídající.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_08.
Maturita oral exam rehearsal Lada Leszkowová, GKVR Hlinsko, 2013 prosinec The Czech Republic.
Travelling Maturita oral exam rehearsal
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Komunikace Everyday English VY_22_INOVACE_30 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka.
All About Friends
Mária Podhradská Richard: Good Morning Evening Night
Relative Clauses Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_03 Název materiálu: Zájmena Tematická oblast: Angličtina 1. ročník – strojírenské obory Anotace: Zájmena.
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_ANJ449 Jméno autora:Mgr. Soňa Nekvindová Třída/ročník1. ročník.
By Dagmar Machů Škola: SOU Val. Klobouky Ročník: třetí Obor: Kuchař/číšník Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět: Anglický jazyk.
Reported speech – nepřímá řeč Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_02
Indirect questions Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_18
Odpověď na otázku „why“:
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_07_AJ3E Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Časování slovesa BÝT (to be)
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Reported questions Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.107/1.500/ Název aktivityIII/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Revision test Relative clauses.
Název školy : Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Autor : Bc. Lucie Ševčíková Datum : Název : VY_22_INOVACE_2.2.2.
At the shop Dialogues. Phrases / Potřebné fráze Mohu Vám pomoct? Kolik stojí….? How much is / are…..? Can I help you? tato (tento,toto) / tyto … Ještě.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. INTRODUCTION Použité obrázky a foto:
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-13-Vzdělávání Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Název školy:Základní škola Městec Králové Autor:Mgr. Marcela Kloučková Název:VY_32_INOVACE_05_Aj6 Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Téma:Zájmena Anotace:Tato.
Jméno autora:Mgr. Jiří Kala Škola:ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): září 2013 Ročník:8. Tematická oblast: Témata do hodin angličtiny na 2. stupeň základních.
Kliknutím lze upravit styl předlohy The national stereotypes Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastAngličtina:
Listening 2 vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ To be - otázka Název sady: Project 1 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Listening 1 vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Jihlava Šablona 32 VY_32_INOVACE_161.ANJ.12 In a hotel – check in.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
GREETINGS AND FORMS OF ADDRESS
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Radka Černá Název materiálu: VY_32_INOVACE_5_ANGLICKY_JAZYK_GRAMATIKA_03.
Possessives (my, mine, your, ...'s)
AUTOR: Mgr. Iveta Hejtmánková
Název materiálu: Past simple tense
VY_32_INOVACE_Spo_II_03 Words: Family
Translation 01/02 Tohle je Nicki. This is Nicki.
Transkript prezentace:

Před příjmením užíváme (a to ve všech pádech): Mr(.) Jones - pan Jones Mrs(.)Jones - paní Jonesová Miss Jones - slečna Jonesová Ms(.) Jones - slečna či paní Jonesová Good morning, Mr Jones. How are you, Mrs Brown? Nice to see you, Miss Cope. Have a nice day, Ms Martin.

Neznáme-li někoho jménem a potřebujeme-li ho oslovit, např. na ulici, v obchodě, v restauraci, užíváme pro muže SIR, pro ženu MADAM. Excuse me, sir. Can you tell me the way to... Can I help you, madam? What can I do for you, sir? Veřejný projev často začíná oslovením LADIES AND GENTLEMEN. Ladies and gentlemen, welcome to London.

Mluvíme-li o někom jako o 3.osobě a neznáme-li ho jménem, užíváme: he - man, young man, gentleman, boy she - woman, young woman, lady, girl Who is the man speaking to our teacher? What is the name of the pretty girl? Is that old lady your grandmother? O manželích či rodině užíváme: Mr and Mrs Brown - manželé Brownovi the Browns – Brownovi the Brown family - Brownova rodina