OBHAJOBA ZÁVĚREČNÉ PRÁCE MENDELOVA ZEMĚDĚLSKÁ A LESNICKÁ UNIVERZITA V BRNĚ KOORDINACE V OBLASTI ICT 2008.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Středisko podpory poradenských služeb Národní vzdělávací fond, o.p.s. Opletalova Praha 1 Ing. Zuzana Freibergová
Advertisements

Ústav distančního vzdělávání OPF SU Karviná
Uplatnění eLearningu na českých univerzitách - desetiletá historie
Systém vzdělávání vzdělavatelů dospělých
Zkušenosti s CMS Moodle na OPF SU František Koliba prezentace: Petr Korviny.
Virtuální vzdělávací prostředí na FaME UTB ve Zlíně Virtuální vzdělávací prostředí na FaME UTB ve Zlíně E-learn 2002 Žilina 5. – 6. února 2002 E-learn.
1 Pedagogický software 2004 Sekce 3: Systémy řízení výuky (LMS), distanční a celoživotní vzdělávání Předsedající: doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc. RNDr. Josef.
E-learning a studenti kombinovaného studia VŠ projekt do předmětu E-learning Lucie Jirků, UČO květen 2004.
Learning management system Zdeněk Jelínek. Learning management systém LMS- systém řízení studia – Learning management systém Je to soubor nástrojů pro.
Projekt „Další vzdělávání pedagogických pracovníků v environmentálním vzdělávání, výchovy a osvětě (EVVO )“ CZ.1.07/1.3.45/
Informace o studiu na KITTV 2011/2012
Hodnocení e-learninkových opor Inovace kombinované formy studia bakalářského a magisterského studijního programu „Tělesná výchova a sport“ a jeho učitelských.
Hana Landová Univerzita Karlova v Praze, ÚISK Zdeňka Civínová
STRATEGIE AGE MANAGEMENTU V ČESKÉ REPUBLICE CZ.1.04/5.1.01/ Mgr. Ilona Štorová AIVD ČR, o. s.
ICT podpora komunikace nejen v distančním vzdělávání DisCo 2010, Plzeň, Jiří Jelínek Lukáš Novotný Fakulta managementu Jindřichův Hradec VŠE.
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Ostrava,
LETNÍ ŠKOLA PRO TUTORY Monika Všetulová Centrum distančního vzdělávání Univerzity Palackého v Olomouci akademie distančního vzdělávání.
Studijní opory pro distanční vzdělávání z hlediska pedagoga Jitka Komárková Ústav systémového inženýrství a informatiky Fakulta ekonomicko-správní Univerzita.
Nové metodické trendy udržitelnosti
Zkušenosti s elektronickou podporou výuky
ošetřovatelství a porodní asistence
Zkušenosti s distančními formami výuky na Slezské univerzitě
e-learning Lucie Rohlíková
E-learningový kurz ÚK PdF bilance ročních zkušeností.
Petr Korviny SCO 2007 Brno Usnadnění tvorby elektronických studijních textů pro distanční vzdělávání Petr Korviny
Návrh a realizace modulového systému dalšího vzdělávání učitelů v MSK Magdalena Chmelařová Opava 2008.
Centrum distančního vzdělávání Univerzity Palackého v Olomouci nabízí distanční kurz s e-learningovou podporou DISTANČNÍ MINIMUM.
Příprava VŠB-TU Ostrava na práci v e-learningu Jan Kopečný, Adrian Jankovský.
Úvod Proč studovat informatiku?
ELearning na FIM UHK Fakulta informatiky a managementu Univerzita Hradec Králové.
 Pilotní kurz pro pedagogy MUDr. Iveta Matějovská, CSc.
Opava 2008 Podpora tvorby studijních textů pro potřeby distančního vzdělávání Petr Korviny OP RLZ (CZ / /0015) Rozvoj distančních kurzů dalšího.
Multiplatformní, řídící systém elektronického vzdělávání pro školy eDoceo Multiplatformní, řídící systém elektronického vzdělávání pro školy Tomáš Hrdonka.
Distanční vzdělávání v ČR, současnost a budoucnost II. národní konference Jindřichův Hradec
1 E - S V Ě T S E T O Č Í S T Á L E R Y C H L E J I. S T A Č Í T E M U ? Efektivní vzdělávání pro efektivní úřad Bohumil Havel.
Projekt Digitální škola - její pozice v systému projektů na OA Orlová.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A5 Nástroje informatiky pro získávání informací a jejich zpracování.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Anglické standardy při psaní projektu Osnova kurzu
Centrum distančního vzdělávání Univerzity Palackého v Olomouci DISTANČNÍ MINIMUM Vstupní tutoriál DPRA0508, DMPRA Mgr. Monika Všetulová.
Mendelova univerzita v Brně (P 2) MENDELU
Obchodní akademie Chrudim. Další vzdělávání ve spolupráci s úřadem práce.
IBM Global Services © Copyright IBM Corporation 2002 Internet ve státní správě a samosprávě, Programy „Blended Learning“ pro zaměstnance.
B2 – Analýza požadavků a jejich zajištění Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v Moravskoslezském kraji a jeho realizace.
C8 – hodnocení kvality výsledků VaV Osnova kurzu C8 – hodnocení kvality výsledků VaV Jana Hančlová Ekonomická fakulta VŠB-Technická univerzita Ostrava.
Ostravice Možnosti mobilních technologií při řešení projektů a v organizaci času Mgr. Rostislav Fojtík Ostravice
Úvod Proč studovat informatiku?
E-learning na Pedagogické fakultě MU z hlediska potřeb studentů a učitelů Tamara Váňová, KAJ PdF MU.
Informační systém UNIV 2 Kraje Ing. Marek Kocan , UNIV 2 KRAJE, Ostrava, PragoData Consulting, s.r.o.
E-learningové aktivity na MU Luděk Matyska
Semestrální projekt Správa webových konferencí Mendelova univerzita Aplikace vývojových technik Jakub Matoušek Květen 2012.
Tvorba e-learningových kurzů v LMS Moodle
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Ostrava,
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
E-learning z druhé strany: pohled studentů Jiří Zounek Ústav pedagogických věd FF MU A. Nováka Brno
Tvorba e-learningové aplikace pro výuku obchodního práva na oborech s ekonomickým zaměřením Jindřiška Šedová a kol. Masarykova universita Ekonomicko-správní.
Základní problémy realizace eLearningového systému Roman Malo Ústav informatiky PEF MZLU v Brně.
1 Slezská univerzita v Opavě Studium ošetřovatelství s podporou e-learningu Petr Korviny IV. Slezská vědecká konference ošetřovatelství s mezinárodní účastí.
Znalostní a vzdělávací databáze pro energetiku Praha, Květen 2009 INERGO, a.s. Praha CDFE, o.p.s. Praha INERGO výukový server.
Příprava OP VVV – PO VŠ Adam KRČÁL Skupina pro výzkum a vysoké školství MŠMT 08/02/2013.
Efektivní Knowledge management
Úvodní slovo o sekci SJS
Úvodní slovo o sekci studijního systému
E-learningový kurz e-learningu
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě Obhajoba Bakalářské práce
Úvod do matematické analýzy - pokračování 3
Název operačního programu:
METODOLOGIE PROJEKTOVÁNÍ
STRATEGIE AGE MANAGEMENTU V ČESKÉ REPUBLICE CZ.1.04/5.1.01/
Nové přístupy k využití ict ve výuce přírodovědných předmětů na základních, středních školách CZ.1.07/1.1.07/ CZ.1.07/1.1.07/
Katedra řízení podniku
Transkript prezentace:

OBHAJOBA ZÁVĚREČNÉ PRÁCE MENDELOVA ZEMĚDĚLSKÁ A LESNICKÁ UNIVERZITA V BRNĚ KOORDINACE V OBLASTI ICT 2008

MENDELOVA ZEMĚDĚLSKÁ A LESNICKÁ UNIVERZITA V BRNĚ TÉMA PRÁCE VYUŽITÍ E-LEARNINGOVÝCH SYSTÉMŮ PRO ŘÍZENÍ VÝUKY (LMS) NA STŘEDNÍ ŠKOLE SE ZAMĚŘENÍM NA APLIKAČNÍ PROSTŘEDÍ MOODLE.

MENDELOVA ZEMĚDĚLSKÁ A LESNICKÁ UNIVERZITA V BRNĚ CÍL PRÁCE PROVÉST ZÁKLADNÍ ROZBOR NEJZNÁMĚJŠÍCH E-LEARNINGOVÝCH SYSTÉMŮ PRO ŘÍZENÍ VÝUKY (LEARNING MANAGEMENT SYSTEM) A NA VYBRANÉM SYSTÉMU MOODLE UKÁZAT MOŽNOSTI JEJICH VYUŽITÍ V PODMÍNKÁCH STŘEDNÍ ŠKOLY

MENDELOVA ZEMĚDĚLSKÁ A LESNICKÁ UNIVERZITA V BRNĚ UKÁZAT MOŽNOSTI VYUŽITÍ E- LEARNINGOVÉHO VZDĚLÁVÁNÍ V RÁMCI STŘEDNÍ ŠKOLY 2 ANALYZOVAT DALŠÍ VYUŽITÍ E-LEARNINGU V BUDOUCNOSTI 3 NA ZÁKLADĚ ZÍSKANÝCH POZNATKŮ ZPRACOVAT PROJEKT Z OP ESF 4 NAJÍT VHODNÝ SYSTÉM PRO TVOBU, SPRÁVU A UŽÍVÁNÍ VÝUKOVÝCH KURZŮ 1 HLAVNÍ DŮVODY

MENDELOVA ZEMĚDĚLSKÁ A LESNICKÁ UNIVERZITA V BRNĚ ÚVOD DO SYSTÉMU LMS ROZBOR VYBRANÝCH LMS E-LEARNING V APLIKACI MOODLE OSNOVA ZÁVĚREČNÉ PRÁCE ANALÝZA DOSAVADNÍCH ZKUŠENOSTÍ PERSPEKTIVA MOŽNOSTÍ VYUŽITÍ

MENDELOVA ZEMĚDĚLSKÁ A LESNICKÁ UNIVERZITA V BRNĚ WBT CBTLMS ZÁKLADNÍ POJMY A MÍSTO LMS V ELEKTRONICKÉM VZDĚLÁVÁNÍ

MENDELOVA ZEMĚDĚLSKÁ A LESNICKÁ UNIVERZITA V BRNĚ BARBORKA EDEN iTUTORUNIFORMOODLE eDOCEO VYBRANÉ LMS

MENDELOVA ZEMĚDĚLSKÁ A LESNICKÁ UNIVERZITA V BRNĚ APLIKACE MOODLE NA SOŠP BŘECLAV

MENDELOVA ZEMĚDĚLSKÁ A LESNICKÁ UNIVERZITA V BRNĚ PREZENČNÍ VÝUKA KOMBINOVANÁ VÝUKA DISTANČNÍ VÝUKA 123 FORMY VÝUKY NÁZORNOSTPŘITAŽLIVOSTOPAKOVATELNOST EFEKTIVNOST VÝUKYPŘESNOST A SPRAVEDLNOST PROČPROČ

BUDOUCNOST MENDELOVA ZEMĚDĚLSKÁ A LESNICKÁ UNIVERZITA V BRNĚ INTENZIVNÍ ROZVOJ ON-LINE VÝUKY S PODPOROU MULTIMÉDIÍ PRVKY VIRTUÁLNÍ REALITY UMĚLÁ INTELIGENCE V ELEKTRONICKÉM VZDĚLÁVÁNÍ MOŽNOST STUDIA DLE VLASTNÍHO VÝBĚRU BEZ OHLEDU NA ZEMI A KONTINENT

MENDELOVA ZEMĚDĚLSKÁ A LESNICKÁ UNIVERZITA V BRNĚ DĚKUJI ZA POZORNOST