Projekt ININ 2 Jednoduchý systém pro generování a vyhodnocování testů v Excelu Martin Šimeček Pavla Maršíková Martin Langer 2009, kruh 258 - ININ.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Formátování diplomové práce
Advertisements

E-learning – moderní elektronická podpora výuky
Matika krokem  Proč? - motivy vzniku
Centrum pro zjišťování výsledků vzdělávání CERMAT Strukturovaná písemná práce Součást maturitní zkoušky z českého jazyka.
INTEGROVANÁ MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
VY_32_INOVACE_In 6.,7.15 Grafy - vytvoření základních typů grafu Anotace: Žák se seznámí s tvorbou grafu a jeho formátováním v programu MS Excel 2010.
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Informatika Název a číslo učebního materiálu VY _32_INOVACE_04_13.
Výpočetní technika Akademický rok 2009/2010 Letní semestr Mgr. Petr Novák Katedra informatiky a geoinformatiky FŽP UJEP
Školení počítače Excel
Editace vzorů aplikace APSTR
Pro Nekonečno – RC Palouček
Export dat, vytvoření tabulek a grafů na
LMS Unifor Live! Inovace kombinovaného studia. Teoretická část (45 minut) Definice pojmů Přihlášení do LMS Unifor Live! Program.
Google formuláře.
MS EXCEL Chybové hodnoty
Název projektu: Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v Jihomoravském kraji Číslo projektu: CZ.1.07/1.1.00/ Subjekt.
Tabulkový procesor.
Úvod. školní: příprava na předmět Databázové systémy praktický: webové aplikace databázové systémy základy vývoje webových aplikací od návrhu databáze.
HODNOCENÍ ZPŮSOBILOSTI LETECKÉHO METEOROLOGICKÉHO PERSONÁLU Odbor letecké meteorologie,ČHMÚ, Praha 2013 HODNOCENÍ AMP V ROCE 2013.
Referát č. 17 Tabulkový procesor
Korespondence a hromadná korespondence Microsoft Office Word 2007 Microsoft Office Word 2010 MSeg 1.
Referát č. 17 M. Novotný Tabulkový procesor (filtrování a řazení dat, formuláře, podmínky a podmíněné formátování, export a import dat) Vysvětlit pojmy.
Ročníková práce Závěrečná práce e-learningového kurzu ICT technologie a jejich využití v práci učitele 2. stupně a v dalším rozvoji jeho profesních kompetencí.
Celní služby 2000 Radek Sedláček TranSoft a.s Radek Sedláček TranSoft a.s
Excelent v EKOSu Ing. Daniela Dufková. Excelent v EKOSu Ing. Daniela Dufková.
Excel– Zásady Ing. Bohumil Bareš.
Technické kreslení Měřítka zobrazení
MS Excel Formátování tabulek Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Zahradník.
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI Fakulta mechatroniky, informatiky a mezioborových studií Tento materiál vznikl v rámci projektu ESF CZ.1.07/2.2.00/
Tabulkový procesor. Tabulkový procesor pokročilé funkce filtrování a řazení dat formuláře podmínky a podmíněné formátování export a import dat.
Kontrola dat do RIV KONTROLY Doplnit data o nová pole struktury 2012 Zkontrolovat DOI, linky (pozor na dočasné odkazy) Zjistit duplicity (klient) Kontroly.
Microsoft PowerPoint Tabulky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Zahradník.
InstantAtlas dynamické webové interaktivní atlasy.
Tabulkové procesory (MS Excel) Ing. Jan Roubíček.
Úvodní lekce do programu Excel Střední odborná škola Otrokovice Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je PaedDr.
Veřejné zdravotnictví 2. ročník
PYRAMIDA Celá čísla.
MICROSOFT OFFICE 2007/2010. Důvod změny Inovace technologií Nové možnosti použití Kompatibilita Ukončení tech. podpory starších verzí Office 2003 –
filtrování a řazení dat, podmíněné formátování,
POPR Počítačová podpora řízení Základní, rozšířené a pokročilé znalosti v Excelu.
Databáze MS ACCESS 2010.
MS EXCEL Charakteristika
POPR Počítačová podpora řízení Základní, rozšířené a pokročilé znalosti v Excelu.
© KAM po Česku.  200 ks oboustranných materiálů (A3)  50 ks oboustranných materiálu (A4)  200 ks vizitek IC  2 samolepky s QR kódem  200 ks lístkových.
Průzkum spokojenosti pracovníků Národní lékařské knihovny se systémem DAWINCI Filip Kříž, Lenka Maixnerová, Ondřej Horsák
Aplikace Přijímačky školní rok 2014/2015
Informatika – Podmíněné formátování. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
 Program pro tvorbu tabulek.  Síť buněk, do kterých můžeme vkládat libovolné údaje  Podstatou jsou vzorce, pomocí kterých provádíme v buňce operace.
Univerzitní informační systém III., Lednice 2004 Automatizované testování Mgr. Tomáš Foltýnek
© Ing. Pavel Hrzina 2005 X13PES CVIČENÍ 10 Pravidla pro tvorbu dokumentace 1. část.
Vytvoření rozevíratelného pole Access (13). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická.
Hotel Tatra, Velké Karlovice 23. – 25. dubna 2007 S4U – Seminář o Univerzitním informačním systému 1 Záznamník učitele Bc. Jana Večeřová.
Ukládání dat biodiverzity a jejich vizualizace
Vytvořil Institut biostatistiky a analýz, Masarykova univerzita J
Název školy: Základní škola a mateřská škola Dolní Bojanovice, okres Hodonín příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Označení materiálu:
Základy programu Excel
KIV/ZD cvičení 5 Tomáš Potužák.
Maturity – jaro 2017.
Seminář ASEP Hana Munziová Knihovna AV ČR, Praha.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Vytvořil Institut biostatistiky a analýz, Masarykova univerzita J
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
Úvod do prostředí Upraveno pro verzi 2007
Název školy: Základní škola a mateřská škola Dolní Bojanovice, okres Hodonín příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Označení materiálu:
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
E-learning – moderní elektronická podpora výuky
POPR Počítačová podpora řízení
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
Transkript prezentace:

Projekt ININ 2 Jednoduchý systém pro generování a vyhodnocování testů v Excelu Martin Šimeček Pavla Maršíková Martin Langer 2009, kruh ININ

Cíl projektu systém pro generování sad otázek a odpovědí (testů) test ◦ 10 otázek ◦ 3 možnosti ke každé ◦ dohromady 100 bodů vyhodnocení s automatickým přidělením známky A-F

Postup generování testu ◦ příprava dat – otázek a odpovědí ◦ generování formátování testu vyhodnocení ◦ zpracování ◦ hodnotící tabulka ◦ prezentace výsledků

Zdrojový kód moduly: ◦ mFormatovani ◦ mGenerovani ◦ mKonstanty ◦ mPodpurnaMakra ◦ mZpracovani

GENEROVÁNÍ TESTU

Zdroje dat XML ◦ otazky.xml otazky.xml ◦ odpovedi.xml odpovedi.xml schéma ◦ 3 lehké otázky (5b) ◦ 4 střední (10b) ◦ 3 těžké (15b) 3 možnosti k otázce 1 odpověď správná

Generování testu modul mGenerovani výsledný test neobsahuje žádný VBA kód 1. umístění úvodních textů + verze generátoru 2. výběr otázek a.výběr možností b.míchání možností 3. přidání kontrolních výpočtů 4. formátování

GENEROVÁNÍ TESTU Výběr otázek 1) volba otázky

GENEROVÁNÍ TESTU Výběr otázek 2) otázka je odebrána ze seznamu, volí se další

GENEROVÁNÍ TESTU Výběr otázek 3) další otázka vybrána, seznam se opět posunul

GENEROVÁNÍ TESTU Míchání odpovědí 1) před zamícháním – možnosti seřazeny podle ID 2) po zamíchání – možnosti seřazeny náhodně

FORMÁTOVÁNÍ

Postup formátování modul mFormatovani 1. název a popis, údaje o studentovi 2. postupně jedna otázka za druhou a.okraje b.záhlaví (zalamuje se při přetečení) c.text možnosti, pole pro výběr odpovědi 3. ověřování – povolena pouze hodnota „x“ 4. obarvení ladicích informací (DebugMode) 5. oblast upozornění 6. uzamčení listu

UKÁZKA Generování a formátování testu

ZPRACOVÁNÍ

Postup zpracování ID, spravne, body se načte do pole otazky() zkontroluje se formální správnost postupně se porovnává jedna otázka za druhou výsledky se průběžně zapisují na list Zpracování využívá se pomocný sloupec

Způsob hodnocení každá otázka má své bodové ohodnocení otázky se vyhodnocují postupně takto: správná odpověďzisk příslušného počtu bodů chybná odpověď0 bodů označeno více odpovědí0 bodů neoznačena žádná odpověď0 bodů

Výsledky

UKÁZKA Zpracování

Závěr výsledkem je: ◦ funkční systém pro tvorbu testů ◦ dynamické vyhodnocování testů ◦ možnost sdružovat výsledky pohromadě na jednom místě pro několik studentů najednou ◦ otevřený přístup k datům díky formátu XML

DISKUZE