Ing. Stanislav Blažek Ph.D. Jindřich Juhaňák

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
JIP / KAAS / ZR aneb „Co budeme dělat
Advertisements

XXIX. Mezikrajské dny klinické biochemie 2011, Seč Jana Sedláková, OKBH Oblastní nemocnice Kladno.
OP Rybářství 2007 – 2013 Plná elektronizace příjmu Žádostí o dotace z OP Rybářství a koncept administrace v novém programovacím období Ing.
© 2000 VEMA počítače a projektování spol. s r. o..
Využití cloudových služeb ve školství
ŠABLONY PRO STŘEDNÍ ŠKOLY
Spisová služba pro obce a zřizované organizace města Milevska
Integrovaný systém kvality v dalším profesním vzdělávání KVALITA V DALŠÍM VZDĚLÁVÁNÍ Liberec,
Zapojení do projektu Czech POINT. Základní informace Nejdřív! Smlouva s ČUZK (katastr nemovitostí)! •Výstupy z katastru nemovitostí jsou zpoplatněny 50,-
Elektronizace agend nejen ve státní správě
IISPP ■ pojem definován v letech v rámci přípravy výzkumných záměrů NPÚ na roky ■ dlouhodobý projekt na vybudování nového komplexního.
ICT projekty zaměstnaneckých ZP a jejich postoj k budování eHealth
Systém MISYS a jeho podpora Instalace MISYS – obce a města.
Audit IT procesů ve FNOL
Palatinum Excellence Software na řízení firmy. 1.Proč Software Excellence 2.Představení Software Excellence 3.Jak zavést do praxe Obsah Prezentace.
Poskytování informací krajskými odbory ÚZIS ČR
Programy EVI 9 a ESPI 9 Přehled novinek, co připravujeme IX
Informační systém základních registrů. Obsah Úvod Komunikace se základními registry Autentizace a autorizace Práce s údaji Funkcionalita v rámci Portálu.
Informační technologie pro IZS a krizové řízení
Aukro.cz – projektový management v e-commerce Tereza Kabrdová.
Ing. Petr Pavlinec Otevřené datové zdroje Kraje Vysočina Ing. Petr Pavlinec, vedoucí odboru informatiky Kraje Vysočina.
KP-Win SQL přehled nových funkcí programu
Role CRR ČR v rámci administrace Výzvy č. 23
Spisová služba GINIS Bc. Jan Podloučka.
1 PDIS Táborský Otakar Výhody systému nástroj pro ovlivňováni chování pacienta ISO, CEN, ČSN, HL7 rozvoj eHealth spolupráce se zdravotní.
Absolventská práce 2002 Aplikace XML rozhraní v prostředí krajského úřadu Autor : Marek Cop Vedoucí : Ing. Petr Pavlinec 2002.
E-learning ve výuce na SŠ
Připravované kroky v oblasti elektronizace zdravotnictví 25.února 2013 IKEM, Praha.
Zkušenosti s distančními formami výuky na Slezské univerzitě
Podpora a rozvoj komunikační infrastruktury ISVS Ing. Lubomír Moravčík
Zkušenosti ze zavedení systému řízení kvality informačních služeb
Celní služby 2000 Radek Sedláček TranSoft a.s Radek Sedláček TranSoft a.s
Aplikace pro vedení a kontrolu Příloh č. 2 pro ZZ STAPRO s.r.o. Pernštýnské nám Pardubice
ISOČ® Informační systém obchodní činnosti
OP Rybářství 2007 – 2013 Portál farmáře jako nový nástroj v komunikaci mezi žadateli a SZIF v rámci OP Rybářství. Ing. Antonín Vavrečka Oddělení metodiky.
Czech POINT – Evidence obyvatel
Komerční využití systému ISDS
Role ceny zdravotní péče – ekonomický pohled PhDr. Lucie Antošová Všeobecná zdravotní pojišťovna ČR.
DMVS Zpracoval: Ing. Ivan Ivanov 1 Typové projekty DMVS -Účelová katastrální mapa realizace 2011, investice cca 9 mil. -Nástroje pro tvorbu a údržbu ÚAP.
Realizační tým ICZ duben 2005
Požadavky na další funkce systému ePUSA verze 2.0 Projektová dokumentace.
2 Fučíková Sylvie HR/Win – moderní technologie pro osvědčené aplikace.
Provedení autorizované Ověření provedení autorizovanékonverze Úvodní kurz k problematice datových schránek eGON centrum HOLEŠOV provedení autorizované.
Portál veřejné správy spolupráce s BusinessInfo CS – Zákaznická řešení pro státní správu Ing. Jitka Novotná Ministerstvo informatiky.
ISSS IS HN/SS Softwarová architektura informačního systému hmotné nouze a sociálních služeb Jindřich Štěpánek
E-Podatelna v praxi Vysočina, krajský úřad Odbor informatiky Petr Pavlinec
Sledování nežádoucích událostí v ČR
1 E - S V Ě T S E T O Č Í S T Á L E R Y C H L E J I. S T A Č Í T E M U ? Fenix II –IS na platformě.NET Michal Varga.
ÚVODNÍ WORKSHOP Brno.  Cílem projektu je podpora profesního rozvoje pedagogických pracovníků základních škol s využíváním ICT ve výuce,
Novinky v registru digitalizace a možnosti další spolupráce RD SK ČR Helena Dvořáková, NK ČR.
2 Karla Halenková Setkání uživatelů 2001 Báze znalostí produkt pro naplnění uživatelem.
Copyright (C) 1999 VEMA počítače a projektování, spol. s r.o.1 Komunikace Aplikací VEMA G1 s Microsoft Windows Martin Šustr.
Portál veřejné správy © 2002 IBM Corporation ISSS 2003 Portál veřejné správy portal.gov.cz Ing. Dana Bérová
Ing. Petr Sochor Výhody spolupráce OBD a DSpace Ing. Petr Sochor
Interaktivní personální portál
EVŠKP na OU cesta integrace 10. Listopad, 2005 Jiří Šimonek a Robert Bohoněk Centrum Informačních Technologií Ostravská univerzita.
Portál jako Dynamic WorkPlace.  Cleverbee s.r.o.  společnost založena 2000  15 let zkušeností (prodej a vývoj ERP řešení)  švýcarská společnost se.
Základy práce s portálem CzechPOINT HW, SW, tokeny, certifikáty, administrace.
Identity a Access management Petr Štros
© STÁTNÍ ÚSTAV PRO KONTROLU LÉČIV
Karel Mašát, RssToEvernote Karel Mašát,
Standardizace odborné zdravotní péče
Webová aplikace MS2014+ Ing. Josef Šetek
Registr digitalizace Registr digitalizace Helena Dvořáková
Přihlášení uživatele do portálu
Budování Integrovaného informačního systému Národního památkového ústavu Petr Volfík, NPÚ ÚP
JUDr. David Bauer ředitel odboru 28 – Regulace a metodika účetnictví
GaP a správa úvazků.
Nadpis prezentace DRMS - ZoKB
Národního registru hospitalizací
Transkript prezentace:

Ing. Stanislav Blažek Ph.D. Jindřich Juhaňák Příloha č.2 Administrace personálního, organizačního a technického vybavení a smluvních výkonů zdravotnických zařízení v režimu on-line Ing. Stanislav Blažek Ph.D. Jindřich Juhaňák Ing. Eva Smutková

Cíl projektu Zjednodušení agendy pro uzavírání a aktualizaci smluvních vztahů Nabídnout poskytovatelům zdravotních služeb nástroj Uživatelsky přívětivý Zabezpečující konzistenci dat Respektující dohodnuté standardy (VZP) Vycházející z požadavků PZS a ZP Bez finančních požadavků na uživatele Zabudované kontroly zefektivňující komunikaci Portál ZP umožňuje administraci všech zdravotních pojišťoven (i neportálových) v jednom formuláři. Vše se dělá pouze jednou (nikoliv 7x). Provázání s archivem digitalizovaných dokumentů

Podmínky k využití Společného portálu ZP pro administraci P2 Přístup do Společného portálu ZP http://www.portalzp.cz P2 - https://www.portalzp.cz/clogc00prv.phtml?pzp_sign=ActiveX Autentizace pomocí kvalifikovaného, komerčního certifikátu TECHNICKÁ HELPLINKA 608 984 498, 773 984 498 Přístupová práva pro administraci Přílohy 2 https://www.portalzp.cz/public/povereni_p2.doc Kontakty na administrátory RBP pro nastavení přístupových práv pouze pro RBP (nejprve nutno zaslat Pověření v písemné formě) 596 256 235, 596 256 236 Příručka k administrace Přílohy 2 je přímo na Portálu ZP http://www.portalzp.cz/download/Prirucka%20Portalu%20ZP%20-%20P2.pdf Odborné dotazy směrovat na smluvní oddělení RBP

Portál ZP jako uživatelsky přívětivé prostředí pro administraci P2 Prvotní data není třeba zadávat manuálně systém je vybaven importními moduly pro vstup ze všech známých verzí XML formulářů. Možnost importu dat vybraných seznamů (výkonů pro jednotlivé ZP) z připravených excelových souborů prostřednictvím csv datových souborů. Systém není uzavřený, v případě potřeby je možné data exportovat do XML, CSV, XDP, PDF (PDF je možno předávat VZP) Není třeba stejné informace pro všechny ZP zadávat více než jedenkrát Možnost rozčlenit formulář ve specifických položkách, ve kterých se může měnit smluvní ujednání se ZP

Systém vycházející z požadavků zástupců poskytovatelů zdravotních služeb a zdravotních pojišťoven Bezprostředně po zhotovení úvodní analýzy ustanovena pracovní skupina zástupců PZS a ZP pro spolupráci na vývoji systému Ze strany PZS to byli spolupracovníci oddělení styku se ZP Ze strany ZP zástupci smluvních oddělení a oddělení revizních lékařů Schůzky se konaly zpravidla 1x měsíčně od roku 2011 V mezidobí probíhalo testování nad uvolněnými verzemi Operativně byly otázky řešeny mailem Pilotního ověření s RBP se zúčastnilo 9 nemocnic. K 1. únoru 2013 bylo v systému připraveno cca 30.000 formulářů P2 Dále bude následovat praktická ukázka práce s administrací P2

Děkuji za pozornost.