Spolupráce KS Program a WBI Systems v oblasti personalistiky KS WorkSession 2011 Spolupráce KS Program a WBI Systems v oblasti personalistiky Vlastimi Hebelka Senior Account Manager
Agenda Stručné představení WBI Typické problémy Integrační platforma SharePoint Představení spolupráce KS-P. a WBI Pracovní postupy v personalistice Další možnosti rozvoje Kurzy a školení
Představení WBI stručně … WBI (Česká republika) Vstup na trh na konci roku 2009 Aktuálně 41 „seniorních“ zaměstnanců, 4 lokality WBI (Slovensko) Založení v roce 1996 Aktuálně 68 zaměstnanců Stavíme na: Inovativnosti a komplexnosti Zkušeném TÝMU Firemní kultuře Dlouhodobé spokojenosti zákazníků
Představení společnosti Specializace na Microsoft technologie a řešení Microsoft Gold Certified Partner Člen celosvětového prestižního klubu partnerů Microsoft President’s Club Od roku 2004 každoroční vítěz soutěže Microsoft Awards o nejlepší realizované řešení
Kompetence Microsoft Business Intelligence Customer Relationship Management Enterprise Resource Planning Learning Midmarket Solution Provider Portals and Collaboration Small Business Specialist Community Software Asset Management Volume Licensing Data Platform Server Platform Content Management Identity and Security
Typické problémy Zaměstnanec Manažer Externí obchodník Schvalovací procesy jsou manuální, neprůhledné a obtížně auditovatelné Nevidím konsolidovaný report o stavu společnosti Zaměstnanci využívají firemní data neefektivně Investujeme do projektů s nízkou návratností Mám obavy z úniku informací Informace musím zjišťovat z různých systémů, musím s nimi umět pracovat a pamatovat si hesla Informace obtížně hledám a vytvářím některé dokumenty vícekrát Nemám aktuální přehled o mých výkonech Informace dostávám živelně od různých lidí. Často přijdou opravy informací. Nevím co je aktuální a tedy nevím co mohu slíbit Ručně si musím hlídat svou výkonnost
Business Intelligence Řešení Integrační scénář Správa dokumentů Business Intelligence Vyhledávání Extranet Projektové řízení Řešení
Business Intelligence Integrace systémů Integrační scénář Správa dokumentů Business Intelligence Vyhledávání Extranet Projektové řízení
Typické problémy Náročná správa aplikací a přístupů k nim Správa velkého množství aplikací Správa uživatelů a přístupů Procesy jsou omezeny aplikací Málo efektivní zaměstnanci Různá uživatelská rozhraní - zaškolování uživatelů Slabé využití stávajících informací Plýtvání časem Časově náročná konsolidace informací z různých systémů Časová a personální zátěž při změně reportů
Jedno rozhraní pro různé systémy Různé ovládání Různé login/hesla Účetni systém Business Application CRM ERP Jedno místo s daty z různých aplikací Jedno uživatelské rozhraní Žádné logování Business Application
Nové aplikace už jenom v SharePointu Účetní systém Business Application CRM ERP Schvalování kontraktů Reporting, Evidence majetku, atd. NOVÉ APLIKACE Nové aplikace mohou být přidány do již zaplacené platformy. Konec proprietárních řešení. NOVÁ Reporting, Ev. majetku Data z CRM systému Data z účetního systému Data z ERP systému Business Application NOVÁ Schvalování kontraktů
Oblasti pro výpočet ROI Správa Úspora za správu velkého množství aplikací Školení Úspora peněz a času za školení uživatelů Méně ztracených zakázek Snížení chybovosti - méně ztracených zakázek
Personální portál v prostředí SharePoint Integrační rozhraní na vrstvě .NET Windows Communication Foundation
Personální portál v prostředí SharePoint
Další info - personální agenda v SharePoitnu Zobrazení požadovaných informací konkrétnímu zaměstnanci
Správa pracovních postupů WBI Workflow Manager 2010 je unikátním řešením společnosti WBI, který obohacuje standardní SharePoint workflow o možnost dynamického uživatelského definování firemních procesů
Výhody Jednoduchý intuitivní nástroj Tvorba workflow v grafickém prostředí – bez programování Přístup přímo ze SharePointu (webového prohlížeče) Definice pomocí sady aktivit (Úkoly, podmínky atp.) Integrace s MS Office
Příklad – podepsání pracovní smlouvy
Další vybrané procesy Schválení karty pracovního poměru Automatické vygenerování dokumentů jako pracovní smlouva, mzdový výměr atp. Schválení těchto dokumentů Oběh dokumentů (podepsání na straně zaměstnance i zaměstnavatele, archivace atp.) Ukončení pracovního poměru Archivace
Další možnosti rozvoje v prostředí SP Práce s obecným typem dokumentů tvorba, metadata, uložení, verzování, distribuce, archivace Elektronický oběh dokumentů Vytváření vlastních workflow – prac. postupů Řízená dokumentace Business Inteligence (BI, MIS) datové sklady, kostky, reporty Projektové řízení
Řešení WBI pro celou organizaci
http://learning.wbi.cz Školení, kurzy Technologie nejen dodáváme ale také školíme …. http://learning.wbi.cz
Děkujeme za pozornost WBI Systems