Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Milan Cvrkal - Product Solution Marketing Manager

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Milan Cvrkal - Product Solution Marketing Manager"— Transkript prezentace:

1 Microsoft Business Solutions Podniková řešení Microsoft – integrační platforma pro řízení vaší firmy
Milan Cvrkal - Product Solution Marketing Manager Petr Hampejs - Product Solution Marketing Manager Pavel Šlesingr – Partner Technology Specialist Roman Mikluš - Partner Technology Specialist

2 Microsoft Business Solutions
jedna ze sedmi produktových divizí MS 20 let historie v ERP více jak zákazníků více jak 4500 partnerů více jak 700 zákazníků v ČR A SK 60 partnerů v ČR a SK

3 Inovativní integrovaná podniková řešení
Enterprise Resource Management Kategorie řešení: Finance, Lidské zdroje, Mzdy, Řízení projektů Kategorie řešení : Analýzy a výkaznictví, Prognózy, Rozpočty, Konsolidace Analytické nástroje Kategorie řešení : Řízení zásob/skladů, Prodejní objednávky, Nákup, E-commerce, Maloobchod, Výroba Kategorie řešení : Prodej, Marketing, Servis Supply Chain Management Customer Relationship Management

4 Pozice značky

5 Microsoft Business Solutions, ISV a partneři = široké rozpětí na trhu
Enterprise C$890M Business Applications Revenue* 205 Entities** Strategičtí Microsoft ISV partneři Málo pokryto Vysoké TCO Málo pokryto Slabý dopad Fragmentováno Nejasný globální leader Saturováno Corporate C$241M Business Applications Revenue* 1,107 Entities** ISV Partneři Cílový trh Midmarket C$607M Business Applications Revenue* 28,250 Entities** S našimi produkty je naším cílovým trhem Small, Midmarket a vybraný CAS segment. V Enterprise zůstává naší prioritou spolupráce se strategickými ISV partnery. Small Business C$107M Business Applications Revenue* 930, 000 Entities** * Zdroj: interní odhady Microsoft, Únor 2003 ** Zdroj: interní výpočty Microsoft založené na IDC, Gartner, McKinsey

6 Microsoft Business Solutions–Navision
Nákladově efektivní, integrované podnikové řešení, které je možno rychle naimplementovat, přizpůsobit, spravovat a používat. Je specificky vytvořeno pro střední společnosti hledající jedno integrované řešení. Silné stránky Technologie Možnosti správy skladu Flexibilní struktura modulů produktu Dostupnost partnerských řešení pro různé segmenty Jednoduché použití a integrace s MS Office Pokrytí mnoha legislativ a jazykových mutací OS klienta – Windows XP, 2000 nebo NT OS serveru – W2003 Server nebo Advanced Server, W2000 Server Databáze – MS SQL 2000 nebo nativní Navision db. Integrace s MS Office, MS Exchange a MS Outlook Podpora BizTalk Server

7 Microsoft Business Solutions–Axapta
Komplexní a robustní software pro střední a velké či mezinárodní společnosti. Přináší rozsáhlou výrobní funkčnost, je škálovatelný pro velké počty uživatelů a vhodný pro distribuovaná nasazení. Silné stránky Technologie Výrobní procesy Složité skladové scénáře Distribuční firmy s náročnými požadavky Projekty a zakázky Velcí zákazníci Více podniků, lokací, jazyků, zemí Extrémní adaptabilita OS klienta – Windows XP, 2000 nebo NT, IE 5 nebo vyšší Server OS – W2k Server nebo Advanced Server, NT 4.0 nebo NT 4.0 Enterprise Databáze – MS SQL nebo Oracle Integrace s MS Office a MS Outlook podporuje BizTalk Server

8 Prodej přes Volume Licensing Silné stránky Technologie
Microsoft CRM je systém pro efektivní řízení vztahů s vašimi zákazníky. Hlavními výhodami je snadné používání, jednoduché přizpůsobení i následná údržba. Microsoft CRM lze integrovat s jinými podnikovými systémy a přizpůsobit jej potřebám koncových uživatelů. Prodej přes Volume Licensing Silné stránky Technologie Efektivní sdílení klíčových informací mezi jednotlivými pracovníky Kvalifikovaná a rychlá rozhodnutí na základě kvalitních strukturovaných informací Rychlé a snadné zaškolení uživatelů Dostupnost ISV řešení pro různé segmenty Jednoduché použití a integrace s MS Office Pokrytí mnoha jazykových mutací OS klienta – Windows 2000, XP, 2003, IE 6.0 či vyšší OS serveru – W2000 Server, W2003 Server nebo SBS Databáze – MS SQL 2000 Exchange server 2000/2003 Integrace pro práci s informacemi – MS Office a Outlook

9 Den v moderní firmě...

10 Neintegrovanost = problémy
Nejednotnost databází, nejednotnost platforem = složitá administrace Integrace různých aplikací Různá úroveň podpory nových technologií Zákaznické úpravy = složité a drahé Konzistence dat v různých systémech Podpora a kontrola obchodních procesů různými systémy

11 Zákaznické úpravy Zdlouhavý proces Narůstání ceny implementace
Složité procesy na jednoduché změny Externí nástroje na řešení požadavků => vzrůstání složitosti a roztříštěnosti celého řešení Komplikovaná dohoda s dodavatelem Dlouhé dodací lhůty Finanční náročnost úprav I pro relativně menší změny jsou navrhovány externí nástroje

12 Demo – přidání pole

13 Demo – zákaznický formulář

14 Demo – zákaznická sestava

15 Podpora procesů, workflow
Kvůli sledování procesů je třeba sledovat (otevírat) různé aplikace Je třeba termíny a jiné události hlídat Kontrola standardních procesů Zpoždění výrobní zakázky Upozorňování dodavatelů o stavu zboží Schvalování objednávek (Milan)

16 Demo – Business Notifications

17 Integrace aplikací Předávání dat mezi aplikacemi
Integrace speciálních partnerských řešení Podpora nových technologií

18 Demo – COM+ rozhraní v Excelu

19 Integrace aplikací, BizTalk
Hub & Spoke Centrála společnosti Navision CRM Axapta

20 Portály = aplikace bez hranic
E - commerce

21 Integrovaná platforma

22 Kontakt v případě zájmu
Web

23


Stáhnout ppt "Milan Cvrkal - Product Solution Marketing Manager"

Podobné prezentace


Reklamy Google