Inteligentní multimediální e- learningový portál- Prostor pro pokročilé vzdělávání vzdělanější, kvalitnější a také úspěšnější absolvent Cíl Projekt spolufinancován.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ Odborné.
Advertisements

Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ TENTO PROJEKT.
Martin Weiter, Petr Zdílna, Karolína Černá, Miroslava Krčmová
Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ TENTO PROJEKT.
„PROFROZUČ“ Prezentace projektu, vytvořeného Základní uměleckou školou v Sokolově.
Kvalitní péče o seniory Vítejte na mezinárodní konferenci v Praze, 9.března 2007.
1 Projekt Akademie distančního vzdělávání Monika Všetulová, Miroslava Dvořáková Olomouc 2007.
ALS ALS vzdělanější, kvalitnější a také úspěšnější absolvent Cíl Projekt spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Prostor pro pokročilé vzdělávání vzdělanější, kvalitnější a také úspěšnější absolvent Cíl Projekt spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Inteligentní multimediální e-learningový portál- Prostor pro pokročilé vzdělávání vzdělanější, kvalitnější a také úspěšnější absolvent Cíl Projekt spolufinancován.
Tento materiál vznikl jako součást projektu In-TECH 2, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Projekt In-TECH 2 Ivan.
Základní škola, Brno, Štolcova 16
2. WORSKHOP „Výměna zkušeností a řešení společných problémů v oblasti dalšího profesního vzdělávání“ Karlovy Vary TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN.
Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ TENTO PROJEKT.
Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ TENTO PROJEKT.
Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ TENTO PROJEKT.
Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ TENTO PROJEKT.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
PREZENČNÍ INFORMAČNÍ SEMINÁŘ PRO VEDOUCÍ ZAMĚSTNANCE.
Tento materiál vznikl jako součást projektu In-TECH 2, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Název přednášky/cvičení.
Projekt Inkluze – nová cesta vzdělávání OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost registrační číslo projektu CZ.1.07/1.2.02/ Závěrečná konference 16.
Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ TENTO PROJEKT.
LETNÍ ŠKOLA PRO TUTORY Monika Všetulová Centrum distančního vzdělávání Univerzity Palackého v Olomouci akademie distančního vzdělávání.
Průvodce CR – specialista pro Jihomoravský kraj (CZ.1.07/3.2.04/ ) Regionální poradenské a vzdělávací centrum Akademie J.A. Komenského o.s., Malinovského.
Zavedení výuky programování hradlových polí FPGA ve VHDL
Programme for the International Assessment of Adult Competencies Zjištění týkající se postojů dospělých Jana Straková, Dům zahraniční spolupráce Tento.
Zvyšování manažerských kompetencí středního managementu a zaměstnanců firem Zlínského kraje TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM.
Kvalifikovaných pracovních sil pro strojírenství Mynářová Lenka květen 2008 TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM FONDEM PRO REGIONÁLNÍ ROZVOJ A MINISTERSTVEM.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol.
Zkušenosti s distančními formami výuky na Slezské univerzitě
1 Desatero začínajícího lektora Mgr. Vítězslav Dohnal, Pro bono aliance
Úvod Proč studovat informatiku?
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Rozvoj praktické výuky studentů psychologie sociální pedagogiky a poradenství: Shrnutí činnosti dvouletého působení Akademického centra poradenství a supervize.
OP Vzdělání pro konkurenceschopnost Moderní absolvent strojírenství Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
CZ.1.07/1.1.04/ „Digitální projektování ve strojírenství“ Střední průmyslová škola strojnická, Olomouc „Tento projekt je spolufinancován Evropským.
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI Fakulta mechatroniky, informatiky a mezioborových studií Tento materiál vznikl v rámci projektu ESF CZ.1.07/2.2.00/
Aktivní škola - podpora, zlepšení kvality vzdělávání a výuky na základní škole Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ Konstrukce.
PŘEDSTAVENÍ PROJEKTU Nové talenty pro vědu a výzkum Lenka Mynářová koordinátor projektu.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Číslo a název operačního programu: CZ.1.07 OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
Masarykova Univerzita Pedagogická Fakulta.  Seminář se uskuteční ve dvou sekcích (1. stupeň ZŠ, 2. stupeň ZŠ) a bude zaměřen.
Úvod Proč studovat informatiku?
Zvýšení vědeckovýzkumného potenciálu pracovníků a studentů technických vysokých škol v oblasti dopravy a nových dopravních technologií Registrační číslo:
Kolejní 2906/ Brno Vysoké učení technické v Brně Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií INVESTICE DO ROZVOJE.
E-learningové aktivity na MU Luděk Matyska
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI Fakulta mechatroniky, informatiky a mezioborových studií Tento materiál vznikl v rámci projektu ESF CZ.1.07/2.2.00/
Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách: posílení profesních kompetencí absolventů Opera č ní program Rozvoj lidských zdroj ů Evropský sociální fond.
Základní škola, Brno, Štolcova 16 Projekt spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Reg. číslo CZ.1.07/1.3.00/
1 LETNÍ ŠKOLA MATERIÁLOVÉHO INŽENÝRSTVÍ – SUPMAT - Podpora vzdělávání pracovníků center pokročilých stavebních materiálů (CZ.1.07/2.3.00/ )
Tento materiál vznikl v rámci projektu CZ.1.07/2.2.00/ Inovace a rozvoj studia nanomateriálů na Technické univerzitě v Liberci, který je spolufinancován.
Tento materiál vznikl v rámci projektu CZ.1.07/2.2.00/ Inovace a rozvoj studia nanomateriálů na Technické univerzitě v Liberci, který je spolufinancován.
Projekt,,Šablony v SZŠ Příbram“ OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST 1.5 Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Projekt je.
KONFERENCE PROJEKTŮ ZAMĚSTNANOSTI KARLOVARSKÉHO KRAJE.
TIPY A RADY PRO PRÁCI S ELEKTRONICKÝMI KNIHAMI
E-learningový kurz e-learningu
Zpracoval: Martin Bílek
Inovované podklady ke cvičením ze ZK1
Vysoké učení technické v Brně
Vysoké učení technické v Brně
Citlivostní analýza a optimalizace II Zpracoval: Martin Bílek
Citlivostní analýza a optimalizace I Zpracoval: Martin Bílek
Zpracoval: Martin Bílek
Obor hodnot funkce Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Yvonna Vančurová. Materiál byl vytvořen v rámci projektu „Škola.
Tvorba a zveřejňování e-publikací na Masarykově univerzitě
Institucionální plán TUL pro rok 2017 Cíl 4: Relevance
Při technické univerzitě v Liberci
Človíček a jeho tělo zdraví.
ZEMĚ, VODA, VZDUCH Příroda.
Transkript prezentace:

Inteligentní multimediální e- learningový portál- Prostor pro pokročilé vzdělávání vzdělanější, kvalitnější a také úspěšnější absolvent Cíl Projekt spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Advanced learning space

Místo realizace projektu Fakulta mechatroniky, informatiky a Fakulta mechatroniky, informatiky a mezioborových studií mezioborových studií Technická univerzita v Liberci Technická univerzita v Liberci Studentská 2 Studentská Liberec Liberec 1 & kol. řešitelů ALS

Zkladní aktivity ALS Vybudovat e-learningový portál integrovaný do všech IT systémů TUL Vybudovat e-learningový portál integrovaný do všech IT systémů TUL Vytvořit platformu pro záznam přednášek ve vhodném formátu Vytvořit platformu pro záznam přednášek ve vhodném formátu Nabídnout tuto techniku pro jednorázové akce na TUL Nabídnout tuto techniku pro jednorázové akce na TUL Posílit pedagogický feedback - chceme přispět k vzdělanější a ušlechtilejší generaci absolventů TUL, chtěli bychom přispět k lepšímu dialogu mezi učiteli a jejich studenty, připravit podmínky proto, aby se takové cíle daly plnit – mimo jiné i HYDEPARKem Posílit pedagogický feedback - chceme přispět k vzdělanější a ušlechtilejší generaci absolventů TUL, chtěli bychom přispět k lepšímu dialogu mezi učiteli a jejich studenty, připravit podmínky proto, aby se takové cíle daly plnit – mimo jiné i HYDEPARKem

Překlad cílů ALS do srozumitelnější podoby Buďte chytří, protože blbých je dost – říkával pan Werich Za sebe dodám, že být padouchem je snadné – to umí každé PAKO My máme rádi velké výzvy !!! V tom je síla, smysl, nakonec i radost a štěstí

Automatické snímaní přednášek sci-fi ? Dnes už „běžná“ realita Nasazení snímaní přednášek do běžné výuky startovalo LS 2008/2009 LS 2008/2009 tedy na fakultě mechatroniky máme za sebou 5 semestrů ostrého nasazení tedy na fakultě mechatroniky máme za sebou 5 semestrů ostrého nasazení prvních 10 odvážných 2010/2011 bylo nastreamováno do formátu richmedií už 2010/2011 bylo nastreamováno do formátu richmedií už 65 (72) předmětů seznam najdete na adrese

Výsledky v číslech záznamy přednášek a akcí 169 autorů, 1280 záznamů, zhlédnutí e-learningové kurzy 31 autorů, 46 kurzů Ke dni

Za rok lze se pochválit …. 2010/2011ZSLSCelkembez duplicit Autoři Předměty Kolekce víc než 4 přednášky 63

Stále platí, že se občas vloudí chybička Automatizovaně se mikrofon na klopu pedagoga nepřilepí … chybí zvuk Automatizovaně se mikrofon na klopu pedagoga nepřilepí … chybí zvuk Několik kolekcí je redukováno na 1-3 přednášky Několik kolekcí je redukováno na 1-3 přednášky Občas pedagog zapomene zapnout nahrávání Občas pedagog zapomene zapnout nahrávání

Hlasujte na adrese Pod FEEDBACKEM najdete anketu! Pomohlo by nám správně se rozhodnout – jak dál? Nechceme dělat VĚCI, o které studenti nestojí Měly být k dispozici SKORO všechny přednášky nebo alespoň ty „rozhodující “?

Detaily a bližší informace o nás a projektu Veřejná část nahrávaných přednášek a VIP akcí