VÝTVARNÁ ŘADA SLUNEČNICE

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Lom světla F f čočky, lidské oko Autor: Ing. Jiřina Ovčarová 2011.
Advertisements

MALUJEME ZÁKLADNÍ VZDĚLÁVÁNÍ, INFORMAČNÍ
NOVÝ POHYBOVÝ PROGRAM.  Inspirace  Učení  Výchova SNUGmodul představuje zcela nový pohybový program pro mateřské školy a děti na prvním stupni základních.
©c.zuk ©c.zuk Obchodní akademie a Střední odborná škola,
ČERNOBÍLÉ KYTARY Pedagog: Anita Přibylková. Spolužáci většinou hrají na kytary. Pokus o vyjádření konkrétního tvaru kytary za použití hmatového a vizuálního.
Mateřská škola POHÁDKA, Zábřeh, Československé armády 650/13, Zábřeh Česká republika „Jak vidíš sám sebe a své blízké“
Základní umělecká škola Sologubova 9/A, Ostrava – Zábřeh, příspěvková organizace Studijní zaměření: Výtvarný obor Návrh textu ŠVP.
Elektronická učebnice - II
Druhy výtvarného umění
ČESKÁ REPUBLIKA Můj erb Základní škola Sedmikráska, o.p.s.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Filip Klvaňa 6.A. Sochy stromů Holešov - Co se stromy, které je nutné pokácet? Udělejme z nich umělecká díla, napadlo aktéry holešovského občanského sdružení.
Impresionismus Impresionismus není ještě moderním uměleckým směrem, za počátek moderního umění považujeme až postimpresionismus. Zato zůstává impresionismus.
MALÍŘSTVÍ DRUHY ZNAKY.
Vnímání světla Vičánková Barbora 3IT.
Na dně oceánu autor: Kateřina Marková.
FIGURÁLNÍ KRESBA Figurální kresba Co je figurální kresba?
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p. o Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 27 Číslo.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Základní škola Bohutín, okres Příbram
Kresba autor prezentace: Kateřina Marková.
32_09_21: Výtvarné materiály: Jak? Čím?
Vincent van Gogh ŽIVOT Nizozemský malíř a kreslíř Byl jednou z největších osobností světového výtvarného umění a je dnes pravděpodobně.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Obchodní akademie a Střední odborná škola,
 Vyžaduje jak praktické dovednosti, tak teoretické znalosti.Je to ruční provedení každého dekor. prvku bez mechanizačních a reprodukčních prostředků.
Úvod do počítačové grafiky
Obchodní akademie a Střední odborná škola,
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Autoři: Michal Štavelda David Pěčonka Zdroj:
Pravěkým umělcem - výtvarná výchova Martina Dostálová - ZŠ K
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p. o., Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 27 Číslo.
VY_52_INOVACE_DEK_49 NAIVNÍ UMĚNÍ
Pro výuku jakéhokoli předmětu je důležitá nejen odborná kvalifikace vyučujícího, ale také způsob prezentace učiva studentům. Současný rozvoj multimediálních.
POSELSTVÍ ŘÍŠE FANTAZIE
STAVBA OKA.
„ŽIVOČICH“ téma školního roku Výstava 6. – , vestibul kina Centrál a prostory Bílé věže na Velkém náměstí Děti milují zvířátka a.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR v rámci projektu EU – OP VK, oblast podpory 1.4. Základní škola, Vlašim, Březinská 1702 PROGRAM MALOVÁNÍ Seznámení.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
NÁZEV:VY_32_INOVACE_02 ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Kvalitní a efektivní vzdělávání pro žáky ŠKOLA:Střední škola polygrafická,
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Autoportrét Název školy
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Výtvarná výchova Ročník.
Počítačová grafika a CAD 1. Způsoby uložení grafické informace Rastr (grid, bitmapa …) Vektor.
Základní výtvarné vyjadřovací prostředky Hledáme možnosti linky
POČÍTAČOVÁ GRAFIKA PROGRAMY A NÁSTROJE PRO PRÁCI S RASTROVOU GRAFIKOU 3 ING. BOHUSLAVA VITEKEROVÁ IKT MS Office
POSTIMPRESIONISTÉ. charakteristika Snaha o překonání impresionistického způsobu malby Konfrontace vnitřního umělcova nitra s realitou Vstupuje sem lidský.
Způsoby uložení grafické informace
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Michaela Nová. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Základní škola a Mateřská škola generála Pattona Dýšina, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Jitka Křížková, MBA NÁZEV: VY_32_INOVACE_1B_02 TÉMA: VYNÁLEZY.
„Napříč moderním uměním aneb kreativity se nebojíme“ -výtvarná soutěž pro II.stupeň ZŠ a MŠ Nedašov Mgr. Jarmila Švédová.
Masky vrstev Nástroj vhodný pro úpravu a retuš fotografií.
Manuscriptorium Evropská digitální knihovna historických fondů.
Druhy čar podle tloušťky
Graffiti Tematická oblast ESV Komunikace vizuálního umění se znakovými
SŠ-COPT Uherský Brod Pavel Gabrhel ak. soch. Výtvarná příprava 1.
Leporelo O Červené Karkulce Prezentace výsledného produktu projektu
Obrazy jakou autobiografie
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Teplé a studené barvy Název školy
Návrhové skici-použití výtvarných technik
BOUŘE Prezentace o skladbě+obraze….
JAK NA PROJEKT.
Malba Martina Lietavcová.
KRESBA Martina Lietavcová.
Barvy v počítačové grafice
  Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Využití ICT, výtvarná výchova, České baroko Autor: Mgr. Olga Pasovská.
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_18_JOSEF_LADA Název materiálu: Josef Lada
Transkript prezentace:

VÝTVARNÁ ŘADA SLUNEČNICE pedagog: Mgr. Karel Švach VÝTVARNÁ ŘADA SLUNEČNICE

Studie usušených slunečnic   Pomocí kresby se žáci snažili co nejvíce přiblížit viděnému modelu slunečnic. Kresbu řešili pomocí tužky, úhlu či tuše.

Žáci 6. a 7. ročníku prvního stupně a žáci druhého stupně se důrazněji zaměřili na studiji slunečnic a jejich detailů, které pak využili při kompozičním řešení nového obrazu.  

Goghovi slunečnice Žáci 1. až 3. ročníku prvního stupně vycházali z reprodukce Goghových slunečnic zcela volně, na základě vlastního vnímání vytvořili vlastní obraz.  

Žáci 5. až 7. ročníku prvního stupně se snažli co nejvíce přiblížit reprodukci obrazu Goghových slunečnic. Malba byla řešena pouze jednou barvou a jejími odstíny.

konec