KS 1 SATs (Standardizované britské testy). O jaké testy se jedná? Tzv. SATs jsou standardizované testy znalostí, které skládají žáci 1.tříd (Y2) ve Velké.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
E-learning – moderní elektronická podpora výuky
Advertisements

Vůdcovská zkouška – Gemini 2010 •Změna •Aktivnější zaměření programů, praxe •Potřeby Castorů –rozdílné znalosti (úroveň ČK) –různorodé oddíly –možné zaměření.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
NOVÁ MATURITA Stručná informace o průběhu a přípravě.
NOVÁ MATURITA Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí
Přijímací zkoušky na SŠ MATEMATIKA Připravil PhDr. Ivo Horáček, PhD.
Přijímací řízení pro školní rok 2013/2014 Krajský úřad Pardubického kraje odbor školství, kultury a tělovýchovy oddělení organizační a vzdělávání.
Přijímací řízení pro školní rok 2014/15 Čtyřleté studium.
Výuka cizích jazyků technických předmětů
Výuka cizích jazyků a výměnné pobyty naši školy - němčina
TUL H 32 Setkání realizátorů inovace předmětů 3.
Studentská inovace praxí
VII. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
Členění textu, odstavce, osnova
Třídní schůzky 29. května Protančili jsme čtvrtým ročníkem.
– PŘEDŠKOLÁČEK. Jak dlouho si ještě můžeme dovolit připravovat dnešní děti ve včerejších školách s předvčerejšími metodami na zítřejší.
KS 2 SATs (Standardizované britské testy). O jaké testy se jedná? Tzv. SATs jsou standardizované testy znalostí, které skládají žáci 5.tříd ve Velké Británii.
Výuka chemie na ZŠ ve spolupráci se SŠ Mgr. Klára Helanová.
Maturitní zkouška 2013  společná část („státní maturita“)  jedna úroveň obtížnosti  profilová část  v „režii“ školy.
MATURITNÍ ZKOUŠKA ČÁST SPOLEČNÁ Český jazyk a literatura Cizí jazyk Matematika/ZSV/Info ČÁST PROFILOVÁ 2 – 3 zkoušky, které stanoví ŘŠ.
Maturita 2010/2011 Co je potřeba znát z maturitní vyhlášky.
Přijímací řízení pro školní rok 2011/2012 Krajský úřad Pardubického kraje odbor školství, kultury a tělovýchovy oddělení organizační a vzdělávání.
Přijímací řízení pro školní rok 2011/2012 Krajský úřad Pardubického kraje odbor školství, kultury a tělovýchovy oddělení organizační a vzdělávání.
V. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
Přijímací řízení pro školní rok 2014/15 Osmileté studium.
V. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
II. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
PREZENTACE aneb KDYŽ VÍŠ O ČEM MLUVÍŠ. Co tě čeká a nemine V průběhu zhruba 2 – 3 měsíců se budeš učit pracovat s PWT prezentacemi My víme, že jsi zdatný.
Maturita 2015.
III. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
Maturitní zkouška z cizího jazyka Anglický a německý jazyk.
práce učitele pohledem učitele
Gymnázium J. A. Komenského Uherský Brod PZ 2013 SEZNÁMENÍ SE STRUKTUROU A CÍLEM PŘIJÍMACÍCH TESTŮ.
Školní rok 2013/2014. Organizace výuky  Zahájení vyučování v 7:50 (ranní kruh)  Týdenní služba – tabule, květiny, sešity, pořádek ve třídě (vždy dvojice,
Maturita 2011? Společná část Společná část 2 zkoušky 2 zkoušky Profilová část Profilová část 3 zkoušky 3 zkoušky.
Třídní schůzky I. čtvrtletí
HODNOCENÍ ZPŮSOBILOSTI LETECKÉHO METEOROLOGICKÉHO PERSONÁLU Odbor letecké meteorologie,ČHMÚ, Praha 2013 HODNOCENÍ AMP V ROCE 2013.
Jak napsat ročníkovou práci
Popis projektu Termín realizace projektu: březen 2010 Cílová skupina: Žáci 4. a 5. tříd Použitý titul: Dahl, Roald: Matylda. Vyd. 1. Praha : Knižní klub,
Hodnocení průběhu a výsledků pedagogického procesu ve škole změny vyplývající z RVP RNDr. Jiří Kuhn Gymnázium Nymburk.
Ročníková práce Závěrečná práce e-learningového kurzu ICT technologie a jejich využití v práci učitele 2. stupně a v dalším rozvoji jeho profesních kompetencí.
Ing. Lenka Janíčková, Ph.D.
KIV/PPA2 1.cvičení Cvičící: Pavel Bžoch.
Nejprve provedeme výpočet v závorce
NOVÁ MATURITA Stručná informace o jejím průběhu a přípravě.
Anotace Žák v aplikací MS Word dokáže nastavit sloupce Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže v aplikaci MS Word využít funkce sloupce.
Finanční gramotnost Cesta peněz 2 I. stupeň Jaroslava Pavlatová, , Finanční gramotnost I. stupeň, Cesta peněz 2.
Příprava výzkumného projektu II. Bakalářský seminář Jan Vávra Miloslav Lapka 23. listopadu 2011.
ICT M 5.r. Slovní úlohy – v obchodě Anotace: Prezentace obsahuje cvičení, která slouží k řešení slovních úloh. Prezentace je prezentována interaktivně.
Vzdělávací oblast: Český jazyk – sloh Autor: Vlasta Lindovská
Anotace: Popisují kamaráda podle zadaných bodů.
Nová (státní) maturita
Úlohy pro rozvoj přírodovědné gramotnosti
ORGANIZACE VÝUKY PŘÍRODOPISU
1 Prezentace Přírodopis lehce a zábavně – elektronická učebnice přírodopisu pro ZŠ
ČÍST CIZOJAZYČNÉ KNÍŽKY ?.  Asi každý z nás někdy narazil na nějakou knížku, časopis nebo jakýkoliv jiný materiál, který sice obsahoval velice zajímavé.
Základní fakta Celková částka pro ZŠ a SŠ v republice (mimo hl. město) mil Kč Minimální částka na jeden projekt: 15 mil. Kč Maximální výše podpory.
PRACOVNÍ SMLOUVA VY_32_INOVACE_1_1_5 PRACOVNÍ SMLOUVA Autor: Ing. Jana Rauscherová Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace Gymnázium a Střední.
Matematika pro stavební obory 6. Autor: RNDr. Zdeněk Bláha.
Přísudek a podmět Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Popis projektu Termín realizace projektu: březen 2011 Cílová skupina: Žáci 4. a 5. tříd Použitý titul: Lindgren, Astrid: Pipi Dlouhá punčocha. 8. rozšíř.
Autor: PaedDr. Jana Čechová
Maturity – jaro 2017.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jana Drtinová Číslo
Práva dítěte Výchova k občanství
Přijímací řízení
Vítejte milí žáci/studenti!
KURZY ČESKÉHO JAZYKA pro tzv. STÁŽISTY a POSTGRADUANTY
Anglický jazyk Bc. Renata Fehérová 
E-learning – moderní elektronická podpora výuky
Transkript prezentace:

KS 1 SATs (Standardizované britské testy)

O jaké testy se jedná? Tzv. SATs jsou standardizované testy znalostí, které skládají žáci 1.tříd (Y2) ve Velké Británii. Jejich cílem je zjistit úroveň znalostí žáků, kteří končí přípravný stupeň vzdělávání, ve dvou hlavních předmětech - anglický jazyk a matematika. Dosažené výsledky ukáží, zda se znalosti žáka pohybují pod/na nebo nad úrovní požadované pro danou věkovou skupinu. Kdy žáci SATs testy skládají? Každoročně se konají v měsíci květnu, a to od poloviny měsíce dále. Ve školním roce 2013/2014 se testy píší od do KS 1 SATs (Standardizované britské testy)

Příprava na testy Prosím, neupozorňujte děti na testy a ani jim je opakovaně nepřipomínejte. Děti píší testy v průběhu celého týdne a každý den jim bude věnována jen určitá část výuky. Po zbytek dne se věnují zajímavým, méně náročným aktivitám. Tato cesta je pro děti nejméně stresující. Děti obvykle ani nevědí, že píší testy. Rozložení lavic i zasedací pořádek zůstává stejný jako obvykle, na děti není vyvíjen tlak, jsou povzbuzovány, aby pracovaly jak nejlépe umí. Nyní již začnou s přípravou, a to zkoušením si dřívějších tesů, aby si zvykly na obsah, formát, objem, atd. Testy pokrývají pouze ta témata, která byla probíraná v průběhu školního roku. KS 1 SATs (Standardizované britské testy)

Jak děti na testy připravit? Žáci se na testy připravují pravidelně ve škole v průběhu hodin AJ. Současně budou dostávat DÚ, jejichž obsah bude na SATs přímo zaměřený. Pokud zjistíte, že dítě něčemu nerozumí nebo má s vypracováním DÚ obtíže, kontaktujte bezodkladně učitele Aj. Jaká je organizace SATs ? Jednotlivé testy jsou rozloženy rovnoměrně do celého týdne, každý den se píší max. 1 delší a 1 kratší test. Jedná se o testy úrovní 1 – 3 Po zbytek dne se budou věnovat zajímavým, méně náročným aktivitám. Tato cesta je pro děti nejméně stresující. KS 1 SATs (Standardizované britské testy)

Může mé dítě u testů tzv. „propadnout“? Ne, žáci u těchto testů nepropadávají. Pouze se jimi zjišťuje úroveň jejich znalostí v závěru 1.ročníku ZŠ (ukončení „KS1“). Všichni žáci obdrží tzv. „levels“ neboli úrovně. Co je obsahem testů? Testy pokrývají pouze ta témata, která byla probírána v průběhu 1.dvou let na naší škole v hodinách Aj a matematiky (čj i Aj). U Aj se jedná o porozumění textu, spelling a gramatiku; u matematiky o tzv.“mental maths, testy A a B Musí testy absolvovat všichni žáci ČBZŠ? Ano, vyjma těch, kteří do školy nastoupili nedávno a jejich znalost Aj není dostatečná (full EAL) Jsou tyto testy zpoplatněny? Ne, jsou zdarma. Pouze testy v Y6 jsou zpoplatněny (2000Kč) KS 1 SATs (Standardizované britské testy)

Jaké je složení testů? English Reading Reading – čtení s porozuměním (celkem 60 min na přečtení příběhu + zodpovězení otázek, 25 – 30 otázek, 15 k příběhu, zbylé z reálného života). Otázky jsou za 1,2 nebo 3 body. Spelling test - 20 slovíček (některá lehčí, jiná těžší – s obrázky i doplňování textu) Slohová cvičení obsahují: Krátký příběh - 30 minutová písemná aktivita (básnička, pohled) Vyprávění - 45 – 60 minutová písemná aktivita (většinou spojená s hl.tématem textu, který děti četly)- dopis z tábora, popis zvířete KS 1 SATs (Standardizované britské testy)

Jaké je složení testů? Matematika Mental Maths – 5 otázek Test úrovní 2a/2b – až 25 otázek Test úrovně 3* – až 25 otázek K testu budou žáci potřebovat následující pomůcky: modré pero a tužku pravítko ( s cm a mm) * (pouze pro žáky, kteří dosáhnou úrovně 2a a min. 20 bodů) KS 1 SATs (Standardizované britské testy)

Jak rozumět daným úrovním, tzv. „levels“? KS 1 SATs (Standardizované britské testy) LEVELSYEAR 2 (7 let) YEAR 6 (11 let) Level 8 Level 7 Level 6 Level 5 Level 4 Level 3nad úrovní Level 2na úrovni Level 1pod úrovní

NATIONAL CURRICULUM LEVELS KS 1 SATs (Standardizované britské testy) Úrovně O čem vypovídají? Pod úrovní 2 Vaše dítě ještě nedosáhlo požadovaného výsledku odpovídající vědomostem dětí v Y6 v UK v jednom či více předmětech 2C vědomosti pod očekávanou úrovní 2Bočekávaná úroveň 2A nad očekáváním 3 velmi vysoká úroveň (této úrovně dosáhne jen malé procento dětí)

UKÁZKY TESTŮ Kde ještě lze najít ukázky dřívějších testů? Zde je několik odkazů na webové stránky, z nichž je možné zdarma stáhnout verze dřívějších testů, které si mohou žáci jako součást své přípravy vyzkoušet: KS 1 SATs (Standardizované britské testy)

Jak můžete dětem pomoci? pomáhejte s domácími úkoly čtěte s dětmi doma každý den, ptejte se hodně otázek z textu, abyste se ujistili, že dítě obsahu porozumělo. Dále se ptejte, co by se mohlo stát poté/následně, proč to on/ona udělal(a), jaká je jejich oblíbená postava, co si momentálně myslí, apod. používejte čísla a početní operace v každodenních situacích a dodávejte dětem odvahu, aby je prováděly z hlavy. Např. sčítání čísel na poznávacích číslech aut, počítání po 2,3,5 a 10, když stojíte v dopravní zácpě, vážení indgrediencí při vaření/pečení, atd. Podporujte děti ve vyprávění o svých zájmech a zálibách Ptejte se dětí, co dělaly ve škole

NĚJAKÉ OTÁZKY?