Lyžař musí mít pokrývku hlavy, jízda a výstup VPRAVO Před spuštěním vleku kontrolovat - 1.Volnost lana- tahem za lano pootočit hnacím kolem stanice 2.Poškození.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Elektromagnetická indukce
Advertisements

Sledovací funkce.
Elektromagnet a jeho užití - test
Tisková konference Velikonoce 2010, jarní motoristická sezona plk. Ing
Elektrický proud Kdy vzniká elektrické napětí
Kompozice v umění Kompozice v umění.
autor: RNDr. Jiří Kocourek
autor: RNDr. Jiří Kocourek
autor: RNDr. Jiří Kocourek
Tato prezentace byla vytvořena
autor: RNDr. Jiří Kocourek
autor: RNDr. Jiří Kocourek
autor: RNDr. Jiří Kocourek
Novinky na jednotkách od 28 a dál Změny softwaru 471.
autor: RNDr. Jiří Kocourek
Ovládací jednotka AZJ 530 Přepínač „FUNKCE“ Osvětlení
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA VARNSDORF AUTOR: Marcela Kanisová, NÁZEV: VY_32_INOVACE_15_Dopravní výchova TÉMA:
Kontingenční tabulky a grafy
strojů, přístrojů, spotřebičů
Dopravní značky Zde si vyzkoušíte zda si aspoň kapku pamatujete dopravní značky. Zkuste to bez pomoci rodičů, sourozenců či internetu. Zde najdete jen.
Vytápění Regulace ve vytápění
Tato prezentace byla vytvořena
Ovládání prezenčního systému Auly. Ovládání pomocí touch panelu Celý prezentační systém se ovládá pomocí dotykového displeje (touch panelu) viz.foto.
Jištění a spínání motorů
Anotace Prezentace, která se zabývá otáčivými účinky síly. Autor Mgr. Michal Gruber Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci umí vysvětlit pojem pevná a volná.
Provozní displej Diagnostický displej Bliká při zahřívání displeje
Anotace Prezentace, která se zabývá otáčivými účinky síly. Autor Mgr. Michal Gruber Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci umí vysvětlit pojem kladkostroj.
Geodézie 3 (154GD3) Téma č. 11: Jednoduché výškové vytyčovací úlohy.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je PhDr. Bohumila Fillová. ANOTACE Výklad pravidel při sestavování souřadnic bodů. Žák se.
PEVNÁ KLADKA aneb Jak si ulehčit práci PaedDr. Jozef Beňuška
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Stupeň a typ vzdělávání: první stupeň,
Digitální učební materiál
Dopravní výchova Mgr. Petra Polášková.
Autor:Petr Koblížek Předmět/vzdělávací oblast: Provozuschopnost dopravních prostředků Tematická oblast:Konstrukční skupiny dopravních prostředků Téma:Demontáž.
Dohledová aplikace Nature Inspired Technologies Group (NIT) - Katedra kybernetiky Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze
Informace o projektu Nový projekt lanové dráhy Lelekovice pojednává o přestavbě komplet celé lanové dráhy.
Spojka třecí kotoučová – diagnostika
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Informační a komunikační technologie Počítačová grafika iPad – zrcadlení VY_32_INOVACE_07 Sada 26 Základní škola.
D A C L B c E H Sud o hmotnosti ms je v dané poloze udržován soustavou 2 těles. Sud se opírá v bodě E o stěnu, v bodě H o trám. Trám je v bodě.
Světelná technika Automatizace světla.
ROZVOD ELEKTRICKÉ ENERGIE .
Jištění a spínání motorů
STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ JIHLAVA maturitní obor: STAVEBNICTVÍ zaměření: POZEMNÍ STAVITELSTVÍ 5.Výtahy Zpracoval: Ing. Josef Svoboda Předmět: Pozemní stavitelství.
Odborný výcvik ve 3. tisíciletí Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Motorové ochrany.
ČÁSTI JEŘÁBŮ.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Střední škola uměleckořemeslná a oděvní.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Střední škola uměleckořemeslná a oděvní.
Ročn í k: 2. ročník strojírenských učebních oborů Typ šablonyIII/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací obor:Strojnictví Téma:Dopravní.
Technická údržba 1. stupně traktoru Zetor Unifikovaná řada 1.
PLC Sekvenční logika. RS Klopný obvod (paměť)  Přivedením log. 0 na vstup S (set) se nastaví Q = 1  Q zůstane 1 i po změně vstupu S na log.1 (pamatuje.
ELEKTROTECHNIKA Strojírenství – 2. ročník OB21-OP-EL-ELT-VAŠ-M Stejnosměrné motory.
Gymnázium Jakuba Škody Kvinta B Libor Macháček, Libor Lanč, Jiří Hadwiger, Ondřej Bartók, Tomáš Riedl
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Tato prezentace byla vytvořena
Scénář interaktivní galerie
Poruchy v obvodech HV lokomotiv řady
Klešťový ampérmetr.
Elektrické měřící přístroje
Gravitační a tíhová síla
8. Polohové vytyčování II
5. Seznámení s ovládáním CNC stroje – HURCO (soustruh)
SLOŽITĚJŠÍ JÍZDNÍ ÚKONY
Obor: Elektrikář silnoproud Ročník: 2. Vypracoval: Bc. Josef Dulínek
Gravitační a tíhová síla
Pokus. konec.
Skládání sil.
Papíry osvědčení o zápisu do leteckého rejstříku
Asistenční systémy pro tramvaje Josef Beran, Siemens, s.r.o. Brno,
Ovládání dopravního pásu s bezpečnostním
Transkript prezentace:

Lyžař musí mít pokrývku hlavy, jízda a výstup VPRAVO Před spuštěním vleku kontrolovat - 1.Volnost lana- tahem za lano pootočit hnacím kolem stanice 2.Poškození lana, rozpletení pramenů 3.Odstranit námrazu na laně 4.3x funkce STOPtlačítka

Před spuštěním vleku- VYP 0 ampér Na sloupech osvětlení a v místnosti obsluhy STOP tlačítka ODBLOKOVÁNA

Zapnout hlavní vypínač - kolmá poloha ZAP VYP ZAP Ampérmetr NE do červeného pole 1.Kontroluj volnost prostoru v okolí lana 2. Spusit VYP

Na 1.Zavěsit kotvu, tak aby klouzala po laně 2.Přitáhnout ji k sobě a jet 3. Brzdi špagát, aby kotva nespadla z lana !

Pečlivé zavázání kotvy a zavěšení na spouštěcí lanko – plynulý provoz vleku 1.Špagát ovinout přes hák kotvy. 2. Konec špagátu zaklesnout do zářezu !

Vypnout vlek – hlavní vypínač VODOROVNÁ poloha VYP 1.přepočítej a ulož kotvy ………….. 2.Zamkni a vrať klíče Matějů J