Já a příroda.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PODMÍNKY ŽIVOTA NA ZEMI
Advertisements

Význam vody pro člověka
Technika,tak jak ji vidím já…
Voda Stejně jako vzduch, světlo a teplo je i voda neživou součástí přírody a nezbytnou podmínkou života na naší planetě. Vodu přijímáme spolu s potravou,
Zvolený jako nejlepší mail roku. Jestli si myslíš, že nejsi šťastný, podívej se na ně...
Den Země – svátek planety
Křížovka.
Sluneční soustava Slunce
Internet - historie.
Výlet po řeckých ostrovech Připravte se právě začínáme …
Hlavní rozdíl mezi hvězdou a planetou
HYDROSFÉRA.
ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ Lidé a příroda.
Anet a Šárka 5. A.  Motto: Svoboda nebo smrt  Hlavní město: Atény  Nejvyšší bod: Olymp (2 917 m n. m.)  Počet obyvatel:  Jazyk: řečtina.
Oceány a moře.
Anakonda Velká.
1 Nadačního fond pro rozvoj vsetínské porodnice MUDr.Martin Janáč Mgr.Alan Kašpar Bc.Milena Fusková.
Vývoj člověka Lidé i jejich život na Zemi se postupně mění, vyvíjejí se. Gorila Gorila je jedním z lidoopů, který žije volně v některých pralesích. U nás.
ČLOVĚK – PASTEVEC A ROLNÍK Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd Člověk a příroda 7.ročník červenec 2011 Anotace: Kód: VY_52_INOVACE_ Čap-Z.
Odlesňování František Funda.
Vytvořeno v rámci projektu SIPVZ Projekt hodiny výchovy k ochraně životního prostředí pro žáky naší školy 22. dubna 2006 Vzdělávací oblast Enviromentální.
Obec, kde žiji Vesnice.
VLIV ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ NA ŽIVOT ČLOVĚKA
ČLOVĚK A PŘÍRODA Zeměpis
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd zaměření VM:6. ročník – Člověk a příroda – Zeměpis – vodstvo na pevninách autor VM:Ondřej.
ČLOVĚK – VNITŘNÍ ORGÁNY, KOSTRA A SVALY
PRAHA Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
PROJEKT: Vzdělávací internetové kluby PROJEKT: Vzdělávací internetové kluby Jméno: Adéla Švehlová Jméno: Adéla Švehlová Téma: Příroda a já Téma: Příroda.
Hydrosféra oceánská voda
Bednář, Čerych, Geletičová, Vilímský !
BIOSFÉRA – TYPY EKOSYSTÉMŮ
Člověk a rostlina – kulturní rostliny, zemědělství, ekofarmy
CHOV ŽIVOČICHŮ V BYTĚ Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd Člověk a příroda 7.ročník červenec 2011 Anotace: Kód: VY_52_INOVACE_ Čap-Z 7.,8.17.
JEZERO BAJKAL.
VODA – ZÁKLADNÍ PODMÍNKA ŽIVOTA
Díky naší společné štědrosti mohlo mít loni téměř 1200 dětí bohatší vánoce a prožít to, že někomu na nich záleží … Milý příteli,
Svět techniky a já Kateřina Večerková.
Technologie.
Ekosystémy přírodní a umělé
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
„Opravdový přítel je ten, kdo ti nabídne ruku a dotkne se tvého srdce“
Globální, regionální a místní problémy životního prostředí
Ekokodex.
Kde všude najdeme na pevnině vodu?
Karolinka-město ve kterém žiji
Anakondy.
RYBNÍK JAKO CELEK.
Den vody je 22. března!! Voda Tereza Štemberková.
energie má své dobré stránky ale i špatné ENERGIE.
Životní prostředí a jeho ochrana. Co je životní prostředí? Prostor, ve kterém žijeme. ŽP – přírodní (louka, les, hory, řeky…) – umělé = vytvořené člověkem.
Svět a lidé kolem nás Eliška Švihlová. LIDÉ s PŘÍRODOU Lidé občas dělají nezdravé věci které jsou nebezpečné jak pro ně tak i pro přírodu jako třeba KOUŘENÍ.
Internet - historie.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Les a voda Les i s vodou je důležitá pro nás, živočichy,
Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět
Domov - Obce.
ZÁKLADNÍ PODMÍNKY ŽIVOTA
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
Soňa Maruničová Říjen ročník
Autor: Mgr. Kadavá Jana Název: VY_32_INOVACE_3A_12_Ekosystém_řeka
SŠ, ZŠ a MŠ, Karviná, příspěvková organizace
Škola: SŠ, ZŠ a MŠ, Karviná, příspěvková organizace Autor: Mgr
Autor: Mgr.Lenka Preisová
VY_52_INOVACE_17_ Význam půdy, lesů a vodních ploch
VY_52_INOVACE_19_ Živá a neživá příroda
Autor: Mgr. Anna Dyková Název: VY_32_INOVACE_19_Voda pro život
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Blanka Machovcová
Mapky přirozených ekosystémů z naší přírody
Voda na pevnině 2. února 2005.
Transkript prezentace:

Já a příroda

Co pro mě příroda znamená? Příroda má nekonečně mnoho krás, které jsou na každém koutku světa jedinečné.

Krásy naší přírody však nejsou nezničitelné a nedomýšliví lidé ji pomalu ale jistě ničí…

Příroda nám dává úžasné životní podmínky a ulehčuje nám život Příroda nám dává úžasné životní podmínky a ulehčuje nám život. Díky ní můžeme třeba chovat dobytek, z kterého máme velký užitek, ovoce a další plodiny, moře nám dává ryby… Mě příroda dodává energii 

Lidé kteří žijí na venkově mají k přírodě podstatně lepší vztah než lidé z velkoměst. Vědí jak s ní hospodařit a správě jí vrací její štědrost tak, že se o ní správě starají…

Města jsou pro nás taky potřebná, potřebujeme obchody, potřebujeme pracovat a taky potřebujeme někde bydlet. Taky se ale stává že se města přeplní a pak je všude jen spěch, špína a zmatek, takové města jsou téměř bez přírody a ničí své okolí…

Města…

Venkov…

Nenechme si ničit své životní prostředí! Aralské jezero pomalu ale jistě zaniká V Aralském moři se nacházelo více než 300 ostrovů. Ostrovy se postupně změnily v poloostrovy a spojují se s pevninou. Některé poloostrovy již zcela vymizely a staly se součástí pevniny.

Aralské moře…zaniká!

Deštné pralesy v ohrožení!

Nechci aby z naší planety vymizela všechna příroda kterou mnoho lidí obdivuje… Nechci aby se z naší Země stala jedna veliká továrna 

Vytvořila Martina Pecková dětský domov Uherské Hradiště 15let 