Vyvážení Č-B stromu po zrušení uzlu Tomáš Pitner jaro 2004.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Grafové algoritmy.
Advertisements

Jen se dívej na ptáčky 1. Jen se dívej na ptáčky, jejich přání Bůh zná, ty jsi víc, nežli oni, říká Pán. Ref: Nezoufej, neboť tvůj život má ve svých rukou.
Rovnice a nerovnice s neznámou pod odmocninou
7 Dní 7 Měsíců 7 Roků.
Red-Black Stromy Binární Vyhledávací Stromy, u kterých je časová složitost operací v nejhorším případě rovná O(log n)
Diskrétní matematika Opakování - příklady.
Aplikace teorie grafů Základní pojmy teorie grafů
ADT Strom.
Skip-List je datová struktura, která může být použita jako náhrada za vyvážené stromy. představují pravděpodobnostní alternativu k vyváženým stromům (struktura.
B-Strom.
10 DŮVODŮ PROČ TĚ MILUJI!!!.
Moji mazlíčci Chicco a Delphine sea siberian heart.
B-strom je dynamická indexová struktura.
Cvičení Slovní přízvuk.
TI 7.1 NEJKRATŠÍ CESTY Nejkratší cesty - kap. 6. TI 7.2 Nejkratší cesty z jednoho uzlu Seznámíme se s následujícími pojmy: w-vzdálenost (vzdálenost na.
Člověk se nědy zeptá proč...???
Katechetické centrum Olomouc, 2014
Jaký báječný svět… Jaký báječný svět… Louis Armstrong Wait for music to start. Slides will advance automatically. Click or press a key to advance manually.
ORIENTOVANÉ GRAFY V této části se seznámíme s následujícími pojmy:
Prosím nepodvádět a čestně odpovídat. Jinak podvádíš jenom sebe ! ! !
Stromy.
Centrum pro katechezi Olomouc, 2013
Hrátky s češtinou.
VY_32_INOVACE_4.2.IVT4N,1,2.16/Če Gymn á zium, Český Tě ší n, př í spěvkov á organizace Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je.
Prosím zapněte si zvuk a klikněte na ikonku
Autor: Mgr. Tomáš Hasík Určení: Septima, III.G
O polibcích.
KRÁLŮ KRÁLI, JÁ TĚ CHVÁLÍM, SRDCE MÉ TI DÁVÁ DÍK, PŘED TEBOU SE VŠECHNO SKLÁNÍ V POKOJI A RADOSTI. MRAČNA SMUTKU V TOBĚ MIZÍ, RADOST TVÁ MĚ NAPLNÍ. KRÁLŮ.
STROMY Datová struktura sestávající z uzlů
M I S E Slovo, které se stalo tělem A Slovo se stalo tělem a přebývalo mezi námi. Spatřili jsme jeho slávu, slávu, jakou má od Otce jednorozený Syn,
Žil kdysi chlapec se zlým charakterem. Jeho otec mu dal sáček hřebíků a řekl, aby zabil hřebík do plotu jejich zahrady vždy, když ztratí trpělivost nebo.
Rozhodovací stromy.
Pane můj 1. Pane můj, ty jsi zaslíbil, že přijdeš pro lid si svůj. A každý, kdo Ti uvěří, vejde v příbytek Tvůj. Ref: To slovo Tvé je přepevné a vždy mne.
P u s i n k y Jednej se mnou laskavě, můj pane. Žádné srdce na světě není vděčnější za laskavost než moje milující srdce.
Kompresní algoritmus LZW Dokumentografické informační systémy.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
1. Ten nejlepší přítel je Ježíš, | tu zkušenost já stále mám, | a proto chci každému nejvýš to radit: | Ó zkus jej sám! | Pojď a zkus každý sám, pojď a.
27. Ten nejlepší přítel je Ježíš Ten nejlepší přítel je Ježíš, tu zkušenost já stále mám a proto chci každému nejvýš to radit: Ó zkus jej sám! Ref.: Pojď.
Už žádní falešní sobi! A když dárky, tak pro všechny… a hlavně ne ty falešné sobi.
Eportfolio otázka 7. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
1. Tebe, Boha otce věků, | Pána všeho chválíme. | Plna jesti všecka země | převelebně slávy tvé. | Vesmír vzdává chválu tobě, | cherubín a serafín | slavně.
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_16_METAFORA_A_METONYMIE Název materiálu:
3. konzultace (5 hodin) Studijní materiály najdete na adrese:
Láska za hrob….
Barvení grafů Platónská tělesa
2.
DAŇOVÁ EVIDENCE – ÚVOD Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Zuzana Mikulová. Střední škola hotelnictví a služeb a Vyšší.
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Prezentační programy 3. ročník oboru Sociální péče Motivy v Powerpointu.
Clovek se nekdy pta proc...???
Prostorové datové struktury
Já a Ája. Jméno: Ája Barva: Ryzák Plemeno: ČT Datum nar.: Otec: North Star Matka: Jasná.
Kontingenční tabulka Mgr. Jan Vavřík
Jaký báječný svět… Louis Armstrong.
Ponoř se do modra …
Programování 3. hodina RNDr. Jan Lánský, Ph.D. Katedra informatiky a matematiky Fakulta ekonomických studií Vysoká škola finanční a správní 2015.
Třeba se tak narodila… Ale třeba to jen umí s počítačem… ANEB UMĚNÍ JEDNODUCHÉ FOTOGRAFICKÉ RETUŠE.
Tercie Rovnice Rovnice – lineární rovnice se zlomky podrobný postup na konkrétním příkladu.
ASERTIVNÍ PRÁVA - MANIPULAČNÍ POVĚRY Ten, kdo se chce asertivně projevit, to má udělat slušně, ale důrazně. Má odolávat manipulacím, zbavit se úzkosti.
O polibcích.
Výška stromu - algoritmus
Číselné soustavy a kódy
TJ Sokol Vikýřovice.
STROMY A KOSTRY Stromy a kostry - odst. 3.2.
Název školy: Autor: Název: Číslo projektu: Název projektu:
Stany Řešení hlavolamu.
Vypracovaly Magda Garguláková Natálie Matoušková Eliška Čožíková
Domácí úkol Pro molekulu morfinu (vzorec si najděte na Internetu) vytvořte: FSR (kořen = atom N) SAR SSSR Popište složitost jednotlivých kroků algoritmu.
Zrakové vnímání 9 Variabilní hra
AVL a B-stromy cvičení Radek Mařík.
1. Domů, domů touží duše moje, | domů, domů touží duše má
Transkript prezentace:

Vyvážení Č-B stromu po zrušení uzlu Tomáš Pitner jaro 2004

Rušení uzlu v Č-B stromu Probíhá nejprve jako v normálním binárním vyhledávacím stromě - tj. převede se na rušení listu; byl-li bílý, nemusíme už dělat nic; byl-li černý, musíme „se černé zbavit“ úpravami naznačenými na dalších slidech; celý algoritmus rušení uzlu je na hlavních slidech IB002; zde ukazujeme pouze jednotlivé 1-2c případy úprav stromu (přebarvení, rotace) po odebrání uzlu.

Případ 1 - černý otec, syn černočerný a bílý d tb h tf tj h d tf tj tb

Případ 2a - lib. otec, syn černočerný a černý, jeho první syn (f) bílý d tb h tg te f ti f dh tb te tg ti

Případ 2b - lib. otec, syn černočerný a černý, jeho druhý syn (h) bílý d tb f te ti tg h f dh tb te tg ti

Případ 2c - lib. otec, syn černočerný a černý, jehož žádný syn není bílý d tb h tj d d tf tb h tj tf

Nemůže se to zacyklit? Případ 1 vede k tomu, že se černočerný uzel dostane hlouběji, což by mohlo vést k zdání, že se ČeČe barvy nezbavíme. V následujícím kroku ale již máme vedle sebe ČeČe (tb) a Če uzel (tf) -> odbarvíme!