Moderní trendy v problematice testování M. Komenda, Č. Štuka, M. Vejražka, P. Martinková, J. Trnka.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ Odborné.
Advertisements

Základní škola, Matice školské 3, České Budějovice
Informační gramotnost na středních školách
Projekt „Učme se podnikat!“ Žadatel: LAG Podralsko o.s.
Vzdělávací technologie kurzu podnikatelství pro techniky
Edukační portál MEFANET Použití licencí Creative Commons v medicínském vzdělávání.
WikiSkripta WikiSkripta otevřený web lékařských fakult Martin Vejražka, Antonín Šípek, Čestmír Štuka, Stanislav Štípek 1. lékařská fakulta, Univerzita.
Setkání kontaktních osob Praha Marta Rybičková.
Vznik Regionálního centra celoživotního technického vzdělávání při VŠB – TUO Česká republika, VŠB-Technická univerzita Ostrava Regionální centrum celoživotního.
Projekt: „Výměna zkušeností a řešení společných problémů v oblasti dalšího profesního vzdělávání“ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním.
Praktická cvičení – efektivní součást výuky, nebo luxus? Martin Vejražka Ústav lékařské biochemie 1. LF UK v Praze.
Hana Landová Univerzita Karlova v Praze, ÚISK Zdeňka Civínová
Mechatronika v okresu Plzeň-sever (a nejen tam) Ing. Jiří Prantner, Klastr Mechatronika o.s., prezident Tel: Mail:
Výstupy projektu Ing. Marek Vochozka, MBA, Ph.D.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY VZDĚLÁVÁNÍ V OBLASTI KOMUNITNÍHO PLÁNOVÁNÍ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB.
Dotyková zařízení ve výuce​ KA4 Evaluace
1. Gymnázium Oty Pavla Základní údaje
Prezentace Centra MU pro klinicky orientovaný výzkum kvality života (CEQOL) Marek Blatný PSU AV ČR & PSU FF MU Tomáš Kepák KDO FN Brno & LF MU Brno, 21.
Zkušenosti s distančními formami výuky na Slezské univerzitě
CZ / /0048 Centrum pro transfer technologií Technologické centrum AV ČR SSŠ AV ČR, VŠE, VŠCHT, ÚPV, ZeNTIVA, a.s., ČKD Nové Energo, a.s.
Nová závěrečná zkouška ve spolupráci škol a firem POSPOLU Olga Kofroňová, NÚV
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
 Pilotní kurz pro pedagogy MUDr. Iveta Matějovská, CSc.
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
0350 – Podpora nových vzdělávacích metod v systému vzdělávání ČMKOS Žadatel: ČMKOS Partner: AIVD Mgr. Dušan Martinek
CMS Moodle Petr Korviny Témata příspěvku úvod o CMS Moodle úvod o CMS Moodle tvorba kurzu tvorba kurzu správa kurzu (z pohledu lektora,
2. LMS Unifor. E-learning vzdělávací proces, využívající informační a komunikační technologie k tvorbě kurzů, k distribuci studijního obsahu, komunikaci.
Expertní panel pro GS JPD Propagace rovnosti šancí mužů a žen prostřednictvím médií - prezentace - Šance pro společnost, občanské sdružení.
1 Použití kapesních počítačů (PDA) při testování studentů 5. ročníku Rajdl D., Racek J. Ústav klinické biochemie a hematologie LF UK v Plzni.
C8 – hodnocení kvality výsledků VaV Osnova kurzu C8 – hodnocení kvality výsledků VaV Jana Hančlová Ekonomická fakulta VŠB-Technická univerzita Ostrava.
Fakulta biomedicínského inženýrství, ČVUT v Praze, nám. Sítná 3105, Kladno Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků.
KONFERENCE OPTIMED.
Informační systém UNIV 2 Kraje Ing. Marek Kocan , UNIV 2 KRAJE, Ostrava, PragoData Consulting, s.r.o.
Pražské analytické centrum inovací CZ / /0002 Kontaktní osoba Karel Volka ESF – JPD 3 Grantové.
Informační vzdělávání: téma pro adepty knihovnictví na ÚISK FF UK Hana Landová ÚISK FF UK & ČZU v Praze IVIG 2006,
Prohloubení odborné spolupráce a propojení ústavů lékařské biofyziky na lékařských fakultách v České republice CZ.1.07/2.4.00/ Co by mohl (budoucí)
Modernizace výuky praktických dovedností studentů FZV a LF UP v Olomouci doc. PhDr. Jana Marečková, Ph.D. a kol. Tento projekt je spolufinancován Evropským.
Závěry ze semináře k problematice strukturovaného studia učitelství KONFERENCE „STRUKTUROVANÉ STUDIUM UČITELSTVÍ“ v Srní.
Výuka jaderné chemie a chemie f-prvků na středních školách Ing. Petr Distler 4. října 2013, Tábor, Veletrh nápadů učitelů chemie Přírodovědecká fakulta,
Tvorba e-learningových kurzů v LMS Moodle
E-learningový kurz pro examinátory zkoušky pro trvalý pobyt v ČR AUCCJ
1 Inovace vzdělávacího procesu založeného na získávání kompetencí prostřednictvím výstupů z učení ve studijních oborech PODNIKÁNÍ
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Ostrava,
Schola Ludus pro 21. století Iniciativa pro přípravu celonárodního projektu v oblasti „Vzdělávání pro konkurenceschopnost” z prostředků EU Schola Ludus.
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
Za akademický rok 2011/2012 prof. RNDr. Hana Kolářová, CSc. proděkanka LF UP.
Příspěvek k workshopu Propagace moderních výukových metod MUDr. Jitka Feberová, Ph.D. knihovna.cuni.cz.
Klinická hodnocení a farmakologie pro 3.tisíciletí – multimodální edukační platforma CZ.1.07/2.4.00/
Tento projekt je spolufinancován Evropským fondem pro regionální rozvoj, státním rozpočtem České republiky a státním rozpočtem Slovenské republiky Metodické.
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Martina Vojtěchová
Vzdělávání v laboratorní medicíně – prezenčně i virtuálně Marie Karlíková, Daniel Rajdl, Ondřej Topolčan Lékařská fakulta UK Plzeň.
Integrační trendy při tvorbě multimediálních výukových portálů pro medicínu a zdravotnictví V. Mihál, J. Potomková Lékařská fakulta Univerzity Palackého.
Metodické centrum pro výstavbu a rekonstrukci knihoven
Práce s nadanými žáky ZŠ a SŠ ve výuce přírodovědných předmětů
Společné setkání „minitýmů“
PODPORA TECHNICKÝCH A PŘÍRODOVĚDNÝCH OBORŮ
MUDr. Jitka Feberová, Ph.D.
za akademický rok 2015/2016 Hana Kolářová proděkanka LF UP
E-learningový kurz e-learningu
Projekt - K620 Řízení a modelování silniční dopravy
Informační systém MU z pohledu e-learningových nástrojů
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol.
Bilaterální fond na programové úrovni opatření „B“
CleverTech v rukou CPPT. …očima CleverTechnologies, s. r. o. R
E-labmed: Praktický přístup k hodnocení vnitřního prostředí
CLEVER LEADER 2011 příprava budoucích učitelů
Statutární město Ostrava
INTERNÍ AUDIT PROCESU INVESTIC
Schola Ludus pro 21. století
Ukázka prezentace LF MU v jednotném vizuálním stylu MU
Transkript prezentace:

Moderní trendy v problematice testování M. Komenda, Č. Štuka, M. Vejražka, P. Martinková, J. Trnka

Jak to všechno začalo… Symposium o elektronickém testování: Best practice pedagogů lékařských fakult MEFANET

Pracovní skupina pro testovaní RNDr. Patrícia Martinková, Ph.D. (UI AV ČR) RNDr. Čestmír Štuka, Ph.D. (1. LF UK) MUDr. Martin Vejražka, Ph.D. (1. LF UK) MUDr. Jan Trnka, Ph.D. (3. LF UK) RNDr. Martin Komenda (LF MU)

Společně jdeme dále… Workshop Moderní trendy v hodnocení znalostí

Společně jdeme dále… Workshop Moderní trendy v hodnocení znalostí v prostředí MEFANETu

Společně jdeme dále… Testování při výuce medicíny: Konstrukce a analýza testů na lékařských fakultách

Společně jdeme dále… Plenární blok – Elektronické testování v medicínském vzdělávání

Konstrukce a analýza testů

Intuitivní schéma testového cyklu

Úplné schéma testového cyklu

Plánování testu Cíle výuky, skutečně vyučovaná látka a rozsah testu se v praxi liší Proporcionální zastoupení požadovaných témat Vyrovnanost testu Studenti NEjsou testovaní z něčeho jiného, než očekávali

Workshopy a semináře na téma příprava, realizace a vyhodnocování testové agendy Metodická podpora a sdílení zkušeností Platformy pro e-testování – LMS Moodle MEFANET – Rogo – IS MU = Nové projektové výzvy a příležitosti Jak spolupracovat…

Obor vnitřního lékařství Pod garancí prof. Ščudly (LF UPOL) Komplexní realizace atestačních testů Vybudování a technický provoz agendy Vytvoření databanky úloh Administrace agendy Analýza výsledků testů Aktualizace agendy a údržba systému Platforma Rogo Atestační e-testová agenda

Moderní trendy v problematice testování při výuce medicíny – Šíření know-how v oblasti konstrukce a analýzy testů na MU – Forma prakticky orientovaných seminářů Fond rozvoje MU

Testují Vaše otázky pouze požadovanou konkrétní znalost a nic jiného? zdroj