 Search engine optimization  Jeden z prvních kroků při tvorbě obsahu webových stránek  Výrazně ovlivňuje dohledatelnost, návštěvnost a tím i úspěšnost.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
snadná tvorba www stránek zadarmo
Advertisements

Štěpán Šípal Gymnázium Čakovice. Dnešní témata  Vznik XHTML a předchůdci  Základní prvky XHTML dokumentu  Tagy a atributy  Elementy a jejich druhy.
Optimalizace stránek Školení Market Express. Základní pojmy I  Katalogový vyhledávač Vyhledávač prochází předem ručně připravenou sestavu stránek internetu.
Dana Sigmundová Zásady vyhledávání, správná technika vyhledávání, databáze EBSCO ÚK FSS MU, úterý a středa 11. a Ústřední knihovna FSS MU.
SEO pro novou firmu Bartošová Lenka 3MA
školení internetového vyhledávače
Internet Definice Historie Použití Programy pro práci s internetem
Školení internetového vyhledávače
Školení internetového vyhledávače. Co je to internetový vyhledávač Aplikace na internetu,která dokáže podle klíčového slova najít internetovou.
Manažerské informační systémy Ing. Dagmar Řešetková
Školení internetového vyhledavače Co je to internetový vyhledávač Aplikace na internetu,která dokáže podle klíčového slova najít internetovou.
Školení internetového vyhledávače. Co je to internetový vyhledávač Aplikace na internetu, která dokáže podle klíčového slova najít internetovou.
Vyhledávání na Internetu
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Světlana Filipová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky do výuky.
Internetové servery Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Miloš Nygrýn.
Tvorba www stránek ODKAZY ICT 4.ročník. Vložení odkazu ODKAZY K propojení jednotlivých souborů K propojení jednotlivých souborů K přechodu na jiný web.
INTERNETOVÉ VYHLEDÁVAČE
Základy práce s počítačem – lekce V.
Jazyk HTML.
SEO SEO Optimalizace webových stránek pro vyhledávače Jan Nemrava, KIZI, FIS VŠE
Informatika - prezentace
Manažerské informační systémy Ing. Dagmar Řešetková
Studijní informační zdroje (a jak se k nim dostat) Pro předmět Jazykový projev (2014/15) připravila Eva Cerniňáková Jabok - Vyšší odborná škola sociálně.
Budování mini webů pro získávání nových klientů CK je tak snadné.
Jiří Štěpán, duben 2010 Vlastnosti úspěšných webových prezentací.
Příprava před schůzkou Získávání klientů a kontaktů Školení Market Express.
NENÍ OPTIMALIZACE PRO VYHLEDÁVAČE SEO. Co je to SEO? Optimalizace pro vyhledávače je stejný nesmysl jako Optimalizováno pro MSIE verze 6 SEO je zvýšení.
Manažerské informační systémy Ing. Dagmar Řešetková
Vyhledávání informací na internetu
Vzdělávací technologie 2 Tvorba jednoduchých webových stránek Martin Böhm (L06514)
Optimalizace pro vyhledávače SEO Adam Kratochvíl EI4.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Microsites systém satelitních webů od SEO EXPERTA 1.
Slovník Nevíte jak pracovat se slovníkem na internetu?Nevadí,přečtět e si můj návod: Návod Jméno:Karolína Průšová Datum: Škola:Nám.Bří.Jandusů.
Vyhledávací servery Střední odborná škola Otrokovice Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je ing. Miroslav Hubáček.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Jak vyhledávat informace na Internetu?
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_154_IT5 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
MIS - Manažerské informační systémy 1. cvičení – Internet a informace
Jak hledat co nejefektivněji na internetu? Referát Počítačová gramotnost II. Věra Anthová,
SEO – optimalizace pro vyhledávače
INTERNET.
Školení internetového vyhledávače
Internet – služby Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
TOMÁŠ RUPRICH E-TECHNOLOGIE LS 2008/09 Google hacking.
Scholar Google Vyhledávání je zaměřeno na informační zdroje z oblasti vědy, výzkumu a vzdělávání. Vyhledávání v angličtině.
TOMÁŠ RUPRICH E-TECHNOLOGIE LS 2008/09 Google hacking.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
KURZ ZÁKLADY PRÁCE S POČÍTAČEM 1 Vyhledávání na internetu Autor: Mgr. Aleš Kozák.
VY_I/2_INOVACE_37_Vyhledávání na internetu Vyhledávání na internetu Miroslav Kaňok.
1 Základy marketingového výzkumu Online marketing.
SEO – optimalizace pro vyhledávače Tereza Balabánová
ŠkolaZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň AutorMgr. Miroslava Tomanová Číslo VY_32_INOVACE_3466 NázevInternet - úvodní pojmy Téma hodinyInternet – úvodní.
Social Media Marketing SEO & Linkbuilding 2012/11/30.
SEO konzultant 3 pilíře úspěchu SEO pro B2B v praxi Sova Konference,
SEO ANALYTIKA Romana Velflová - medio.cz. Mám spoustu obsahu, ale malou návštěvnost dotaz cílová stránka počet stránek webu počet crawlovaných stránek.
Tribuna českého obchodu TZB
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Internetové služby – Redakční systém Číslo DUM: III/2/VT/2/2/40 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika.
Základní škola a mateřská škola Lázně Kynžvart Autor: Mgr
Informatika – Internet
Rozložení s nadpisem Podtitul.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
ÚVOD DO HTML Hlavička.
SEO optimalizace Milan Šmíd.
Přizpůsobení webu Microsoft SharePointu Online
Rozložení nadpisu s obrázky
Rozložení nadpisu Podnadpis.
Rozložení nadpisu s obrázky
Rozložení nadpisu s obrázky
Rozložení nadpisu Podnadpis.
Transkript prezentace:

 Search engine optimization  Jeden z prvních kroků při tvorbě obsahu webových stránek  Výrazně ovlivňuje dohledatelnost, návštěvnost a tím i úspěšnost stránek 2

 Vyhledávače posuzují pozici podle mnoha kritérií  Názvy hodnocení stránek:  Google – PageRank0-10  Seznam – S-rank0-100  Jyxo – Jyxo rank0-255  SEO je snaha pomocí těchto kritérií „posunout“ stránku do horních příček vyhledávače 3

4 Zdroj:

 2 základní typy SEO: 1. On site  Upravujeme informace přímo na vlastní stránce:  Obsah, adresy, vzhled, rozložení 2. Off site  Pracuje pouze mimo stránku:  Různé druhy odkazů na vlastní stránky nebo část stránky 5

 Klíčová slova  Volba  Hustota  Rozložení v textu  Adresy jednotlivých stránek  Titulky, nadpisy  Meta tagy 6

 Linkbuilding  Články  Recenze  Nákup  Výměna  Zadarmo – web katalogy  Komentáře na blozích/ fórech s příslušným tématem 7

   8