TEORIE HER. analýza konfliktů TEORIE HER analýza konfliktů kooperace.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
TEORIE ROZHODOVÁNÍ A TEORIE HER
Advertisements

Oddělení vzdělávání trenérů FAČR. Motto Dovolte sobě i druhým se cítit dobře.
UPPAAL příklady Jiří Vyskočil 2010.
Systémy pro podporu managementu 2
Média, PR a virtuální svět , VŠB – TU Ostrava.
TEORIE ROZHODOVÁNÍ.
TEORIE HER A ROZHODOVACÍ MODELY
TEORIE HER II.
Sobota Ráno už o půl osmé zazvonil budík a mi si uvědomili, že musíme stávat tak jsme vylezli ze spacáků a šli na snídani.
Statistika I 2. cvičení.
TEORIE HER II 1/2 jelena.euweb.cz. TEORIE HER I I/II.
sociální skupiny Škola:
Socializace Škola: Cyrilometodějské gymnázium a střední odborná škola pedagogická Brno Označení: CZ.1.07/1.5.00/ , VY_32_INOVACE_nov42 Autor Mgr.
Vnímání a mínění Eliška Jungová, IKŽ, FSV UK LS 2007/8.
Časová hodnota peněz ..
SVOBODA ČLOVĚKA Mgr. Michal Oblouk.
Taktická příprava Michal Lehnert.
Výstavbový princip Periodickou tabulku lze využít také pro určení elektronové konfigurace prvku (protonové číslo=počet elektronů)-jen u atomu!!! Postupně.
Řešení konfliktů. Vyjednávání.
Kritická analýza různých přístupů k vyučování SH
STREETBALL.
Fuzzy logika.
Organizace empirického výzkumu Etapy výzkumu: 1.Přípravná – definice problému, určení cíle výzkumu, zajištění dostupných již existujících informací o problému,
Prezidentské volby v USA (v porovnání s ČR)
Systémy pro podporu managementu 2
Dějinná úloha chyby. Potřebujeme jiné hledisko! Podívej se na vývoj života. Před miliardami let vznikly praaméby, že? A co uměly? Opakovat se. Jak? Díky.
Firemní komunikace ( několik postřehů z praxe) PhDr. Pavel Beňo Práce a vztahy / Civilcourage TV Tel ;
Konflikty a jejich řešení
Matematické metody v ekonomice a řízení II
Kurz rodinného poradenství pro pracovníky pomáhajících profesí
Segmentace občanského chování občanů v ČR jako nástroj pro přesnější zacílení občanského vzdělávání.
V ekonomice a politice Ing. Václav Janoušek
P REZENTAČNÍ TECHNIKY MgA. Eva Suková
Hrové chování.
TEORIE HER.
1 TEORIE HER Nejmenovaná studentka, písemka, 2003: „Teorii her neznám, ale kdo si hraje, nezlobí“ „Teorii her neznám, ale kdo si hraje, nezlobí“
Teorie her pro manažery, redistribuční systémy Mikroekonomie magisterský kurz - VŠFS Jiří Mihola, Téma 6.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Benedikt Chybík Název šablonyIII/2.
Evoluce chování.
II. Analýza poptávky Přehled témat
Norbert Elias (kon)figurace. konfigurace 1. život lidí ve společnosti má tvar, vytvářený silou vzájemných závislostí 2. vzájemné závislosti (interdependence)
CW – 05 TEORIE ROZHODOVACÍCH PROCESŮ Ústav technologie, mechanizace a řízení staveb Fakulta stavební VUT v Brně © Ing. Václav Rada, CSc. 16. PŘEDNÁŠKA.
Teorie chování spotřebitele
15. Ekonomie informací Osnova přednášky Rozhodování za rizika a nejistoty Asymetrická informace - úvod Nepříznivý výběr Morální hazard.
Struktura přednášky Rozhodování jedince za rizika
7. Alternativní teorie spotřebitele Osnova přednášky 7.1. Teorie projevených preferencí Principy projevených preferencí Teorie projevených preferencí a.
Chování spotřebitele Druhý seminář.
ROZHODOVÁNÍ Osnova: 1. Východiska
Základy sociální psychologie
Základy sociální psychologie
Teorie systémů z ptačí perspektivy. Praktická cvičení z teorie systémů, Fruta Mochov 1977.
Teorie her pro manažery, redistribuční systémy Mikroekonomie magisterský kurz - VŠFS Jiří Mihola, Téma 5.
Předškolní věk = období hry Experimentace – cca do 2 let věku, procvičování pohybů s vlastním tělem, nebo jednoduchými předměty, prozkoumávání okolí a.
Předškolní věk = období hry Experimentace – cca do 2 let věku, procvičování pohybů s vlastním tělem, nebo jednoduchými předměty, prozkoumávání okolí a.
1. Úvod do teorie her Martin Dlouhý VŠE v Praze. Organizační záležitosti Přednášející: Martin Dlouhý, katedra ekonometrie, Fakulta informatiky a statistiky,
Jana Ženíšková, 3.B Behaviorismus. je psychologický směr, založený na tvrzení, že chování lze vědecky zkoumat bez odkazu na vnitřní duševní stavy druh.
Hynek Jemelík Gymnázium, Brno, tř. Kpt. Jaroše 14.
2. Hra v normálním tvaru, hra s konstantním součtem Martin Dlouhý VŠE v Praze.
3. Hra s nekonstantním součtem Martin Dlouhý VŠE v Praze.
Zvířecí motivace ke hře Dagmar Stromšíková, 1. ročník, 2016.
Geopolitika a geostrategie Úvod do kurzu Definice pojmů apod.
Ukázka Výklad pravidel Bodování
Veřejná volba Měření volební síly Logrolling
TEORIE ROZHODOVÁNÍ.
Sociologie pro SPP/SPR/VPL
Teorie chování spotřebitele
Ročník:  3. Vzdělávací obor:  Tělesná výchova Tematický okruh:
Stany Řešení hlavolamu.
Osobnosti zážitkové pedagogiky
Úvod do psychologie II. přednáška
Transkript prezentace:

TEORIE HER

analýza konfliktů

TEORIE HER analýza konfliktů kooperace

TEORIE HER analýza konfliktů kooperace včetně evolučního hlediska

HRA – základní vymezení

ANTROPOLOGIE

HRA – základní vymezení ANTROPOLOGIEKLASICKÁ GT

HRA – základní vymezení ANTROPOLOGIE hra = činnost jedince, KLASICKÁ GT

HRA – základní vymezení ANTROPOLOGIE hra = činnost jedince, která je KLASICKÁ GT

HRA – základní vymezení ANTROPOLOGIE hra = činnost jedince, která je a) svobodně motivovaná KLASICKÁ GT

HRA – základní vymezení ANTROPOLOGIE hra = činnost jedince, která je a) svobodně motivovaná b) primárně neslouží dosažení základních potřeb pro přežití KLASICKÁ GT

HRA – základní vymezení ANTROPOLOGIE hra = činnost jedince, která je a) svobodně motivovaná b) primárně neslouží dosažení základních potřeb pro přežití KLASICKÁ GT hra = činnost více jedinců

HRA – základní vymezení ANTROPOLOGIE hra = činnost jedince, která je a) svobodně motivovaná b) primárně neslouží dosažení základních potřeb pro přežití KLASICKÁ GT hra = činnost více jedinců kteří a’) nemají zcela totožné zájmy

HRA – základní vymezení ANTROPOLOGIE hra = činnost jedince, která je a) svobodně motivovaná b) primárně neslouží dosažení základních potřeb pro přežití KLASICKÁ GT hra = činnost více jedinců kteří a’) nemají zcela totožné zájmy b’) každý má šanci společnou situaci v rámci pravidel ovlivnit tak, aby co nejlépe odpovídala jeho zájmům

HRA – základní vymezení ANTROPOLOGIE hra = činnost jedince, která je a) svobodně motivovaná b) primárně neslouží dosažení základních potřeb pro přežití KLASICKÁ GT hra = činnost více jedinců kteří a’) nemají zcela totožné zájmy b’) každý má šanci společnou situaci v rámci pravidel ovlivnit tak, aby co nejlépe odpovídala jeho zájmům c’) a svobodnou vůli volit strategie, tzn. techniky, jak své zájmy prosazovat

PŘÍKLADY hlavolamy (zápalkové úlohy)

PŘÍKLADY hlavolamy (zápalkové úlohy) hry v Huizingově smyslu

PŘÍKLADY hlavolamy (zápalkové úlohy) hra NIM hry v Huizingově smyslu

PŘÍKLADY hlavolamy (zápalkové úlohy) hra NIM hry v Huizingově smyslu hra v obou smyslech

PŘÍKLADY hlavolamy (zápalkové úlohy) hra NIM hry v Huizingově smyslu hra v obou smyslech - svobodná, ne nutná k přežití / rozmnožení

PŘÍKLADY hlavolamy (zápalkové úlohy) hra NIM hry v Huizingově smyslu hra v obou smyslech - svobodná, ne nutná k přežití / rozmnožení - dva svobodní jedinci, jeden nemůže předvídat chování druhého

PŘÍKLADY hlavolamy (zápalkové úlohy) hra NIM hry v Huizingově smyslu hra v obou smyslech - svobodná, ne nutná k přežití / rozmnožení - dva svobodní jedinci, jeden nemůže ve smyslu deterministickém předvídat chování druhého

PŘÍKLADY hlavolamy (zápalkové úlohy) hra NIM hry v Huizingově smyslu hra v obou smyslech - svobodná, ne nutná k přežití / rozmnožení - dva svobodní jedinci, jeden nemůže ve smyslu deterministickém předvídat chování druhého - jejich zájmy jsou v ostrém protikladu: vzít poslední zápalku

JAK JE TO S TÍM PŘEDVÍDÁNÍM

chování účastníků nelze předvídat v deterministickém smyslu

JAK JE TO S TÍM PŘEDVÍDÁNÍM Pohádáte se s dalšími dvěma pistolníky v baru kdo má přesnější mušku.

JAK JE TO S TÍM PŘEDVÍDÁNÍM Pohádáte se s dalšími dvěma pistolníky v baru kdo má přesnější mušku. Bude se střílet. Postupně, každý má zajištěno 1 rána / 1 kolo

JAK JE TO S TÍM PŘEDVÍDÁNÍM Pohádáte se s dalšími dvěma pistolníky v baru kdo má přesnější mušku. Bude se střílet. Postupně, každý má zajištěno 1 rána / 1 kolo za předpokladu, že ještě žije. Jste už trochu natavený/á Máte 50 % šanci, že trefíte na co míříte

JAK JE TO S TÍM PŘEDVÍDÁNÍM Pohádáte se s dalšími dvěma pistolníky v baru kdo má přesnější mušku. Bude se střílet. Postupně, každý má zajištěno 1 rána / 1 kolo za předpokladu, že ještě žije. Jste už trochu natavený/á Máte 50 % šanci, že trefíte na co míříte Ale zato začínáte

JAK JE TO S TÍM PŘEDVÍDÁNÍM Pohádáte se s dalšími dvěma pistolníky v baru kdo má přesnější mušku. Bude se střílet. Postupně, každý má zajištěno 1 rána / 1 kolo za předpokladu, že ještě žije. Jste už trochu natavený/á Máte 50 % šanci, že trefíte na co míříte Ale zato začínáte Sundance Kid je na tom lépe: z 80 % trefí kam míří

JAK JE TO S TÍM PŘEDVÍDÁNÍM Pohádáte se s dalšími dvěma pistolníky v baru kdo má přesnější mušku. Bude se střílet. Postupně, každý má zajištěno 1 rána / 1 kolo za předpokladu, že ještě žije. Jste už trochu natavený/á Máte 50 % šanci, že trefíte na co míříte Ale zato začínáte Sundance Kid je na tom lépe: z 80 % trefí kam míří Takže bude druhý

JAK JE TO S TÍM PŘEDVÍDÁNÍM Pohádáte se s dalšími dvěma pistolníky v baru kdo má přesnější mušku. Bude se střílet. Postupně, každý má zajištěno 1 rána / 1 kolo za předpokladu, že ještě žije. Jste už trochu natavený/á Máte 50 % šanci, že trefíte na co míříte Ale zato začínáte Sundance Kid je na tom lépe: z 80 % trefí kam míří Takže bude druhý No a nakonec střílí Divokej Bill co nikdy nemine cíl

JAK JE TO S TÍM PŘEDVÍDÁNÍM Pohádáte se s dalšími dvěma pistolníky v baru kdo má přesnější mušku. Bude se střílet. Postupně, každý má zajištěno 1 rána / 1 kolo za předpokladu, že ještě žije. Jste už trochu natavený/á Máte 50 % šanci, že trefíte na co míříte Ale zato začínáte Sundance Kid je na tom lépe: z 80 % trefí kam míří Takže bude druhý No a nakonec střílí Divokej Bill co nikdy nemine cíl (100%)

JAK JE TO S TÍM PŘEDVÍDÁNÍM Pohádáte se s dalšími dvěma pistolníky v baru kdo má přesnější mušku. Bude se střílet. Postupně, každý má zajištěno 1 rána / 1 kolo za předpokladu, že ještě žije. Jste už trochu natavený/á Máte 50 % šanci, že trefíte na co míříte Ale zato začínáte Sundance Kid je na tom lépe: z 80 % trefí kam míří Takže bude druhý No a nakonec střílí Divokej Bill co nikdy nemine cíl (100%) Toto pořadí se opakuje, dokud nezůstane na živu poslední pistolník

JAK JE TO S TÍM PŘEDVÍDÁNÍM Pohádáte se s dalšími dvěma pistolníky v baru kdo má přesnější mušku. Bude se střílet. Postupně, každý má zajištěno 1 rána / 1 kolo za předpokladu, že ještě žije. Jste už trochu natavený/á Máte 50 % šanci, že trefíte na co míříte Ale zato začínáte Sundance Kid je na tom lépe: z 80 % trefí kam míří Takže bude druhý No a nakonec střílí Divokej Bill co nikdy nemine cíl (100%) Toto pořadí se opakuje, dokud nezůstane na živu poslední pistolník Kam bude mířit vaše první rána ?

TAK JAK JE TO S TÍM PŘEDVÍDÁNÍM? chování účastníků nelze předvídat v deterministickém smyslu

TAK JAK JE TO S TÍM PŘEDVÍDÁNÍM? chování účastníků nelze předvídat v deterministickém smyslu ale lze předvídat důsledky zvolených vzorců (taktik, strategií)

TAK JAK JE TO S TÍM PŘEDVÍDÁNÍM? chování účastníků nelze předvídat v deterministickém smyslu ale lze předvídat důsledky zvolených vzorců (taktik, strategií) a na základě toho občas „předpovědět“, že jedinec si zvolí tu, která má pro něj nejvýhodnější důsledky

TAK JAK JE TO S TÍM PŘEDVÍDÁNÍM? chování účastníků nelze předvídat v deterministickém smyslu ale lze předvídat důsledky zvolených vzorců (taktik, strategií) a na základě toho občas „předpovědět“, že jedinec si zvolí tu, která má pro něj nejvýhodnější důsledky což ale zase nemůže vědět, protože „výhodnost“ také záleží na zvolené strategii ostatních účastníků

TAK JAK JE TO S TÍM PŘEDVÍDÁNÍM? chování účastníků nelze předvídat v deterministickém smyslu ale lze předvídat důsledky zvolených vzorců (taktik, strategií) a na základě toho občas „předpovědět“, že jedinec si zvolí tu, která má pro něj nejvýhodnější důsledky což ale zase nemůže vědět, protože „výhodnost“ také záleží na zvolené strategii ostatních účastníků takže předpokládáme, že si myslí, že ostatní budou taktéžvolit tu strategii, která jim přinese nejvýhodnější důsledky

TAK JAK JE TO S TÍM PŘEDVÍDÁNÍM? chování účastníků nelze předvídat v deterministickém smyslu ale lze předvídat důsledky zvolených vzorců (taktik, strategií) a na základě toho občas „předpovědět“, že jedinec si zvolí tu, která má pro něj nejvýhodnější důsledky což ale zase nemůže vědět, protože „výhodnost“ také záleží na zvolené strategii ostatních účastníků takže předpokládáme, že si myslí, že ostatní budou taktéžvolit tu strategii, která jim přinese nejvýhodnější důsledky což ale zase nemohou …