Martin Adam Švadlenka. Úvod Téma Desková aplikace Zadání Vytvořit funkční deskovou aplikaci, která by dokázala spustit hru Lodě, podobnou těm které známe.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Prezentační manažer Kapitola 2.0 (První prezentace)
Advertisements

Prezentační manažer Kapitola 6.2 (Organizační diagram)
Microsoft Word 2010 I. Spuštění aplikace Wordu Popis prostředí Základní editace textu VY_32_INOVACE_52_MS_Word_ I.
MS PowerPoint Prezentační manažer Kapitola 6.3 (Data vložená z MS Excel)
Rychlejší ovládání počítače
© 2000 VEMA počítače a projektování spol. s r. o..
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Martin Dlouhý. Vytvořeno dne Nový začátek (New start) CZ.1.07/1.4.00/
Co je to uživatelské menu? Ve WinBase si můžeme ke každé aplikaci vytvořit vlastní menu, které po otevření nahradí standardní menu WinBase. Toto uživatelské.
Styly, záhlaví a zápatí, oddíly
Jak vytvořit prezentaci Vytvořila firma: A-B Spektrum, počítačové a vzdělávací kurzy.
možnosti: -spustit prezentaci na interaktivní tabuli -na centrálním PC -pracovat ve dvojicích / jeden PC jako náhled a druhý na aktivní činnost/ -jeden.
ZAČÍNÁME PRACOVAT S WORDEM 2007
Jak vytvořit prezentaci Vytvořila firma: A-B Spektrum, počítačové a vzdělávací kurzy.
Výpočetní technika Akademický rok 2011/2012 Letní semestr Novák Petr
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Mgr. Ilona Sadílková Materiál: VY_32_INOVACE_ICT34.12 Téma: Zkratky pro Windows.
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_3.7 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi II. Databáze - sestava Typ: DUM - kombinovaný Předmět:
VY_32_INOVACE_In 6.,7.17 PowerPoint – snímky
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Styly písma - vytvoření vlastního stylu, zápatí a záhlaví stránek
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Daniel Mikeš, I4.E Vedoucí práce: Lukáš Masopust.
Prezentační nástroj Open Office, Impress ZÁKLADY PRÁCE Předmět: Informatika Ročník: 6.ročník Klíčová slova: Nová prezentace, snímek, průvodce prezentací,
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
VYPRACOVALA: MGR. HANA TOFLOVÁ DNE: ICT2/1/3/13 WORD - tabulky.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Jak vytvořit prezentaci
Prezentace v Powerpointu
OS Windows 7 I. Úprava a nastavení PC Práce se složkami a soubory
Zapínáme PC. Spouštíme aplikace pomocí kláves.
Klávesnice a myš Bohumil Bareš.
TEXTOVÝ EDITOR (vkládání dalších objektů do textu a jejich vlastnosti, textové tabulky, šablony,) Lol.
Výukový program: Obchodní akademie Název programu: Tvorba tabulek Vypracoval : Ing. Jiří Durďák Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Programové vybavení počítače
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
WWW – hypertextový informační systém
MS PowerPoint Prezentační manažer Kapitola 6.4 (Videosekvence)
Textové editory Výhody využití počítače k psaní textů Co jsou textové editory? Textový editor WriterSpuštění editoru Okno programu Writer.
Martina Braunerová.  nejdůležitější program v počítači  umožňuje všem ostatním programům fungovat  prostředník mezi počítačem a uživatelem.
Metody geoinženýrství Ing. Miloš Cibulka, Ph.D. Brno, 2015 Cvičení č. 3 Vytvořeno s podporou projektu Průřezová inovace studijních programů Lesnické a.
Tabulkový procesor – Excel 2010.
2OP483 Manažerská informatika 3Access 2013Snímek 1 2OP483 Manažerská informatika 3 Microsoft Office Access doc.
INFORMATIKA 7 Záhlaví stránky III2 - I ANOTACE Materiál obsahuje prezentaci ve formátu Microsoft PowerPoint (.ppt) pro učivo v předmětu Informatika,
MS PowerPoint Prezentační manažer Kapitola 10.0 (Záhlaví a zápatí)
Základní pojmy v informatice –II.
POWER POINT 1 Základní pojmy Power Point - základní pojmy.
TVORBA COMBA V POHLEDECH Martina Musilová. Obsah prezentace * Co je to combo * Jak vypadá combo I. * Jak vypadá combo II. * Parametry comba * Druh comba.
PRÁCE S DOTAZY Eva Karmazínová, 4. Y. Postup při vytváření dotazů: 1) Vytvoříte vlastní aplikaci 2) Vytvoříte tabulku v aplikaci 3) Vytvoříte strukturu.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Multimédia Multimediální prezentace Ročník: 8 Předmět: Informační a komunikační technologie Učitel: Vojtěch Novotný Téma: Multimédia 1 Ověřeno ve výuce:
TISKOVÉ SESTAVY Michaela Žítková, 4. Y. Úkol: Vytvoření seznamu studentů pro hromadný výlet Úvod Program WinBase Postup při vytváření Závěr.
MS WINDOWS Plocha. Plocha  Deska pracovního stolu  Výchozí bod pro práci s PC  Na každém počítači může vypadat různě  Uživatel si ji může sám upravovat.
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Informační a komunikační technologie Základní ovládání a nastavení počítače Klávesnice – psaní anglických znaků.
Návrh a realizace multiuživatelské hry Tomáš Wasserbauer České vysoké učení technické v Praze Fakulta elektrotechnická.
Jak vytvořit prezentaci Vytvořila firma: A-B Spektrum, počítačové a vzdělávací kurzy.
TEXTOVÝ EDITOR Karin Tylšerová. Textový editor je software, kterým je možné editovat prostý text. Neobsahuje žádné informace o formátování, jako je použití.
Název:VY_32_INOVACE_ICT_7B_10B Škola:Základní škola Nové Město nad Metují, Školní 1000, okres Náchod Autor:Mgr. Milena Vacková Ročník:7. Tematický okruh,
Grafická úprava sestavy Access (15). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola.
Informační a komunikační technologie 11. WIN - pracovní plocha Autor : RNDr. Zdeněk Bláha.
Výpočetní technika VY_32_INOVACE_10_16_word.
Přepínání mezi programy
Textový Editor.
Administrativní bezpečnost a certifikační politika
Prezentační nástroj Open Office, Impress ZÁKLADY PRÁCE
KLÁVESNICE A MYŠ NA PC VY_32_INOVACE_06
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary
Kofigurace & napájení Windows
Přizpůsobení webu Microsoft SharePointu Online
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_18-19
Název: VY_32_INOVACE_ICT_7B_11B Škola:
Transkript prezentace:

Martin Adam Švadlenka

Úvod Téma Desková aplikace Zadání Vytvořit funkční deskovou aplikaci, která by dokázala spustit hru Lodě, podobnou těm které známe.

Teoretická část Použité technologie: C# C# je objektově orientovaný programovací jazyk vyvinutý firmou Microsoft. C# lze využít k tvorbě databázových programů, webových aplikací a stránek, apod... Cíl mého projektu je napodobit funkčnost aplikace s názvem Lodě, která by se dala hrát i pomocí Internetového prohlížeče.

Aplikace bude poskytovat tuto funkcionalitu: Střelba do vyznačených polí. Potopení lodi. Odlišně zbarvená pole, podle zásahu. Novou hru(restart). Stručnou nápovědu ke hře. Nepřítel si sám generuje pole střelby.

Základní hrací pole Start hry -> Hra -> Nová hra

Ukázka kódu V tomto kódu můžete vidět přebarvení polí. Buďto po zásahu lodi nebo po střelbě mimo.

Ukázka kódu Tento kód nám zobrazuje výhru nebo prohru.

Pracovní postup Informace o hře Návrh přibližného postupu Vytvoření předběžného vzhledu Začínání s psaním kódu Postupně vylaďování vzhledu Přebarvování polí Přepínání mezi hráčem a počítačem Dokončování funkcionality aplikace Dokončování posledních úprav vzhledu

Vlastní řešení (uživatelská příručka) Po spuštění hry, se zobrazí dvě pole, kde na levé straně je vaše s rozmístěnými loděmi a na pravé straně vidíme pole nepřítelovo, ve kterém se snažíme potopit jeho lodě.

Střelba Pomocí myši, jsme si vybrali některé pole z předem určené sítě, kam následně za pomocí kliknutí na levé tlačítko myší střílíme. Modré políčko značí střelbu mimo.

Střelba Na tomto snímku už vidíme červeně znázorněné pole – to značí zásah nepřítelovi lodě. Počítač střílí na předem vygenerovaná pole.

Potopení lodi Zde jsme nepřítelovu loď potopily - (červené pole jsou ohraničeny modrými).

Výhra nebo prohra Po potopení všech nepřítelových lodí, se nám ukáže tabulka s textem „Vyhrál jste“!. Pokud by byl nepřítel rychlejší, text bude naopak „Prohrály jste“!.

Nová hra Když jsme našli a potopily i zbytek jeho flotily, si můžeme dát restart neboli novou hru. Novou hru najdeme nahoře vlevo v menu, pod položkou „Hra“.

Nápověda Nápověda v horní části zobrazuje, popsaný cíl hry a ovládání.

Diskuse Na celém světě je populární tahle nenáročná a rychlá hra. Hru si můžeme zahrát téměř kdekoli: v práci, na cestách, s kamarádi doma, nebo se přihlásit pomocí Internetu a zahrát si třeba s ostatními soupeři. Funkce této deskopové hry se nezměnila od svého vzniku a už ani nezmění, pouze vzhled může vypadat poněkud jinak.

Závěr Naplněné předpoklady: Vložit lodě. Generovat náhodné střely nepřítele. Přebarvit pole, kam jsme umístily svůj zásah. Upravit vzhled. Nenaplněné předpoklady (je v plánu dodělat): Rozmístění lodí si navrhne sám uživatel.

Konec Děkuji za pozornost Martin Adam Švadlenka 4.B 2011/2012