Výuka biologie Tomáš Klinger, Sp, b ř ezen 2013.  Co je to biologie?  U č ebny  Profesorky  Po č ty hodin v týdnu  U č ivo.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Metrické vlastnosti.  Odchylka dvou r ů znob ěž ných p ř ímek je velikost ka ž dého z ostrých nebo pravých úhl ů, které p ř ímky spolu svírají. • (R.
Advertisements

Ekologický seminá ř (7.ro č ník + 6.A) Hledání bod ů Kolumba (
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Výuka českého jazyka na naší škole.
Jana Janoušková Gymnázium U Balvanu 16 3.ročník
Nikola Malá, 3.A Gymnázium U Balvanu březen 2013
Název: VY_32_inovace_PR45_09 Autor: Lenka Svobodová
Rozvoj cestovního ruchu a láze ň ství v Jeseníkách Martin Plachý.
ČTVEREC, OBDÉLNÍK A JEJICH OBVOD A OBSAH pro 5. ročník
Bezobratlí.
-NCN II- …akce podruhé. Zveme Vás na druhý ro č ník, ji ž tradi č ní zále ž itosti NCN – Nau č se, co neznáš, tentokrát s podtitulem,,Akce podruhé‘‘
 Škola: St ř ední škola právní – Právní akademie, s.r.o.  Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitn ě ní výuky prost ř ednictvím ICT  Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Na výb ě r máte ze t ř í mo ž ností. Pokud se pro jednu z nich rozhodnete, naje ď te na ni šipkou myši a klikn ě te. Bude-li Vaše odpov ěď chybná, z ů.
 Co je strategie? Dlouhodobý plán č inností zam ěř ený na dosa ž ení cíle Z ř eckého „strategos“ – generál - vedení  Rozdíl mezi strategií a taktikou?
Milý č loví č ku…. Ur č it ě se najde n ě kdo, koho máš opravdu rád…
M a y a A n g e l a a j e j í m o u d r á s l o v a K l i k e j.
Zuby Autor: Mgr. Iva Hirschová VY_32_INOVACE_10_Chrup Vytvo ř eno v rámci projektu „EU peníze školám“. OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Stran č ice, okres Praha - východ AUTOR: RNDr.Ivana Ř ehková NÁZEV:VY_32_INOVACE_ R18_ Slovní úlohy s procenty TEMA:
Ch_056_Buněčné dýchání Ch_056_Přírodní látky_Buněčné dýchání Autor: Ing. Mariana Mrázková Škola: Základní škola Slušovice, okres Zlín, příspěvková organizace.
Hrátky s mapou Autor: Mgr. Ivana Tesařová. AnotaceObsahuje nám ě ty č inností pro práci s mapou, seznámení s m ěř ítkem, výroba vlastních u č ebních pom.
Střední průmyslová škola elektrotechnická a informačních technologií Brno Číslo a název projektu:CZ.1.07/1.5.00/ – Investice do vzdělání nesou nejvyšší.
Název SŠ:SOU Uherský Brod Autor:Mgr. Andrea Brogowská Název prezentace (DUMu): Biologie člověka Tematická oblast: Biologie člověka (1. ročník Krajinář)
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Přírodověda, Rozmanitost přírody, K čemu jsou nám dobré?
NÁZEV ŠKOLY: ČÍSLO PROJEKTU: NÁZEV MATERIÁLU: TÉMA SADY: ROČNÍK:
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
VY_32_INOVACE_36_Jihoceske_rybniky Vlastivěda - 4.,5. ročník
VY_32_INOVACE_19- Kočka domácí Přírodověda - 4. ročník
Polární oblasti.
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Blanka Machovcová
EKOLOGICKÝ PŘÍRODOPIS Tématický celek: ZÁKLADNÍ PROJEVY ŽIVOTA
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Přírodověda, Rozmanitost přírody, Rostliny a živočichové.
Bez vody není život AUTOR: Mgr. Aleš Skála
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
VY_32_INOVACE_18- hraboš polní Přírodověda - 4. ročník
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_Př_04_Houby
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Autor: Mgr. Maruše Žofková Název: Slabiky s hláskou B Téma: Hláska B
Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3
Didaktika přírodopisu 1 Sem.8 – Mezipředmětové vztahy
VY_32_INOVACE_15- Liška obecná Přírodověda - 4. ročník
NEURONY, REFLEXY VY_32_INOVACE_17_23.
Měření elektrického proudu
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
TÉMA: Výrobky a přírodniny
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Živá příroda – vývoj Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Název materiálu: VY_32_INOVACE_01_VÝZNAM BIOLOGIE_P1-2
Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3
NÁZEV ŠKOLY: ČÍSLO PROJEKTU: NÁZEV MATERIÁLU: TÉMA SADY: ROČNÍK:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Vlastivěda, Evropská unie Autor: Mgr. Marta Samlerová.
Význam a zásady třídění organismů,
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor: PhDr.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3
AUTOR: Mgr. Iveta Hejtmánková
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
Jak třídíme organismy.
Transkript prezentace:

Výuka biologie Tomáš Klinger, Sp, b ř ezen 2013

 Co je to biologie?  U č ebny  Profesorky  Po č ty hodin v týdnu  U č ivo

 Z ř eckého bio jako ž ivot a logie jako v ě da  V ě da zkoumající ž ivot  Termín „biologie“ tak, jak ho známe dnes, byl zaveden Jeanem-Baptistou Lamarckem ( )

 Obsahuje notebook, projektor, mnoho preparát ů a plakát ů, ob č as i kostlivce  Ur č ena pro 30 student ů

 Obsahuje laboratorní ná č iní a op ě t mnoho preparát ů a plakát ů  Ur č ena pro laboratorní práce – 15 student ů  P ř ípadn ě vyu ž ívána pro výuku jazyk ů

 Férová, uzná vlastní chybu  Pokud si se ž enete preparát, velmi ráda uspo ř ádá pitvu  U č í také chemii Pitva hroznýše ž lu č ník játra

 O č ividn ě má stále dobrou náladu  U č í také č eštinu (Tato ko č ka si o č ividn ě myslí, ž e je sova, patrn ě se neu č ila biologii u nás na gymnáziu)

Ve t ř etím a č tvrtém ro č níku(septim ě a oktáv ě ) mají studenti mo ž nost si zvolit biologický seminá ř, jen ž odpovídá dv ě ma hodinám týdn ě.

 Bu ň ku, viry, bakterie, houby a rostliny  Ž ivo č ichy

 Č lov ě ka

 Genetiku