ALS ALS vzdělanější, kvalitnější a také úspěšnější absolvent Cíl Projekt spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ Odborné.
Advertisements

Základní škola, Matice školské 3, České Budějovice
V 6. výzvě OPPA uspěl náš projekt v konkurenci 407 dalších projektů
Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ TENTO PROJEKT.
Prostor pro pokročilé vzdělávání vzdělanější, kvalitnější a také úspěšnější absolvent Cíl Projekt spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Inteligentní multimediální e-learningový portál- Prostor pro pokročilé vzdělávání vzdělanější, kvalitnější a také úspěšnější absolvent Cíl Projekt spolufinancován.
Zahájení doktorského studia oborů Řízení a ekonomika podniku Ekonomická informatika
Základní škola, Brno, Štolcova 16
Tato prezentace je spolufinancována z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky Excelence doktorského studia na AF MENDELU pro navazující.
Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ TENTO PROJEKT.
Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ TENTO PROJEKT.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Rozvoj výzkumu a vývoje na Ekonomické fakultě JU CZ.1.07/2.3.00/
Inteligentní multimediální e- learningový portál- Prostor pro pokročilé vzdělávání vzdělanější, kvalitnější a také úspěšnější absolvent Cíl Projekt spolufinancován.
Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ TENTO PROJEKT.
Zpracováno v rámci projektu FM – Education CZ.1.07/1.1.07/ Statutární město Frýdek-Místek Zpracovatel: Mgr. Lada Kročková Základní škola národního.
Zpracováno v rámci projektu FM – Education CZ.1.07/1.1.07/ Statutární město Frýdek-Místek Zpracovatel: Mgr. Lada Kročková Základní škola národního.
Výchovné problémy ZŠ Prezentace projektu č. CZ.1.07/1.3.03/
ZVYŠOVÁNÍ KVALITY VZDĚLÁVÁNÍ MIMOŘÁDNĚ NADANÝCH DĚTÍ NA 1. STUPNI ZŠ
Kompendium fyziky pro 8. a 9. ročník Výpočet práce, účinnost (8.06)
Zpracováno v rámci projektu FM – Education CZ.1.07/1.1.07/ Statutární město Frýdek-Místek Zpracovatel: Mgr. Lada Kročková Základní škola národního.
Kompendium fyziky pro 8. a 9. ročník
Zpracováno v rámci projektu FM – Education CZ.1.07/1.1.07/ Statutární město Frýdek-Místek Zpracovatel: Mgr. Lada Kročková Základní škola národního.
Kompendium fyziky pro 8. a 9. ročník
Kompendium fyziky pro 8. a 9. ročník
Kompendium fyziky pro 8. a 9. ročník
Kompendium fyziky pro 8. a 9. ročník
Zpracováno v rámci projektu FM – Education CZ.1.07/1.1.07/ Statutární město Frýdek-Místek Zpracovatel: Mgr. Lada Kročková Základní škola národního.
Kvalifikovaných pracovních sil pro strojírenství Mynářová Lenka květen 2008 TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM FONDEM PRO REGIONÁLNÍ ROZVOJ A MINISTERSTVEM.
Kompendium fyziky pro 8. a 9. ročník
MoodleMoot.cz 2011, Ostrava, PragoData Consulting, s.r.o. 1 Moodle a okolní svět Ing. Marek Kocan.
Centrum pro studium vysokého školství
Úvod Proč studovat informatiku?
Kompendium fyziky pro 8. a 9. ročník
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Modernizace studia aplikované matematiky na PřF Univerzity Palackého v Olomouci na PřF Univerzity Palackého v Olomouci Streamlining the Applied Mathematics.
Zpracováno v rámci projektu FM – Education CZ.1.07/1.1.07/ Statutární město Frýdek-Místek Zpracovatel: Mgr. Lada Kročková Základní škola národního.
Zpracováno v rámci projektu FM – Education CZ.1.07/1.1.07/ Statutární město Frýdek-Místek Zpracovatel: Mgr. Lada Kročková Základní škola národního.
Ústav pedagogických věd
Zpracováno v rámci projektu FM – Education CZ.1.07/1.1.07/ Statutární město Frýdek-Místek Zpracovatel: Mgr. Lada Kročková Základní škola národního.
Zpracováno v rámci projektu FM – Education CZ.1.07/1.1.07/ Statutární město Frýdek-Místek Zpracovatel: Mgr. Lada Kročková Základní škola národního.
Zpracováno v rámci projektu FM – Education CZ.1.07/1.1.07/ Statutární město Frýdek-Místek Zpracovatel: Mgr. Lada Kročková Základní škola národního.
Zpracováno v rámci projektu FM – Education CZ.1.07/1.1.07/ Statutární město Frýdek-Místek Zpracovatel: Mgr. Lada Kročková Základní škola národního.
Zpracováno v rámci projektu FM – Education CZ.1.07/1.1.07/ Statutární město Frýdek-Místek Zpracovatel: Mgr. Lada Kročková Základní škola národního.
Svět výchovy a vzdělávání v reflexi současného pedagogického výzkumu
Zpracováno v rámci projektu FM – Education CZ.1.07/1.1.07/ Statutární město Frýdek-Místek Zpracovatel: Mgr. Lada Kročková Základní škola národního.
Kompendium fyziky pro 8. a 9. ročník
Gymnázium Františka Živného Informační centrum 015 Rozvojový projekt č.160R 2004 Informační centrum jako garant rozvoje dovedností v oblasti IT a schopností.
PŘEDSTAVENÍ PROJEKTU Nové talenty pro vědu a výzkum Lenka Mynářová koordinátor projektu.
INOVACE STUDIJNÍCH PROGRAMŮ STROJNÍCH OBORŮ JAKO ODEZVA NA KVALITATIVNÍ POŽADAVKY PRŮMYSLU Výsledky řešení: Ostrava doc. Ing. Josef NOVÁK, CSc.
Zpracováno v rámci projektu FM – Education CZ.1.07/1.1.07/ Statutární město Frýdek-Místek Zpracovatel: Mgr. Lada Kročková Základní škola národního.
WebCastle VŠB Vedoucí bakalářské práce:Ing. Jan Ružička Ph.D. Vypracoval:Martin Prager VŠB – TU Ostrava Institut Geoinformatiky Studijní skupina :G362.
Bakalářský studijní obor: Historie Ústav českých dějin Ústav hospodářských a sociálních dějin Ústav světových dějin.
Zpracováno v rámci projektu FM – Education CZ.1.07/1.1.07/ Statutární město Frýdek-Místek Zpracovatel: Mgr. Lada Kročková Základní škola národního.
Kolejní 2906/ Brno Vysoké učení technické v Brně Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií INVESTICE DO ROZVOJE.
Zpracováno v rámci projektu FM – Education CZ.1.07/1.1.07/ Statutární město Frýdek-Místek Zpracovatel: Mgr. Lada Kročková Základní škola národního.
VÝROČNÍ KONFERENCE GLOBÁLNÍ GRANTY LIBERECKÉHO KRAJE OPERAČNÍHO PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST 27. listopadu 2008 Liberecký kraj.
E-learningové aktivity na MU Luděk Matyska
Modernizace výuky praktických dovedností studentů FZV a LF UP v Olomouci doc. PhDr. Jana Marečková, Ph.D. a kol. Tento projekt je spolufinancován Evropským.
Ústav pedagogických věd Filozofická fakulta Masarykovy univerzity
Katedra konstruování strojů Fakulta strojní prof. Ing. Stanislav Hosnedl, CSc. Podklady ke cvičení 1 Plzeň, 2015 Tato prezentace je spolufinancována Evropským.
Akademický rok 2016/2017 ZÁPIS do bakalářského studia.
Ekonomická fakulta Úvodní soustředění 1. ročníků 2013/2014.
Akademický rok 2016/2017 ZÁPIS do navazujícího studia.
Zahájení doktorského studia oborů Řízení a ekonomika podniku Ekonomická informatika
Inovované podklady ke cvičením ze ZK1
Vysoké učení technické v Brně
PEDAGOGICKÉ VEDENÍ STUDENTŮ Garant: Mgr. Anna Krátká, Ph.D
Hlavní řešitel: prof. Ing. Jiří Kraft, CSc.
Transkript prezentace:

ALS ALS vzdělanější, kvalitnější a také úspěšnější absolvent Cíl Projekt spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Advanced learning space Shrnutí pro kolaudaci a předávání DVD

Místo realizace projektu Fakulta mechatroniky, informatiky a Fakulta mechatroniky, informatiky a mezioborových studií mezioborových studií Technická univerzita v Liberci Technická univerzita v Liberci Studentská 2 Studentská Liberec Liberec 1 & kol. řešitelů ALS

Zkladní aktivity ALS Vybudovat e-learningový portál integrovaný do všech IT systémů TUL Vybudovat e-learningový portál integrovaný do všech IT systémů TUL Vytvořit platformu pro záznam přednášek ve vhodném formátu Vytvořit platformu pro záznam přednášek ve vhodném formátu Nabídnout tuto techniku pro jednorázové akce na TUL Nabídnout tuto techniku pro jednorázové akce na TUL Posílit pedagogický feedback - chceme přispět k vzdělanější a ušlechtilejší generaci absolventů TUL, chtěli bychom přispět k lepšímu dialogu mezi učiteli a jejich studenty, připravit podmínky proto, aby se takové cíle daly plnit – zveme všechny přítomné na na další HYDEPARK Posílit pedagogický feedback - chceme přispět k vzdělanější a ušlechtilejší generaci absolventů TUL, chtěli bychom přispět k lepšímu dialogu mezi učiteli a jejich studenty, připravit podmínky proto, aby se takové cíle daly plnit – zveme všechny přítomné na na další HYDEPARK

Automatické snímaní přednášek sci-fi ? Dnes už „běžná“ realita Nasazení snímaní přednášek do běžné výuky startovalo LS 2008/2009 LS 2008/2009 tedy na fakultě mechatroniky máme za sebou 5 semestrů ostrého nasazení tedy na fakultě mechatroniky máme za sebou 5 semestrů ostrého nasazení prvních 10 odvážných 2010/2011 bylo nastreamováno do formátu richmedií už 2010/2011 bylo nastreamováno do formátu richmedií už 65 (72) předmětů seznam najdete na adrese

Nejproduktivnější autoři

Výsledky za 5 semestrů Fungující archivy multimediálních přednášek Fungující archivy multimediálních přednášek ( Ostrava – Cesnet ) ( Ostrava – Cesnet ) Fungující pracoviště zajišťující provoz streamování a zpracování materiálů Fungující pracoviště zajišťující provoz streamování a zpracování materiálů Tři posluchárny a automatizovaným provozem E9, AP12 a A11 ( UZS, mobilní MS ) Tři posluchárny a automatizovaným provozem E9, AP12 a A11 ( UZS, mobilní MS ) Fungující pracoviště pro provoz ALS portálu Fungující pracoviště pro provoz ALS portálu První semestr ostrého provozu nového portálu integrujícího STAG, LIANE, EX-server První semestr ostrého provozu nového portálu integrujícího STAG, LIANE, EX-server

Výsledky v číslech Výsledky v číslech záznamy přednášek a akcí 169 autorů, 1280 záznamů, zhlédnutí e-learningové kurzy 31 autorů, 46 kurzů

Dnes chceme ocenit rok kdy před kamerou stáli …. 2010/2011ZSLSCelkembez duplicit Autoři Předměty Kolekce víc než 4 přednášky 63

doc. Dr. Mgr. Ing. Jaroslav HlavaIng. Lenka Kretschmerová Ph.D. doc. Ing. Jiřina Královcová Ph.D.Ing. Martin Černík Ph.D. doc. Ing. Josef Janeček CSc.Ing. Martin Diblík Ph.D. doc. Ing. Josef Šedlbauer, Ph.D.Ing. Martin Vích Vlasák doc. Ing. Milan Hokr Ph.D.Ing. Martina Ortová (Prskavcová),Ph.D. doc. Ing. Milan Kolář CSc.Ing. Miloš Hernych doc. Ing. Petr Tůma CSc.Ing. Mojmír Volf doc. RNDr. Pavel Satrapa Ph.D.Ing. Petr Keller,Ph.D. doc. Ing. Milan Kolář CSc.Ing. Petr Kretschmer doc.Mgr.Ing. Václav Záda CSc.Ing. Přemysl Svoboda Ing. David Vališ,Ph.D.Ing. Roman Špánek Ph.D. Ing. Igor KopetschkeIng. Tomáš Hruš, PhD. Ing. Jan KrausIng. Tomáš Martinec Ph.D. Ing. Jindra Drábková,Ph.D.Ing. David Vališ,Ph.D. Ing. Jiří HorčičkaIng. Zbyněk Koldovský Ph.D. Ing. Jiří Jelínek,Ph.D.Mgr. Jan Březina Ph.D. Ing. Josef GrosmanMgr. Jiří Vraný,Ph.D. Ing. Július Štuller,CSc.Mgr. Martin Slavík Ph.D. RNDr. Klára Císařová Ph.D.Mgr. Milan Keršláger prof.Ing. Petr Louda CSc.PhDr. Ing. Lenka Sojková,Ph.D. Prof. Ing. Ivan Jáč CSc.PhDr. Jan Šolc

Stále platí, že se občas vloudí chybička Automatizovaně se mikrofon na klopu pedagoga nepřilepí … chybí zvuk Automatizovaně se mikrofon na klopu pedagoga nepřilepí … chybí zvuk Několik kolekcí je redukováno na 1-3 přednášky Několik kolekcí je redukováno na 1-3 přednášky Občas pedagog zapomene zapnout nahrávání Občas pedagog zapomene zapnout nahrávání

Výhled plánovaných úkolů Další investice do vybavení místností, kde učí matematici a fyzici základní kurzy – P14, P12, H, C1 Další investice do vybavení místností, kde učí matematici a fyzici základní kurzy – P14, P12, H, C1 Implementace redukce slidů v orientační ose webových stránek při snímání přednášek typu PVP, PIT, PAV Implementace redukce slidů v orientační ose webových stránek při snímání přednášek typu PVP, PIT, PAV Posílit prvky automatizovaného provozu – až ke zpracování výsledku Posílit prvky automatizovaného provozu – až ke zpracování výsledku Přednášející bude mít časem SW nástroj, kterým sám doplní popisné informace k záznamu název, popis, odkazy.

Reflexe studentských podnětů Kéž by byly k dispozici všechny přednášky nebo alespoň ty „rozhodující “ TUL by měla využít výhodu možnosti opakovaného sledování originálních přednášek na webu při oslovení potenciálních uchazečů o studium na vysoké škole.

Děkuji za pozornost a těším se na spolupráci se stávajícími i s dalšími odvážnými