Život v lese na podzim Mgr. Iveta Honzejková.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_32_INOVACE_ 10_ Rozmanitost přírody Procházka lesem (SADA ČÍSLO 2)
Advertisements

Přírodní společenstva
Název: VY_32_inovace_PR45_09 Autor: Lenka Svobodová
Jehličnaté a listnaté stromy DUM 16/1
Rostliny A ŽivoČichové našich lesů Lesní patra
Stromy.
ROZMANITOST EKOSYSTÉMU LES
EKOSYSTÉM LES – stromy jehličnaté a listnaté
LESY MÍRNÉHO PÁSU – VÝZNAM ZELENĚ PRO ČLOVĚKA
Poznávání přírodnin.
HOUBY.
Moje vlast Mgr. Iveta Honzejková.
Jaro Mgr. Iveta Honzejková.
Zelenina Mgr. Iveta Honzejková.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Anotace - v prezentaci se žáci seznamují s významem, strukturou, využitím a druhy lesa Autor - Zuzana Pištová Jazyk - čeština Očekávaný výstup – rozpoznání.
Ovoce Mgr. Iveta Honzejková.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
LISTNATÉ LESY MÍRNÉHO PÁSU
Název : Podzim Mgr. Iveta Honzejková.
Les Les je domovem lesních zvířat. V lese také rostou rostliny, které člověku slouží k užitku. Jistě je skoro všechny znáte.
Společenstvo les – test
Škola: Základní škola Kladruby Husova 203, Kladruby, Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Modernizace výuky Autor:Mgr. Jaroslava Jašová Název materiálu:
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
POZNÁVAČKA ROSTLIN A HUB.
Mgr. Lubomír Šára: Přírodní společenství
POZNÁVAČKA Živočichové EKOSYSTÉM LES 4. třída.
Stavba rostliny, životní podmínky a význam rostlin ICT2_1/28
Stavba těla živočichů Savci
Křížovka – les Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Trénink krytosemenných dřevin
Anotace :Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová Jazyk : Čeština Očekávaný výstup : Poznávání přírodních podmínek Speciální vzdělávací.
VY_32_INOVACE_02_DEN ZEMĚ_ Umím pozorovat les a jeho život AUTOR: Mgr.Petra Kroupová ŠKOLA: ZŠ SPECIÁLNÍ.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lenka Knotková. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
SPOLEČENSTVO LESA Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lenka Knotková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Lesy a jejich význam Škola: SŠ, ZŠ a MŠ, Karviná, příspěvková organizace Autor: Mgr. Lenka Hulejová VY_32_INOVACE_17_LESY A JEJICH VÝZNAM_HULEJOVÁ Člověk.
Na výb ě r máte ze t ř í mo ž ností. Pokud se pro jednu z nich rozhodnete, naje ď te na ni šipkou myši a klikn ě te. Bude-li Vaše odpov ěď chybná, z ů.
Základní škola a Mateřská škola, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace Autor: Mgr. Kadavá Jana Název: VY_32_INOVACE_3A_07_Les_opakování Téma:
Název projektuZlepšení podmínek vzdělávání na základních školách Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ ŠablonaIII/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
ŠkolaZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň AutorMgr. Jaroslav Bartl ČísloVY_32_Inovace_3301 NázevEkosystém les Téma hodinyOhleduplné chování k přírodě.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Vlasta Fitzová Mgr Název DUM: VY_32_Inovace_2.2.5 Zvířata na podzim Název sady: Člověk a jeho svět Číslo projektu:
Ekosystém les Stromy Přírodověda 4. ročník
Les - rostliny, houby-prezentace
HOUBY poznávačka.
TEST - SPOLEČENSTVO LES
Anotace : Prezentace je určena pro výuku předmětu Člověk a příroda
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Přírodověda, Rozmanitost přírody, Rostliny v lese Autor:
ŽIVÁ A NEŽIVÁ PŘÍRODA -prezentace
Název DUM: VY_32_INOVACE_XVI_1_16_Les
Společenstva lesů - stromy
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
Elektronické učební materiály – 1. stupeň Člověk a příroda
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Přírodověda, Rozmanitost přírody, Rostliny v lese Autor:
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Přírodověda, Rozmanitost přírody, Živočichové v lese.
ČLOVĚK A JEHO SVĚT NA I. STUPNI ZV-LMP (ČaS/I)
Ekosystém les Živočichové
Autor: Mgr. Radana Marelová
Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Les v průběhu roku Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Podzim v lese a plody. Jehličnaté a listnaté stromy.
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Šárka Jurášová Škola
VY_52_INOVACE_02_ Ekosystém park - rostliny
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Autor: Mgr. Eva Procházková
Zpracovala: Mgr. Jana Ottová
Autor: Olga Kociánová Datum ( období): říjen 2011 Ročník: 4
Transkript prezentace:

Život v lese na podzim Mgr. Iveta Honzejková

Význam lesa - Lesy nám dávají kyslík, který potřebujeme k dýchání. Les je domovem mnoha rostlin a zvířat. Les je krásný, máme ho rádi. Do lesa chodíme na procházky. Les musíme chránit.

20. říjen Den stromů

Ochrana lesa Chraň přírodu Choďte tiše Neodhazuj odpadky Nezakládej oheň Neubližuj zvěři Choď po vyznačených cestách Chraň přírodu Nenič obydlí zvířat Respektuj značení

Rostliny lesa - stromy Bříza bělokorá Jírovec maďal Dub zimní-letní Javor mléč Lípa srdčitá Jasan ztepilý

Rostliny lesa - stromy Smrk ztepilý Borovice černá Modřín opadavý

Lesní plody ostružina malina brusinka jahody borůvka líska bez černý šípek

Houby - jedlé Hřib smrkový Liška obecná Křemenáč Bedla obecný jedlá Pečárka Suchohřib

Houby - nejedlé Muchomůrka červená Hřib satan Muchomůrka zelená

Zvířata lesa savci, ptáci srnec jelen veverka jezevec liška prase divoké kuna výr bažant strakapoud

Zvířata lesa plazi, hmyz ještěrka zmije užovka slunéčko sedmitečné mravenec pavouk roháč

Název projektu: šablony Špičák Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.2735 Šablona: III/2 Autor výukového materiálu: Mgr. Iveta Honzejková Výukový materiál vytvořen: 19.6.2012 Výukový materiál je určen: 2. Ročník Člověk a jeho svět 32_191_podzim les_40-2

Anotace: Pracovní list je vytvořen pro žáky druhých tříd a je zaměřen na význam lesa, zvěř a rostliny, ochranu lesa. Autor: Mgr. Iveta Honzejková Jazyk: Čeština Očekávaný výstup: Pochopení významu lesa jako celku Speciální vzdělávací potřeby: Žádné Klíčová slova: Ochrana lesa, význam, rostliny a živočichové Druh interaktivity: Aktivita Cílová skupina: Žák Stupeň a typ vzdělávání : Základní vzdělávání – první stupeň – první období Typická věková skupina : 7-8 let Celková velikost: 2,14 MB Použité zdroje: Smart Notebook – klipart MS office- klipart