Manažerská grafika Prezentace pro cvičení č.7 Cvičení č.10.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Tabulkové procesory (MS Excel)
Advertisements

Užitečné klávesové zkratky pro Microsoft Word a Excel
Vzdělávací oblast: Informatika Autor: Mgr. Robert Kecskés Jazyk: Český
Stěžejní funkce MS Excel 2007/2010, jejich ovládání a možnosti využití
Základní škola a mateřská škola Bzenec
X EXEL.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Kontingenční tabulky a grafy 2013 O. Kánský. Zpracovávaná tabulka Chceme sledovat celkovou cenu Do tabulky chceme zahrnout: období – sloupec měsíc prodejce.
Manažerská grafika: Program č.3 Jaroslav LosSB 272.
Manažerská grafika Prezentace pro cvičení č.7 Cvičení č.10.
Informační technologie 2 Informační technologie Jarní semestr 2005.
Výpočetní technika Akademický rok 2010/2011 Letní semestr Mgr. Petr Novák Katedra informatiky a geoinformatiky FŽP UJEP
Výpočetní technika Akademický rok 2011/2012 Letní semestr Novák Petr
Výpočetní technika Akademický rok 2009/2010 Letní semestr Mgr. Petr Novák Katedra informatiky a geoinformatiky FŽP UJEP
Výpočetní technika Akademický rok 2010/2011 Letní semestr Novák Petr
IT Začátečníci Modul 4 MS EXCEL.
Tabulkový procesor MS EXCEL I. ÚVOD Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Světlana Filipová. Materiál zpracován v rámci projektu.
Funkce v Excelu.
Excel – editace ( formát ) buněk
Základní zásady pro výpočty v buňce 1)Každý vzorec musí začínat znakem „rovná se“ =. 2)Pokud znak nenapíšeme, program nic nespočítá. 3)Zápis vzorce nesmí.
Tabulkový procesor (spreadsheet) program zpracovávající tabulku informací umožňuje zapisovat čísla a krátké texty do tabulek a pak tyto zapsané údaje zpracovat.
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Informatika Název a číslo učebního materiálu VY _32_INOVACE_04_17.
Tabulkový procesor MS EXCEL II. VZORCE A FUNKCE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Světlana Filipová. Materiál zpracován v.
Buňka Základem tabulky je buňka (cell).
Tabulkové kalkulátory
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Studijní obor: Sociální činnost Ročník: 2 Vzorce.
TEXTOVÝ EDITOR.
VY_32_INOVACE_F3-16 WORD AUTOR: Mgr. Vladimír Bartoš VYTVOŘENO: ŘÍJEN 2011 STRUČNÁ ANOTACE: POPIS PROGRAMU MICROSOFT WORD Časová náročnost: cca 30 minut.
Vytvořil Institut biostatistiky a analýz, Masarykova univerzita J. Jarkovský, L. Dušek, M. Cvanová II. Vzorce v Excelu Tipy pro práci s Wordem.
TRANSPOZICE TABULEK Zadání úkolu: Převeďte řádky buněk v tabulce na sloupce a naopak, tzn. otočte tabulku o 90 stupňů.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Úvod  Při psaní vzorců se můžeme dopustit různých chyb.  Pokud se dopustíme chyby kterou Excel odhalí, bude nás informovat chybovým hlášením.  Chyby.
Obsah: Výpočty Vzorce, Funkce
Psaní do buňky Klikneme na buňku → označí se → → můžeme začít do buňky psát.
Tvorba tabulky ve Writeru (Rozvrh hodin)
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Ivana Brhelová Název šablonyIII/2.
Jak vložit tabulku Excel do Wordu
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Mgr. Ilona Sadílková Materiál: VY_32_INOVACE_ICT35.05 Téma: Excel Číslo projektu:
EXCEL 2010 Odstranění řádků a sloupců. Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309,
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Ivana Brhelová Název šablonyIII/2.
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Informatika Název a číslo učebního materiálu VY _32_INOVACE_04_15.
Podmíněné příkazy jednoduché bVbVbVbVytvořené jednoduché tabulky bJbJbJbJednoduché opravy údajů bPbPbPbPodmíněné zadávání údajů.
Grafy funkcí Podešva Petr.
Grafy funkcí Podešva Petr. Obsah Zadání Tvorba tabulky Tvorba grafu Vzhled grafu Závěr.
Microsoft PowerPoint Tabulky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Zahradník.
Tabulkový procesor MS EXCEL III. TVORBA GRAFŮ, SEZNAMY, FILTROVÁNÍ DAT Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Světlana Filipová.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Ivana Brhelová Název šablonyIII/2.
Vzorce v tabulkovém procesoru Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK 3. ročník oboru Kadeřník a Kuchař - číšník.
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK 3. Tabulkové procesory Učební obor: Kadeřník, Kuchař-číšník Ročník: 2.
Výpočetní technika Akademický rok 2008/2009 Letní semestr Mgr. Petr Novák Katedra informatiky a geoinformatiky FŽP UJEP
Tabulkový kalkulátor Radek Pinc
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Ivana Brhelová Název šablonyIII/2.
POPR Počítačová podpora řízení Základní, rozšířené a pokročilé znalosti v Excelu.
 produkt od firmy Microsoft  je součástí kancelářského balíku Microsoft Office.  slouží k psaní textových dokumentů  funkce: -pořízení textu -pokročilá.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR:Mgr. Vladimír.
POPR Počítačová podpora řízení Základní, rozšířené a pokročilé znalosti v Excelu.
Název školy:Základní škola a mateřská škola Dolní Bojanovice, okres Hodonín příspěvková organizace Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Označení materiálu:VY_32_INOVACE_NAV2-4.
 Program pro tvorbu tabulek.  Síť buněk, do kterých můžeme vkládat libovolné údaje  Podstatou jsou vzorce, pomocí kterých provádíme v buňce operace.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika – tabulkový procesor Autor: Bc. Pavel Šiktanc MS EXCEL 2010 Co se všechno naučíme??? Absolutní adresa.
MS Excel – Chyby ve vzorcích
Název: Word, textový editor DUM:VY_32_INOVACE_VII_3_03
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Pro žáky naší školy více – Na míru píšeme učebnice VY_32_INOVACE_VJ24 Excel – funkce Randbetween Předmět 
Základní škola a Mateřská škola, Liberec, Barvířská 38/6, příspěvková organizace MS Excel - Buňka Název : VY_32_inovace_03 Informatika - MS Excel.
Otázky a úkoly VY_32_INOVACE_4_3_15_20 Vložení III.   Najdi záložku „vložení“. Vlož tabulku – 3 sloupce, 4 řádky. První řádek označ modrou barvou. Vlož.
Relativní a absolutní odkazy
Název školy: Základní škola a mateřská škola Dolní Bojanovice, okres Hodonín příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Označení materiálu:
MS Excel – Relativní odkaz
Název školy: Základní škola a mateřská škola Dolní Bojanovice, okres Hodonín příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Označení materiálu:
POPR Počítačová podpora řízení
Transkript prezentace:

Manažerská grafika Prezentace pro cvičení č.7 Cvičení č.10

Zadání cvičení č.7  Adresace buněk  Vzorce a funkce  Tvorba grafu

1. Adresace buněk VVVVyplníme oblast buněk požadovanými čísly PPPPojmenujeme oblasti, pro snadnější použití vzorců

1.1 Vyplnění oblastí buněk VVVVybereme buňky do kterých chceme vložit čísla PPPPříkazem Úpravy – Vyplnit – Řady naformátujeme žádaná čísla ( sloupce, velikost kroku 5, konečná hodnota 700)

1.2 Pojmenování oblasti buněk VVVVybereme oblast dat, které chceme pojmenovat a pomocí označovacího řádku vlevo nahoře jej přejmenujeme

2. Vzorce a funkce VVVVybereme oblast dat, do které budeme chtít aplikovat funkci nebo vzorec

KKKKlikneme na odkaz funkce, vybereme funkci (sin, cos nebo tg ) a vyplníme požádaná data pro chod funkce a ukončíme klávesami CTRL+SHIFT+ENTER – aplikace pro celé pole

3. Tvorba grafu VVVVybereme oblast dat z kterých bude graf tvořen, klikneme na odkaz grafu

KKKKlikneme na odkaz grafu a pomocí průvodce tvorby grafu jej naformátujeme a dokončíme DDDDále přidáme další řádek pro vykreslení dvou grafů do jednoho

Dokončení grafu 

Děkuji za pozornost Možná se to někdy naučím