Základní škola, Ostrava-Mariánské Hory, Karasova 6, příspěvková organizace.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Umělecké směry 19. století
Advertisements

Vyhodnocení velké vánoční rodinné soutěže Tak už jste se konečně dočkali! Po důkladném vyhodnocení všech zaslaných prací již známe výherce vánoční soutěže.
Dramatické a pohybové činnosti v Mš
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace
Vytvořila: Kristýna Kořínková
Pop-art 2.polovina 20. století.
Základní škola, Ostrava – Poruba, Porubská 831, příspěvková organizace
Realistický román.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
IMPRESIONISMUS Název projektu – BRÁNA JAZYKŮ OTEVŘENÁ Název materiálu:
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Edgar Degas T ř i baletky v tane č ním sále Fickerová, Kunhartová, Balcarová, Koutná, Koudelková 4.A,2013/2014.
Impresionismus Impresionismus není ještě moderním uměleckým směrem, za počátek moderního umění považujeme až postimpresionismus. Zato zůstává impresionismus.
Claude Monet MgA. Lukáš Psík
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
III/2 7.A XV Dějepis Leonardo da Vinci, renesance, malby, vynálezy VII. ročník Mgr. Ladislav Hrdina Leonardo da Vinci.
BOŽENA NĚMCOVÁ BABIČKA (Obrazy ze života venkovského) 1855
Impresionismus ve výtvarném umění
Digitální učební materiály ŠIII/2 HUDEBNÍ VÝCHOVA
Baroko - procvičení 8. ročník.
JAK SE ASI CÍTÍ… Děti určují, jak se při vyslovení věty holčička cítí. S tím je spojeno, jak se tváří. Na posledním snímku nalezneme „plácačky, které si.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Dadaismus I. polovina 20. století.
ZŠ A MŠ BOHUMÍN TŘ. DR. E. Beneše 456 okres Karviná, příspěvková organizace Digitální učební materiály ŠIII/2 HUDEBNÍ VÝCHOVA.
Metodický list Pořadové číslo:VY_32_INOVACE_I.A.15 Název pro školu:EU ČJ 15 II Název materiálu:Božena Němcová Autor:Mgr. Barbora Baránková Vzdělávací obor:Český.
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava - Vítkovice, příspěvková organizace Autor: Mgr. Lenka Hrušková Datum: Název: VY_ 32 _INOVACE.
VY_III/2_INOVACE_99_Josef Čapek
Impresionismus.
IMPRESIONISMUS.
Vojtěch Hynais.
Impresionisté figurativního malířství
Musée D´ Orsay Paříž Francie.
III/2 7.A XV Dějepis Michelangelo, sochařství, malířství, renesance VII. ročník Mgr. Ladislav Hrdina Michelangelo.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Přehled nejvýznamnějších malířů
BUDOUCÍ DEVÍTKA. Naší třídu tvoří nyní 14 žáků. Kluků je sedm a dívek dnes už také sedm. Tvoříme vyrovnaný počet. Naší třídu tvoří nyní 14 žáků. Kluků.
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava - Vítkovice, příspěvková organizace Autor: Mgr. Lenka Hrušková Datum: Název: VY_ 32 _INOVACE.
Základní informace a kontakty
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Výukový materiál, kód:EU-OP VK- III/2 ICT DUM 24, zpracovala J. Polgárová v rámci projektu EU PENÍZE ŠKOLÁM – operační program vzdělávání pro konkurenceschopnost,
Michelangelo Buonarroti malíř MgA. Lukáš Psík
Paul Cézanne MgA. Lukáš Psík
ZŠ Nová Ves Soutěžní družstvo: hoši
Edgar Degas MgA. Lukáš Psík
Impresionismus. Co je to imprese? Vjem, pocit, nebo obrázek uchovaný na základě zkušenosti Neurčitá představa, vzpomínka nebo přesvědčení.
„Napříč moderním uměním aneb kreativity se nebojíme“ -výtvarná soutěž pro II.stupeň ZŠ a MŠ Nedašov Mgr. Jarmila Švédová.
VY_32_INOVACE_ Název výukového materiálu: Nové umělecké směry 2. pol. 19. století Autor: Mgr. Pavla Rosyvková Datum: Květen 2012 Předmět: Dějepis.
EDVARD MUNCHA VÝKŘIK. EDVARD MUNCHA Edvard Munch byl norský malíř a grafik, vlivný představitel moderny. V roce 1879 se Munch zapsal na polytechniku,
Adam Václav Michna
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Impresionismus a postimpresionismus
IMPRESIONISMUS 2 Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T. G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
IMPRESIONISMUS Název školy: Základní škola Karla Klíče
Impresionismus (francouzské malířství na konci 19. století)
Bar ve Folies-Bergères – Obraz životního stylu podle Édouarda Maneta
VY_32_INOVACE_08 08 hrajeme si se slovy autor: Mgr. Blanka Kunderová
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
IMPRESIONISMUS Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor Michaela Zemanová Číslo VY_32_INOVACE_12_14 Název Jan Drda, Jan Otčenášek Téma hodiny.
Valentýna Szybakowská
Křivonosková Kateřina
PRÓZA S DĚTSKÝM HRDINOU
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Fréderic Chopin Zelazowa Wola Paříž.
říjen-listopad 1760 Edo – 10. května 1849
EDVARD MUNCHA 7.B Vojtěch Tomáš. EDVARD MUNCHA  Edvard Munch byl norský malíř a grafik. V roce 1879 se Edvard zapsal na polytechniku, kde sice vynikal.
VY_32_INOVACE_03_Literatura 19. století Romantismus
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Transkript prezentace:

Základní škola, Ostrava-Mariánské Hory, Karasova 6, příspěvková organizace

Žáci II. ročníku ZŠ s rozšířenou výukou EV

 Co se na obraze děje?  Jakou mají postavy náladu?  Co se mezi nimi odehrává?  Jsou kamarádi, rodina, známí?  Jsou osamělí nebo jen o něčem přemýšlí?  Co tě napadá?  Prožívej a tvoř!

 Malovali jsme a pohybově ztvárnili tyto obrazy:  Auguste Renoir: Dívky u klavíru  Georges Seurat: Pudrující se žena  Edgar Degas: Lorenzo Pagans a Degasův otec  Čerpali jsme z týdeníku Největší malíři život, inspirace a dílo ISSN:

 Základní škola, Ostrava – Mariánské Hory, Karasova 6, příp.org.  II. třída  Třídní učitelka: Ing. Božena Šmolková  Červen 2011