F INALIZACE 1. ÚKOLU 4IZ210 D. Pejčoch. P OSTUP PRÁCE Vytvoření rešerše popisující vyčerpávajícím způsobem vybraný podnik, jeho aktivity a související.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Bioenergetické centrum Roštín adresa: Roštín 292 tel/fax: mobil: web:
Advertisements

Spolupráce s firmami – cesta k partnerství školy a praxe Doc. RNDr. Vladimír Krajčík, Ph.D.
 Význam inovací pro rozvoj společnosti  Postavení ČSVTS v inovacích  Dosavadní zkušenosti v této oblasti.
Ekvivalence následujících tří úloh
BI, e-commerce Ing. Jiří Šilhán. Úroveň informatiky.
DIREKT MARKETING - ÚVOD - Marek Matějka. Struktura čtyř P.
OPERATIVNÍ CONTROLLING PERMANENTNÍ ZAJIŠTĚNÍ likvidity rentability tržní hodnoty firmy.
RIP 3.5 – 1 „Technická instrukce o požadavcích na následné uživatele“ Ing. Alena Krejčová Ministerstvo průmyslu a obchodu.
Vysoká škola ekonomická v Praze SAP R/3 4. března 2008 Vítáme Vás na prezentaci z předmětu Manažerská informatika 1 SAP Zdeněk Fous.
Podnikatelské prostředí: Mikroprostředí
Informalční technologie jako klíčový faktor pro udržení konkurenceschopnosti společností na trzích EU.
Pozorování prezentuje: Václav Bubeníček.
Průvodce odbornou praxí na VŠPJ Obor Finance a řízení Květen
BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Tomáš Janda
Databázové systémy Přednáška č. 4 Proces návrhu databáze.
Úvod do MS ACCESS Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jiří Novák.
Seminární práce N_TiM/pMPH.
Bakalářský studijní program Elektrotechnika Obor  Aplikovaná a komerční elektronika Oborová katedra  Katedra elektroniky.
geografie/věková pyramida ČR
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A5 Nástroje informatiky pro získávání informací a jejich zpracování.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Podnikatelský plán VEBER, Jaromír a kol. Management – základy, prosperita, globalizace. Praha: Management Press, 2002, ISBN , str. 464 –
Autor: Autor: MSc. Marcela Vojáčková MSc. Marcela Vojáčková Zpracováno: Ročník (obor) 2. ročník (Hotelnictví) M/01 2. ročník.
Inovace malém a středním podniku Karel Havlíček
ATEA PRAHA s.r.o. PELETIZAČNÍ LINKA LSP
COMEX INTERNATIONAL fax
Cíle přednášky Vymezení trhu z pohledu zákazníků a jejich poptávky
Benchmarkingový diagnostický systém finančních indikátorů INFA Hodnocení úrovně likvidity.
Výstavba elektronového obalu „Pravidlo minimální energie“
Výjimka pro malé a střední podnikatele Úprava je obsažena v Nařízení Komise č. 70/2001 V roce byla provedena novelizace Nařízením Komise 364/2004.
ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
1 ASOCIACE INOVAČNÍHO PODNIKÁNÍ ČR Inovační potenciál ČR Technologický profil ČR Cena Inovace roku 2011 Pavel Švejda Seminář Inovace a technologie v rozvoji.
Alexandra Sekničková Tvorba comba v pohledech. Úkol: n Vytvořte pro firmu Hurá, a. s. databázi všech jejich pracovníků.
Management - Organizování
Výukový software - přehled, komparace Jiří Tesař.
Návrh a implementace algoritmů pro údržbu,
ČLENĚNÍ ZAMĚSTNANCŮ.
Vítejte na marketingu ve veřejném sektoru
ZÁSADY KONCIPOVÁNÍ LOGISTICKÝCH SYSTÉMŮ KAPITOLA 5: VZTAH STRATEGIE PODNIKU A LOGISTICKÉHO PLÁNOVÁNÍ, CÍLE, METODY A NÁSTROJE PLÁNOVÁNÍ, POSTUPOVÉ KROKY.
ČLENĚNÍ ZÁSOB.
Označení materiálu : VY_32_INOVACE_EKO_1112Ročník:4. Vzdělávací obor: Ekonomika Tematický okruh: Hospodářský výsledek a DPFO Téma: Základ daně podle §
Model strategie marketingového mixu
Moderní personalistika DS 2009/ Hlavní úkoly moderní personalistiky   Zařazení správného člověka na správné místo (a ve správný čas)
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_UCE_610 Ročník: 4. Vzdělávací obor: M/01 Hotelnictví Téma: Rozvahové účty – souvislý.
Označení materiálu : VY_32_INOVACE_EKO_1151Ročník:4. Vzdělávací obor: Ekonomika Tematický okruh: Hospodářský výsledek, daň z příjmu a účetní závěrka Téma:
Daňové aspekty využívání zaměstnaneckých výhod Autor: Frederik Frey Vedoucí: Ing. et Ing. Pavel Semerád, Ph.D.
Regionální potravina. Projekt Regionální potravina podpora malých a středních producentů potravin cílem je představit to nejlepší z potravinářské produkce.
Model struktury strategického managementu
STŘEDNÍ ŠKOLA A VYŠŠÍ ODBORNÁ ŠKOLA CESTOVNÍHO RUCHU, SENOVÁŽNÉ NÁMĚSTÍ 12, ČESKÉ BUDĚJOVICE Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
Ing. Veronika Dostálková MBA Finance a peníze v podniku Finanční gramotnost 3. ročník Září 2012.
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku Autor bakalářské práce: David Limberk Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Oponent bakalářské.
PROGRAM ROZVOJE VENKOVA
Bezpečnostní systém na trackování osob
Marketingový plán podniku
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie
Značkovací jazyky Začínáme.
Chemický průmysl ČR Určeno pro: žáky 2.ročník středních škol
PROJEKT SYSTÉMU ŘÍZENÍ PODNIKU ZÁKLADNÍ POŽADAVKY A DOPORUČENÍ
ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: ICT ve výuce
Poradenství pro řízení marketingu a odbytu
Zadání seminární práce Marketing velké sportovní akce
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Zadání seminární práce Marketingový mix vybraného sportovního produktu
Marketingové strategie
Ekonomika podniku STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ
HIERARCHICKÁ STRUKTURA PRACÍ
V hotelnictví a cestovním ruchu
MARKETING Přednáška P
Transkript prezentace:

F INALIZACE 1. ÚKOLU 4IZ210 D. Pejčoch

P OSTUP PRÁCE Vytvoření rešerše popisující vyčerpávajícím způsobem vybraný podnik, jeho aktivity a související okolní jevy Vyhledání a označení ve zpracované rešerši pomocí anotačního makra jednotlivé poznatky Naplnit pomocí aplikace ATOM vytvořenou strukturu topic mapy

T YPY ENTIT Osoba Organizace Věc (Produkt) Místo Událost Aktivita Pravidlo Téma (Pojem) = SWOT Zdroj

J AK NA TO ? X1 = uvedení názvu entity X2 = uvedení kategorie entity X5 = popis asociace entity s analyzovanou firmou Komentář: věc X1: Kotle na spalování balíků slámy X2: výrobek X5: vývoj, výroba, prodej Kotle na spalování balíků slámy