LPS BRNO Seminář ŘLP ČR a AeČR IATCC Jeneč 2012 Jaroslav Vašík.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Seminář ŘLP ČR, s.p. pro všeobecné letectví
Advertisements

Změny v AIP ČR k Jeneč Tomáš Navrátil
VYHLÍDKOVÉ LETY v roce 2011 a 2012.
FIC Praha Ing. Michal Dvořák vedoucí odd. FIC Václav Janout
Školení pilotů – Postupy pro LKTB
Meteorologie: kousek astronomie
Vzdušný prostor ČR, SR a Polska
LIS pro všeobecné letectví 2014
Používání neřízených letišť pro IFR provoz v Evropě
LIS pro všeobecné letectví 2013
Školení pilotů 2014 Jaroslav Vašík.
Změny pravidel a postupů
SLNS BRNO Školení pilotů 2010 část 2. Jaroslav Vašík.
pro všeobecné letectví
FIC Praha ŘLP ČR, s.p. Ing. Michal Dvořák
Strategie rozvoje letiště Leoše Janáčka Ostrava
Prezentace pro jednání se zástupci leteckých dopravců –
Letiště Praha Ruzyně Úvod: Obsah prezentace:
Služby letecké dopravy
FPL 2012 a IBS Marek Dočkal ŘLP ČR s.p..
ŘLP ČR s.p. Marek Dočkal FPL 2012 Základní informace Seminář FPL 2012,
Porovnání situace před a po zavedení nových bodů odklonu (TP) Změna pravidel AIP pro proudová letadla ve směrech RWY 06, 24 a 30.
Poskytování asistence osobám se zdravotním postižením a osobám s omezenou schopností pohybu a orientace v letecké dopravě.
LETIŠTĚ.
 Zasvěcení do problematiky TIZ  Proč má smysl se tomuto tématu nadále věnovat?  Výběr projektu, získávání informací  Postup zpracovávání – myšlenkové.
Středisko letových navigačních služeb Brno-Tuřany
Ochrana letišť Zákon 49/1997 o civilním letectví Pro výkon státní správy ve věcech civilního letectví je zřízen Úřad pro civilní letectví se sídlem v Praze.
zdroj: letecká mapa ICAO 1:500000, MO ČR, 2009
NAŘÍZENÍ KOMISE (ES) č. 1702/2003 ze dne 24. září 2003.
Provoz a ekonomika dopravy
Airspace Management Jeneč 2014 Ivan Beneš Oddělení ASM.
ŘLP ČR s.p. Testování FPL 2012 s CFMU IATCC Praha, Marek Dočkal.
RYR8403 x kluzák průběh letu CTR / TMA LKTB :06 – 15:38 UTC Zdroj radarových dat ALS LKTB.
Přechod na šíři kanálu 8,33 kHz
Ing. Jan KLAS VÝSLEDKY A VÝVOJ ŘLP ČR, s.p – 2014 Generální ředitel 21. října 2014 IATCC PRAHA XII. ročník jednání s leteckými dopravci.
Implementace PBN v ČR Tomáš Duka ŘLP ČR s.p..
SLNS BRNO Školení pilotů 2013 Jaroslav Vašík.
Služby letecké dopravy
ASM 2015 Jeneč 2015 Ivan Beneš Oddělení ASM.
První plachtařské závody … aneb postřehy pro začínajícího závodníka Marek Švancara.
FIC Praha Ing. Michal Dvořák ŘLP ČR, s.p. vedoucí odd. FIC
SLNS BRNO Školení pilotů 2011 Jaroslav Vašík.
Zimní školení pilotů všeobecného letectví
NÁVŠTĚVA AEROKLUBU v Brně ……. Budova AEROKLUBU vlevo hangár s letadlama.
Zasílání požadavků na navigační výstrahy a omezení vzdušného prostoru prostřednictvím AisView Marek Dočkal ŘLP ČR s.p.
LIS pro všeobecné letectví 2015
Zvyšování bezpečnosti letecké dopravy
Školení pilotů 2015 Jaroslav Vašík.
ZVÝŠENÍ BEZPEČNOSTI CIVILNÍHO LETECTVÍ LUDMILA CRHOVÁ
Approach Procedure with Vertical guidance
LPS Karlovy VaryJiří FREI Změny LKKV – jaro 2012 IATCC Praha – konferenční sál /
Seminář ŘLP ČR, s.p. pro GA ZMĚNY STRUKTURY VZDUŠNÉHO PROSTORU ČR K
Začlenění informací do centrální evropské evidence Hlášení událostí Analýzu a využití informací pro bezpečnost v civilním letectví Ochranu důvěrnosti.
0 Školení pilotů Jaroslav Vašík ŘLP Brno.
Image ©: ESA GNSS Centre of Excellence, Navigační 787, Jeneč, Česká republika; IČO: kontakt: Využití.
Kritické stanovisko k termínu „charakteristický letový den“ jež byl zaveden do NV 272 / 2011 Sb. ( § 12, odst. 5) Ing. Josef Drahota červenec 2015.
Problematika bezpečnosti civilního letectví v ČR za rok 2003 – pohled ÚCL.
Účinnosti nabyl ke dni 1. srpna 2016
Platnost letového plánu na let VFR a související terminologie
Změny kmitočtů s přechodem na kanálovou separaci 8.33 kHz v LKAA
Seminář pro všeobecné letectví Jeneč,
ATN Data Link services v podmínkách ŘLP ČR, s.p.
APP/TWR PRAHA Provoz letů VFR a kombinovaných letů VFR/IFR
školení PILOTŮ 2018 Jaroslav Vašík
FIC Praha Ing. Michal Dvořák ŘLP ČR, s.p. vedoucí odd. FIC
Koncepce Free Route ve FIR Praha
školení PILOTŮ 2019 Jaroslav Vašík
Rozšíření prostoru odpovědnosti FIC Praha od
Aktuální informace ÚCL s dopadem na provoz všeobecného letectví
Rozšíření prostoru odpovědnosti FIC Praha od
Transkript prezentace:

LPS BRNO Seminář ŘLP ČR a AeČR IATCC Jeneč 2012 Jaroslav Vašík

LPS BRNO Události v letovém provozu 2011 3 x oslnění laserem 2 x RCF – ztráta spojení 1x nesprávný postup pilota – průlet CTR BRNO bez navázání spojení 1x ohrození bezpečnosti - vypuštění létajících lampionků jižně letiště, omezení odletů WIZZAIR a RYANAIR 1x nouzové přistání v prostoru CTR BRNO pro technickou závadu (typ –Z142), bez zranění osob nebo poškození letadla 1x letecká nehoda (typ - L13) v blízkosti letiště Medlánky

LPS BRNO Změny v roce 2011 Z důvodu změny deklinace (k 17.11.2011) : Přejmenování SID a STAR pro RWY 10/28 LKTB Úpravy všech INSTRUMENT APPROACH CHARTs pro RWY10/28 – změny názvu přiblížení, změny OCA atd. Zavedení RNAV (GNSS) přiblížení pro RWY10/28 Zrušení NDB BNO

LPS BRNO Změny v roce 2011 pokračování Postupy pro omezení hluku viz. AIP – LKTB AD 2.21 postupy se hlavně týkají výcvikových letů po okruhu tzn. minimální výšky a lety nad zástavbou Postupy pro lety balónů v CTR Tuřany viz AIP – LKTB AD 2.22.4.4. postupy stanovují / sjednocují podmínky pro získání letového povolení pro lety balonů uvnitř CTR nebo pro vstup do CTR z prostoru třídy G Přiblížení přehledovým radarem (SRA) zrušeno!!

LPS BRNO Noční výcvikové lety (VFR/IFR) PRAVIDLA PRO MÍSTNÍ PROVOZ viz. AIP - LKTB AD 2.20!! Pro lety mezi západem a východem slunce (noční) je nutno zaslat písemnou žádost o povolení výcviku na provozovatele letiště!! Tomu kdo nebude mít schválený noční výcvik provozovatelem AD nebude výcvik umožněn a služba ŘLP bude muset na žádost provozovatele AD let odklonit nebo obrátit zpět na letiště vzletu!! Počet výcviků je regulován takto: do 20 hod.LT bez omezení; mezi 20 – 22 hod.LT max. 2 letadla; po 22hod.LT žádné výcviky pouze přílety a odlety! V ÚLech/hangárech mají právo parkovat pouze letouny místních provozovatelů, které jsou uvedeny na seznamu imatrikulací místních provozovatelů. Na palubě musí být osoby s platným vstupním povolením do areálu letiště LKTB. Ostatní letouny budou odbaveny na odbavovací ploše střed nebo GA Stand.

LPS BRNO Změny připravované v roce 2012 Zavedení nového bodu TUMKA a s tím spojená úprava SID a STAR pro RWY10/28, předpokládaný termín duben 2012

LPS BRNO Díky za pozornost