Sdružení pro internetovou reklamu Mobilní metokomise.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Tomáš Pergler, manažer produktového týmu Kde všude bude digitálně.
Advertisements

Mobilní služby a reklama
Nabídka Klubu českých turistů na roky 2008 a 2009 EUROBEDS.
Povinnosti provozovatelů zařízení s F-plyny
… najdu tam, co neznám !.
Mobilní display kampaně
Český Internet po (uši v?) krizi Marek Antoš. snímek |datum |dokument | 1. Internetové prostředí 2.
Návrh spolupráce pro Czech Digital s.r.o.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
NetMonitor jaké služby nabízí a jak s ním pracujeme CIF
Autor: Ondřej Šimčík. OBSAH  Televizory Televizory  Počítače Počítače  Mobilní Telefony Mobilní Telefony.
Mobilní Internet v ČR Situace a stav na přelomu 2008/9 Patrick Zandl Lupa.cz.
Mobilní marketing.  Cíl: Představení nového modelu  Komunikační mix: banery na O2 mobil landing page  Timing: 3 týdny V.
C3 - Vodafone Confidential Classified on: Printed on: Vodafone + Seznam.cz: Mobilní internet a mobilní reklama 8. října 2009 Tomáš.
Mobile Internet Forum 2009 Petr Škvařil 8. října 2009 Případové studie mobilního marketingu.
Název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ šablona III/2 autor výukového materiálu: Mgr. Jana Jiroušová, VM vytvořen: březen.
Finanční arbitr ČR prezentace na jednání BV SKB - zkušenosti s roční platností nového Zákona o platebním styku - statistika Tomáš Landrichter Kancelář.
Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A
Prezentace webu studentské společnosti FimArt, o. s. – 1. Internetová strategie webu  Prolinkování s partnerskými weby  Microsite festivalu.
Postoje k mobilnímu marketingu Alena Ivánková Research Project Manager, MEDIARESEARCH 13/10/2010 – Mobile Internet Forum.
Optimalizace nákladů na vybavení firmy v oblasti informačních a komunikačních technologií Petr Očko Seminář Hospodářské komory ČR Jihlava, 21. května 2009.
a aktuální trendy v činnosti realitního portálu HyperReality.cz
Kategorizace internetu aneb členění online médií AliaWeb, spol. s r.o. – Kurzy.cz, 2006 Klubový večer SPIRu
Technologie a možnosti rozvoje mobilních sítí Jiří Peterka.
Představení sponzorů.
Internetový portál AT Konference 2011 Filip Škuta.
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Měření mobilních služeb Mobilní metokomise Mobile Internet Forum 2010.
Profesní organizace, nadace a neziskové organizace.
s ohledem na LTE a místní prostředí
Mobilní trh v číslech Internet Advertising Conference 2011 Pracovní skupina pro mobilní reklamu.
Telekomunikace 14TC Semestrální práce:
Tomáš Václav, manažer produktového marketingu V Praze dne 23. září 2008 Internet v mobilu, nebo mobilní Internet?
Prezentace VOLNÝ.cz. Internetový portál, který byl založen v roce 1999 jako vstupní brána do internetu pro uživatele dial-up připojení. V současné době.
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
BlackBerry 1Ottová Tereza BlackBerry (Manažerská informatika 1)
JEDEN CÍL, SPOLEČNÁ CESTA Novinky na webovém serveru Ministerstva vnitra
Jak přenést svět na display
Mobil a Internet: přátelé nebo protivníci? Jiří Peterka.
Mobilní Reklama v ČR. Mobilní reklama včera – dnes - zítra Predikce z let 2006 – 2008 Case study - ČR Nástroje a možnosti Výhled do budoucna Příklady.
Tento vzdělávací materiál vznikl v rámci projektu EU – peníze školám Název projektu : Objevujeme svět kolem nás Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Trendy a Inspirace pro internet v roce 2010 LžDr. Patrick Zandl.
Jak propagovat web? Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
WAP 2.0 v XHTML a WAP CSS, Autor: Miroslav Klíma Vedoucí práce: PaedDr. Petr Pexa kvalitní web na display mobilního telefonu…
Úvod do nových médií a komunikace Ing. Jiří Kysela Katedra informačních technologií - Fakulta elektrotechniky.
Mobilní Marketing. Co je Mobilní Marketing? Všechna řešení, která využívají nástrojů mobilní komunikace pro komunikaci s uživatelem a zákazníkem. SMS,
Peněžní ústavy Petr Machala. 1.Každá domácnost, firma i stát musí každý měsíc platit řadu služeb. a)Které provozní náklady platíte u vás doma? b)Jakým.
Vodafone - případová studie „Integrace Společenské odpovědnosti (CR) do firmy“ Přemysl Filip Senior Manager Společenské odpovědnosti Listopad 2007, VŠE.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_154_IT5 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
Sbor Církve bratrské v Ostravě sborová oznámení SRDEČNĚ ZVEME NA SPOLEČNÁ SHROMÁŽDĚNÍ STŘEDA 18:30 Biblická a modlitební hodina Slovo: Daniel.
Mobilní Reklama jako součást Mobilního Marketingu Příklady z ČR Bratislava,
Remote Control Ondřej Procházka XD39NUR. Remote Control  Aplikace slouží ke vzdálenému ovládání videokonference z mobilních zařízení  Android 4+  Základní.
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor Výsledky za březen 2010.
Limita posloupnosti (1.část)
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Online trh pohledem Sdružení pro internetovou reklamu Ján Simkanič, předseda Výkonné rady SPIR IAC Slovanský dům, Praha.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
… najdu tam, co neznám! Měření efektivity PPC reklamy.
Komunitní plánování ORP Roudnice nad Labem – spolu a inovativně.
POMÁHÁ MASkám PŘI STANDARDIZACI Setkání MAS ULK, Ústí nad Labem
Zjišťování návštěvnosti
Měření multimediálního obsahu
Ing. Veronika Dostálková MBA
Jak si stojí měření českého internetu v mezinárodním srování?
Smart Life.
Jaroslav Kudr pro OATGM
Přehled o esperantu v českých médiích
Počítačová síť.
TRANSGREEN v praxi Michaela Běčáková AOPK ČR , RP Správa CHKO Beskydy
Organizace jako seskupení skupin – týmy
Transkript prezentace:

Sdružení pro internetovou reklamu Mobilní metokomise

Duben vznik mobilní metokomise Ivan Mikula - Seznam.cz Jiří Hašek - T-Mobile Libor Volek - Telefónica O2 Tomáš Mátl - Vodafone Petr Kelin - MAFRA Ondřej Švihálek - Centrum Holdings Zdeněk Haid - CET 21 Členové: Realizátor: Jan Walter - Mediaresearch Lukáš Vinkler - Mediaresearch

Cíle mobilní metokomise: Definovat mobilní médium Stanovit metodiku pro mobilní měření návštěvnosti Najít společnou cestu k RU Spustit měření návštěvnosti Poskytnout auditovaná data z mobilního segmentu

Definice Mobilního média: Mobilní médium je definováno jako médium, ke kterému uživatel přistupuje pomocí mobilního zařízení a které je měřeno mobilní technologií k tomuto druhu měření určenou. Pokud není stránka patřící mobilnímu médiu zobrazena v mobilním zařízení, pak se takové PV jeho mobilním statistikám nepřipočítá. Mobilní zařízení je rozpoznáno pomocí odsouhlasené metody.

Reální uživatelé: Zobrazené mobilní stránky Návštěvy uživatelů RU pomocí zahashovaného MSISDN obsaženého v HTTP requestu ve spolupráci s operátory

KDY BUDEME MĚŘIT ?

Chceme ještě rozšířit metokomisi ? Ivan Mikula - Seznam.cz Jiří Hašek - T-Mobile Libor Volek - Telefónica O2 Tomáš Mátl - Vodafone Petr Kelin - MAFRA Ondřej Švihálek - Centrum Holdings Zdeněk Haid - CET 21 Členové:

Děkuji za pozornost Ivan Mikula Project manager senior Seznam.cz, a.s. Radlická 608/ Praha 5 gsm: m.seznam.cz