Sdružení pro internetovou reklamu Mobilní metokomise
Duben vznik mobilní metokomise Ivan Mikula - Seznam.cz Jiří Hašek - T-Mobile Libor Volek - Telefónica O2 Tomáš Mátl - Vodafone Petr Kelin - MAFRA Ondřej Švihálek - Centrum Holdings Zdeněk Haid - CET 21 Členové: Realizátor: Jan Walter - Mediaresearch Lukáš Vinkler - Mediaresearch
Cíle mobilní metokomise: Definovat mobilní médium Stanovit metodiku pro mobilní měření návštěvnosti Najít společnou cestu k RU Spustit měření návštěvnosti Poskytnout auditovaná data z mobilního segmentu
Definice Mobilního média: Mobilní médium je definováno jako médium, ke kterému uživatel přistupuje pomocí mobilního zařízení a které je měřeno mobilní technologií k tomuto druhu měření určenou. Pokud není stránka patřící mobilnímu médiu zobrazena v mobilním zařízení, pak se takové PV jeho mobilním statistikám nepřipočítá. Mobilní zařízení je rozpoznáno pomocí odsouhlasené metody.
Reální uživatelé: Zobrazené mobilní stránky Návštěvy uživatelů RU pomocí zahashovaného MSISDN obsaženého v HTTP requestu ve spolupráci s operátory
KDY BUDEME MĚŘIT ?
Chceme ještě rozšířit metokomisi ? Ivan Mikula - Seznam.cz Jiří Hašek - T-Mobile Libor Volek - Telefónica O2 Tomáš Mátl - Vodafone Petr Kelin - MAFRA Ondřej Švihálek - Centrum Holdings Zdeněk Haid - CET 21 Členové:
Děkuji za pozornost Ivan Mikula Project manager senior Seznam.cz, a.s. Radlická 608/ Praha 5 gsm: m.seznam.cz