D RUPAL + E SHOP BY E VIL. CZ Dec-2009. Přátelé, tudy ne, tudy cesta opravdu nevede... Jára Cimrman - mistr slepých uliček.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Úřad vlády České republiky Modernizace elektronických knihoven Informačního systému ODok Úřadu vlády Úřad vlády České republiky.
Advertisements

GOOD DECISIONS – BAD OUTCOMES
Hra o 3 miliardy Vojtěch Ščevík a Cyril Křůpala. 1 Vývoj tržeb na E-shopech 8%
DPH Vypočítej sazbu DPH.
Aby vás e-zákazníci Jan Tuček. 3 Komunikace, zákaznický přístup 3 Komunikace, zákaznický přístup Zákazníci e-shopů vás nebudou pokud jim nenaplníte 3.
VY_32_INOVACE_ Tržní mechanismus.
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 2. ročníku gymnázia na předmět OSZ KLÍČOVÁ SLOVA: Konkurenční.
Aleš Chudý ředitel divize IW Microsoft Slovakia.
SIS - Supermarket Informační Systém 1 Komplexní řešení toků zboží v supermarketu.
Analýza vnitropodnikového trhu práce
Význam informací v podnikání
Palatinum Excellence Software na řízení firmy. 1.Proč Software Excellence 2.Představení Software Excellence 3.Jak zavést do praxe Obsah Prezentace.
Zahraniční obchod Vývozní operace.
Zkušenostní křivka Petr Bouška IŘT 2007/2008.
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava - Vítkovice,
Ekonomie, trh Uč. Str Ekonomie Ekonomie je věda, která zkoumá podstatu a fungování hospodářských vztahů.
Práce v obchodním oddělení jako motivace a čest Praha, 21. 5
Plynárenství v evropském kontextu Situace na trhu s plynem ČR Možnosti odběratelů při výběru dodavatele Ing. Vladimír Štěpán, ENA s.r.o. 8. březen 2007.
Role ceny zdravotní péče – ekonomický pohled PhDr. Lucie Antošová Všeobecná zdravotní pojišťovna ČR.
Marketingové prostředí
úvod pojetí a obsah marketingu
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Daně na energie z pohledu velkého odběratele paliv a elektřiny Ing. Petr Matuszek Seminář AEM/SVSE – Spotřební daně na energie Praha 27. listopadu 2007.
Tržní cílení – hodnocení tržních segmentů
Obchodování s emisemi skleníkových plynů jako nástroj redukce emisí Samostatné oddělení změny klimatu Tomáš Chmelík Samostatné oddělení změny klimatu Ministerstvo.
INTERNETOVÝ OBCHOD S POČÍTAČOVÝMI KOMPONENTY. ČLENOVÉ TÝMU Zuzana Malaníková Ondřej Břížek Aleš Pěnkava Jiří Vávra Jaromír Veber.
Cíle přednášky Vymezení trhu z pohledu zákazníků a jejich poptávky
Přednáška: DISTRIBUCE Distribuce - soubor všech podniků a jednotlivců, kteří se stanou vlastníky nebo budou nápomocni při převodu vlastnictví produktů.
Slide 0 Organizace. slide 1 Makroekonomie II Zdeněk Tomeš Katedra ekonomie Kancelář č. 612 Konzultační hodiny: pondělí:
Odbyt Ing.František Balák Střední průmyslová škola, Mladá Boleslav, Havlíčkova 456 CZ.1.07/1.5.00/ MODERNIZACE VÝUKY.
Ing.K.Šimeček Stav otvírání trhu s energií v ČR z pohledu SVSE Září 2002.
České eshopy pod drobnohledem Tomáš Hodboď, CEO Heureka.cz
KREATIVNĚ ORIENTOVANÁ PÉČE O KLÍČOVÉHO ZÁKAZNÍKA- NOVÁ FIREMNÍ STRATEGIE.
Podmínky obchodování se zahraničím Pavel Šolc, ČEPS, a.s. Naše cesta vede k Vám.
Slide 0 Organizace. slide 1 Makroekonomie II Tomáš Paleta Katedra ekonomie
Řešení dodavatelských vztahů při dodávkách zemního plynu Jaroslav Horych 1.vicepresident; národní prodej VEMEX s.r.o. AEM,
SIS - Supermarket Informační Systém 1 Supermarket Informační Systém Komplexní řešení toků zboží v supermarketu.
Asociace pro mezinárodní otázky Association for International Affairs.
TRH A TRŽNÍ MECHANISMUS Kolektiv žáků 4.I. Nabídka Nabídka je ekonomický pojem vyjadřující objem výstupu výroby, které chce vyrábějící subjekt na trhu.
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_ZEK_715 Ročník: 2. Vzdělávací obor: M/01 Hotelnictví Téma: Písemná práce, tržní ekonomika,
Alena Klapalová MANAGEMENT KVALITY Alena Klapalová
Trh bydlení EKBY- 4. přednáška 15. března Specifika bydlení heterogenní, komplexní zboží zboží dlouhodobé spotřeby fixace v prostoru ostatní specifika:
Chování kupujících  Chování kupujících je složitý proces, který ovlivňuje řada vnitřních i vnějších činitelů a marketingový odborníci mohou znalost.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Sdružení podnikatelů v teplárenství Ochrana práv spotřebitelů a zákazníků na energetickém trhu Pohled teplárenství na vývoj energetického trhu.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Nové moduly pro řízení inovací reg. č.: CZ.1.07/3.2.02/ Inovace v praxi Ing. Jiří Barták 30. září 2015, Plzeň.
Patří k ní trh jako všeobecná i konkrétní prodejní možnost. Realizace zboží na trhu probíhá vždy v konkrétních podmínkách. Etapy procesu prodeje: vzbuzení.
Model struktury strategického managementu
Daně a jejich funkce Základy finančního práva Olga Sovová.
LOGISTIKA LOGISTIKA LOGISTIKA - vychází (z logis, ubytování) znamená původně přechodné ubytování a zásobování vojska - nauka, která se zabývá fyzickými.
Anotace Materiál je určen pro 1. a 2. ročník studijního oboru PROVOZ A EKONOMIKA DOPRAVY, předmětu EKONOMIKA DOPRAVY, inovuje výuku použitím multimediálních.
ABC, s. r. o. nabídka 2015 Josef Novák.
Alena Klapalová MANAGEMENT KVALITY Alena Klapalová
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Nákup materiálu a služeb
Elektronický obchod z pohledu České republiky
13 OTEVŘENÁ EKONOMIKA.
Organizační struktura
NIELSEN EVERYDAY PRICE AND PROMOTION ANALYTICS
ABC, s.r.o. nabídka 2008 Josef Novák
ABC, s.r.o. nabídka 2008 Josef Novák
Příklad komunikace e-shopu s FlexiBee
“Krabicový” e-shop, který si snadno založíte na Co je to Shopero? “Krabicový” e-shop, který si snadno založíte na
Organizace.
ABC, s. r. o. nabídka 2015 Josef Novák.
ABC, s.r.o. Josef Novák 2/24/2019.
ABC, s.r.o. nabídka 2008 Josef Novák
ABC, s.r.o. - nabídka 2006 Josef Novák
Zvláštní režim DPH pro obchodníky s použitým zbožím
Transkript prezentace:

D RUPAL + E SHOP BY E VIL. CZ Dec-2009

Přátelé, tudy ne, tudy cesta opravdu nevede... Jára Cimrman - mistr slepých uliček

Obecné problémy eshopů ve vztahu ke specifickému českému prostředí (resp. k požadavkům v EU) legislativa EU => DPH (VAT)... legislativa CZ => IČ... multi-language multi-currency EU = malý trh = málo lidí = pomalý vývoj CZ = ještě méně a také mnohem méně prostředků na vývoj (už tak vysoké ceny zboží po splnění legislativních požadavků na lokalizaci zboží)

EU = VAT (DPH) = ZLO Odlišný přístup pro B2B a B2C (resp. pro plátce a neplátce DPH) Odlišný přístup pro situace, kdy je zákazník z jiného státu nebo dokonce mimo EU VAT Reg. No. (DIČ) Sazba DPH je proměnná v čase Sazba DPH není jednotná v jednotlivých státech Existuje více sazeb v jednom státě

CZ bonusy IČ (dříve IČO), platí ale i pro jiné státy v EU Dobírka a osobní odběr jako hlavní cesta odbytu 2 platební brány (PayMuzo a 3Dsecure), z toho pouze jedna použitelná, ale nejsou k nim free moduly PayPal* a GoogleCheckout mezi zákazníky málo znám ČOI si vymýšlí...

Možnosti tvorby eshopu v Drupalu eCommerce UberCart connectory: Magento, osCommerce... keywords: commerce, shop, cart

UberCart 2 možnosti nasazení „as is“: neplátce DPH s malým počtem prodávaných jednotek a nepříliš velkým počtem jednotek v nabídce přednosti – čistě Drupal řešení – poměrně velká komunita (ve světě) – nákup možný bez registrace (!!!) – pokročilé možnosti košíku – spousta modulů pro platební brány i konkrétní požadovanou funkčnost nedostatky – není EU ready – vytvářeno programátory – složité/nestandardní nastavování – vyžaduje dost času na pochopení některých vlastností – ne všechny moduly dělají to, co slibují nebo to nedělají zrovna moc správně