Ibis System s.r.o Nabídka IS pro společnost Silver Cars s.r.o.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ing. Květoslava Plechatá
Advertisements

Nadpis Portál pro komunikaci s občany 1 Portál pro komunikaci s veřejností Portál pro komunikaci s veřejností DATRON, a.s. ing. Jaromír Látal projektový.
Easy CRM Posys,spol. s r.o. Duben Hlavní kategorie sw AdresářAktivityPenízeWorkflowZnalostiPoštaSpráva.
Informační systém Patricie specializované řešení pro Advokátní kanceláře.
Jednatel Cargologix, s.r.o.
Zakázkově vytvořená aplikace Technologický software HTH8 s.r.o, Eimova 880, Polička, tel.: , fax: ,
Jan Syrovátka Jiří Hradský.  Výrobní program orientovaný na výrobu knih pro české i zahraniční nakladatele  Nabízí kompletní výrobu knihy od grafického.
eGovernment – aplikace principů v ISKN
Elektronický obchod. Požadavky na funkčnost aplikace nabídka zboží zboží se může prodávat za různé ceny (akční nabídky, sezónní výprodeje) evidence zákazníků.
Prezentace informačního systému pro malé a střední pekárny
MĚSTSKÝ ROK INFORMATIKY GIS – současnost a budoucnost mapových služeb města Plzně gis.plzen-city.cz Václav Kučera Správa GIS, Správa informačních.
Nabídka personálních služeb
MP Orga, spol. s r.o. MP Orga MP Orga Maestro Informační systém pro správu organizační struktury.
IS na podporu Projektu vzdělávání zdravotníků - prohlubování a zvyšování úrovně odborných znalostí Ing. Michal Opat.
Informační systém hotelu
Audit IT procesů ve FNOL
Palatinum Excellence Software na řízení firmy. 1.Proč Software Excellence 2.Představení Software Excellence 3.Jak zavést do praxe Obsah Prezentace.
NET Genium software pro výstavbu a provoz informačního portálu Martin Vonka
Informační podpora managementu
ESTUP – Elektronické STUdentské Práce, Martin Pešava 2006, Brno Systémy pro zpřístupňování VŠKP: zkušenosti, možnosti, nabídky, potřeby... Systém pro eVŠKP.
Řešení elektronického docházkového systému Vema
Informační systémy Tomáš Maděra.
 Projekt CZ.1.07/1.1.38/  Inovační technologie v odborných předmětech a odborném výcviku  uměleckých řemesel a oborů gastro  TENTO PROJEKT JE.
1 Informační systém autoservisu Softwarové inženýrství 2003.
Strana 1 © Vema, a. s., 7. dubna 2015 Intranetová řešení v PIS DS -Personalis 2005.
Databázové systémy Architektury DBS.
Finance v IS MU Miroslav Křipač
Studijní IS a internetový prodej služeb Dana Koláčková
Celní služby 2000 Radek Sedláček TranSoft a.s Radek Sedláček TranSoft a.s
Informační systémy TPS,MIS, SIS.
Rozšíření IQ sestav v RZ Jak zobrazovat data na 100% ? Ing. Robert Naar Skalský Dvůr
Informační systém pro řízení lidských zdrojů ve veřejné správě
Podnikání na Internetu letní semestr 2004 Jana Holá VIII.
ISSS Pavel Kopecký, Zlínský kraj Václav Mařík, Marbes consulting s.r.o.
25. srpna EUro Finance Consulting EUFC CZ s.r.o. Analýza celkové energetické spotřeby Libereckého kraje Liberec, 25. srpna 2009.
Uvodni strana. Řešitelský tým Vedoucí pracovník Roman Čapek Řadoví zaměstnanci Petr Kotál Bohumír Baier
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A6 Rozpočet a plánování tvorby projektů a jejich následná realizace.
GASTRONOMICKÝ INFORMAČNÍ SYSTÉM FUSION prezentace základních funkcí
Business novýma očima Elektronické tržiště veřejné správy CenTrade Ing. Michal Rosenbaum konference ISSS
Řízení obchodu Pro IT, a.s. Ing. Zbyněk Sonnek … průzračnost, která je vidět.
2 Fučíková Sylvie HR/Win – moderní technologie pro osvědčené aplikace.
Systém pro podporu komunitního plánování
INTERNETOVÝ OBCHOD S POČÍTAČOVÝMI KOMPONENTY. PŘEDSTAVENÍ SKUPINY Zuzana Malaníková Ondřej Břížek Aleš Pěnkava Jiří Vávra Jaromír Veber.
ISSS IS HN/SS Softwarová architektura informačního systému hmotné nouze a sociálních služeb Jindřich Štěpánek
P R O X I O konfigurovatelné řešení pro veřejnou správu
1 E - S V Ě T S E T O Č Í S T Á L E R Y C H L E J I. S T A Č Í T E M U ? Spisová a archivní služba (SAS) – pořádek v písemnostech a dokumentech.
Prof. Molnár1 Podnikové informační systémy Outsourcing IS/IT a ASP Prof. Ing. Zdeněk Molnár, CSc Ústav řízení a ekonomiky podniku
Informační systémy Tomáš Maděra. Historie společnosti LCS International, a.s. založeno 1990 česká firma z aložení dceřiné společnosti na Slovensku.
Informační systém Microsoft Dynamics NAV ISSS
1 14.Postakviziční integrace-jaké kroky se mají učinit po podpisu kupní smlouvy Kateřina Čepeláková, E-72 Šk.rok:2009/2010.
1 E - S V Ě T S E T O Č Í S T Á L E R Y C H L E J I. S T A Č Í T E M U ? Fenix II –IS na platformě.NET Michal Varga.
1 E - S V Ě T S E T O Č Í S T Á L E R Y C H L E J I. S T A Č Í T E M U ? Fenix II - IS nové generace Michal Varga.
13.přednáška – Elektronické zásobování Ing. Jiří Zmatlík, Ph.D. ČVUT, Fakulta elektrotechnická Katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd.
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
Logistický proces ve firmě Petr Hobža – Strážnické brambůrky SAP Business One Pavel Rumplík Obchodní ředitel.
FONS GALEN Daniel Petričko PRACOVNĚ LÉKAŘSKÁ SLUŽBA Daniel Petričko.
Opel Autostar s.r.o. Informační systém. Obsah prezentace 1. Úvod – informace o společnosti 2. Obchodní charakteristika společnosti 3. Organizační struktura.
Řízená praxe Asistence oddělení vývoje , Informatické praxe 2011, Jitka Němečková.
VZ Zajištění podpory procesů a materiálně technického zázemí pro jednání pracovních skupin Informační systém Národní soustavy kvalifikací Návod na obsluhu.
Řízení investičních projektů DSZ DÚR DS ZBV RS DVZ DSP Systém Aspe.
Autoři Petr Ogurčák, Tibor Gonglík, Kamil Glückselig, Lukáš Očenášek Předmět: PSW0 | Vyučující: Vlastimil Čejp Semestr: ZS 2008/2009.
IS jako nástroj moderního personálního managementu Vít Červinka
Vnitropodnikové účetnictví. Finanční účetnictví Normativně upraveno Sleduje aktiva, pasiva, náklady a výnosy účetní jednotky za celek Poskytuje souhrnné.
Elektronické bankovnictví
Karel Mašát, RssToEvernote Karel Mašát,
Odbor ekonomický Krajského úřadu Jihomoravského kraje
Systém elektronické podpory obchodování (SEPO)
Unikátní řešení odpadové agendy pro kompostárny
Webové portály LDS/MDS
KPV/PIS Websol s.r.o. Jaroslav Plzák Lukáš Choulík Tomáš Kraus.
Transkript prezentace:

Ibis System s.r.o Nabídka IS pro společnost Silver Cars s.r.o.

Ibis System s.r.o. Společnost založena v roce 1998 V současnosti zaměstnává 12 odborníků Společnost vyvinula, implementovala a v současné době stále udržuje IS čtyřem velkým a.s. a třem středním s.r.o. Společnost se specializuje na –Vývoj a správu vnitropodnikových IS –Vývoj a správu databázových systémů –Tvorbu intranetových a Internetových aplikací Ekonomické ukazatele

Informace o zadavateli Silver Cars s.r.o. V současnosti dvě pobočky v Praze a Plzni Výhledově pobočky v Brně a Liberci Plánovaný počet prodaných aut cca 45 měsíčně Plánovaný počet servisních oprav cca 320 měsíčně Plánované složení pracovníků na pobočce –12 mechaniků – 1 PC –4 skladníci/zásobovači – 2 až 4 PC –4 pokladní/účtárna – 4 PC –9 administrativních pracovníků – 9 PC

Požadované vlastnosti dodávaného IS Centralizované účetnictví Propojení databází skladů, databáze zákazníků atp. Evidence zákazníků On-line objednávka vozů a kontrola nabídky Vytvoření e-obchodu Zlepšení kontroly kvality oprav, sledování vytíženosti techniků Využití IS v servisu Podklady pro finanční analýzu

Fyzické uspořádání IS Síť –Pevné datové okruhy mezi pobočkami – externí správa –Strukturovaná kabeláž na pobočkách Hardware –Servery Compaq –Pracovní stanice PII, 128MB, 10GB Software –Servery Windows NT Serverová aplikace IS –Pracovní stanice Windows 2000 Klientská aplikace IS

Uživatelský pohled na IS Standardní prostředí pod Windows –Grafické, událostmi řízené prostředí –Typické ovládání myší i z klávesnice –Ovládání přes tlačítka, ikony, editační políčka, okna –Současná práce ve více oknech –Interaktivní nápověda –Sdílení prostředků Windows (Ctrl-Ins atp.) Rozdělení uživatelských oprávnění do skupin –Běžní uživatelé Čtení a tisky dat Zadávání dat Editace dat, vytváření sestav atd. Opravy zaůčtovaných dat atd. –Správce systému Nejvyšší oprávnění Tvorba sestav Editace

Centralizované účetnictví Možnost zpracování účetních dat na jednom místě –Doporučeno na pobočce, kde je umístěn server s daty Jednotná evidence dokladů a vazeb mezi nimi –Identifikační údaje : rok, druh dokladu (interní doklad, vydaná faktura, došlá faktura atd.), prefix dokladu (číselná řada faktur, pokladna, sklad atd.) a pořadové číslo dokladu –Možnost stanovení pevných nebo volných vazeb Možnost změn dle oprávnění –Možno dodatečně měnit zaůčtované operace s patřičným oprávněním Nezávislost na účetní osnově –Lze uživatelsky měnit způsoby účtování i předpisy pro uzáv. činnosti Sledování úhrad faktur a dalších dějů –Automatické sledování stavu faktur a generování hlášení o nepravostech, zaznamenání na kartě zákazníka Skladová evidence –Různé způsoby tvorby skladových cen –Různý počet prodejních cen Komunikace programu s okolím –Umožňuje export/import dat do jiných systémů

Propojení databází skladů a vozů Propojení poboček a zavedení centrálního IS umožní zejména: On-line přístup k databázím položek (náhradní díly, doplňky) –Centrálně vedená databáze položek s informacemi o počtu a místě uložení –Změny se projeví ihned po zaznamenání do systému –Možnost přesunu položek mezi pobočkami On-line přístup k databázím vozů –Přehled o umístění vozů na pobočkách a možnost jejich přesunu dle potřeby On-line přístup k jednotné databázi zákazníků

Evidence zákazníků Centrální evidence zákazníků společnosti –Jednotná evidence přístupná oprávněným osobám Zákaznické karty –Podrobné informace o zákaznících (firma, adresa, kontakt, …) –Datum a formu uskutečněných kontaktů –Informace o uskutečněných zakázkách Typ zboží či služby, způsob financování, info o termínu vyřízení atd. –Data ze zákaznického dotazníku (z WWW či osobně) Spokojenost se službami apod. Podklady pro marketingové působení –Možnost nastavení různých sledovaných parametrů Poslední datum oslovení Objem odebraných služeb či zboží atd. –Možnost nastavení automatických událostí Informace o novinkách

Využití IS v servisu Vytvoření rozsáhlé databáze servisních postupů –příznakům poruchy bude odpovídat příslušné řešení Přijímací technik bude schopen určit spotřebu času a prostředků na vyřízení zakázky –podle příznaků poruchy –podle pracovních norem –podle plánovaného vytížení servisu Pracovníci servisu budou moci ovlivňovat plánovaný průběh zakázky Zákazník získá informace o stavu zakázky

Kontrola kvality Průběh zakázky zaznamenán na kartě zakázky (archivuje se) –Prodej vozu Ihned k odběru (dle domluvy s klientem) Na objednání (dle dispozic dodavatele) –Servis vozu Dle složitosti opravy (dostupnost náhradních dílů a pracovní normy) –Předběžně stanoví přijímací technik dle příznaků a pracovní normy –Upřesňují servisní technici v případě změny Informace o zakázce přístupné přes WWW –Předpokládaný termín dokončení (dle norem a vytíženosti servisu) Případné reklamace servisních prací zaznamenány na kartě zakázky –kontrola chybovosti oprav Snadná optimalizace vytíženosti servisu –Přístupný časový harmonogram oprav

On-line objednávka vozů, ojeté vozy On-line objednávka nových vozů –Systém generuje na základě stavu skladů (volitelná kriteria) zprávy o nutnosti objednání nových položek –Po schválení odpovědným pracovníkem automaticky odesílá objednávku dodavateli (možnost elektronického podpisu) Kontrola a objednávání ojetých vozů na Internetu –Samostatná aplikace na WWW serveru, kontrolující inzerované ojeté vozy na zvolených stránkách dle příznaků a generující hlášení –Umožněn přímý přístup na WWW s výskytem vozu a objednání

E-Obchod Nabídka aut a doplňků včetně chystaných novinek na WWW –Celkový objem nabízených položek –Právě dostupný objem nabízených položek Dle aktuálního stavu skladu a prodejen Možnost rezervace, objednávky a platby přes WWW –Rezervace aktuálně dostupných i nedostupných položek U nedostupných položek možnost automatického informování v příp. dostupnosti ( , telefon) –Objednávka dostupných položek Na dobírku Platba přes WWW Osobně na dohodnuté pobočce Veškeré operace se okamžitě projevují na stavu položek v IS

Podklady pro finanční analýzu Ekonomické ukazatele přístupny oprávněným uživatelům –Náklady, obraty, zisky, prodané a servisované vozy atp. Celkem nebo za jednotlivé pobočky Podle typu vozu atp. –Sledování vytíženosti zaměstnanců a porovnání s normami Možnost vytváření vlastních sestav a modifikace stávajících podle požadavků uživatelů –Zpřístupnění pouze relevantních informací

Výhody našeho IS IS na míru Vašim požadavkům Rozšiřitelný o další části Podporuje využití nejmodernějších technologií Snadný pro uživatele, intuitivní ovládání Rozsáhlé možnosti vytváření vlastních ukazatelů Nezávislost na účetních osnovách a postupech Zefektivnění práce zaměstnanců Zkvalitnění komunikace se zákazníky Podpora operativního řízení Okamžitý přístup k relevantním informacím Podpora zavádění nových služeb Podpora dobrého jména společnosti

Časový harmonogram provádění zakázky 1. Období (3 týdny) –Uzavření dodavatelských smluv –Konzultace s vedením a pracovníky společnosti –Detailní analýza řešené oblasti,popis organizační struktury společnosti, popis informačních procesů,popisy vstupů/výstupů atd. 2. Období (5 týdnů) –Schválení podrobného návrhu IS –Práce na tvorbě IS 3. Období (cca 1 měsíc) –Implementace systému –Odstraňování chyb, ladění –Školení zaměstnanců 4. Období (smluvně) –Údržba systému

Požadavky na zadavatele Uzavření dodavatelských smluv Konzultace vedoucích pracovníků i řadových zaměstnanců společnosti s pracovníky Ibis System. Zpřístupnit prostory společnosti pracovníkům Ibis System Umožnit školení zaměstnanců v prostorách společnosti

Kontakty na Ibis System s.r.o. Lukáš Lokaj – Pavel Dušánek – Daniel Červenák – WWW stránka: sorry.vse.cz/~xdusp04