Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0619 OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Advertisements

Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
13. Rezistor a elektrická vodivost
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školySoukromá.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školySoukromá.
Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školySoukromá.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Trestní odpovědnost právnických osob Zákon č.418/2011 Sb., O trestní odpovědnosti právnických osob a řízení proti nim (6 částí, 48 paragrafů)
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školySoukromá.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školySoukromá.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Poznávání částí lidského těla.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
VY_32_INOVACE_PSYM24860ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školySoukromá.
EUKLEIDÉS.
Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školySoukromá.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školySoukromá.
UHLIČITANY A SÍRANY VY_32_INOVACE_A AUTOR: Mgr. Iveta Bartošová
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Základní škola Kladruby 2011  Škola: Základní škola Kladruby Husova 203, Kladruby, Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Modernizace výuky Autor:Petr.
VY_32_INOVACE_TVÚČH3B_4360 _NES
VY_32_INOVACE_CH.8.12 – SOLI- prezentace
Název školy Základní škola a Mateřská škola Tatenice Číslo projektu
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
VY_32_INOVACE_TMM20860BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
VY_32_INOVACE_TVÚČH3B_4660_NES
VY_32_INOVACE_TVÚČH3B_4260_NES
VY_32_INOVACE_TMM211060BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
VY_32_INOVACE_423, 22. sada, Prvouka
TÉMATICKÁ OBLAST:Biologie člověka s rozsahem pro ZŠ
Běžný život ve starověkém ŘECKU BYDLENÍ, BYDLENÍ, OBLEČENÍ OBLEČENÍ RODINA RODINA ÚČESY ÚČESY STOLOVÁNÍ STOLOVÁNÍ.
Název šablony Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název VM 8. ročník- Člověk a příroda – Chemie – Průmyslová hnojiva Autor VM Gabriela Nápravníková.
VY_32_INOVACE_10_GAS_577_Dos
Jak ovlivňuje můj život současná technika. Televize V dnešní době je zcela pravděpodobné, že 2 % ze 3 % lidí mají doma televizi. Já si myslím, že televize.
VY_32_INOVACE_421, 22. sada, Prvouka
VY_32_INOVACE_CH.8.16 –KARBOXYLOVÉ KYSELINY- prezentace
VY_52_INOVACE_PŘ.9.32– ZVĚTRÁVÁNÍ - prezentace
Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školySoukromá.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je PhDr. Bohumila Fillová. ANOTACE Soubor slouží k seznámení žáků s islámským náboženstvím.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
ŠTÍ Ř I. Vytvořil Filip Kašpír 1.L Dne
Ekosystémy Přírodopis VY_32_INOVACE_004 – 1.sada, Př Anotace
DNA.
VY_32_INOVACE_TMM20460BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
VY_52_INOVACE_PŘ.9.33 – EROZE - prezentace
Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorPhDr. Ivan Semela Název šablonyIII/2 – Inovace.
VY_32_INOVACE_TMM22960BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
Vypracovala: V. Černochová
VY_32_INOVACE_TMM BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA BENÁTKY NAD JIZEROU, PRAŽSKÁ 135 projekt v rámci operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Šablona číslo: III/2 Název: Inovace.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA BENÁTKY NAD JIZEROU, PRAŽSKÁ 135 projekt v rámci operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Šablona číslo: III/2 Název: Inovace.
Novověk - Renesance.
HYGIENA A LÍČENÍ Hygiena byla samozřejmostí.
Transkript prezentace:

Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0619 OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá střední škola a jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Č. Budějovice, s.r.o., Jeronýmova 28/22, České Budějovice Kód materiálu Klíčová aktivita V/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji odborných kompetencí žáků středních škol Název materiálu Vzdělávací materiál č.5 Účesová tvorba starověkého Řecka Autor PhDr. Alena Švepešová Tematická oblast Tvorba účesu Anotace Vzdělávací materiál je určen pro výklad učiva pro obory Kadeřník – kadeřnice .Historie účesové tvorby Ročník 3.ročník Datum tvorby Září 2013 Pokud není uvedeno jinak, použitý materiál je z vlastních zdrojů autora

ÚČESOVÁ TVORBA STAROVĚKÉHO ŘECKA ZPRACOVAL PhDr.. Alena Švepešová Použitá literatura: Želmira Živná, Šaty dělají člověka,Albatros,1976

Charakteristika V antickém Řecku je poprvé v dějinách lidské tělo pokládáno za jakési zrcadlo dokonalosti živého organismu v přírodě. U lidského těla a s ním i u oděvu, ÚČESU hledá: řád, uspořádání, proporce, symetrie a vhodnost. Proporce jsou harmonicky vyvážené.

Všeho s mírou V Řecku vzniklo heslo „všeho s mírou“. Přísně se dodržovalo. Nikdy nedocházelo k výstřelkům, které by narušily proporčnost a vyváženost

Antické účesy můžeme poznávat z Homérových eposů, známe je i z různých soch a obrazů na vázách

Úprava vlasů Řekové a Řekyně o své vlasy náležitě pečovali Bylo módní nosit vlasy dlouhé, a to bez rozdílu pohlaví Pouze otroci nosívali vlasy krátké či vyholené

Muži Muži nosívali v 6. století vlasy spletené v copánky, v 5. století si je přistřihovali

http://www. google. hu/imgres http://www.google.hu/imgres?um=1&sa=N&hl=cs&tbm=isch&tbnid=GXAmF5CPIoOMaM:&imgrefurl=http://milasko.blog.cz/1010/zajimavosti-z-dejin-sexuality-2-anticke-recko&docid=_vSVsOV4ztZB6M&imgurl=http://imageproxy.jxs.cz/~nd04/jxs/cz~/12.9.2013

http://www. google. hu/imgres http://www.google.hu/imgres?um=1&sa=N&biw=1280&bih=815&hl=cs&tbm=isch&tbnid=IV0ROhXG9L_QHM:&imgrefurl=http://cz.androlib.com/ 12.9.21013

http://www. google. hu/imgres http://www.google.hu/imgres?um=1&sa=N&hl=cs&tbm=isch&tbnid=P54BzNmp3wc5_M:&imgrefurl=http://cs.wikipedia.org/wiki/Feidi%25C5%25AFv_Zeus_v_Olympii&docid=QMLEkBc7Kwm5YM&imgurl=http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/49/Forngrekiska_mynt_fr%2525C3%2525A5n_Elis_med_bilder_efter_Fidias_staty 12.9.2013

Ženy Byly módní vlasy zkadeřené volně spuštěné a sčesané do čela (v oblibě bylo nízké čelo) nebo vlasy stočené v uzel či upravené do pletenců Účesy se stejně jako dnes zdobily stužkami a čelenkami, ale také síťkami, čepcem či zcela jednoduše vínkem z květů.

http://historika. fabulator http://historika.fabulator.cz/Kultura_starov%C4%9Bk%C3%A9ho_%C5%99ecka.html, 12.9.213

http://www. google. hu/imgres http://www.google.hu/imgres?um=1&hl=cs&biw=1280&bih=815&tbm=isch&tbnid=KgKDxxjL8y1DIM:&imgrefurl=http://www.topzine.cz/v-antickem-recku-nenosili-spodni-pradlo-telo-povazovali-za-dokonale&doc 12.9.2013

http://www. google. hu/imgres http://www.google.hu/imgres?um=1&sa=N&biw=1280&bih=815&hl=cs&tbm=isch&tbnid=REBXw77xSbvlyM:&imgrefurl=http://bohumilklein.blog.idnes.cz/c/249084/Muzeum-Louvre.html&docid=T4bTIYsrRFlS1M&i 12.9.2013

Úprava vlasů Vlasy byly mírně zvlněné, uprostřed rozdělené pěšinkou, obloukem zakrývají spánky a na šíji mají utvořený uzel, který bylo možno vyčesat na temeno

Přirozená krása znamenala omezení líčení očí a rtů. Oči a rty si zdobily pouze prostitutky a otrokyně

Oděv

Oděv Řád s účesem a dokonalost účesu je součástí oděvu Univerzálním oděvem pro muže a ženy se stal již v homérské době chitón. Skládal se ze dvou stejně velkých pravoúhlých kusů látky, jež se spojovaly jehlicemi nebo sponami na rameni, pažích a bocích, popřípadě se po stranách sešívaly, nesešité zůstávaly jen otvory pro hlavu a ruce. Šíře látky, potřebné na chitón, se pohybovala kolem čtyř metrů.

Chitónhttp://www.crg.cz/sekce/historie/referaty/starovek/recko/oblekani.htm 12.9.2013

http://www. google. hu/imgres http://www.google.hu/imgres?um=1&hl=cs&biw=1280&bih=815&tbm=isch&tbnid=-PfeWM_mH9r3kM:&imgrefurl=http://www.magazin.ksoft.cz/ruzne_dejiny_odivani.htm&docid 12.9.2013

Chitón Nosil se na doma, na spaní, při práci, v boji, na veřejnosti i na slavnostech. Podle funkce, pohlaví či movitosti majitele se lišil použitým materiálem, velikostí, tj. bohatostí nařasení, délkou, barvou, zdobením a samozřejmě nákladností.