VY_32_INOVACE_08/3/13 Náměty pro výuku výchovy k občanství v 6. – 9. ročníku Volný čas Mgr. Luboš Horký Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Luboš Horký ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICTAnotace Žáci prostřednictvím samostatné práce zmapují možnosti trávení volného času v místě bydliště Vypracoval Mgr. Luboš Horký Oblast Člověk a společnost
Volný čas – zadání projektu Vaším úkolem je zmapovat možnosti trávení volného času v okolí vašeho bydliště. Vaše práce by měla být informačním materiálem pro člověka který se právě přistěhoval
Zaměřte se především na: –Kroužky –Sportovní aktivity –Kulturu Vynechejte činnosti, které můžete dělat kdekoliv –Hraní na PC –Jít s kamarády ven –Projet se na kole
Forma Plakát Panel Brožura …?
Obsah Nejméně 10 aktivit, u každé bude uvedeno: –Kde probíhá –Kdy probíhá –Pro koho je určena –Jaká je cena Mapa, ve které budou vyznačena místa konání
Hodnocení Hodnoceno bude: 1. Kompletnost (Je tam vše? viz obsah) 2. Přehlednost (Vyznám se v tom?) 3. Estetika (Je to hezké?) Polovina známky bude udělena za kompletnost, druhá polovina za přehlednost a estetiku
Termín odevzdání Hotové práce budou odevzdány nejpozději:…………………. v hodině VO Každý den, o který odevzdáte později, znamená o stupeň horší známku, sečtenou s hodnocením (např.: hodnocení 2, o 1 den později = -1 stupeň, výsledná 3) V případě nepřítomnosti bude práce odevzdána na nejbližší hodině VO, od které se bude počítat zpoždění